FórumDiskuze stížnostíIce Casino je podvod?

Ice Casino je podvod? (strana 7)

před 2 roky od vlczkova
|
64645 zobrazení 189 odpovědí |
|
1...6 7 8...10
před rokem

Nebojte se člověče Casino Guru dejte 10/10 hvězdiček. Hráči ale hodnotí 1 hvězdičkou. Altacore NV zaplatil velmi dobře kasino guru. Pokud vyhrajete peníze, zablokují váš účet jako všichni zde. Nebo vám nezaplatí jako já a zdrží 1 měsíc s otevřenou reklamací.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za služby nejsme placeni žádným majitelem kasina. 😀 Některé stížnosti trvají déle než jiné, ale zapomněli jste zmínit, že Casino Guru pomáhá zdarma. To je vlastně docela vzácné.

Každopádně tě rád vidím, hlavně s těmi vyřešenými stížnostmi .

Měj se dobře.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Promiňte,

bylo vám několikrát řečeno, že bude vyplacena BRZY!!, nebo že tři odeslané e-maily byly ignorovány, na jejich stránce je také uvedeno, že budu vyplacen do 21 pracovních dnů, uplynulo více než 45 pracovních dnů, jak dlouho mám čekat na SVÉ peníze?

Automaticky přeloženo:
před rokem

@Radka Vaše stránky mi určitě hodně pomohly vzít si peníze, jeden případ byl 1 měsíc poté a druhý 4 měsíce poté. Problém je, proč vaše stránka hodnotí tato kasina 8,2 a 10 hvězdičkami.

Všichni vědí, že tyto stránky to dělají, protože ukazují, že hráči budou hrát zpět své výhry. A není běžné, jako jsem to udělal já, otevřít stížnost na vaší stránce, mnoho hráčů z těchto kasin podvádělo a nic neudělali.

Ukažte prosím na Casinozer Měl jsem další 2 výběry, které jsem svou vinou ztratil zpět, protože jsem neměl pacienta tolik čekat.

Pro mě je třeba se těmto kasinům vyhnout. Z tohoto důvodu jsem psal zde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Promiňte,

bylo vám několikrát řečeno, že bude vyplacena BRZY!!, nebo že tři odeslané e-maily byly ignorovány, na jejich stránce je také uvedeno, že budu vyplacen do 21 pracovních dnů, uplynulo více než 45 pracovních dnů, jak dlouho mám čekat na SVÉ peníze?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je zřejmé, že na vaši otázku nemohu odpovědět, protože nejsem zaměstnancem kasina, omlouvám se.

Co čekáš, že řeknu?

Kasino nyní platí pomalu – to není nic nového, upřímně. Odešlete další stížnost a pokusíme se vám pomoci. Neznám žádné podrobnosti o vašem problému, těžko říct něco solidního, ale kasino nakonec zaplatí.



Automaticky přeloženo:
před rokem

@Radka Vaše stránky mi určitě hodně pomohly vzít si peníze, jeden případ byl 1 měsíc poté a druhý 4 měsíce poté. Problém je, proč vaše stránka hodnotí tato kasina 8,2 a 10 hvězdičkami.

Všichni vědí, že tyto stránky to dělají, protože ukazují, že hráči budou hrát zpět své výhry. A není běžné, jako jsem to udělal já, otevřít stížnost na vaší stránce, mnoho hráčů z těchto kasin podvádělo a nic neudělali.

Ukažte prosím na Casinozer Měl jsem další 2 výběry, které jsem svou vinou ztratil zpět, protože jsem neměl pacienta tolik čekat.

Pro mě je třeba se těmto kasinům vyhnout. Z tohoto důvodu jsem psal zde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

(Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkujeme 🙂)

Položil jsem si stejnou otázku, pak jsem se zeptal týmu stížností, jde o to, že kasino dosud vyplatilo každého jednotlivého hráče prostřednictvím stížnosti, a to je něco, co musíme pokračovat v zájmu hráčů.

Myslím, že v tuto chvíli můžeme hodnocení upravit na základě výsledků stížností (vyřešené, nevyřešené, proti férovému hazardu atd.), i když nepočítáme s krátkodobými efekty. Souhlasím, že to hráčům může znít dost divně.

Pokusím se získat více poznatků. Není nic, co bych chtěl skrývat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zůstávám tady, protože o tom také přemýšlím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Z mé zkušenosti s online kasiny je vždy důležité se před jakýmkoli výběrem ujistit, že jste nahráli všechny potřebné dokumenty pro ověření.

Automaticky přeloženo:
heiuheyou
před rokem

To je správně. Je to pravděpodobně nejdůležitější věc a mnoho problémů pochází z chybějícího ověřovacího procesu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ledové kasino je podvod

Automaticky přeloženo:
Joaop7
před rokem

Co se nakonec stalo a já trpím a přemýšlím, že si najmu právníka

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nic se nestalo, můj případ nebyl vyřešen?

Automaticky přeloženo:
Alda79
před rokem

co se vlastně stalo?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Našli si výmluvy, že mám dva účty

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nic se nestalo, můj případ nebyl vyřešen?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto, že to musím říct, vaše stížnost na Rogue Casino nebyla vyřešena.

Ke všem svým odeslaným stížnostem máte vždy přístup ve svém profilu účtu nebo použijte tento přímý odkaz:

https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2

Dovolte mi citovat ze stížnosti:

"Milý tjkeeper1,

Bohužel se kasino rozhodlo nespolupracovat s námi při řešení případných stížností ze strany hráče, takže nemůžeme v řešení této stížnosti pokračovat a jsme nuceni ji uzavřít jako „nevyřešenou", což negativně ovlivní hodnocení kasina.

Kéž bych mohl být více nápomocný. Upřímně doufám, že už se s podobným problémem nesetkáte.

Kasino může tuto stížnost kdykoli znovu otevřít."

Automaticky přeloženo:
před rokem

Našli si výmluvy, že mám dva účty

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek.

Pokud jste si jisti, že jste neporušili žádné pravidlo, myslím, že stížnost je to, co byste měli nyní zkusit.

Přečtěte si tento článek o tom, jak proces funguje a co byste měli očekávat, a poté zvažte odeslání článku.

Další odpověď vám poskytl Honza zde:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294



Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to jako podvod, jejich politika trvá věčně, pokud uvažujete o vložení peněz do tohoto online kasina, raději to přehodnoťte.

Automaticky přeloženo:
IonutMind
před rokem

Nazdárek.

Co se zdá být ve věci? Sdílejte a možná najdeme nějaké vodítko. Nebo alespoň popište svůj plný zážitek.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Páni. Vidíte, že nakonec nejsem jediný a je dokázáno, že s vámi hrají hry. Odmítám to nechat být. Budu bojovat za to, co mi právem náleží. Vyhrál jsem také peníze 9. dubna 2023 a stále čekám Hraju tam roky a stále si vymýšlejí výmluvy, pokusí se vymyslet cokoli, takže můžeš jen vědět, vzdát se a už se neobtěžovat, ale víš, že je to tak věc, kterou prostě nevzdávám a je to tak, vyhrál jsem férově a poctivě jsem od začátku ověřený vytáhnou nějaké Mambo Jambo a nedává to smysl a já ne neživím se v tom, že dělám vše, co je v mých silách, abych dostal své peníze, a to je základ, pokud víte, že máte pravdu a víte, že na ty peníze máte nárok a znáte pravidla a předpisy a znáš podmínky a detaily a pokud hraješ roky a nemáš důvod, proč by ti měly být odepřeny peníze, myslím tím, že hraju roky a oni se to na mě stále snaží vytáhnout, ale Nevzdávám se tak snadno, takže teď víš, že vidíš jako já na této stránce wow jako 10 na 10 10 na 10 moje ale.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Máte pravdu, čekal jsem od 4. prosince 2022 a každou omluvu pod sluncem jsem to nyní předal policejnímu útvaru pro kybernetické zločiny, to bylo asi před měsícem, když po rozhovoru souhlasili, že můj případ převezmou , stejně jako vy se toho nevzdávám, jsou to MOJE peníze a oni se je snaží ukrást.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevzdám se, ne ve své povaze. Díky za povzbuzení.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky