Ahoj ještě jednou.
Děkuji za všechny screenshoty. Jen prosím vězte, že toto vše není potřeba zveřejňovat zde na fóru.
Když jsem se vás ptal na další podrobnosti, měl jsem na mysli další informace jako:
- Kdy přesně jste podali žádost o výběr?
- Je váš účet ověřen?
- Poskytla vám kasino (kasina) nějaké vysvětlení, proč jste nezaplatili?
Navrhoval bych, abyste podali stížnost nebo stížnosti, pokud máte stejný problém ve více kasinech najednou. Náš tým si vše lépe prohlédne a v případě potřeby mu tyto nebo i jiné screenshoty zašlete.
co říkáš?
Stačí, prosím, sledovat tento odkaz a vědět, že reklamace jsou bezplatné, takže se nemusíte obávat žádných nákladů.
Pokud s tím potřebujete pomoci, dejte nám prosím vědět a informujte nás o situaci s tímto problémem.
Hello again.
Thank you for all the screenshots. Just please know that there is no need to post all this here on forum.
When I asked for more details from you, I actually meant some more information like:
- When exactly did your make the withdrawal request?
- Is your account verified?
- Did the casino(s) give you any explanation for not paying?
I would suggest you file a complaint, or complaints, if you have the same issue at more casinos at once. Our team will have a better look at everything, and then, if needed, you will send these or also other screenshots to them.
What do you say?
Just follow this link, please, and know that complaints are free of charge, so there is no worry at all about any cost.
Please let us know if you need any help with it and inform us about the situation with this issue.
Automaticky přeloženo: