Hmm, jak hluboko v kontextu recenze kasina nebo co konkrétně máte na mysli? Možná jsem jen špatně pochopil otázku, ale rád bych vám odpověděl přesně, proto se ptám.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
Licence Antillephone NV od Zodiacbet Casino. Může mi někdo říct, proč tam nedostanete odpověď na stížnosti, web je naprostý podvod. Už jsem se pokoušel najít někoho, koho bych mohl kontaktovat na Googlu, ale nic jsem nenašel.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Ahoj, tahle licence nikdy nebyla moc dobrá na odpisy. Také z toho, co jsem se dozvěděl, licence Curacao a Antillephone pomalu mizí, takže možná to je důvod, proč vám neodpovídají.
Každopádně, jaký máte problém s tímto kasinem?
Hi, this license has never been very good at write-offs. Also, from what I have learned, Curacao licenses and Antillephone are slowly disappearing, so maybe that is the reason why they are not answering you.
Anyway, what is your problem with this casino?
Hmm, jak hluboko v kontextu recenze kasina nebo co konkrétně máte na mysli? Možná jsem jen špatně pochopil otázku, ale rád bych vám odpověděl přesně, proto se ptám.
Byla to otázka týkající se velikosti týmu Guru.
Kolik lidí vlastně Guru zaměstnává? Je to pravděpodobně více, než si většina lidí myslí.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
It was a question regarding the size of the Guru team.
How many people does the Guru actually employ? It's probably more than most people think.
Ahoj!
S největší pravděpodobností.... 😀
To je každopádně velká náhoda!
Koncem tohoto týdne se chystáme na velký teambuilding a pokud vím, budou tyto informace prezentovány jako součást hlavního panelu. Rosteme, a proto bych raději využil příležitosti a vrátil se k vám s nejnovějšími čísly. 🙂
Určitě musím napsat poznámku!
Hi!
Most likely.... 😀
That's a great coincidence, anyway!
We are about to attend grand teambuilding by the end of this week, and as far as I know, this information will be presented as a part of the main panel. We have been growing, hence I would prefer to seize the opportunity and get back to you with the most recent numbers. 🙂
I definitely need to write down a note!
Dobrý den, dotazoval jsem se u několika spolupracovníků, ale nepodařilo se mi určit přesný počet. Možná by bylo vhodné použít citáty z veleúspěšného televizního seriálu Červený trpaslík.
Legie / Legie: "Je nás mnoho." 😀
Promiň, že tě teď zklamu. Vrátím se, jakmile budu mít co přidat.
opatruj se!
Hello again, I inquired with a few coworkers, but I was unable to determine the exact number. It might be appropriate to use quotes from the hugely successful television series Red Dwarf.
Legion / Legie: "We are many." 😀
Sorry to disappoint you for now. I'll get back once I have more to add.
Take care!
Ahoj!
Bohužel, licence na Curacao jsou stále dost „nevyřízené" a neuspořádané, chápu vaše dilema...
Z mého pohledu má smysl obětovat nějaký čas a pokusit se domluvit se s licenčním úřadem. Soudní spory bych zahájil až jako poslední možnost.
Přesto souhlasím s tím, že je to stejně hnusné.
Hello!
Sadly, Curacao licenses are still quite "unsettled" and disorganized, I understand your dilemma...
Well, from my perspective, it makes sense to sacrifice some time to try to reason up with the licensing authority. I would start the lawsuits only as the last resort option.
Yet, I agree it sucks anyway.
Děkuji - snažil jsem se je kontaktovat bez odpovědi.
Kasino přestalo reagovat.
pošlou zprávu... získejte pocit, že nebudou odpovídat, protože budou brzy nahrazeni, a pak to bude problém někoho jiného
Nebo je to možná jen rebrand stejného regulátoru..
ano, žaloba je moje poslední možnost, ale vzhledem k tomu, že každý právník, se kterým jsem mluvil, má zájem, protože je to podle jejich slov docela „přímé"... je překvapivé, že DAMA se nechce urovnat, protože je to bude stát mnohem víc, pokud prohrají soud
Thanks - I’ve tried to contact them without response.
The casino has stopped responding.
will send a follow up… get the feeling they won’t reply as they’re going to be replaced soon, and then it’ll be someone else’s issue
Or maybe it’s just a rebrand of the same regulator..
yes, lawsuit is my last resort but considering every lawyer I’ve spoken to is interested because it’s quite "straightforward" in their words… it’s surprising DAMA don’t want to settle as it’ll cost them a lot more should they lose in court
Ó!
Už jsi to zkusil. Teď vidím. Souhlasím, DAMA NV je dobře známá velká skupina; Očekával bych nějaké dialogy. Když už o tom mluvíme, zástupce kasina vypadal při řešení vaší stížnosti velmi sebejistě.
Přeji vám hodně štěstí, i když také souhlasím, že případ je docela přímočarý.
Oh!
You already tried. I see now. I agree DAMA NV is well-recognized big group; I would expect some dialogs. Speaking of which, the casino representative seemed very confident while addressing your complaint.
I wish you the best of luck, though I also agree the case is quite straight forward.
Je škoda, když kasino nechce žádný dialog, ale koukal jsem na to a index bezpečnosti je podprůměrný, což mě na druhou stranu až tak nepřekvapuje.
Pokud jde o to, zda licenční úřad takové případy řeší, vím minimálně od ostatních hráčů, že se neodepisují rychle, pokud vůbec odepisují, tak není jisté, jak to dopadne. Sami uvidíte, jaké budou vaše zkušenosti.
Pokud se nic nestane a využijete služeb advokáta, klidně mi dejte vědět, jak se případ vyvíjí a co se vám podařilo vyřešit.
Budu ti držet palce. 🤞
It's a pity if the casino doesn't want any dialogue, but I've looked at it and the safety index is below average, which on the other hand doesn't surprise me that much.
As for whether the licensing authority handles such cases, I know at least from other players that they are not quick to write off, if they write off at all, so it's not certain how it will turn out. You'll have to see for yourself what your experience will be.
If nothing happens and you use the services of a lawyer, feel free to let me know how the case progresses and what you managed to resolve.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Děkuju!
hodnocení bylo nadprůměrné, dokud nedostali černé body za to, že jsou kasinovou skupinou proti poctivému hraní.
zaslala následnou zprávu jedné z mateřské společnosti (softswiss) jako projev laskavosti, že toto je poslední pokus o urovnání, než podáme žalobu k soudu. Možná si nebyli vědomi podivného chování skupin DAMA
Také následoval antilefon, ale neočekával jsem, že se ozvu, jen jsem se ujistil, že mám všechny stvrzenky pro právníka, že jsem vyzkoušel všechny způsoby, jak to vyřešit
Thank you!
the rating was above average until they got hammered with black points for being a casino group against fair gaming.
sent a follow up to one of the parent company (softswiss) as a courtesy that this is the last attempt to settle before we file in court. Maybe they weren’t aware of DAMA groups weird behaviour
Also followed up with antillephone but not expecting to hear back, just making sure I have all the receipts for the lawyer that I’ve tried every path to resolve this
Ano, viděl jsem, jak je jejich černé body zasáhly docela tvrdě.
Ohledně toho zbytku, co jsi napsal, vidím, že se snažíš hledat řešení, což docela oceňuji.
Na druhou stranu by kasino muselo zakročit, a pokud se tak nestane, jsou právní kroky pravděpodobně až poslední možností.
Sám jsem docela zvědavý, jak to ve vašem případě dopadne.
Budu rád, když se dozvím o jakýchkoli změnách.
Yes, I saw their black points hit them pretty hard.
Regarding the rest of what you wrote, I see that you are trying to find solutions, which I quite appreciate.
On the other hand, the casino would have to step up to the plate, and if that doesn't happen, legal action is probably the last resort.
I'm quite curious myself how things will go in your case.
I'll be glad to hear about any changes.
Ano, slyšel jsem o tom a je to dobrá otázka. Každá z těchto dílčích licencí má svůj vlastní reklamační postup. Nejsem si jistý, jak to nastaví a zda staré případy přejdou na nový úřad a zda budou mít hned od začátku nového zavedený proces, jak stížnosti řešit. Pochopitelně se to dozvíme až časem, kdy se tak stane.
Takže budeme tady, až se objeví něco nového, myslím, že by to mohlo zajímat i několik dalších hráčů.
Hodně štěstí. ☘️
Yes, I've heard about it and it's a good question. Each of these sub licenses has its own complaint procedure. I'm not sure how they will set it up and whether the old cases will be transferred to the new authority and whether they will have a process in place to deal with complaints right from the start of the new one. Obviously we will only know in time when this happens.
So we'll be here when anything new comes up, I think several other players might be interested in it as well.
Good luck. ☘️
Jděte rovnou k právníkovi.
CGB (Curacao Gaming Control Board) se po dokončení přechodu jeví jako jediný licenční orgán.
Mám podezření, že Antillephone je v tuto chvíli pravděpodobně téměř rozebrán, protože jejich důvod, proč existovat, bude brzy pryč. Žádné volné peníze, žádní další zaměstnanci, žádný antilefon.
Na druhou stranu, DAMA si je jistá, že nikam nevede, alespoň ne v době, kdy mají financovat válku na Ukrajině.
PS Získání úsudku, který hledáte, ještě nezaručuje, že dostanete zaplaceno. Pokud Putina naštvete, Putin vám nezaplatí bez ohledu na rozhodnutí soudu.
Just go straight to lawyering up.
CGB (Curacao Gaming Control Board) looks to be the sole licensing body when the changeover is complete.
I suspect that Antillephone is probably all but dismantled at this point, as their who reason to exist is about to be gone. No free money coming in, no more employees, no more Antillephone.
On the otherhand, DAMA sure as shit ain't going anywhere, at least not while they've got a war in Ukraine to fund.
P. S. Getting the judgement you're looking for still doesn't guarantee that you're gonna get paid. If you make the Putin mad, the Putin will not pay you regardless of the decision of the court.
No, podle odkazu ve spodní části stránky je v týmu Casino Guru 102 lidí, včetně jednoho, který je uveden jako spoluzakladatel a BÝVALÝ vedoucí produktu, a také... vy!! Zdá se také, že jste šestou osobou, která se připojila k Team Guru lol
Well, according to the link at the bottom of the page, there are 102 people on the Casino Guru team, including one whom is listed as Co-Founder and FORMER head of product, and also.. you!! You also appear to be the 6th person to join Team Guru lol
Rozuměl. Jak se Dama chová v tak malém množství pro ně, je divoké.
jejich novou zásadou skupiny je implementovat trvalá omezení, která nejsou v podmínkách jejich kasin.
Doslova každý právník, se kterým jsem mluvil, je ochoten to vzít bez výhry a bez poplatku, protože říkají, že je to přímočaré. Samozřejmě bych to radši vyřešil dřív, ale co už
jak si myslíš, že bude cgb? Pokoušíte se vyčistit nebo jen další blbost?
Understood. How Dama are acting over such a small amount for them is wild.
their new group policy is to implement persistent limitations that aren’t in the terms and conditions for their casinos.
Literally every lawyer I’ve spoken to is willing to take it no win no fee, because they say it’s straight forward. Of course I’d rather just resolve it sooner but whatever
how are you thinking cgb will be? Trying to cleanup or just another shill ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.