FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 17)

před rokem od Daniel
|
70570 zobrazení 323 odpovědí |
|
1...16 17
Přidat příspěvek
Romi
před týdnem

Nemyslíte si, že je to vaše role, ne-li povinnost pravidelně kontrolovat kasina a hodnocení?

Automaticky přeloženo:
před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nemyslíte si, že je to vaše role, ne-li povinnost pravidelně kontrolovat kasina a hodnocení?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vážený uživateli, bereme tuto odpovědnost velmi vážně. To je přesně to, co děláme.

Jsme však značně omezeni, protože nová kasina se otevírají denně, přesto se náš tým denně nestupňuje. Prosím, zdržte se takového naléhavého tónu a myslete na způsob, jakým žádáme hráče, aby přispěli k našemu společnému úsilí. V současné době máme v našem systému více než 7 000 vstupů do kasina, a proto samozřejmě není snadný úkol držet krok se vším, co se děje.

Viděli jste to někdy náhodou?

file

Tato funkce, kterou najdete na každé kartě přehledu, je dostupná pro každé kasino. Prosím, využijte toho, než abyste adminy oslovovali takovýmto nezdvořilým způsobem.

Vaše zjištění budou bezpochyby zajímat datový tým:

Děkuji za váš příspěvek k tématu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem
Viděli jste to někdy náhodou?


Pamatuji si, když jsem byl poprvé informován o tom tlačítku lol

Ve skutečnosti by však bylo povzbudivější, kdyby uživatelé obdrželi odpověď, jakmile zaměstnanec zkontroluje vaši opravu. Mohl by to dokonce motivovat, aby uživatelé za své opravy dostávali ocenění nebo trofeje.

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před týdnem

Asi není od věci získat o tom nějaké informace, až to bude hotové. Na druhou stranu se hráč může podívat i na to, zda se tak nestalo, protože až kontrola skončí, datum se změní. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 dny

To vyžaduje vracet se na stránku s recenzemi téměř denně. Pro někoho, jako jsem já, je to obrovská bolest v zadku, protože stále hledám nová místa, kde bych mohl hrát. Na to prostě nemám čas!


Pokud by si autor recenze vzal dvě minuty navíc na odpověď autorovi revize, myslím, že by to hodně pomohlo ukázat, že ve skutečnosti děláme něco dobrého a užitečného a že Guru oceňuje jeho přisluhovače.


Jen mých 0,02 $.

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 6 dny

Jistě rozumím, co máte na mysli, nějaký automatický e-mail by mohl být užitečný a pokusím se ho předat svým kolegům, co chtějí říct.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 dny

Nedoporučoval bych automatický e-mail, ale krátká odpověď jako „Prozkoumal jsem vaši revizi a provedl jsem příslušné změny" by byla skvělá,

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 5 dny

Taková věc může být také v automatickém e-mailu. Také musíte pochopit, že na takové věci nás není 200 a pokud by vás každý den někdo kontaktoval s něčím, co není aktuální, zabralo by to mnohem více času než jen zmíněné 2 minuty, protože by to nebylo asi jednoho hráče denně. Takže i to je třeba vzít v úvahu. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 dny

Ze zvědavosti, jak hluboko se Guru valí?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Licence Antillephone NV od Zodiacbet Casino. Může mi někdo říct, proč tam nedostanete odpověď na stížnosti, web je naprostý podvod. Už jsem se pokoušel najít někoho, koho bych mohl kontaktovat na Googlu, ale nic jsem nenašel.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ze zvědavosti, jak hluboko se Guru valí?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Hmm, jak hluboko v kontextu recenze kasina nebo co konkrétně máte na mysli? Možná jsem jen špatně pochopil otázku, ale rád bych vám odpověděl přesně, proto se ptám.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Licence Antillephone NV od Zodiacbet Casino. Může mi někdo říct, proč tam nedostanete odpověď na stížnosti, web je naprostý podvod. Už jsem se pokoušel najít někoho, koho bych mohl kontaktovat na Googlu, ale nic jsem nenašel.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ahoj, tahle licence nikdy nebyla moc dobrá na odpisy. Také z toho, co jsem se dozvěděl, licence Curacao a Antillephone pomalu mizí, takže možná to je důvod, proč vám neodpovídají.

Každopádně, jaký máte problém s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 16 hodinami
Hmm, jak hluboko v kontextu recenze kasina nebo co konkrétně máte na mysli? Možná jsem jen špatně pochopil otázku, ale rád bych vám odpověděl přesně, proto se ptám.


Byla to otázka týkající se velikosti týmu Guru.

Kolik lidí vlastně Guru zaměstnává? Je to pravděpodobně více, než si většina lidí myslí.

Upraveno autorem před 16 hodinami
Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 9 hodinami

Ahoj!

S největší pravděpodobností.... 😀

To je každopádně velká náhoda!

Koncem tohoto týdne se chystáme na velký teambuilding a pokud vím, budou tyto informace prezentovány jako součást hlavního panelu. Rosteme, a proto bych raději využil příležitosti a vrátil se k vám s nejnovějšími čísly. 🙂

Určitě musím napsat poznámku!

Automaticky přeloženo:
1...16 17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu