před měsícem
Můžete prosím stáhnout screenshoty. Díky
Can you pull off the screenshots please. Thanks
0
Můžete prosím stáhnout screenshoty. Díky
Can you pull off the screenshots please. Thanks
Je mi líto, ale nejsem si jistý, zda rozumím vaší žádosti.
Uvědomte si prosím, že pokud chcete upravit svůj příspěvek, je to možné ve vašem účtu.
I'm sorry, but I am not sure if I understand your request.
Please know that if you'd like to edit your post, it is possible to do so in your account.
A ve vaší stížnosti vidím, že je to dlouhodobý případ, takže to musí být opravdu frustrující.
Doufám, že se Jozesovi brzy podaří získat nejlepší možné rozlišení. 🤞
And I can see in your complaint that it is a long-lasting case, so it really must be frustrating.
I hope Jozes will be able to get the best resolution possible soon. 🤞
Tady je vysvětlení
neměli by je pak schvalovat.
Here is there explanation
they shouldn’t approve them then.
Aha, věřím, že problém chápu...
Předpokládám, že toto kasino běží na herní platformě v reálném čase, která je bohužel dobře známá tím, že je velmi uživatelsky nepřátelská, pokud jde o bezplatné žetony. Alespoň pokud vím.
V těchto kasinech, a je mi líto, že trend se zatím nezměnil, mohou hráči získat mnoho volných žetonů v řadě bez jakýchkoli technických omezení, a jakmile mají být výhry splaceny, vysvětlení je přesně takové máš.
"V podmínkách je uvedeno, že v daný okamžik lze aktivovat pouze jeden žeton zdarma a většinou je povolen pouze jeden uvítací bonus na hráčský účet..."
Viděli jste nějaké štěně, které vás v minulosti informovalo, že jste již přijali uvítací bonus?
Myslím, že ne.
Oh, I believe I understand the problem...
I presume this casino is running on the Real Time gaming platform, which is sadly well known for being highly user-unfriendly when it comes to free chips. At least as far as I know.
At these casinos, and I'm sorry to see the trend has not changed yet, players are able to take many free chips in the row without any technical restrictions, and once the winnings are to be redeemed, the explanation is precisely like the one you got.
"It is stated in the terms that only one free chip may be activated at the time and mostly that just one welcome bonus is allowed per player account...."
Have you seen any pup up or waring informing you that you already took a welcome bonus in the past?
I guess you have not.
Ne, nic takového jsem neviděl. Věc , kterou jsem viděl , byl povolen výběr a byla v ní uvedena celá částka , vrátil jsem se a podíval se na své transakce , posledních 5 kuponů , které jsem zkoušel hrát , bylo zamítnuto , o čem to mluví ?
No I didn't see anything of the sort . The thing I saw was withdrawl allowed and it had the whole amount listed , I went bAck and looked at my transactions , the last 5 coupons I tried to play were denied , what's he talking about ?
Doufám, že náš reklamační tým bude schopen zjistit, co přesně lze udělat, ale nejprve musíte ve své stížnosti odpovědět Veronice , prosím.
I hope our complaint team will be able to find out what exactly can be done, but you need to reply to Veronika in your complaint first, please.
Ano, je to dlouhotrvající také proto, že pokaždé trvá odpověď celý týden.
Yes it is long lasting also because each time it takes a whole week to respond..
Sì è duraturo anche perché ogni volta ci impiega una settimana intera a rispondere..
To proto, že jsem byl na dovolenou mimo město,
That's because I was out of town for the holiday,
Odpověděl jsem Romi, která mluvila o mé stížnosti. Pokračuju tři měsíce
I had replied to Romi who was talking about my complaint. I've been going on for three months
Avevo risposto a Romi che parlava del mio reclamo. Sto andando avanti da tre mesi
Moje přítelkyně byla podvedena o více než 4600 $! Zpočátku vložila $20 do Sninsy Casino a nakonec vyhrála propad o něco málo přes $4300, pokračovala ve hře a trochu prohrála, ale nakonec vyhrála o 700 $ více na snoop dog. No, chtěla vyplatit peníze a na naší straně bylo vše v pořádku, řekli. Počkala 5 pracovních dnů, kdy řekli, že to bude, a denně jim volala zpět s tím, že stále ověřují...No asi po 10. dnu se už nemohla přihlásit ke svému účtu!? Teď je zničená a my jsme nevěděli na koho se obrátit!!! Bohužel nepořídila mnoho snímků obrazovky, ale myslel jsem, že bude mít důkaz, že zaplatila peníze, a pokud se tam někdy někdo dostane k někomu, má den a čas, kdy vyhrála cenu, takže možná řeknou, kdo vyhrála pokles ceny, když řeknou, že to nebyla ona? Jo a hned na začátku vymazali její historii! Má nějaké snímky obrazovky, ale pokud byste chtěli její e-mail, mohu vám ho dát? Předem děkuji za cokoli, co můžete udělat!?
My girlfriend was cheated out of over $4600! She initially put $20 in Sninsy Casino and ended up winning a prize drop of a little over $4300, well she continued to play and lost a bit but ended up winning $700 more on snoop dog. Well she wanted to cash out and everything was fine on our end they said. She waited the 5 business days they said it would be up and called them back daily with they are still verifying...Well after about the 10th day she couldn't log into her account no more!? She is devastated now and we didn't know who to turn to!!! Unfortunately she didn't take to many screen shots,but I was thinking she will have proof she paid money,and if someone ever gets ahold of someone there she has the day and time she won the prize drop,so maybe they can say who won the prize drop then if they say it wasn't her? Oh and they deleted her history right off the get go! She has some screen shots,but if you would like her email I can give it to you? Thanks in advance for anything you can do!?
To je skvělé. Jsem rád, že jsme mohli nějak pomoci.
Ale teď jsem trochu zmatený, abych vám řekl pravdu.
Vaše pokračující stížnost se týká Ragging Bull Slots, kde mimochodem Veronika stále čeká na vaši odpověď.
Psal jsi zde, že jsi dostal peníze od Club Player. Tak co, čekali jste tehdy další výběry?🤔
That is great. I am glad we could be of some help.
But I am a bit confused now to tell you the truth.
Your ongoing complaint is for Ragging Bull Slots, where Veronika actually still awaits your response, by the way.
You wrote here that you got money from Club Player. So, were you waiting for more withdrawals then?🤔
Moje přítelkyně byla podvedena o více než 4600 $! Zpočátku vložila $20 do Sninsy Casino a nakonec vyhrála propad o něco málo přes $4300, pokračovala ve hře a trochu prohrála, ale nakonec vyhrála o 700 $ více na snoop dog. No, chtěla vyplatit peníze a na naší straně bylo vše v pořádku, řekli. Počkala 5 pracovních dnů, kdy řekli, že to bude, a denně jim volala zpět s tím, že stále ověřují...No asi po 10. dnu se už nemohla přihlásit ke svému účtu!? Teď je zničená a my jsme nevěděli na koho se obrátit!!! Bohužel nepořídila mnoho snímků obrazovky, ale myslel jsem, že bude mít důkaz, že zaplatila peníze, a pokud se tam někdy někdo dostane k někomu, má den a čas, kdy vyhrála cenu, takže možná řeknou, kdo vyhrála pokles ceny, když řeknou, že to nebyla ona? Jo a hned na začátku vymazali její historii! Má nějaké snímky obrazovky, ale pokud byste chtěli její e-mail, mohu vám ho dát? Předem děkuji za cokoli, co můžete udělat!?
My girlfriend was cheated out of over $4600! She initially put $20 in Sninsy Casino and ended up winning a prize drop of a little over $4300, well she continued to play and lost a bit but ended up winning $700 more on snoop dog. Well she wanted to cash out and everything was fine on our end they said. She waited the 5 business days they said it would be up and called them back daily with they are still verifying...Well after about the 10th day she couldn't log into her account no more!? She is devastated now and we didn't know who to turn to!!! Unfortunately she didn't take to many screen shots,but I was thinking she will have proof she paid money,and if someone ever gets ahold of someone there she has the day and time she won the prize drop,so maybe they can say who won the prize drop then if they say it wasn't her? Oh and they deleted her history right off the get go! She has some screen shots,but if you would like her email I can give it to you? Thanks in advance for anything you can do!?
Na váš předchozí příspěvek jsem zde vlastně již odpověděl.
Abychom jí mohli pomoci, bude si muset otevřít účet na našich stránkách a podat stížnost, abychom mohli zasáhnout.
Půjde do toho? Jsme tu, abychom vám pomohli.
I have already replied to your previous post here, actually.
In order to help her, she will need to open an account on our site and file a complaint, so we are able to intervene.
Will she go for it? We're here to help.
Omlouvám se, ale myslím, že jsem nepochopil váš požadavek zde.
Chcete vědět o nějakém kasinu, kde můžete vyhrát? je to tak?
Je docela těžké to předvídat, ale pokud chcete, můžete si zde procházet nejdoporučovanější kasina pro vaši zemi.
Sorry, but I don't think I understood your request here.
You want to know about some casino where you can win? Is that right?
It is quite difficult to predict that, but you can browse the most recommended casinos for your country here if you wish.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.