FórumDiskuze stížnostíLadbrokes Coral Safe Gambling

Ladbrokes Coral Safe Gambling

před 8 měsíci od Kierangrayson
|
6594 zobrazení 43 odpovědí |
|
1 23
před 8 měsíci

V roce 2019 tedy společnost Ladbrokes Coral dostala pokutu za selhání při praní špinavých peněz a bezpečnějším hazardu.


V roce 2022 jim byla udělena rekordní pokuta za to, že podruhé porušili pravidla a neučinili hazard bezpečnějším a bez kriminality.


Byly jim uloženy dodatečné licenční podmínky a byl zaveden plán zlepšení, který měl zabránit opakování závažných nedostatků, kterých se dopustili.


Nedávno jsem se stal obětí porušení sebevyloučení mého Ladbrokes (neobcházel se žádný proces a byly použity stejné podrobnosti), kdy mi umožnili registraci nového účtu, když právě potvrdili na živém chatu, že jsem se sám vyloučil, takže můj starý účet nebude otevřen a měl bych zaregistrovat nového. Také potvrdili, že jsem SE v jiné firmě, která je v jejich skupině.


Když jsem se na to podíval, když jsem minulý rok I SE od značky Foxy, uzavření účtu mělo být aplikováno na celou jejich skupinu Entain, ale nebylo.


V roce 2020 pak zjistím, že jsem měl účet u BETDAQ (v té době součást Ladbrokes Group), který mě kontaktoval, aby mi řekl, že problém s účtem znamenal, že mi bylo povoleno vložit více, než jsem měl, a tak jsem vydal mi vrácení peněz. Vyšel z modré, ale bylo to zjevně vítané gesto.


E-mailem nastíním agentovi, že mám problémy, příliš sázím, příliš často a jsem závislý. To ho vyzve k okamžitému uzavření účtu BETDAQ kvůli obavám, které měl. Pokud by měl takové vážné obavy, bylo by rozumné předpokládat, že měl uplatnit opatření na ostatní značky v rámci skupiny?


Dále uvádím, že limity vkladů by měly být kumulativní částkou napříč celou skupinou, nikoli individuálními limity pro každou lokalitu. To by samozřejmě omezilo limity pro vkládání a potvrdil jsem, že tento proces je zaveden i u jiných skupin. Konkrétně uvádím „vaše sesterské společnosti, které zahrnují gala spiny, gala bingo, gala kasino a korály". Zástupce potvrzuje, že můj e-mail byl předán týmu pro dodržování předpisů, který se mi v pravý čas vrátí. Nereagovali na můj bod týkající se bezpečnějšího hazardu.


Moje otázka zní, pokud by BETDAQ v roce 2020 a nebo Foxy v roce 2023 jednali na základě informací, které měli k dispozici (s vědomím zranitelného závislého zákazníka) v rámci bezpečného hazardu, je to tak, že SE mělo být aplikováno na všechny účty pod stejným skupina. Pokud jsou informace v systému dostupné natolik, že mohou potvrdit, že SE jsou aktivní v sesterských kasinech, chápu to tak, že by měly být aplikovány na celé jejich značky.


Dříve jsem měl SE s jinými skupinami a vždy jsem viděl, že vyloučení se přeneslo na celou jejich skupinu, takže věřím, že by se to mělo stát.


Když byla v roce 2022 pokutována společnost Ladbrokes Coral, bylo by to za bezpečnější selhání hazardních her, k nimž pravděpodobně došlo v roce 2020, kdy nereagovali na mé připomínky a nechránili mě.


Umožnit známému zranitelnému a vyloučenému zákazníkovi (ve skutečnosti mi to dává pokyn) otevřít si účet může být v bezpečnějším hazardu pouze selháním. Když jsem záležitost předal společnosti Ladbrokes, ta se k této záležitosti vůbec nevyjádřila, zdá se, že mají pokyny, aby se vyhnuli stížnostem týkajícím se bezpečného hazardu, aby se vyhnuli možnosti, že by kdokoli přiznal, že by něco dělal na straně Ladbrokes. nechat je znovu odhalené.


Pokud jde o jejich zjevná selhání v letech 2020, 2023 a 2024 a že budou pokutováni a pravděpodobně budou muset odškodnit všechny dotčené zákazníky, existuje způsob, jak mohu vznést nárok na jejich nesprávné chování v roce 2020 porušující bezpečnější hazardní hry a požadovat náhradu za veškeré vklady, které mi bylo povoleno provést od okamžiku uzavření účtu až do okamžiku, kdy jsem se tento týden sám vyloučil ze skupiny Entain. Měl bych nárok na odškodnění pomocí soudního sporu v roce 2020 jako základu pro vrácení peněz za všechny vklady vložené jakékoli společnosti v rámci skupiny?

Automaticky přeloženo:
Kierangrayson
před 8 měsíci

Ahoj, napsal jsi dost rušný příspěvek. Také mě mrzí vaše negativní zkušenost s kasinem Ladbrokes. Dovolte mi, abych vám položil několik otázek, abych se ujistil, že plně rozumím vaší situaci.

Pokusili jste se informovat britskou komisi pro hazardní hry o svém přání vyloučit se ze všech kasin s licencí ve Spojeném království? Navíc jste se již z GAMSTOP vyloučili?

Některá kasina to dělají tak, že když se SE, dotkne to i kasin z celé skupiny. Někdy to tak není a mohli byste se zaregistrovat do sesterského kasina, takže je to jiné.

Každopádně jsem viděl, že jste odeslali stížnost na tento problém, takže doufám, že vám náš tým bude schopen ve vaší situaci pomoci.

Pokud máte nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět a doufám, že se nám vše podaří vyřešit férovou cestou.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Jaro

Omlouvám se, vím, že je to zaneprázdněné, ale opravdu jsem potřeboval zachytit detaily. Ocení lidé ztrácejí zájem o dlouhá vlákna, a proto bývají odpovědi nižší.

Takže ano, teď mám SE, takže vše pokryto.

Uvidíte, že se vrátilo rozhodnutí o stížnosti a říct, že jsem zklamaný, je slabé slovo, požádal jsem o znovuotevření. I když chápu, že je to oblast plná korupce a některé společnosti, jako je Ladcrooks, berou nemorální pohled a zneužívají jakékoli mezery, jak je to jen možné v rámci jakýchkoli pravidel.

Je jasné, že „bezpečný hazard je pro nás velmi důležitý" je jen kouř a zrcadla a ve skutečnosti nic neznamená, zdá se, že lidé nad zisky.

Chápal jsem to tak, že všechny společnosti, které fungují na základě stejné licence a sdílejí informace o zákaznících napříč značkami své skupiny, a mají tedy přístup k údajům o hráčích, by měly uplatňovat všechna omezení napříč značkami, které jsou pod touto konkrétní licencí.

Umím si představit, že kdyby hráč dostal zákaz jedné značky ve skupině za „porušování pravidel nebo zneužívání herních vzorců" např., že by to v takovém případě uplatňovali nebo jimi zneužili v době, kdy šel hráč odstoupit. od jiné značky - bohužel bohužel pozastavujeme váš účet z důvodu porušení pravidel u jiného operátora.

Zdá se, že je naprosto nezákonné a svobodně zneužívat pravidla, zákazníky a regulační orgány.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Máte aktivní zkušební bonus?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jak je

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj Jaro

Omlouvám se, vím, že je to zaneprázdněné, ale opravdu jsem potřeboval zachytit detaily. Ocení lidé ztrácejí zájem o dlouhá vlákna, a proto bývají odpovědi nižší.

Takže ano, teď mám SE, takže vše pokryto.

Uvidíte, že se vrátilo rozhodnutí o stížnosti a říct, že jsem zklamaný, je slabé slovo, požádal jsem o znovuotevření. I když chápu, že je to oblast plná korupce a některé společnosti, jako je Ladcrooks, berou nemorální pohled a zneužívají jakékoli mezery, jak je to jen možné v rámci jakýchkoli pravidel.

Je jasné, že „bezpečný hazard je pro nás velmi důležitý" je jen kouř a zrcadla a ve skutečnosti nic neznamená, zdá se, že lidé nad zisky.

Chápal jsem to tak, že všechny společnosti, které fungují na základě stejné licence a sdílejí informace o zákaznících napříč značkami své skupiny, a mají tedy přístup k údajům o hráčích, by měly uplatňovat všechna omezení napříč značkami, které jsou pod touto konkrétní licencí.

Umím si představit, že kdyby hráč dostal zákaz jedné značky ve skupině za „porušování pravidel nebo zneužívání herních vzorců" např., že by to v takovém případě uplatňovali nebo jimi zneužili v době, kdy šel hráč odstoupit. od jiné značky - bohužel bohužel pozastavujeme váš účet z důvodu porušení pravidel u jiného operátora.

Zdá se, že je naprosto nezákonné a svobodně zneužívat pravidla, zákazníky a regulační orgány.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, chápu, že jste si mysleli, že pokud kasino pod stejným vlastníkem a se stejnou licencí a tedy sesterská kasina, protože mají všechny informace, mohli by vás SE.

Jak jsem ale také zmínil ve svém předchozím příspěvku, není to pravidlem a vždy bych hledal, aby taková informace byla někde výslovně uvedena. Nebo bych se zeptal na podporu jak to je, kdybych nic nenašel. Protože přesně v takových případech, pokud to nikde není napsáno, nemají povinnost vás SE z jiných kasin a musíte o to požádat.

Mrzí mě, že to takto dopadlo, ale člověk si z takových situací vždy vezme alespoň užitečné ponaučení. Škoda, že se nedalo udělat víc. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Skupina Entain funguje pod jednou licencí a všechny značky používají stejnou licenci. Podle LCCP 3.5.3 nezmiňuje „stránky nebo štítky", uvádí pouze licence a zákazníky. To znamená, že v bodě, který jsem sám vyloučil s Foxy, který by se měl vztahovat na všechny značky v rámci této licence. Agenti zjevně mají plnou viditelnost zákaznických dat napříč všemi značkami v rámci licence, takže by je měli využívat a aplikovat na všechny účty.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jste placeni od šmejdů? Zamítli jste stížnost proti nim, která neospravedlňuje jejich jednání. Znovu jsem to otevřel s důkazy a o 3 dny později se to stále přezkoumává.

Napsal jsem 2 recenze na ladcrooks, žádná nebyla urážlivá nebo neslušná a byly to věcné recenze a obě jste odmítli

něco tu nesedí!!

Automaticky přeloženo:
Kierangrayson
před 8 měsíci

Rozhodně nedostaneme zaplaceno od žádného kasina, zvláště nedostaneme zaplaceno za zamítnutí jakékoli stížnosti. Veronika z našeho týmu vysvětlila důvod zamítnutí vaší stížnosti : „Provedli jsme komplexní šetření vašeho dotazu ohledně uzavření vašeho účtu Ladbrokes. Naše zjištění ukazují, že v roce 2020 byl účet uzavřen za normálních okolností, nikoli jako výsledkem jakéhokoli sebevyloučení souvisejícího se závislostí na hazardních hrách.

Kromě toho bychom rádi využili této příležitosti a objasnili, že na webových stránkách kasina Ladbrokes nejsou k dispozici žádné informace, které by naznačovaly, že sebevyloučení z jednoho kasina automaticky povede k vyloučení z jiných kasin pod stejným vlastníkem. Pokud jste tedy nepožádali společnost Ladbrokes, aby vás sama vyloučila z důvodu závislosti na hazardních hrách, nemůžeme vám pomoci získat žádné náhrady.

Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení, je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Neváhejte nás kontaktovat, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem."

Pardon, kdy přesně jste znovu otevřeli stížnost? Vlastně to nikde nevidím.🤷‍♀️

A také vysvětlit, proč byly vaše recenze zamítnuty, jak jsme vám je již zaslali v e-mailech. Jednoduše proto, že se týkaly Vaší reklamace, která byla zamítnuta a vysvětlení je napsáno výše.

Pokud máte pocit, že máte nějaké nové důkazy, zkuste znovu otevřít svůj případ. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj romi

viz obrázek potvrzující, že stížnost byla požádána o znovuotevření 🤷‍♂️


minulý rok jsem se sám vyloučil z foxy, kteří jsou pod značkou Entain. Ty fungují pod stejným licenčním číslem jako Ladbrokes a sdílejí stejnou databázi zákazníků. To umožnilo společnosti Ladbrokes písemně potvrdit, že na sesterském webu vidí sebevyloučení, takže je rozumné očekávat, že nepovolí (natož rady) vyloučenému zákazníkovi?

Skupina Entain funguje pod jednou licencí a všechny značky používají stejnou licenci. Podle LCCP 3.5.3 nezmiňuje „stránky nebo štítky", uvádí pouze licence a zákazníky. To znamená, že v bodě, který jsem sám vyloučil s Foxy, který by se měl vztahovat na všechny značky v rámci této licence. Agenti zjevně mají plnou viditelnost zákaznických dat napříč všemi značkami v rámci licence, takže by je měli využívat a aplikovat na všechny účty.

Recenze nebyly spojeny se stížností, byly věcné na základě mých zkušeností. Tyto důkazy ukazují, že i když vědí, že je někdo vyloučený a zranitelný, a proto by měli mít povinnost chránit, jejich agenti rádi instruují lidi, aby si u nich otevřeli účty!

filefile

Automaticky přeloženo:
Kierangrayson
před 8 měsíci

děkuji za příspěvek. Prověřím to s naším týmem pro stížnosti a budu vás informovat, jakmile to zjistím. Můžete mi prosím sdělit datum, kdy jste požádali o znovuotevření případu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bylo to buď v den, kdy bylo zavřeno, nebo následující den, kdy jsem to znovu otevřel. Také jsem Veronice poslal e-mail, abych jí poradila, aby si toho byla vědoma

Automaticky přeloženo:
Kierangrayson
před 8 měsíci

Zdá se tedy, že je vše v pořádku, i když uvažování o znovuotevření může nějakou dobu trvat.

Dejte týmu trochu času. 🙏


Podle mého názoru však snímek obrazovky také říká: "Nevidím, že jste někdy měli s Ladbrokes..."

Osobně bych to nebral jako konečný důkaz, takže toto vysvětlení mi připadá vhodné:

"Navíc bychom rádi využili této příležitosti a objasnili, že na webových stránkách kasina Ladbrokes nejsou k dispozici žádné informace, které by naznačovaly, že sebevyloučení z jednoho kasina automaticky povede k sebevyloučení z jiných kasin pod stejným vlastníkem. Pokud tedy nepožádal společnost Ladbrokes, aby vás sama vyloučila z důvodu závislosti na hazardních hrách, nemůžeme vám pomoci získat žádné náhrady."

Tak či onak, jsem si jistý, že budete informováni o znovuotevření.


Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Díky Radka.

jejich prohlášení „Nevidím, že jste někdy něco měli s Ladbrokes" není skutečně jasným potvrzením ničeho, je to spíše vágní prohlášení.

věřím, že I SE od Ladbrokes v roce 2020, a spoléhám na jejich „dobrou povahu", abych to mohl dokázat. Nejsem zasvěcen do těchto informací a samozřejmě, pokud by to ukázalo sebevyloučení, není to něco, co budou chtít zveřejnit, že?

Nyní od uzavření účtu u společnosti Ladbrokes jsem od nich nikdy nedostal žádné e-maily ani marketingové informace. To by podpořilo můj názor, že jsem od nich také SE, je to něco, co se budu snažit dokázat a oni se to budou snažit skrýt.

pravidla opět potvrzují, že operátoři s více značkami by měli uplatňovat omezení napříč všemi svými licencovanými operátory, takže když jsem se sám vyloučil s liškou, která by se měla týkat všech ostatních značek pod číslem 52743. Ve scénáři, že někdo vyhrál (četl jsem to stalo) odmítli vyplatit kvůli SE s jinými značkami, takže se velmi domnívá, že pravidla jsou uplatňována a manipulována, jak chtějí!

Automaticky přeloženo:
Kierangrayson
před 8 měsíci

Chápu, kam tím míříte, a je možné, že se něco přesně takového, jak říkáte, může stát, pokud hráč vyhraje, ale jsou to jen domněnky. Uvidíme tedy o znovuotevření, jak dopadne a jak bylo řečeno budete o něm informováni.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Možná ano, ale četl jsem příklady, kde se to stalo, takže vím, že to u některých operátorů převládá!

šťastně vám umožní zaregistrovat se a vložit, ale pak manipulovat s pravidly, kde mohou, aby přestali platit!

stejná licence stejný operátor stejná databáze zákazníků.

pokud jde o znovuotevření, proč ještě není znovu otevřen a kdy je pravděpodobné, že se na něj bude dívat

Automaticky přeloženo:
Kierangrayson
před 8 měsíci

Proto je vždy dobré mít nějaké důkazy a pokud kasino ohýbá svá vlastní pravidla, snažíme se na vše dívat férově, abychom se podobným situacím vyhnuli, i když ne vždy je to možné.

Pokud jde o znovuotevření, už jste o něj požádali?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mám důkazy, které to dokazují, mohu prokázat, že sesterské kasino, které funguje pod stejnou licencí jako druhá značka, schvaluje vyloučeného hráče, aby si u něj zaregistroval nový účet.

hráč, který u nich dříve uzavřel svůj účet a navrhl, že se domnívá, že to bylo tak, jak se sám vyloučil. Hráči se také sami vyloučili v sesterském kasinu a neprováděli žádné kontroly ani s ním o ničem nediskutovali a nechali ho otevřít si nový účet.

Takže odmítají znovu otevřít stížnost, protože důkazy, které jsem poskytl, nejsou dost dobré. Upřímně mě udivuje váš nezájem o tuto problematiku. Pokud budu upřímný, mám pocit, že kasino má nad vámi kontrolu, a proto nebudete tohoto operátora vyšetřovat a stát se žádnému zákazníkovi.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Rychlý dotaz, stále dostávám zamítnutí mé recenze. Viz níže… je to věcné, správné a pravdivé, ale toto nedovolíte. Vidíte, proč mám pocit, že vás kasino ovládá!

file

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Takže jste znovu odmítli moji recenzi, která vůbec nesouvisela s mou stížností?

Nemůžete odmítnout upřímnou recenzi, když je odrazem mé zkušenosti s kasinem. Neposkytli jste mi žádný důkaz, proč jste zamítli mé odvolání, a neměli byste bránit svobodě slova, když lidé poskytnou upřímný pohled na kasino.

je to moje upřímné shrnutí toho, jak se ke mně chovali, a pokud vám neplatí, abyste tyto věci umlčeli, měl bych mít možnost poskytnout recenzi!!

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky