před rokem
Bohužel se to stává. Doufejme jen, že se hráč brzy „vychová". 🙏
Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏
3
Bohužel se to stává. Doufejme jen, že se hráč brzy „vychová". 🙏
Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏
Dne 1. ledna 2023 jsem hrál v ice casino provedl jsem výběr ve výši 251,20 € a do dnešního dne jsem stále neobdržel peníze
Už mě nebaví posílat zprávy na chat, znají mě jen na to, že musím čekat, že nic nemůžou, než že to dostanu, ale tady jde o to, že jsou to 3 týdny a nic peněz a nepomáhají mi.
On the 1st of January 2023 I played at ice casino I made a withdrawal of €251.20 and until today I still haven't received the money
I'm tired of sending messages to the chat, they only know me to say that I have to wait that they can't do anything but that I'm going to receive it but the point here is that it's been 3 weeks and nothing of the money and they don't help me.
No dia 1 de Janeiro de 2023 joguei no ice casino fiz um levantamento de 251.20€ e ate a data de hoje ainda nao recebi o dinheiro
Estou farta de mandar msg para o chat so me sabem dizer que tenho de esperar que nao podem fazer nada mas que vou receber mas a questao aqui e que ja vao em 3 semanas e nada do dinheiro e eles nao me ajudam.
Jsou to podvodníci! V sobotu potvrdili doklady a poslali 1300 z toho můj výběr byl 3 tisíce! Pak mi zablokovali výběry přes pix, řekli, že pix nefunguje, to znamená, že mi zablokovali výběr peněz. Měl jsem nápad změnit bankovní účet za jiný a povedlo se, tedy zablokovali mi banku, abych nepřijal pix z již ověřeného účtu! Buďte opatrní, aby lidé nenaletěli podvodu
They are a scam! They confirmed the documents on Saturday and sent 1300 of which my withdrawal was 3 thousand! Then they blocked my withdrawals through the pix, they said that the pix was not working, that is, they blocked me from withdrawing my money. I had an idea to change the bank account for another one and it worked, that is, they blocked my bank so I wouldn't accept the pix from the already verified account! Be careful people don't fall for the scam
Eles e uma farsa ! Eles sábado fizeram confirmação dos documentos e mandou 1300 sendo q meu saque era de 3 mil ! Aí bloquearam meus saque pelo pix falaram q pix não estava funcionando ou seja bloquearam pra mim não sacar meu dinheiro aí hj tentei dia todo saque pelo pix e não ia ! Tive uma ideia de trocar a conta de banco por outro aí deu certo ou seja eles bloquearam meu banco pra não aceitar o pix da conta já verificada ! Cuidado gente não caia no golpe
Nikdy jsem s nimi neměl problémy, minulý měsíc jsem poprvé vybral tisíc eur a vše proběhlo v pořádku.
Tentokrát je to jen 251,20 € a výběr probíhá 3 týdny, nikdy znovu nevloží a odpověď je vždy stejná, čekejte
I never had any problems with them, it was the first time last month I withdrew a thousand euros and everything went well.
This time it's only €251.20 and the withdrawal has been in progress for 3 weeks they never deposit again and the answer is always the same wait
Eu nunca tive problemas com eles foi a primeira vez ainda o mes passado retirei mil euros e correu tudo bem.
Desta vez e apenas 251.20€ e o saque esta rm andamento a 3 semanas nunca mais depositam e a resposta r sempre a mesma aguarde
Je mi líto, že to říkám, ale zdá se, že kasino je stále ve zpoždění, někteří hráči mají dokonce jako důvod problémy s poskytovatelem plateb. Neváhejte a projděte si hlavní vlákno kasina pro více podrobností . Doporučuji počkat. Pokud mohu říci, kasino platí, jen to teď nějakou dobu trvá. 🙁
Stejné výsledky najdete také v sekci stížností .
I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁
You can also find the same results in the complaint section.
Jsou to podvodníci! V sobotu potvrdili doklady a poslali 1300 z toho můj výběr byl 3 tisíce! Pak mi zablokovali výběry přes pix, řekli, že pix nefunguje, to znamená, že mi zablokovali výběr peněz. Měl jsem nápad změnit bankovní účet za jiný a povedlo se, tedy zablokovali mi banku, abych nepřijal pix z již ověřeného účtu! Buďte opatrní, aby lidé nenaletěli podvodu
They are a scam! They confirmed the documents on Saturday and sent 1300 of which my withdrawal was 3 thousand! Then they blocked my withdrawals through the pix, they said that the pix was not working, that is, they blocked me from withdrawing my money. I had an idea to change the bank account for another one and it worked, that is, they blocked my bank so I wouldn't accept the pix from the already verified account! Be careful people don't fall for the scam
Eles e uma farsa ! Eles sábado fizeram confirmação dos documentos e mandou 1300 sendo q meu saque era de 3 mil ! Aí bloquearam meus saque pelo pix falaram q pix não estava funcionando ou seja bloquearam pra mim não sacar meu dinheiro aí hj tentei dia todo saque pelo pix e não ia ! Tive uma ideia de trocar a conta de banco por outro aí deu certo ou seja eles bloquearam meu banco pra não aceitar o pix da conta já verificada ! Cuidado gente não caia no golpe
Ahoj,
K současné situaci mohu poskytnout pouze stejný komentář:
"Je mi líto, že to říkám, ale zdá se, že kasino je stále ve zpoždění, někteří hráči mají dokonce jako důvod problémy s poskytovatelem plateb. Další podrobnosti najdete v hlavním vláknu kasina . Doporučuji počkat. pokud mohu říci, kasino platí, jen to teď nějakou dobu trvá. 🙁
Stejné výsledky najdete také v sekci stížností ."
Hello,
I can only provide the very same comment about the current situation:
"I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁
You can also find the same results in the complaint section."
Je dobré slyšet, že Ice Casino není podvod. Je důležité, aby hráči mohli důvěřovat online kasinům, ve kterých se rozhodnou hrát, takže je uklidňující slyšet, že kasino je legitimní a že hráči mohou dostávat své peníze, pokud nahráli všechny potřebné dokumenty.
Za zmínku také stojí, že online kasina jako jsou pravidelně kontrolována společnostmi třetích stran, aby byla zajištěna spravedlnost a bezpečnost pro hráče. Toto je další způsob, jak zajistit, že kasino, ve kterém hrajete, je legitimní a že vaše peníze jsou v bezpečných rukou.
Pokud jde o online hazardní hry, je vždy důležité udělat si vlastní průzkum a vybrat si renomované kasino
It's good to hear that Ice Casino is not a scam. It's important for players to be able to trust the online casinos they choose to play at, so it's reassuring to hear that the casino is legitimate and that players are able to receive their money as long as they have uploaded all the necessary documents.
It's also worth noting that online casinos like are regularly audited by third-party companies to ensure fairness and safety for players. This is another way to ensure that the casino you're playing at is legitimate and that your money is in safe hands.
When it comes to online gambling, it's always important to do your own research and to choose a reputable casino
Máte možnost se z odběru těchto e-mailů odhlásit? 🤔
Any chance to unsubscribe from those emails? 🤔
Radko jediné, co musím říct, je, že vaše stránka dává v Ice Casino 10/10. A obecně v Altacore NV
Přestávám hrát v Altacore NV, protože vaše stránky o nich říkají špatný názor. Podívejte se na hvězdy od hráčů.
Jediný důvod, proč jsem si vzal své peníze z Ice Casino az Casinozer, je ten, že jsem otevřel stížnost na vašem webu. Z Ice Casino jsem si vzal peníze o 1 měsíc později a od Casinozer se zpožděním 4 měsíců.
Radka the only i have to say is that your site give 10/10 in Ice Casino. And general in Altacore N.V.
I stop play in Altacore N.V. because your site say the wrong opinion about them. Look the stars from the players.
The only reason i took my money and from Ice casino and from casinozer, is because i open a complaint in your site. From Ice casino i took my money 1 month later and from casinozer 4 months delay.
Souhlasím s vašimi argumenty, je zřejmé, že mnoho kasin má problémy s poskytovateli plateb třetí strany. Pokud si přečtete stránku s recenzemi „ reputation created ", zjistíte, že se zaměřujeme na různé dlouhodobé aspekty. Ne každý hráč má zpožděnou platbu, bohužel se to liší, ale pokud vím, všichni hráči se zpožděnými platbami v IceCasino mají své výhry. Takže potenciál, že budete podvedeni – že nedostanete vůbec zaplaceno, je minimální. Na to se v recenzích především zaměřujeme.
Souhlasím, pro nejlepší obrázek procházejte uživatelské recenze, jen mějte na paměti, že většina hráčů má tendenci poskytovat pouze negativní recenze, protože pokud kasino funguje hladce a hráči jsou spokojeni, většina lidí to považuje za standard – žádná recenze nebyla odeslána.
No, já bych samozřejmě taky nebyl šťastný, ale ty jsi dostal výhru - mohlo by to být horší. 🤔
I agree with your arguments, obviously, lots of casinos are experiencing troubles with a 3rd party payment providers. If you read the review page "reputation explained", you'll find out that we focus on different long-term aspects. Not every player has his /her payment delayed, sadly it varies, but as far as I know, all players with delayed payments in IceCasino have got their winnings. So, the potential that you'll be scammed - that you won't be paid at all, is minimal. That's what we mainly focus on in the reviews.
I agree, for the best picture browse user reviews, just keep in mind that most players only tend to provide negative reviews, because if the casino is working smoothly and players are happy, most people see that as a standard - no review submitted.
Well, I would not be happy either of course, but you got the winnings - could be worse. 🤔
Určitě dostanu své výhry. Použil jsem jednoduchou metodu k zastavení hry po velké výhře, dokud nedostanu peníze do své banky. Většina hráčů jako sázkaři hraje znovu a znovu, dokud hráč neprohraje peníze.
V Ice casino také a v casinozer jsem znovu nehrál a budu se vyhýbat všem kasinům Altacore.
Toto kasino není 10/10, jak popisujete, že jsem řekl, určitě jsou horší než toto kasino.
Všichni víme, že tyto metody používají k vrácení peněz na účet kasina. A vše, co víme, říkají lži.
For sure, i get my winnings. I used the simple method to stop play after a big win until i receive the money in my bank. The most players as gamblers they play again and again until the player loose the money.
At Ice casino also and at casinozer i didn't play again and i will avoid all the Altacore casinos.
This casino is not a 10/10 as you describe that i said, for sure there are worse than this casino.
All here we know they use these methods to return the money in the casino account. And all we know they say lies.
Provedl jsem výběr 2300,00 před osmi dny každý den jsem šel na chat řekli mi to samé počkej 24 hodin Uběhlo 24 hodin šel jsem na chat znovu jen mi řekli ať počkám 24 hodin když to bylo dnes šel jsem tam člověče zablokovaný chat
I made a withdrawal of 2300.00 eight days ago every day I went to the chat they told me the same thing wait 24 hours 24 hours passed I went to the chat again only they told me to wait 24 hours when it was today I went there man blocked chat
Fiz um saque de 2300.00 a oito dias atrás todos os dias eu ia no chat eles me falavam a mesma coisa espere 24 hora passava 24 hora eu ia no chat dinovo só que me diziam que era pra espera 24 hora quando foi hoje eu fui lá meu chat bloqueado
Nemám důkaz o tom, že Ice Casino zdržuje platby úmyslně, na druhou stranu, pokud si prověříte stížnosti a diskuse, zjistíte, že platby jsou obecně zpožděny, bez ohledu na to, kolik si přejete vybrat. Řekl bych tedy, že je to metoda první dovnitř, první ven. 🤔
I do not have proof that Ice Casino is delaying payments on purpose, on the other hand, if you check complaints and discussions, you'll find that payments are delayed in general, no matter how much you wish to withdraw. So I would say that it is a first in first out method. 🤔
Hello, I am writing about ICE Casino. Last week I won CZK 55,000 in the casino. I applied for a withdrawal, after two days I received an email saying that I had to provide documents. I did everything as I should, after three days when I didn't receive any money, I politely wrote to them on Email when the money would be paid to me. I wanted to look at my account, and out of nowhere it is blocked, no one communicates with me. I write them no Email and no answer. You don't know what to do with it, it's quite a decent amount, and I'd like to get it. thank you for the advice
Dobrý den,píšu ohledně ICE Casina. Minulý týden jsem v kasinu vyhrál 55000 Kč . Zažádal jsem o výběr,po dvou dnech mi přišel Email,že mám doložit dokumenty. Vše jsem udělal jak jsem měl,po třech dnech kdy mi nepřišly žádné peníze,jsem jim na Email napsal slušně kdy mi peníze budou vyplaceny. Chtel jsem se podívat na svůj účet,a zničehonic je zablokovaný,nikdo se mnou nekomunikuje. Píšu jim ne Email a žádná odpověď. Nevíte co s tím, je to celkem slušná částka,a rád bych ji dostal. Děkuji za radu
Nebojte se člověče Casino Guru dejte 10/10 hvězdiček. Hráči ale hodnotí 1 hvězdičkou. Altacore NV zaplatil velmi dobře kasino guru. Pokud vyhrajete peníze, zablokují váš účet jako všichni zde. Nebo vám nezaplatí jako já a zdrží 1 měsíc s otevřenou reklamací.
Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.
Hello,
I wouldn't bet too much on the player's reaction, this casino pays out every legitimate win. Our Greek friend also got his money - you can see for yourself here . 🙂 I would point out to fat that the complaint was resolved on 7/7/2022. So it's not very current. However, your account is most likely blocked because verification is in progress. The casino is probably now investigating whether the win is in accordance with the rules, whether you really played and whether it is possible to pay out the win.
I agree that the player should be informed about this procedure so that he doesn't have to look elsewhere for an explanation and personally I don't really understand why casinos don't do this. I suppose there is no time left for that.
But the important thing is that the verification of the account and the player is necessary and precedes the payment. We tolerate 14 days for account verification and associated payment. For higher amounts, the casino can check the so-called anti-money-laundering - that is, that money is not laundered through the casino, and this sometimes takes time.
I think patience and cooperation are the most effective solutions.
This is also proven by the number of resolved complaints - not a single one remained unresolved:
I'm keeping my fingers crossed that the verification is quick and in order. If you don't like something, write or consider filing a complaint. You can learn more about anything here .
🤞
Ahoj,
Nedala bych příliš na reakci hráče, toto kasíno vyplácí každou legitimní výhru. I náš řecký přítel své peníze dostal - přesvědčit se můžeš zde. 🙂 Poukázala bych na fat, že ta stížnost byla vyřešena 7.7.2022. Není tedy příliš aktuální. Nicméně, Tvůj účet je velmi pravděpodobně zablokován proto, že verifikace běží. Kasíno nyní pravděpodobně zkoumá, zda je výhra v souladu z pravidly, zda jsi oprávdu hrál Ty a zda je možno výhru vyplatit.
Souhlasím, že hráč by měl být o tomto postupu informovám, aby nemusel hledat vysvětlení jinde a osobně příliš nechápu, proč to kasína nedělají. Předpokládám, že na to nezbývá čas.
Důležité ale je, že verifikace účtu i hráče je nezbytná a předchází výplatě. My tolerujeme 14 dní na ověření účtu a s tím spojenou výplatu. U vyšších částek může totiž kasíno prověřovat i tak zvaný anti-money-laundering - čili, že se přes kasíno neperou peníze, a to občas trvá.
Myslím, že trpělivost a spolupráce jsou nejefektivnější řešení.
Dokazuje to i počet vyřešených stížností - ani jedna nezůstala nevřešena:
Držím palce, aby verifikace byla rychlá a v pořádku. Pokud se Ti nebude něco zdát, piš popřípadně zvaž stížnost. Více se o nic dozvíš zde.
🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.