před rokem
OK! Kdo je prosím za tím "oni"? Kdo vlastně žalobu připravuje?
Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?
0
OK! Kdo je prosím za tím "oni"? Kdo vlastně žalobu připravuje?
Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?
Dohled nad hazardními hrami v Řecku
The supervision of games of chance in Greece
Η εποπτεια τυχερων παιγνιων ελλαδοε
Teď už to plně chápu! Děkuji.
Nezapomeňte sdílet všechny novinky a aktualizace!
Užij si víkend. 🙂
Now I fully understand! Thank you.
Don't forget to share all news and updates!
Have a nice weekend. 🙂
Ledové kasino je podvod. Před 4 dny jsem vložil kryptoměnu a moje peníze nebyly připsány.
Kontaktoval jsem je a řekli mi, že potřebují 96 hodin na zpracování mé platby.
Po tomto zpoždění jsem je kontaktoval a nyní se mě ptají na všechny důkazy (poskytl jsem kurzy); a zase čekat!!
Řekl jsem jim, aby mi vrátili peníze od prvního dne, protože nemohu věřit kasinu, které po hráči žádá, aby počkal 4 dny na okamžitý vklad s kryptoměnami...
Lžou a vymýšlejí si výmluvy, aby mě nechali čekat... Chtěl jsem se dobře pobavit, ale místo toho za nimi musím běžet, aby mi vrátili peníze... Tak se od nich drž dál.
Vyplnil jsem stížnost a kontaktoval Emoore, který je operátorem...
To není vůbec vážné.
Ice casino is a scam. i've deposit with crypto 4 days ago and my money wasn't credited.
I've contacted them and they told me they need 96 hours to process my payment..
After this delay I've contacted them and now they ask me all evidence (I've provided of courses); and to wait again !!
I told them to refund me since day one because I cannot trust a casino who ask a player to wait 4 days for an instant deposit with crypto...
They are lying and creating excuses to make me wait... I wanted a good time, but have instead to run after them to have my money back... So stay away from them.
I've filled a complaint, and contacte Emoore who is the operator...
This is not serious at all.
Kasino podvod Snažím se provést výběr na svůj účet od 4. srpna a nic, jen říkají, že je to v procesu externího platebního podvodu tyto podvody, aby bylo možné vložit vše dobře za minutu
státní podvod podvod
Casino scam I have been trying to make the withdrawal to my account since August 4 and nothing they just say that it is in the process of external payment scam these scam to be able to deposit everything well in a minute
state scam scam
Casino estafa llevo del 4 de agosto tratando de hacer el retiro a mi cuenta y nada solo dicen que esta en tramite de pago externo estafa estas estafa para poder depositar todo bien en un min
Estado estafa estafa
@vulkanvegas Udělal jsem vklad a snažím se vybrat peníze a nedaří se mi to, tato online kasina jsou podvod, který lze dobíjet za minutu, ale vybrat je složité
@vulkanvegas I made a deposit and I'm trying to withdraw money and I can't, these online casinos are a scam to recharge if in a minute but to withdraw is tricky
@vulkanvegas Ise un depósito y estoy intentando retirar dinero y no puedo, es una estafa estos casinos en línea para recargar si en un minuto pero para retirar es mañoso
Rozumím, čekám na výplatu kasina Rouge od 4. prosince
I understand, I’ve been waiting on Rouge casino paying out since the 4th of December
Kasino podvod Snažím se provést výběr na svůj účet od 4. srpna a nic, jen říkají, že je to v procesu externího platebního podvodu tyto podvody, aby bylo možné vložit vše dobře za minutu
státní podvod podvod
Casino scam I have been trying to make the withdrawal to my account since August 4 and nothing they just say that it is in the process of external payment scam these scam to be able to deposit everything well in a minute
state scam scam
Casino estafa llevo del 4 de agosto tratando de hacer el retiro a mi cuenta y nada solo dicen que esta en tramite de pago externo estafa estas estafa para poder depositar todo bien en un min
Estado estafa estafa
To je docela běžný problém, který mají lidé s tímto kasinem. Zejména hráči z Jižní Ameriky. Každopádně se snaž být trpělivý. Podle našich zkušeností může výběr trvat dlouho, ale věřím, že nakonec svou výhru dostanete. Máte již svůj účet v kasinu ověřený?
This is quite a common issue that people have with this casino. Especially players from Southern America. Anyway, try to be patient. According to our experience, the withdrawal can take a long time, but eventually, I believe you'll receive your winnings. Do you already have your account verified in the casino?
@vulkanvegas Udělal jsem vklad a snažím se vybrat peníze a nedaří se mi to, tato online kasina jsou podvod, který lze dobíjet za minutu, ale vybrat je složité
@vulkanvegas I made a deposit and I'm trying to withdraw money and I can't, these online casinos are a scam to recharge if in a minute but to withdraw is tricky
@vulkanvegas Ise un depósito y estoy intentando retirar dinero y no puedo, es una estafa estos casinos en línea para recargar si en un minuto pero para retirar es mañoso
Dobré odpoledne, 13. září jsem provedl výběr 500 € v ice Casino a k dnešnímu dni stále probíhá a nebyl vložen na můj účet
Už jsem posílal několik zpráv na chatu, jen mi řekli, že musím počkat a do dneška nic, řekli, že maximum bylo 5 pracovních dní a těch 5 dní už uplynulo.
Good afternoon, on September 13th I made a withdrawal of €500 at ice casino and as of today it is still in progress and has not been deposited into my account
I've already sent several messages on chat, they just tell me that I have to wait and until today nothing, they said that the maximum was 5 working days and the 5 days have already passed.
Boa tarde no dia 13 de Setembro fiz um levantamento de 500€ no ice casino e ate a data de hoje ainda esta em andamento e nao e depositado na minha conta
Ja mandei varias mensagens no chat so me dizem que tenho de aguardar aguardar e ate a data de hoje nada ja disseram que o maximo era de 5 dias uteis e ja passou os 5 dias
Dobrý den, 12 dní začíná být poměrně hodně bez konkrétního důvodu ze strany kasina. Hráli jste s bonusem nebo bez něj? Byl váš účet plně ověřen?
Je však důležité poznamenat, že kasinům poskytujeme 14 dní na vyřešení problému s výběrem. Pokud se do té doby nic nestalo, pak bych doporučoval podat reklamaci.
Každopádně budete muset ještě pár dní počkat, zda se situace vyřeší, a pokud ne, můžete využít naši bezplatnou funkci. Zvládneš to?
Hi, 12 days is getting to be quite a lot without any specific reason from the casino. Did you play with or without the bonus ? Has your account been fully verified ?
However, it is important to note that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. If nothing has happened by then, then I would recommend filing a complaint.
Anyway, you will need to wait a few more days to see if the situation is resolved and if not, you can use our free feature. Can you handle it?
Ahoj kluci,
12 dní? Čekal jsem více než 90 dní, než dostanu zaplaceno od kasina Rouge, říkají, že zaručili můj účet při třech různých příležitostech po dobu 30 dní, aby zkontrolovali podvod.
Hi guys,
12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.
Ano, bylo to se skutečnými penězi, jen říkají, že musím počkat, že přechod musí být nějaký zpoždění.
Ale už je to více než 10 dní a žádné peníze.
Účet je ověřený natolik, že jsem již obdržel jiné částky, a to 500 €, které jsem neobdržel.
Yes it was with real money they just say I have to wait there must be some delay in the transition.
But it's been more than 10 days and no money.
The account is verified, so much so that I have already received other amounts, this being €500 and which I have not received.
Sim foi com dinheiro real eles so dizem que tenho de aguardar deve estar haver alguma atraso na transição.
Mas ja passou mais de 10 dias e nada do dinheiro.
A conta esta verificada sim tanto que ja recebi outras quantias esta de 500€ e que nao recebi
Ahoj kluci,
12 dní? Čekal jsem více než 90 dní, než dostanu zaplaceno od kasina Rouge, říkají, že zaručili můj účet při třech různých příležitostech po dobu 30 dní, aby zkontrolovali podvod.
Hi guys,
12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.
To je vždy smutné, když kasino ignoruje stížnost hráče. Ale toto vlákno je o IceCasino, které únavně řeší každou stížnost. Proto jsem přesvědčen, že člověk by měl vždy hrát v kasinech s vyšším indexem bezpečnosti.
Neváhejte se zde podělit o své další postřehy o kasinu Rogue.
https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
Nechceme, aby ostatní byli zmateni vaší zkušeností v jiném kasinu.
Děkuji ti za to. A je mi líto, že jste si pro hraní v https://casino.guru/rouge-casino-review vybrali tak špatnou stránku
That's always sad when the casino ignores a player's complaint. But this thread is about IceCasino which keeps addressing each complaint tiresomely. Thus, I'm convinced one should always play in casinos with a higher safety index.
Feel free to share your further insights about Rogue Casino here, please.
https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
We do not want others to be confused by your experience at another casino.
Thank you for that. And I'm sorry you chose such a bad site to play in https://casino.guru/rouge-casino-review
Ano, bylo to se skutečnými penězi, jen říkají, že musím počkat, že přechod musí být nějaký zpoždění.
Ale už je to více než 10 dní a žádné peníze.
Účet je ověřený natolik, že jsem již obdržel jiné částky, a to 500 €, které jsem neobdržel.
Yes it was with real money they just say I have to wait there must be some delay in the transition.
But it's been more than 10 days and no money.
The account is verified, so much so that I have already received other amounts, this being €500 and which I have not received.
Sim foi com dinheiro real eles so dizem que tenho de aguardar deve estar haver alguma atraso na transição.
Mas ja passou mais de 10 dias e nada do dinheiro.
A conta esta verificada sim tanto que ja recebi outras quantias esta de 500€ e que nao recebi
Ahoj!
Mohl byste si to ověřit u svého poskytovatele plateb? Je to samozřejmě jen nápad, ale zdá se docela zvláštní, že chybí pouze jedna výplata. 🤔
A co funkce reklamace? Pokud s tím potřebujete pomoc, stačí říct.
Tento odkaz vám umožní vytvořit stížnost: https://casino.guru/complaints/create
Budu tady, když budeš potřebovat radu, dobře?
Hello!
Could you perhaps check it out with your payment provider? It's just an idea, of course, but it seems quite odd that only one payout is missing. 🤔
What about the complaint feature? If you need any help with that, just say it.
This link allows you to create a complaint: https://casino.guru/complaints/create
I'll be here if you need advice, ok?
Ostatní nebudou zmateni našimi zkušenostmi, tato kasina okrádají lidi, všichni víme, jak těžké je v první řadě vyhrát, pak nechat tato místa krást naše peníze, to je neobhajitelné!!
Others will not be confused by our experiences, these casinos are stealing from people, we all know how hard it is to win in the first place, then to have these places steal our money, it is indefensible!!
Vezměte prosím na vědomí, že toto vlákno je o úplně jiném kasinu:
Nemá to nic společného s kasinem Rouge, dobře? 🙂
Zajímalo by mě, jestli byste opravdu řekl, že všechna jablka na světě jsou shnilá, protože jste si vybrali špatně.
Hazardní hry jsou pouze zábavné, ale pokud si vyberete nepoctivé kasino, snadno se z nich stane peklo. Chápu to. Jen to tady nepleťte, prosím.
Kindly note that this thread is about a completely different casino:
It has nothing to do with Rouge Casino, ok? 🙂
I wonder whether you would really say all apples in the world are rotten because you've made a poor choice, though.
Gambling is merely fun, but it can easily become hell if you pick a dishonest casino. I get it. Just do not mess up here, please.
O čem to mluvíte, v době hraní v těchto kasinech neexistují žádné značky a přestaňte mě podkopávat, měli bychom najít způsob, jak přimět tato kasina, aby se zodpovídala za jejich nedostatek morálního kompasu, takže mi prosím, zachovejte si své názory k sobě!!
What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!
Už jsem asi 5x posílal zprávu do chatu a odpověď je vždy stejná a už je na jedné z montážních místností, nemůžou to zrušit a nemůžou nic dělat. A čekat, až mi někdo z jejich degustátorů pošle peníze na můj účet.
Kteří se omlouvají za nepříjemnosti, ale nezmůžou nic jiného než čekat
I've already sent a message to the chat about 5 times and the response is always the same and it's already in one of the fitting rooms, they can't cancel it and they can't do anything. And wait for one of their tasters to send the money to my account.
Who apologize for the inconvenience but can't do anything other than wait
Eu ja mandei mensagem para o chat umas 5 vezes a resposta e sempre a mesma ja ta num dos provadores ja nao podem cancelar nao conseguem fazer nada. E aguardar que o un dos provadores deles mande o dinheiro para a minha conta .
Que pedem desculpa pelo incómodo mas que nao conseguem fazer nada a nao ser aguardar
O čem to mluvíte, v době hraní v těchto kasinech neexistují žádné značky a přestaňte mě podkopávat, měli bychom najít způsob, jak přimět tato kasina, aby se zodpovídala za jejich nedostatek morálního kompasu, takže mi prosím, zachovejte si své názory k sobě!!
What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!
Nemyslím si, že vás někdo podkopává nebo nebere vaši situaci vážně. Pointa je, že píšete do vlákna Ice casino a mluvíte o kasinu Rouge. Pokud si chcete o Rouge Casino popovídat, Radka vám poskytla odkaz na vlákno, kde tak můžete učinit, protože popisujete své zkušenosti pod jiným vláknem, což může hráče zmást a přimět je, aby si mysleli, že máte negativní zkušenost v Ice Casino. Je to dostatečně vysvětleno, abys to pochopil?
Chápu však váš hněv, protože hrát v takovém kasinu je spíše na škodu. Jeho bezpečnostní index mluví za vše a myslím, že by bylo nejlepší tam nehrát a vaše zkušenosti mohou informovat i ostatní hráče.
Každopádně budu rád, když zde zveřejníte jakékoli další odpovědi o tomto kasinu: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
Doufám, že už podobnou zkušenost nezažijete.
I don't think anyone is undermining you or not taking your situation seriously. The bottom line is that you are writing in the Ice casino thread and talking about Rouge casino. If you want to have a conversation about Rouge Casino, Radka provided you with a link to a thread where you can do so, because you are describing your experience under a different thread, which can confuse players and make them think you had a negative experience at Ice Casino. Is this explained well enough for you to understand ?
However, I understand your anger, because playing in such a casino is rather detrimental. Its safety index says it all and I think it would be best not to play there, and your experience may inform other players as well.
Anyway, I would be happy if you would post any further answers about this casino here: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
I hope you won't have a similar experience again.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.