FórumDiskuze stížnostíIce Casino je podvod?

Ice Casino je podvod? (strana 8)

před rokem od vlczkova
|
47591 zobrazení 189 odpovědí ||
1...7 8 910
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Při vytváření účtu jsem měl nějaké problémy, při výběru data narození jsem nemohl vybrat správné datum kvůli některým omezením prohlížeče, nemohl jsem ho posouvat a vybralo se o několik dní dříve. Mluvil jsem s týmem podpory a řekli mi, abych dal dokumenty pro ověření KYC a poté je lze upravit. V pátek jsem nahrál dokumenty a dnes jsem zjistil, že můj účet je zablokován. Jeden z kluků z podpory mi řekl, že za pár hodin by to mělo být v pořádku, ale účet je stále zablokovaný. Nyní říkají, že můj účet odemknou, ale všechny mé výhry budou ztraceny a toto je konečné rozhodnutí.


Automaticky přeloženo:
adrianbremus
před 10 měsíci

Ahoj.

Tato situace mě mrzí. Chybí mi však ta nejdůležitější část. Jaký důvod uvedlo kasino jako vysvětlení pro zrušení vašich výher?

Můžete se podělit o odpověď, kterou jste dostali?

Je opravdu těžké vás jakýmkoli způsobem podpořit, aniž byste tuto část znali, vidíte...

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hahaha, jaká náhoda, zdá se, že jejich politika blokuje účty, jakmile uvidí, že jste vyhráli docela dobrou částku

Automaticky přeloženo:
vasosou6712
před 10 měsíci

Hmm, stále máte problém se svým účtem? Viděl jsem, že vaše stížnost na toto kasino před 3 měsíci byla vyřešena a myslel jsem, že má šťastný konec.

Byl jste v poslední době v tomto kasinu v nějaké jiné nepříjemné situaci, nebo jen mluvíte na základě svých předchozích zkušeností?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Můžete nějak ovlivnit hodnocení kasina? Protože jejich pravidla jsou nespravedlivá. Přenesou vaši vkladovou sázku do dalšího vkladu. Například jste vložili 50 000 USD a prohráli jste je jedinou sázkou (je to těžké, ale možné). Mají 2x vkladovou sázku. Takže na svém zůstatku máte 0 a rozhodnete se vložit 1 000 USD. K výběru peněz však budete muset vsadit 52 000 USD (50 000 z předchozího vkladu + 2 000 z tohoto). Neviděl jsem žádné kasino mít takové věci. Můžete jim prosím nějak říct, že je to nespravedlivé.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ledové kasino není svinstvo, upřímné.

Používají svou „politiku", aby si mohli vymýšlet výmluvy, když neplatí peníze.

Byl jsem mnohokrát zdržen touhle sračkou a oni říkají to samé znovu a znovu.

Než se rozhodnete vsadit své peníze na této stránce, přečtěte si pozorně jejich zásady, protože pokud dostanete své výběry za 2 roky, není to jejich chyba, je to finanční poskytovatel, kterého nemůžete kontaktovat.

Přečtěte si prosím jejich zásady!!!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ne, jasně, a už nebudu hrát, hele, vyhrál jsem 40 000 a oni mi dali tisícovku na znamení dobré vůle, samozřejmě a pokud se někdo rozhodne proti nim podniknout právní kroky, budu účastnit se

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Poslouchejte, i když budete dodržovat jejich zásady, které berou věčně, Gwen čeká na výplatu kasina Rogue od 4. prosince loňského roku, protože jsem splnil všechny své zásady, které poskytují omluvu, že jejich tým pro podvodníky se podíval na můj výběr tři. časy. Stále čekám…

Automaticky přeloženo:
Downtown
před 10 měsíci

Ahoj, bohužel nemohu ovlivnit hodnocení kasina, ale náš tým vždy dělá vše pro to, aby kasina měla hodnocení, jaké si zaslouží. V kontextu toho, co říkáte, mě napadlo, jestli byste nás mohli aktualizovat a zkusit nám to poslat jako návrh zde (je to dole na této stránce): https://casino.guru/IceCasino-review

file

Pokud jde o váš příklad, rád bych se zeptal, zda jste si to s kasinem ověřili nebo zda vám kasino vysvětlilo sázení ve vaší konkrétní situaci? Máte snímek obrazovky?

Navíc si myslím, že je vždy dobré si přečíst Smluvní podmínky, než se rozhodnete hrát v kasinu. Každopádně počkám na další informace od tebe, zatím se měj dobře. 🙂

Automaticky přeloženo:
ionutrobertionutz
před 10 měsíci

Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, zda Váš problém s tímto kasinem stále přetrvává nebo máte pouze tyto nepříjemné zkušenosti v minulosti? Stalo se vám někdy, že výběr neprovedl nebo vám nebyla vyplacena? Jaký důvod uvedla podpora, když jste měli zpožděnou platbu?

2 roky vybírání peněz je moc. Pokud budete mít někdy podobný problém v jakémkoli kasinu, můžete nám podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci.

Budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, jasně, a už nebudu hrát, hele, vyhrál jsem 40 000 a oni mi dali tisícovku na znamení dobré vůle, samozřejmě a pokud se někdo rozhodne proti nim podniknout právní kroky, budu účastnit se

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vím, že se ti to nebude líbit, ale byli jsme na straně kasina. Využili jsme gesta dobré vůle, jinak by reklamace byla zamítnuta .

Všiml sis?

"Vasosou6712, existuje velmi malá šance (nebo žádná, podle mého upřímného názoru), že dva účty byly vytvořeny během několika měsíců dvěma různými lidmi, kteří mají stejné jméno a narozeniny, pocházejí ze stejné země a města a používají stejné zařízení. Obávám se, že mezi těmito dvěma účty je příliš mnoho podobností."

Musím říct, že to zní velmi rozumně.

Berte to jen jako laskavou radu do budoucna. Do právníka bych v tomto případě neinvestoval.

Žádná škoda 🙂.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže Radko, když to vezmete z hlediska kasina, vysvětlete, kdy jsem splnil všechny jejich požadavky, stále po sedmi měsících čekám, až kasino Rouge zpracuje můj výběr?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nikoho tady bez urážky, mám dost zasraných podvodníků, kteří provozují kasino jako vlastní prasátko. V zásadě musíte svou práci milovat, pokud víte, že do ní musíte hodně vložit, musíte do ní investovat, kdokoli s touto prací může dělat kdokoli, ale někdo, kdo má jakoby šílené nadšení a mozek a srdce a ne. rád skenuji lidi, tak to vezměte hodně daleko, ale kromě toho se lidem líbí, že se nestarají o to, koho okrádají, takhle to je Myslím, že je těžké najít čestné lidi, pokud jde o mě. znamenat jako ledové kasino hrozné Vulkan Vegas hrozné rotace Bros hrozné Chci říct, že můžu pokračovat dál a dál Hraju roky dobře a řeknu vám, že jsem pokaždé vyhrál svůj případ, ale tenhle byl roztočený Bros, jako by byli úplně úplně mě podvedli a nejen to, myslím, že osoba, která mě podporovala, což měl být, znáte mého zástupce, myslím, že kdokoli mě zastupoval, protože vždy tvrdě bojuji za to, co je správné, a jsou to moje peníze, takže za to tvrdě bojuji ale moje záloha pro mě nebojovala dost tvrdě a to jsem si uvědomil, takže pokud něco chceš a vyhrál jsi to a je to tvoje a udělal jsi to legitimně, jediná věc, kterou bych mohl říct, je, že to musíš udělat sám, musíš musíš udělat domácí úkol, který máš, víš, že máš opravdu velký tlak, abys dostal, co chceš, protože mě to nezajímá, jdu celou cestu od Bank of commerce až po Jak říkáš, jdu. Jsou to moje peníze, tak proč ne já a když jsou to tvoje peníze, proč bys neměl ty, musíš bojovat trochu tvrději, to všechno má trochu větší motivaci mluvit, nenech se jimi tlačit, když víš, že to chceš peníze a chcete je spravedlivě, pak o ně kurva bojujte, protože dnes je škoda, že jsou takoví lidé, kteří už nejsou pro mnoho čestných lidí na světě

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Zůstatek ze strany kasina nějak skončil a vy pro ně pracujete, nic špatného se samozřejmě nestalo, protože vás nepřipravili o 40 000 eur, které jsem vyhrál

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A teď, když jsem si na to vzpomněl, udělejte si malý průzkum, zda má dotyčné kasino licenci na přijímání zákazníků ze země, ve které se nacházíte, protože tady v Řecku to nemá

Automaticky přeloženo:
tjkeeper1
před 10 měsíci

Očividně nemůžu.

Co čekáš, že řeknu?

Toto je úplně jiný příběh – Rogue Casino dokonce uplatňuje zásadu nereagování na stížnosti hráčů, takže index bezpečnosti je hrozný: https://casino.guru/rouge-casino-review

Nikdo by tam neměl hrát.

Toto vlákno je však o kasinu, které se stará o každou jednotlivou stížnost s vynikajícím bezpečnostním indexem .

Navzdory vlastnímu názoru bych ty dva nesrovnával, víš?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zůstatek ze strany kasina nějak skončil a vy pro ně pracujete, nic špatného se samozřejmě nestalo, protože vás nepřipravili o 40 000 eur, které jsem vyhrál

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Musím znovu říci, že nepracujeme pro kasina? Chápu, že se zlobíte, ale zkuste se prosím na chvíli zamyslet nad vysvětlením, které jste dostali.

Zkusili jste se obrátit na licenční úřad? Myslím, že bys měl. Ale pokud se nemýlím, vůbec jim to nebude vadit. Pokusili jsme se alespoň pokusit najít někoho, kdo udělal totéž.




Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Samozřejmě jsem zahájil všechny právní postupy s dozorem nad hazardními hrami v mé zemi a samozřejmě se tím zabývali, je to otázka měsíce, abyste věděli

Automaticky přeloženo:
vasosou6712
před 9 měsíci

To je zajímavé a jaký je prosím současný stav věci?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Připravují prosební zprávu

Automaticky přeloženo:
1...7 8 910
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky