DomůFórumDiskuze stížnostíKasina nevyplácí výhry

Kasina nevyplácí výhry (strana 2)

 od Romi
|
4 981 zobrazení 51 odpovědí |
|
1 2 3
Romi

Můžete prosím stáhnout screenshoty. Díky


Automaticky přeloženo:

Děkuji za pomoc, podám stížnost.


Automaticky přeloženo:

Žádné starosti. Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:

Můžete prosím stáhnout screenshoty. Díky


Automaticky přeloženo:

Je mi líto, ale nejsem si jistý, zda rozumím vaší žádosti.

Uvědomte si prosím, že pokud chcete upravit svůj příspěvek, je to možné ve vašem účtu.

Automaticky přeloženo:
Romi

Díky




Automaticky přeloženo:

Godbunny casino mi nechce vyplatit mé výhry.

Automaticky přeloženo:
carsix79

A ve vaší stížnosti vidím, že je to dlouhodobý případ, takže to musí být opravdu frustrující.

Doufám, že se Jozesovi brzy podaří získat nejlepší možné rozlišení. 🤞


Automaticky přeloženo:
1902animalfarm

Tady je vysvětlení

filefile

neměli by je pak schvalovat.

Automaticky přeloženo:
1902animalfarm

Aha, věřím, že problém chápu...

Předpokládám, že toto kasino běží na herní platformě v reálném čase, která je bohužel dobře známá tím, že je velmi uživatelsky nepřátelská, pokud jde o bezplatné žetony. Alespoň pokud vím.

V těchto kasinech, a je mi líto, že trend se zatím nezměnil, mohou hráči získat mnoho volných žetonů v řadě bez jakýchkoli technických omezení, a jakmile mají být výhry splaceny, vysvětlení je přesně takové máš.

"V podmínkách je uvedeno, že v daný okamžik lze aktivovat pouze jeden žeton zdarma a většinou je povolen pouze jeden uvítací bonus na hráčský účet..."

Viděli jste nějaké štěně, které vás v minulosti informovalo, že jste již přijali uvítací bonus?

Myslím, že ne.

Automaticky přeloženo:
Radka

Ne, nic takového jsem neviděl. Věc , kterou jsem viděl , byl povolen výběr a byla v ní uvedena celá částka , vrátil jsem se a podíval se na své transakce , posledních 5 kuponů , které jsem zkoušel hrát , bylo zamítnuto , o čem to mluví ?

Automaticky přeloženo:
1902animalfarm

Doufám, že náš reklamační tým bude schopen zjistit, co přesně lze udělat, ale nejprve musíte ve své stížnosti odpovědět Veronice , prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, je to dlouhotrvající také proto, že pokaždé trvá odpověď celý týden.

Automaticky přeloženo:
carsix79

To proto, že jsem byl na dovolenou mimo město,

Automaticky přeloženo:
1902animalfarm

Odpověděl jsem Romi, která mluvila o mé stížnosti. Pokračuju tři měsíce

Automaticky přeloženo:

Zde jsou všechny mé odpovědi

Automaticky přeloženo:

Děkuji za veškerou vaši pomoc Casino Guru, klubový hráč mi zaplatil v plné výši, 😁

Automaticky přeloženo:
Romi

Moje přítelkyně byla podvedena o více než 4600 $! Zpočátku vložila $20 do Sninsy Casino a nakonec vyhrála propad o něco málo přes $4300, pokračovala ve hře a trochu prohrála, ale nakonec vyhrála o 700 $ více na snoop dog. No, chtěla vyplatit peníze a na naší straně bylo vše v pořádku, řekli. Počkala 5 pracovních dnů, kdy řekli, že to bude, a denně jim volala zpět s tím, že stále ověřují...No asi po 10. dnu se už nemohla přihlásit ke svému účtu!? Teď je zničená a my jsme nevěděli na koho se obrátit!!! Bohužel nepořídila mnoho snímků obrazovky, ale myslel jsem, že bude mít důkaz, že zaplatila peníze, a pokud se tam někdy někdo dostane k někomu, má den a čas, kdy vyhrála cenu, takže možná řeknou, kdo vyhrála pokles ceny, když řeknou, že to nebyla ona? Jo a hned na začátku vymazali její historii! Má nějaké snímky obrazovky, ale pokud byste chtěli její e-mail, mohu vám ho dát? Předem děkuji za cokoli, co můžete udělat!?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, mohl by mi někdo doporučit kasino, které mohu hrát a které mi umožní vyhrát?

Automaticky přeloženo:

Děkuji za veškerou vaši pomoc Casino Guru, klubový hráč mi zaplatil v plné výši, 😁

Automaticky přeloženo:

To je skvělé. Jsem rád, že jsme mohli nějak pomoci.

Ale teď jsem trochu zmatený, abych vám řekl pravdu.

Vaše pokračující stížnost se týká Ragging Bull Slots, kde mimochodem Veronika stále čeká na vaši odpověď.

Psal jsi zde, že jsi dostal peníze od Club Player. Tak co, čekali jste tehdy další výběry?🤔

Automaticky přeloženo:

Moje přítelkyně byla podvedena o více než 4600 $! Zpočátku vložila $20 do Sninsy Casino a nakonec vyhrála propad o něco málo přes $4300, pokračovala ve hře a trochu prohrála, ale nakonec vyhrála o 700 $ více na snoop dog. No, chtěla vyplatit peníze a na naší straně bylo vše v pořádku, řekli. Počkala 5 pracovních dnů, kdy řekli, že to bude, a denně jim volala zpět s tím, že stále ověřují...No asi po 10. dnu se už nemohla přihlásit ke svému účtu!? Teď je zničená a my jsme nevěděli na koho se obrátit!!! Bohužel nepořídila mnoho snímků obrazovky, ale myslel jsem, že bude mít důkaz, že zaplatila peníze, a pokud se tam někdy někdo dostane k někomu, má den a čas, kdy vyhrála cenu, takže možná řeknou, kdo vyhrála pokles ceny, když řeknou, že to nebyla ona? Jo a hned na začátku vymazali její historii! Má nějaké snímky obrazovky, ale pokud byste chtěli její e-mail, mohu vám ho dát? Předem děkuji za cokoli, co můžete udělat!?

Automaticky přeloženo:

Na váš předchozí příspěvek jsem zde vlastně již odpověděl.

Abychom jí mohli pomoci, bude si muset otevřít účet na našich stránkách a podat stížnost, abychom mohli zasáhnout.

Půjde do toho? Jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, mohl by mi někdo doporučit kasino, které mohu hrát a které mi umožní vyhrát?

Automaticky přeloženo:

Omlouvám se, ale myslím, že jsem nepochopil váš požadavek zde.

Chcete vědět o nějakém kasinu, kde můžete vyhrát? je to tak?

Je docela těžké to předvídat, ale pokud chcete, můžete si zde procházet nejdoporučovanější kasina pro vaši zemi.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky