FórumDiskuze stížnostíIce Casino je podvod?

Ice Casino je podvod? (strana 9)

před 2 roky od vlczkova
|
63602 zobrazení 189 odpovědí |
|
1...8 9 10
Přidat příspěvek
vasosou6712
před rokem

OK! Kdo je prosím za tím "oni"? Kdo vlastně žalobu připravuje?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dohled nad hazardními hrami v Řecku

Automaticky přeloženo:
vasosou6712
před rokem

Teď už to plně chápu! Děkuji.

Nezapomeňte sdílet všechny novinky a aktualizace!

Užij si víkend. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ledové kasino je podvod. Před 4 dny jsem vložil kryptoměnu a moje peníze nebyly připsány.

Kontaktoval jsem je a řekli mi, že potřebují 96 hodin na zpracování mé platby.

Po tomto zpoždění jsem je kontaktoval a nyní se mě ptají na všechny důkazy (poskytl jsem kurzy); a zase čekat!!

Řekl jsem jim, aby mi vrátili peníze od prvního dne, protože nemohu věřit kasinu, které po hráči žádá, aby počkal 4 dny na okamžitý vklad s kryptoměnami...


Lžou a vymýšlejí si výmluvy, aby mě nechali čekat... Chtěl jsem se dobře pobavit, ale místo toho za nimi musím běžet, aby mi vrátili peníze... Tak se od nich drž dál.


Vyplnil jsem stížnost a kontaktoval Emoore, který je operátorem...


To není vůbec vážné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino podvod Snažím se provést výběr na svůj účet od 4. srpna a nic, jen říkají, že je to v procesu externího platebního podvodu tyto podvody, aby bylo možné vložit vše dobře za minutu

státní podvod podvod

Automaticky přeloženo:
před rokem

@vulkanvegas Udělal jsem vklad a snažím se vybrat peníze a nedaří se mi to, tato online kasina jsou podvod, který lze dobíjet za minutu, ale vybrat je složité

Automaticky přeloženo:
monserratep18
před rokem

Rozumím, čekám na výplatu kasina Rouge od 4. prosince

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino podvod Snažím se provést výběr na svůj účet od 4. srpna a nic, jen říkají, že je to v procesu externího platebního podvodu tyto podvody, aby bylo možné vložit vše dobře za minutu

státní podvod podvod

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je docela běžný problém, který mají lidé s tímto kasinem. Zejména hráči z Jižní Ameriky. Každopádně se snaž být trpělivý. Podle našich zkušeností může výběr trvat dlouho, ale věřím, že nakonec svou výhru dostanete. Máte již svůj účet v kasinu ověřený?

Automaticky přeloženo:
před rokem

@vulkanvegas Udělal jsem vklad a snažím se vybrat peníze a nedaří se mi to, tato online kasina jsou podvod, který lze dobíjet za minutu, ale vybrat je složité

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaký je přesný problém s výběrem? Stále probíhá nebo nemůžete ani požádat o výběr?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, 13. září jsem provedl výběr 500 € v ice Casino a k dnešnímu dni stále probíhá a nebyl vložen na můj účet

Už jsem posílal několik zpráv na chatu, jen mi řekli, že musím počkat a do dneška nic, řekli, že maximum bylo 5 pracovních dní a těch 5 dní už uplynulo.

Automaticky přeloženo:
Patricia1994
před rokem

Dobrý den, 12 dní začíná být poměrně hodně bez konkrétního důvodu ze strany kasina. Hráli jste s bonusem nebo bez něj? Byl váš účet plně ověřen?

Je však důležité poznamenat, že kasinům poskytujeme 14 dní na vyřešení problému s výběrem. Pokud se do té doby nic nestalo, pak bych doporučoval podat reklamaci.

Každopádně budete muset ještě pár dní počkat, zda se situace vyřeší, a pokud ne, můžete využít naši bezplatnou funkci. Zvládneš to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj kluci,

12 dní? Čekal jsem více než 90 dní, než dostanu zaplaceno od kasina Rouge, říkají, že zaručili můj účet při třech různých příležitostech po dobu 30 dní, aby zkontrolovali podvod.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, bylo to se skutečnými penězi, jen říkají, že musím počkat, že přechod musí být nějaký zpoždění.

Ale už je to více než 10 dní a žádné peníze.

Účet je ověřený natolik, že jsem již obdržel jiné částky, a to 500 €, které jsem neobdržel.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj kluci,

12 dní? Čekal jsem více než 90 dní, než dostanu zaplaceno od kasina Rouge, říkají, že zaručili můj účet při třech různých příležitostech po dobu 30 dní, aby zkontrolovali podvod.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je vždy smutné, když kasino ignoruje stížnost hráče. Ale toto vlákno je o IceCasino, které únavně řeší každou stížnost. Proto jsem přesvědčen, že člověk by měl vždy hrát v kasinech s vyšším indexem bezpečnosti.

Neváhejte se zde podělit o své další postřehy o kasinu Rogue.

https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

Nechceme, aby ostatní byli zmateni vaší zkušeností v jiném kasinu.

Děkuji ti za to. A je mi líto, že jste si pro hraní v https://casino.guru/rouge-casino-review vybrali tak špatnou stránku

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, bylo to se skutečnými penězi, jen říkají, že musím počkat, že přechod musí být nějaký zpoždění.

Ale už je to více než 10 dní a žádné peníze.

Účet je ověřený natolik, že jsem již obdržel jiné částky, a to 500 €, které jsem neobdržel.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Mohl byste si to ověřit u svého poskytovatele plateb? Je to samozřejmě jen nápad, ale zdá se docela zvláštní, že chybí pouze jedna výplata. 🤔

A co funkce reklamace? Pokud s tím potřebujete pomoc, stačí říct.

Tento odkaz vám umožní vytvořit stížnost: https://casino.guru/complaints/create

Budu tady, když budeš potřebovat radu, dobře?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ostatní nebudou zmateni našimi zkušenostmi, tato kasina okrádají lidi, všichni víme, jak těžké je v první řadě vyhrát, pak nechat tato místa krást naše peníze, to je neobhajitelné!!

Automaticky přeloženo:
tjkeeper1
před rokem

Vezměte prosím na vědomí, že toto vlákno je o úplně jiném kasinu:

file


Nemá to nic společného s kasinem Rouge, dobře? 🙂

file

Zajímalo by mě, jestli byste opravdu řekl, že všechna jablka na světě jsou shnilá, protože jste si vybrali špatně.

Hazardní hry jsou pouze zábavné, ale pokud si vyberete nepoctivé kasino, snadno se z nich stane peklo. Chápu to. Jen to tady nepleťte, prosím.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

O čem to mluvíte, v době hraní v těchto kasinech neexistují žádné značky a přestaňte mě podkopávat, měli bychom najít způsob, jak přimět tato kasina, aby se zodpovídala za jejich nedostatek morálního kompasu, takže mi prosím, zachovejte si své názory k sobě!!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Už jsem asi 5x posílal zprávu do chatu a odpověď je vždy stejná a už je na jedné z montážních místností, nemůžou to zrušit a nemůžou nic dělat. A čekat, až mi někdo z jejich degustátorů pošle peníze na můj účet.

Kteří se omlouvají za nepříjemnosti, ale nezmůžou nic jiného než čekat

Automaticky přeloženo:
před rokem

O čem to mluvíte, v době hraní v těchto kasinech neexistují žádné značky a přestaňte mě podkopávat, měli bychom najít způsob, jak přimět tato kasina, aby se zodpovídala za jejich nedostatek morálního kompasu, takže mi prosím, zachovejte si své názory k sobě!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemyslím si, že vás někdo podkopává nebo nebere vaši situaci vážně. Pointa je, že píšete do vlákna Ice casino a mluvíte o kasinu Rouge. Pokud si chcete o Rouge Casino popovídat, Radka vám poskytla odkaz na vlákno, kde tak můžete učinit, protože popisujete své zkušenosti pod jiným vláknem, což může hráče zmást a přimět je, aby si mysleli, že máte negativní zkušenost v Ice Casino. Je to dostatečně vysvětleno, abys to pochopil?

Chápu však váš hněv, protože hrát v takovém kasinu je spíše na škodu. Jeho bezpečnostní index mluví za vše a myslím, že by bylo nejlepší tam nehrát a vaše zkušenosti mohou informovat i ostatní hráče.

Každopádně budu rád, když zde zveřejníte jakékoli další odpovědi o tomto kasinu: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

Doufám, že už podobnou zkušenost nezažijete.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky