DomůFórumDiskuze stížnostíIce Casino je podvod?

Ice Casino je podvod? (strana 10)

před 2 roky od vlczkova
|
70 333 zobrazení 195 odpovědí |
|
1...9 10
před rokem

Už jsem asi 5x posílal zprávu do chatu a odpověď je vždy stejná a už je na jedné z montážních místností, nemůžou to zrušit a nemůžou nic dělat. A čekat, až mi někdo z jejich degustátorů pošle peníze na můj účet.

Kteří se omlouvají za nepříjemnosti, ale nezmůžou nic jiného než čekat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že čekání je někdy docela otravné, zvlášť když jde o peníze.

Pokud se však Váš případ nikam neposunul, v té situaci bych doporučoval, jak je uvedeno výše, podat stížnost.

Jdete do toho nebo máte pocit , že ještě chvíli počkáte ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jak zaregistruji stížnost? Ano, chci podat stížnost

Automaticky přeloženo:
Patricia1994
před rokem

Ahoj!

Stačí použít tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Jakmile budete připraveni, buďte připraveni spolupracovat s týmem pro stížnosti.

Abyste získali lepší představu o tom, co můžete očekávat, mějte na paměti tuto příručku s názvem: Informace a pokyny pro řešení stížností

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Pro hráče z Jižní Ameriky to není jen otázka čekání, trpělivosti a odkládání stažení.

Schválně toto kasino umožňuje 2 nebo 3 výběry, později začnou výběry dávat chyby, jsou odmítnuty, nejsou jen čekající, dokud vás nezablokují v chatu, včetně zablokování účtu některých hráčů. Je to standardní modus operandi pro všechny hráče, hodnocení musí být sníženo, toto kasino musí být nahlášeno, jedná se zjevně zlým úmyslem.

Automaticky přeloženo:
Chenanda
před rokem

Nazdárek!

Poté doporučuji podat stížnost i prostřednictvím licenčního úřadu.

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádal jsem o výběr a stále se to vrací a nevysvětlují, co se děje....Ice casino

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádal jsem o výběr a stále se to vrací a nevysvětlují, co se děje....Ice casino

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hej, jak dlouho už trvá vaše situace, že se vám odstoupení od smlouvy stále vrací. Máte již ověřený kasino účet? Měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry v kasinu?

Myslím si však, že v tomto případě by byla užitečná odpověď kasina, abychom věděli, proč se to děje a proč se vám peníze stále vracejí.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od scamedagain2023 byl odstraněn
před rokem

Ahoj, poprosil bych tě, abys rozhovor o tomto kasinu zachoval v kasinu, kterému patří a tedy zde: https://casino.guru/moonwin-com-casino-review#tab=js-tab-discussion , protože píšete do úplně jiného kasina, se kterým váš příspěvek nemá nic společného.

Nicméně pokud jde o to, co píšete, myslím, že to docela souvisí s RTP a dám sem průvodce na toto téma: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Asi by ale bylo potřeba mít nějaké důkazy, protože podle toho, co jste popsal, to není neobvyklá situace, protože kasino má nad hráčem z dlouhodobého hlediska vždy výhodu.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Alda79
před 11 měsíci

Dostal jste se nakonec ke svým penězům nebo ne?

xlenny15
před 11 měsíci

Ahoj, máš problém s výberom v tomto kasíne aj ty keď sa pýtaš ? Čo sa udialo ak smiem vedieť ?

Mohol by si prosím popísať trošku viac aby som mal nejaký prehľad a pokúsil sa pomôcť ak to bude možné ?

před 4 týdny

Ahoj. Mám problém s ice casino. 5 dní čekám na vrácení bonusu, který jsem neobdržel při dobíjení. Už pět dní slyším, prosím, počkejte, naši manažeři na vašem problému pracují. Zajímalo by mě, proč jsou tak pomalí. Stejné je to s bonusy zdarma. Když o to požádáte v chatu, čekáte 24 hodin na schválení. Je to hrůza. Žádám o pomoc, abych získal bonus, který jsem zaplatil.

Automaticky přeloženo:
aleksandrovacosmetic
před 4 týdny

Hmm, s tím vám asi nepomůžeme, jelikož kasino samo určuje, komu dá bonusy a komu ne. Pokud vám ale slíbili vrácení bonusu, tak by mě také zajímalo, co jim tak dlouho trvá. Měli jste s nimi nějakou komunikaci, kde vám řekli, že vám to vrátí? Měli by vám dát nový bonus nebo jaká přesně je kompenzace?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Minulé úterý 19. Provedl jsem dva vklady, jeden je 20 eur s bonusem 100 % z částky vkladu a druhý je 26 eur za 150 otočení zdarma. Nedostal jsem žádný z bonusů. Řekli, že to byla technická chyba a předali můj dotaz příslušnému obleku. Musím počkat na e-mail s vrácením obou bonusů. Celý týden žádná odpověď. Jsem velmi zklamán.

Automaticky přeloženo:
aleksandrovacosmetic
před 3 týdny

Aha, omlouvám se, pokud to byla technická chyba z jejich strany, není to nic příjemného. Ale peníze zůstaly na vašem hráčském účtu, že? Pokud by se s kasinem nedalo nic vyřešit, můžete alespoň stále vybrat peníze, pokud na něm nejsou žádné bonusy.

Jsem zvědavý, jestli se k tobě vrátí nebo ne. Napsal jste jim znovu, v jaké fázi se situace řeší?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Dnes jsem dostal bonus. Jen ten, který je za 20 eur, ale ten jsem bohužel nesehnal

Automaticky přeloženo:
aleksandrovacosmetic
před 3 týdny

Jsem trochu ztracený. Takže jste dostali jeden z těch bonusů, které jste měli, nebo ne? Dostali jste hotovost nebo FS? Podle toho, co jste popsal, byste měli dostat hotovost na zálohu. Je to tak a dostal jsi to nebo o jakém jiném bonusu to mluvíš?🤔

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky