před 2 týdny
Nemyslíte si, že je to vaše role, ne-li povinnost pravidelně kontrolovat kasina a hodnocení?
Don‘t you think that is your role if not duty to check the casinos and the ratings regularly?
0
Nemyslíte si, že je to vaše role, ne-li povinnost pravidelně kontrolovat kasina a hodnocení?
Don‘t you think that is your role if not duty to check the casinos and the ratings regularly?
Podívejte se níže na skutečnou zprávu o vašich tzv. „bezpečných" kasinech skupiny Rabidi Group.
See below a real report about your so called „safe" casinos of the Rabidi Group.
Vážený uživateli, bereme tuto odpovědnost velmi vážně. To je přesně to, co děláme.
Jsme však značně omezeni, protože nová kasina se otevírají denně, přesto se náš tým denně nestupňuje. Prosím, zdržte se takového naléhavého tónu a myslete na způsob, jakým žádáme hráče, aby přispěli k našemu společnému úsilí. V současné době máme v našem systému více než 7 000 vstupů do kasina, a proto samozřejmě není snadný úkol držet krok se vším, co se děje.
Viděli jste to někdy náhodou?
Tato funkce, kterou najdete na každé kartě přehledu, je dostupná pro každé kasino. Prosím, využijte toho, než abyste adminy oslovovali takovýmto nezdvořilým způsobem.
Vaše zjištění budou bezpochyby zajímat datový tým:
Děkuji za váš příspěvek k tématu.
Dear user, we take this responsibility very seriously. This is precisely what we do.
We are, however, quite limited since new casinos are opened daily, yet our team does not escalate daily. Please refrain from such an imperative tone and mind the way we ask players to contribute to our collaborative efforts. We currently have more than 7k casino entries in our system, hence, obviously, it is not an easy task to keep up with everything that happens.
Have you ever seen this by any chance?
This feature, which can be found in each overview tab, is accessible for any casino. Please make use of it rather than addressing admins in such an impolite manner.
Your findings will undoubtedly be of interest to the Data Team: data@casino.guru
Thank you for your contribution on the subject.
Viděli jste to někdy náhodou?
Pamatuji si, když jsem byl poprvé informován o tom tlačítku lol
Ve skutečnosti by však bylo povzbudivější, kdyby uživatelé obdrželi odpověď, jakmile zaměstnanec zkontroluje vaši opravu. Mohl by to dokonce motivovat, aby uživatelé za své opravy dostávali ocenění nebo trofeje.
Have you ever seen this by any chance?
I remember when I was first informed of that button lol
Really, though, it would be more encouraging if users received a reply once the staff member reviews your correction. Could even incentivize it so that users receives awards or trophies for their corrections.
Asi není od věci získat o tom nějaké informace, až to bude hotové. Na druhou stranu se hráč může podívat i na to, zda se tak nestalo, protože až kontrola skončí, datum se změní. 🙂
It's probably not a bad idea to get some information about it when it's done. On the other hand, the player can also see if it hasn't happened, because when the check is over, the date will change. 🙂
To vyžaduje vracet se na stránku s recenzemi téměř denně. Pro někoho, jako jsem já, je to obrovská bolest v zadku, protože stále hledám nová místa, kde bych mohl hrát. Na to prostě nemám čas!
Pokud by si autor recenze vzal dvě minuty navíc na odpověď autorovi revize, myslím, že by to hodně pomohlo ukázat, že ve skutečnosti děláme něco dobrého a užitečného a že Guru oceňuje jeho přisluhovače.
Jen mých 0,02 $.
That requires going back to that review page almost daily. For someone like me, that's a huge pain in the ass, as I'm always looking for new places to play. I simply ain't got time for that!
If the author of the review took two extra minutes to reply to the author of the revision, I think it would go a long way in showing that we're actually doing something good and useful and that the Guru appreciates his minions.
Just my $0.02.
Jistě rozumím, co máte na mysli, nějaký automatický e-mail by mohl být užitečný a pokusím se ho předat svým kolegům, co chtějí říct.
Sure I understand what you mean, some automated email might be useful and I'll try to pass it on to my colleagues what they have to say.
Nedoporučoval bych automatický e-mail, ale krátká odpověď jako „Prozkoumal jsem vaši revizi a provedl jsem příslušné změny" by byla skvělá,
I wouldn't suggest an automated email, but a short reply such as "I've investigated your revision and have made the relevant changes", would be superb,
Taková věc může být také v automatickém e-mailu. Také musíte pochopit, že na takové věci nás není 200 a pokud by vás každý den někdo kontaktoval s něčím, co není aktuální, zabralo by to mnohem více času než jen zmíněné 2 minuty, protože by to nebylo asi jednoho hráče denně. Takže i to je třeba vzít v úvahu. 🙂
Such a thing could also be in an automated email. Also you have to understand that there are not 200 of us for such things and if every day someone contacts you with something that is not up to date, it would take a lot more time than just the mentioned 2 minutes, because it would not be about one player a day. So that has to be taken into account as well. 🙂
Ze zvědavosti, jak hluboko se Guru valí?
Out of curiosity, how many deep does the Guru roll?
Licence Antillephone NV od Zodiacbet Casino. Může mi někdo říct, proč tam nedostanete odpověď na stížnosti, web je naprostý podvod. Už jsem se pokoušel najít někoho, koho bych mohl kontaktovat na Googlu, ale nic jsem nenašel.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Hmm, jak hluboko v kontextu recenze kasina nebo co konkrétně máte na mysli? Možná jsem jen špatně pochopil otázku, ale rád bych vám odpověděl přesně, proto se ptám.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
Licence Antillephone NV od Zodiacbet Casino. Může mi někdo říct, proč tam nedostanete odpověď na stížnosti, web je naprostý podvod. Už jsem se pokoušel najít někoho, koho bych mohl kontaktovat na Googlu, ale nic jsem nenašel.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Ahoj, tahle licence nikdy nebyla moc dobrá na odpisy. Také z toho, co jsem se dozvěděl, licence Curacao a Antillephone pomalu mizí, takže možná to je důvod, proč vám neodpovídají.
Každopádně, jaký máte problém s tímto kasinem?
Hi, this license has never been very good at write-offs. Also, from what I have learned, Curacao licenses and Antillephone are slowly disappearing, so maybe that is the reason why they are not answering you.
Anyway, what is your problem with this casino?
Hmm, jak hluboko v kontextu recenze kasina nebo co konkrétně máte na mysli? Možná jsem jen špatně pochopil otázku, ale rád bych vám odpověděl přesně, proto se ptám.
Byla to otázka týkající se velikosti týmu Guru.
Kolik lidí vlastně Guru zaměstnává? Je to pravděpodobně více, než si většina lidí myslí.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
It was a question regarding the size of the Guru team.
How many people does the Guru actually employ? It's probably more than most people think.
Ahoj!
S největší pravděpodobností.... 😀
To je každopádně velká náhoda!
Koncem tohoto týdne se chystáme na velký teambuilding a pokud vím, budou tyto informace prezentovány jako součást hlavního panelu. Rosteme, a proto bych raději využil příležitosti a vrátil se k vám s nejnovějšími čísly. 🙂
Určitě musím napsat poznámku!
Hi!
Most likely.... 😀
That's a great coincidence, anyway!
We are about to attend grand teambuilding by the end of this week, and as far as I know, this information will be presented as a part of the main panel. We have been growing, hence I would prefer to seize the opportunity and get back to you with the most recent numbers. 🙂
I definitely need to write down a note!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.