Nebojte se člověče Casino Guru dejte 10/10 hvězdiček. Hráči ale hodnotí 1 hvězdičkou. Altacore NV zaplatil velmi dobře kasino guru. Pokud vyhrajete peníze, zablokují váš účet jako všichni zde. Nebo vám nezaplatí jako já a zdrží 1 měsíc s otevřenou reklamací.
Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.
Za služby nejsme placeni žádným majitelem kasina. 😀 Některé stížnosti trvají déle než jiné, ale zapomněli jste zmínit, že Casino Guru pomáhá zdarma. To je vlastně docela vzácné.
Každopádně tě rád vidím, hlavně s těmi vyřešenými stížnostmi .
Měj se dobře.
We are not paid by any casino owner for services. 😀 Some complaints take longer than others, but hey, you forget to mention that Casino Guru helps for free. That is actually quite rare.
Anyway, I'm happy to see you around, especially with those resolved complaints.
Stay well.
Promiňte,
bylo vám několikrát řečeno, že bude vyplacena BRZY!!, nebo že tři odeslané e-maily byly ignorovány, na jejich stránce je také uvedeno, že budu vyplacen do 21 pracovních dnů, uplynulo více než 45 pracovních dnů, jak dlouho mám čekat na SVÉ peníze?
sorry,
have you been told multiple times that it will be paid SOON!!, or that three e-mails sent have been ignored, it also says on their site i would be paid within 21working days, it has been over 45 working days, how lo9ng should i wait for MY money?
@Radka Vaše stránky mi určitě hodně pomohly vzít si peníze, jeden případ byl 1 měsíc poté a druhý 4 měsíce poté. Problém je, proč vaše stránka hodnotí tato kasina 8,2 a 10 hvězdičkami.
Všichni vědí, že tyto stránky to dělají, protože ukazují, že hráči budou hrát zpět své výhry. A není běžné, jako jsem to udělal já, otevřít stížnost na vaší stránce, mnoho hráčů z těchto kasin podvádělo a nic neudělali.
Ukažte prosím na Casinozer Měl jsem další 2 výběry, které jsem svou vinou ztratil zpět, protože jsem neměl pacienta tolik čekat.
Pro mě je třeba se těmto kasinům vyhnout. Z tohoto důvodu jsem psal zde.
@Radka For sure your site help me a lot to take my money one case was 1 month after and the second one 4 months after. The problem is why your page rate these casinos with 8.2 and 10 stars.
All know that these pages do that because they point players will play back their wins. And is not common as i did to open a complaint at your page a lot of players scammed from these casinos and they didn't do something.
Please point at casinozer i had 2 more withdraws that with my fault i lost it back because i didn;t had the patient to wait so much.
For me these casinos must be avoided. For this reason i wrote here.
Promiňte,
bylo vám několikrát řečeno, že bude vyplacena BRZY!!, nebo že tři odeslané e-maily byly ignorovány, na jejich stránce je také uvedeno, že budu vyplacen do 21 pracovních dnů, uplynulo více než 45 pracovních dnů, jak dlouho mám čekat na SVÉ peníze?
sorry,
have you been told multiple times that it will be paid SOON!!, or that three e-mails sent have been ignored, it also says on their site i would be paid within 21working days, it has been over 45 working days, how lo9ng should i wait for MY money?
Je zřejmé, že na vaši otázku nemohu odpovědět, protože nejsem zaměstnancem kasina, omlouvám se.
Co čekáš, že řeknu?
Kasino nyní platí pomalu – to není nic nového, upřímně. Odešlete další stížnost a pokusíme se vám pomoci. Neznám žádné podrobnosti o vašem problému, těžko říct něco solidního, ale kasino nakonec zaplatí.
Obviously, I can't answer your question since I'm not a casino employee, I'm sorry.
What do you expect me to say?
The casino now pays slowly - that is nothing new, frankly. Submit another complaint and we will try you help you out. I do not know any details about your issue, hard to say anything solid, but the casino pays eventually.
@Radka Vaše stránky mi určitě hodně pomohly vzít si peníze, jeden případ byl 1 měsíc poté a druhý 4 měsíce poté. Problém je, proč vaše stránka hodnotí tato kasina 8,2 a 10 hvězdičkami.
Všichni vědí, že tyto stránky to dělají, protože ukazují, že hráči budou hrát zpět své výhry. A není běžné, jako jsem to udělal já, otevřít stížnost na vaší stránce, mnoho hráčů z těchto kasin podvádělo a nic neudělali.
Ukažte prosím na Casinozer Měl jsem další 2 výběry, které jsem svou vinou ztratil zpět, protože jsem neměl pacienta tolik čekat.
Pro mě je třeba se těmto kasinům vyhnout. Z tohoto důvodu jsem psal zde.
@Radka For sure your site help me a lot to take my money one case was 1 month after and the second one 4 months after. The problem is why your page rate these casinos with 8.2 and 10 stars.
All know that these pages do that because they point players will play back their wins. And is not common as i did to open a complaint at your page a lot of players scammed from these casinos and they didn't do something.
Please point at casinozer i had 2 more withdraws that with my fault i lost it back because i didn;t had the patient to wait so much.
For me these casinos must be avoided. For this reason i wrote here.
Ahoj,
(Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkujeme 🙂)
Položil jsem si stejnou otázku, pak jsem se zeptal týmu stížností, jde o to, že kasino dosud vyplatilo každého jednotlivého hráče prostřednictvím stížnosti, a to je něco, co musíme pokračovat v zájmu hráčů.
Myslím, že v tuto chvíli můžeme hodnocení upravit na základě výsledků stížností (vyřešené, nevyřešené, proti férovému hazardu atd.), i když nepočítáme s krátkodobými efekty. Souhlasím, že to hráčům může znít dost divně.
Pokusím se získat více poznatků. Není nic, co bych chtěl skrývat. 🙂
Hello,
(Just a kind reminder: please use the "reply" button otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂)
I asked myself the same question, then I asked the complaint team, the thing is that the casino has paid out every single player through the complaint so far, and this is something we need to keep going for the good sake of the players.
I think that at this moment, we can adjust the rating based on the results of the complaints (solved, unresolved, against fair gambling, and so on) though we are not considering short time effects. I agree it may sound quite weird to the players.
I'll try to get more insights. There is nothing I intend to hide. 🙂
Z mé zkušenosti s online kasiny je vždy důležité se před jakýmkoli výběrem ujistit, že jste nahráli všechny potřebné dokumenty pro ověření.
From my experience with online casinos, it's always important to make sure you've uploaded all the necessary documents for verification before making any withdrawals.
To je správně. Je to pravděpodobně nejdůležitější věc a mnoho problémů pochází z chybějícího ověřovacího procesu.
That is correct. It is probably the most important thing and many problems come from missing verification process.
Co se nakonec stalo a já trpím a přemýšlím, že si najmu právníka
What happened in the end and I'm suffering and I'm thinking of hiring a lawyer
Τι εγινε τελικα και γω παθων σκεφτομαι να βαλω δικηγορο
Našli si výmluvy, že mám dva účty
They found excuses that I have two accounts
Εμενα βρηκαν δικαιολογια οτι εχω δυο λογαριασμους
Je mi líto, že to musím říct, vaše stížnost na Rogue Casino nebyla vyřešena.
Ke všem svým odeslaným stížnostem máte vždy přístup ve svém profilu účtu nebo použijte tento přímý odkaz:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Dovolte mi citovat ze stížnosti:
"Milý tjkeeper1,
Bohužel se kasino rozhodlo nespolupracovat s námi při řešení případných stížností ze strany hráče, takže nemůžeme v řešení této stížnosti pokračovat a jsme nuceni ji uzavřít jako „nevyřešenou", což negativně ovlivní hodnocení kasina.
Kéž bych mohl být více nápomocný. Upřímně doufám, že už se s podobným problémem nesetkáte.
Kasino může tuto stížnost kdykoli znovu otevřít."
I'm sorry to say that, your complaint against Rogue Casino has not been resolved.
You can always access all your submitted complaints in your account profile or use this direct link:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Allow me to quote from the complaint:
"Dear tjkeeper1,
Unfortunately, the casino decided not to cooperate with us in resolving any complaints from the player so we cannot continue resolving this complaint and we are forced to close it as ‘unresolved’, which will influence the casino’s rating in a negative way.
I wish I could be of more help. I sincerely hope you will not come across a problem like this again.
The casino can reopen this complaint anytime."
Nazdárek.
Pokud jste si jisti, že jste neporušili žádné pravidlo, myslím, že stížnost je to, co byste měli nyní zkusit.
Přečtěte si tento článek o tom, jak proces funguje a co byste měli očekávat, a poté zvažte odeslání článku.
Další odpověď vám poskytl Honza zde:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
Hey there.
If you are certain you have not broken any rule, I think the complaint is what you should try now.
Read this article about how the process works, and what you should expect, then consider submitting one.
Honza provided you with another reply here:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
Nazdárek.
Co se zdá být ve věci? Sdílejte a možná najdeme nějaké vodítko. Nebo alespoň popište svůj plný zážitek.
Hey there.
What seems to be the matter? Share, and we might find some clues. Or at least describe your full experience.
Páni. Vidíte, že nakonec nejsem jediný a je dokázáno, že s vámi hrají hry. Odmítám to nechat být. Budu bojovat za to, co mi právem náleží. Vyhrál jsem také peníze 9. dubna 2023 a stále čekám Hraju tam roky a stále si vymýšlejí výmluvy, pokusí se vymyslet cokoli, takže můžeš jen vědět, vzdát se a už se neobtěžovat, ale víš, že je to tak věc, kterou prostě nevzdávám a je to tak, vyhrál jsem férově a poctivě jsem od začátku ověřený vytáhnou nějaké Mambo Jambo a nedává to smysl a já ne neživím se v tom, že dělám vše, co je v mých silách, abych dostal své peníze, a to je základ, pokud víte, že máte pravdu a víte, že na ty peníze máte nárok a znáte pravidla a předpisy a znáš podmínky a detaily a pokud hraješ roky a nemáš důvod, proč by ti měly být odepřeny peníze, myslím tím, že hraju roky a oni se to na mě stále snaží vytáhnout, ale Nevzdávám se tak snadno, takže teď víš, že vidíš jako já na této stránce wow jako 10 na 10 10 na 10 moje ale.
Wow. You see in the end I'm not the only one and it's proven that they play games with you. I refuse to let it go. I'll fight for what's rightfully mine. I won money as well April 9th 2023 and Im still waiting I've been playing there for years and they still make up excuses they'll try to make up anything so you could just you know give up and not bother anymore but you know that's the thing I just I don't give up and that's the way it is I won fair and square legit I've been verified from the beginning they pull out some Mambo Jambo and it doesn't make any sense and I don't I don't I don't feed into that I do everything I possibly can to get my money and that's the bottom line if you know you're right and you know you're entitled to that money and you know the rules and regulations and you know the terms and conditions and the ins and outs and if you playing for years like there's no reason why you should be denied of your money I mean I've been playing for years and they're still trying to pull this on me but I don't give up so easily so now you know you see like I see on this page wow like 10 on 10 10 on 10 my but.
Máte pravdu, čekal jsem od 4. prosince 2022 a každou omluvu pod sluncem jsem to nyní předal policejnímu útvaru pro kybernetické zločiny, to bylo asi před měsícem, když po rozhovoru souhlasili, že můj případ převezmou , stejně jako vy se toho nevzdávám, jsou to MOJE peníze a oni se je snaží ukrást.
Your correct, I have been waiting since the 4th of December 2022, and it every excuse under the sun, I have now handed it over to the police cyber crimes unit, that was about a month ago when they agreed after interview to take my case, like you I am not giving up on this it is MY money and they are trying to steal it.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.