FórumDiskuze stížnostíIce Casino je podvod?

Ice Casino je podvod? (strana 10)

před 2 roky od vlczkova
|
64529 zobrazení 189 odpovědí |
|
1...9 10
před rokem

Už jsem asi 5x posílal zprávu do chatu a odpověď je vždy stejná a už je na jedné z montážních místností, nemůžou to zrušit a nemůžou nic dělat. A čekat, až mi někdo z jejich degustátorů pošle peníze na můj účet.

Kteří se omlouvají za nepříjemnosti, ale nezmůžou nic jiného než čekat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že čekání je někdy docela otravné, zvlášť když jde o peníze.

Pokud se však Váš případ nikam neposunul, v té situaci bych doporučoval, jak je uvedeno výše, podat stížnost.

Jdete do toho nebo máte pocit , že ještě chvíli počkáte ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jak zaregistruji stížnost? Ano, chci podat stížnost

Automaticky přeloženo:
Patricia1994
před rokem

Ahoj!

Stačí použít tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Jakmile budete připraveni, buďte připraveni spolupracovat s týmem pro stížnosti.

Abyste získali lepší představu o tom, co můžete očekávat, mějte na paměti tuto příručku s názvem: Informace a pokyny pro řešení stížností

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Pro hráče z Jižní Ameriky to není jen otázka čekání, trpělivosti a odkládání stažení.

Schválně toto kasino umožňuje 2 nebo 3 výběry, později začnou výběry dávat chyby, jsou odmítnuty, nejsou jen čekající, dokud vás nezablokují v chatu, včetně zablokování účtu některých hráčů. Je to standardní modus operandi pro všechny hráče, hodnocení musí být sníženo, toto kasino musí být nahlášeno, jedná se zjevně zlým úmyslem.

Automaticky přeloženo:
Chenanda
před rokem

Nazdárek!

Poté doporučuji podat stížnost i prostřednictvím licenčního úřadu.

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Požádal jsem o výběr a stále se to vrací a nevysvětlují, co se děje....Ice casino

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Požádal jsem o výběr a stále se to vrací a nevysvětlují, co se děje....Ice casino

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Hej, jak dlouho už trvá vaše situace, že se vám odstoupení od smlouvy stále vrací. Máte již ověřený kasino účet? Měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry v kasinu?

Myslím si však, že v tomto případě by byla užitečná odpověď kasina, abychom věděli, proč se to děje a proč se vám peníze stále vracejí.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
Příspěvek od scamedagain2023 byl odstraněn
před 11 měsíci

Ahoj, poprosil bych tě, abys rozhovor o tomto kasinu zachoval v kasinu, kterému patří a tedy zde: https://casino.guru/moonwin-com-casino-review#tab=js-tab-discussion , protože píšete do úplně jiného kasina, se kterým váš příspěvek nemá nic společného.

Nicméně pokud jde o to, co píšete, myslím, že to docela souvisí s RTP a dám sem průvodce na toto téma: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Asi by ale bylo potřeba mít nějaké důkazy, protože podle toho, co jste popsal, to není neobvyklá situace, protože kasino má nad hráčem z dlouhodobého hlediska vždy výhodu.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Alda79
před 10 měsíci

Dostal jste se nakonec ke svým penězům nebo ne?

xlenny15
před 10 měsíci

Ahoj, máš problém s výberom v tomto kasíne aj ty keď sa pýtaš ? Čo sa udialo ak smiem vedieť ?

Mohol by si prosím popísať trošku viac aby som mal nejaký prehľad a pokúsil sa pomôcť ak to bude možné ?

1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky