FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 16)

před rokem od Daniel
|
92600 zobrazení 369 odpovědí |
|
1...15 16 17...19
Přidat příspěvek
Rafa2356
před 2 měsíci

Ahoj, stala se ti tato situace? Považuji to za poněkud bizarní důvod být upřímný. Chápu, že kasina mají ověřovací vklad platebních metod, ale to jsem ještě neslyšel. Asi bych nevložil peníze do kasina, kdybych slyšel tento důvod.

Nepřemýšleli jste o podání žaloby, pokud nemůžete dostat své peníze z kasina, pokud se samozřejmě nejedná pouze o sportovní sázení.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Otázka pro guru tým: řekněte mi prosím, kdo je současným vlastníkem bumerang kasin a zda mají platnou licenci. Pokud ano, kde?


Díky

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 2 měsíci

Všechny relevantní informace můžete vidět v recenzi Boomerang Casino .

Mohu se však zeptat na důvod vaší otázky?

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 2 měsíci

Gratuluji, Joao!!

To je vlastně jeden z těch typů momentů, kdy se budete cítit dobře. Mám velkou radost 😀

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 2 měsíci

Opravdu je! Jeden z nejlepších pocitů, spravedlnost! A boj o Zodpovědné hraní pokračuje 🥳

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

protože se omlouvám za mou formulaci, vaše recenze je zcela mylná. Majitel není Rabidi, nemají licenci a váš bezpečnostní index je vtip! !

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 2 měsíci

Pokud máte nějaké relevantní informace, kontaktujte nás prosím pomocí záložky ve spodní části webu:

file

Vážíme si vašeho zájmu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

No, dává mi to zvláštní pocit, že si nejste vědomi faktů, které:

  • Rabidi NV je v úpadku
  • Současný vlastník nemá jasno ani v jedné z licencí
  • je to Marshall Island nebo Filipíny?

nicméně: je to všechno, ale ne bezpečné kasino!


https://liernin-enterprises-ltd-casinos.com/about-us/



Upravil Romi před 2 měsíci
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 2 měsíci

Velmi si vážíme vašeho nitra a jak jsem řekl, neváhejte se ohledně všech informací obrátit na náš datový tým.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Nemyslíte si, že je to vaše role, ne-li povinnost pravidelně kontrolovat kasina a hodnocení?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nemyslíte si, že je to vaše role, ne-li povinnost pravidelně kontrolovat kasina a hodnocení?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vážený uživateli, bereme tuto odpovědnost velmi vážně. To je přesně to, co děláme.

Jsme však značně omezeni, protože nová kasina se otevírají denně, přesto se náš tým denně nestupňuje. Prosím, zdržte se takového naléhavého tónu a myslete na způsob, jakým žádáme hráče, aby přispěli k našemu společnému úsilí. V současné době máme v našem systému více než 7 000 vstupů do kasina, a proto samozřejmě není snadný úkol držet krok se vším, co se děje.

Viděli jste to někdy náhodou?

file

Tato funkce, kterou najdete na každé kartě přehledu, je dostupná pro každé kasino. Prosím, využijte toho, než abyste adminy oslovovali takovýmto nezdvořilým způsobem.

Vaše zjištění budou bezpochyby zajímat datový tým:

Děkuji za váš příspěvek k tématu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci
Viděli jste to někdy náhodou?


Pamatuji si, když jsem byl poprvé informován o tom tlačítku lol

Ve skutečnosti by však bylo povzbudivější, kdyby uživatelé obdrželi odpověď, jakmile zaměstnanec zkontroluje vaši opravu. Mohl by to dokonce motivovat, aby uživatelé za své opravy dostávali ocenění nebo trofeje.

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 2 měsíci

Asi není od věci získat o tom nějaké informace, až to bude hotové. Na druhou stranu se hráč může podívat i na to, zda se tak nestalo, protože až kontrola skončí, datum se změní. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

To vyžaduje vracet se na stránku s recenzemi téměř denně. Pro někoho, jako jsem já, je to obrovská bolest v zadku, protože stále hledám nová místa, kde bych mohl hrát. Na to prostě nemám čas!


Pokud by si autor recenze vzal dvě minuty navíc na odpověď autorovi revize, myslím, že by to hodně pomohlo ukázat, že ve skutečnosti děláme něco dobrého a užitečného a že Guru oceňuje jeho přisluhovače.


Jen mých 0,02 $.

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 2 měsíci

Jistě rozumím, co máte na mysli, nějaký automatický e-mail by mohl být užitečný a pokusím se ho předat svým kolegům, co chtějí říct.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Nedoporučoval bych automatický e-mail, ale krátká odpověď jako „Prozkoumal jsem vaši revizi a provedl jsem příslušné změny" by byla skvělá,

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 2 měsíci

Taková věc může být také v automatickém e-mailu. Také musíte pochopit, že na takové věci nás není 200 a pokud by vás každý den někdo kontaktoval s něčím, co není aktuální, zabralo by to mnohem více času než jen zmíněné 2 minuty, protože by to nebylo asi jednoho hráče denně. Takže i to je třeba vzít v úvahu. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ze zvědavosti, jak hluboko se Guru valí?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Licence Antillephone NV od Zodiacbet Casino. Může mi někdo říct, proč tam nedostanete odpověď na stížnosti, web je naprostý podvod. Už jsem se pokoušel najít někoho, koho bych mohl kontaktovat na Googlu, ale nic jsem nenašel.

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky