Už jsem asi 5x posílal zprávu do chatu a odpověď je vždy stejná a už je na jedné z montážních místností, nemůžou to zrušit a nemůžou nic dělat. A čekat, až mi někdo z jejich degustátorů pošle peníze na můj účet.
Kteří se omlouvají za nepříjemnosti, ale nezmůžou nic jiného než čekat
I've already sent a message to the chat about 5 times and the response is always the same and it's already in one of the fitting rooms, they can't cancel it and they can't do anything. And wait for one of their tasters to send the money to my account.
Who apologize for the inconvenience but can't do anything other than wait
Eu ja mandei mensagem para o chat umas 5 vezes a resposta e sempre a mesma ja ta num dos provadores ja nao podem cancelar nao conseguem fazer nada. E aguardar que o un dos provadores deles mande o dinheiro para a minha conta .
Que pedem desculpa pelo incómodo mas que nao conseguem fazer nada a nao ser aguardar
Vím, že čekání je někdy docela otravné, zvlášť když jde o peníze.
Pokud se však Váš případ nikam neposunul, v té situaci bych doporučoval, jak je uvedeno výše, podat stížnost.
Jdete do toho nebo máte pocit , že ještě chvíli počkáte ?
I know that waiting is sometimes quite annoying, especially when money is involved.
However, if your case has not moved anywhere, in that situation I would recommend, as mentioned above, to file a complaint.
Are you going to go for it or do you feel you will wait a little bit ?
Jak zaregistruji stížnost? Ano, chci podat stížnost
How do I register the complaint? Yes, I want to make a complaint
Como registo a reclamação? Sim quero fazer a reclamacao
Ahoj!
Stačí použít tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create
Jakmile budete připraveni, buďte připraveni spolupracovat s týmem pro stížnosti.
Abyste získali lepší představu o tom, co můžete očekávat, mějte na paměti tuto příručku s názvem: Informace a pokyny pro řešení stížností
Děkuji!
Hello!
Just use this link: https://casino.guru/complaints/create
Please be ready to cooperate with the Complaint Team once you're ready.
To get a better idea of what to expect, keep in mind this guide called: Complaint Resolution Information and Instructions
Thank you!
Pro hráče z Jižní Ameriky to není jen otázka čekání, trpělivosti a odkládání stažení.
Schválně toto kasino umožňuje 2 nebo 3 výběry, později začnou výběry dávat chyby, jsou odmítnuty, nejsou jen čekající, dokud vás nezablokují v chatu, včetně zablokování účtu některých hráčů. Je to standardní modus operandi pro všechny hráče, hodnocení musí být sníženo, toto kasino musí být nahlášeno, jedná se zjevně zlým úmyslem.
It's not just a matter of waiting, being patient and delaying the withdrawal for players from South America.
Deliberately this casino allows 2 or 3 withdrawals, later the withdrawals start to give errors, they are rejected, they are not just pending, until they block you in the chat, including blocking the account of some players. It is a standard modus operandi for all players, the rating must be downgraded, this casino must be reported, it acts with flagrant bad faith.
Não é só questão de aguardar, ser paciente e demorar o saque para jogadores da america do sul.
Deliberadamente esse casino permite 2 ou 3 saques, posteriormente os saques passam a dar erros, são rejeitados, não ficam apenas pendentes, até te bloquearem no chat, inclusive bloqueando a conta de alguns jogadores.É um modus operandi padrão para todos os jogadores, a nota deve ser rebaixada, esse casino tem que ser denunciado, age com flagrante má fé.
Nazdárek!
Poté doporučuji podat stížnost i prostřednictvím licenčního úřadu.
Hey there!
Then I suggest submitting a complaint through the licensing authority too.
Požádal jsem o výběr a stále se to vrací a nevysvětlují, co se děje....Ice casino
I made a withdrawal request and it keeps coming back and they don't explain what is happening....Ice casino
Fiz pedido de saque e fica voltando e eles não explicam o que está acontecendo....Ice cassino
Požádal jsem o výběr a stále se to vrací a nevysvětlují, co se děje....Ice casino
I made a withdrawal request and it keeps coming back and they don't explain what is happening....Ice casino
Fiz pedido de saque e fica voltando e eles não explicam o que está acontecendo....Ice cassino
Hej, jak dlouho už trvá vaše situace, že se vám odstoupení od smlouvy stále vrací. Máte již ověřený kasino účet? Měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry v kasinu?
Myslím si však, že v tomto případě by byla užitečná odpověď kasina, abychom věděli, proč se to děje a proč se vám peníze stále vracejí.
počkám na odpověď.
Hey, how long has your situation been going on that your withdrawal keeps coming back to you. Do you already have a verified casino account ? Have you had any successful casino withdrawals in the past ?
However, I think a response from the casino would be useful in this case so that we know why this is happening and why your money keeps coming back.
I will wait for the answer.
Ahoj, poprosil bych tě, abys rozhovor o tomto kasinu zachoval v kasinu, kterému patří a tedy zde: https://casino.guru/moonwin-com-casino-review#tab=js-tab-discussion , protože píšete do úplně jiného kasina, se kterým váš příspěvek nemá nic společného.
Nicméně pokud jde o to, co píšete, myslím, že to docela souvisí s RTP a dám sem průvodce na toto téma: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Asi by ale bylo potřeba mít nějaké důkazy, protože podle toho, co jste popsal, to není neobvyklá situace, protože kasino má nad hráčem z dlouhodobého hlediska vždy výhodu.
Budu čekat na vaši odpověď.
Hi, I would ask you to keep the conversation about this casino in the casino to which it belongs and thus here: https://casino.guru/moonwin-com-casino-review#tab=js-tab-discussion , because you are writing to a completely different casino with which your post has nothing to do.
However, as for what you write, I think it is quite related to RTP and I will post a guide to this topic: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
However, it would probably be necessary to have some evidence because according to what you described it is not an unusual situation because the casino always has an advantage over the player in a long run.
I will wait for your response.
Did you get your money in the end or not?
Dostal jste se nakonec ke svým penězům nebo ne?
Dobrý den, máte problém s výběrem v tomto kasinu i když se ptáte? Co se stalo, jestli můžu vědět?
Mohl byste prosím popsat trochu více, abych měl nějaký přehled a pokusil se pomoci, pokud je to možné?
Hello, do you have a problem with selection in this casino even when you ask? What happened if I may know?
Could you please describe a little more so that I have some insight and try to help if possible?
Ahoj, máš problém s výberom v tomto kasíne aj ty keď sa pýtaš ? Čo sa udialo ak smiem vedieť ?
Mohol by si prosím popísať trošku viac aby som mal nejaký prehľad a pokúsil sa pomôcť ak to bude možné ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.