DomůStížnostiWild Casino - Hráč se snaží vybrat své výhry.

Wild Casino - Hráč se snaží vybrat své výhry.

Automaticky přeloženo:

Částka: 220 000 $

Wild Casino
Index bezpečnosti:Velmi nízký
Odeslaná: 20.5.2021 | Stížnost je uzavřena : 25.10.2024
Stížnost je uzavřena Náš verdikt

Hráč přestal komunikovat

ZAMÍTNUTO

Shrnutí případu

před měsícem
Překlad

Hráč ze Spojených států má potíže s výběrem své výhry. Následně byly všechny finanční prostředky přehrány a ztraceny.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Svou rovnováhu jsem vytvořil poměrně rychle na přibližně 220 000 $ na wildcasino.ag, společnosti vlastněné BetOnline, Sportsbetting, SuperSlots a Tigergaming, na kterou se zde odkazuje https://www.commissionkings.ag. Ale nikdy jsem ty peníze nevybral. Byl jsem podveden, dvakrát!


Takže jsem se přihlásil, prohrál, prohrál, prohrál, prohrál atd., Pak VYHRAL a po krátkou dobu stále výrazně zvyšoval své výhry. Nakonec jsem se vznášel na 220 000 $. Jdu rovnou do sekce výběru, hotovo, vydělávám a jsem šťastný! Když zadám 100 000 $ přes bitcoin a stisknu odeslat, objeví se chybová zpráva tolika slovy, že když jste použili kartu pro vklad, musíte počkat 7 pracovních dnů od posledního data vkladu, abyste mohli provést výběr. Co ?! Proč?! To není to, co jsem četl ... To byla pro mě novinka, protože Wildcasino.ag má na své stránce FAQ sekci definující výplaty https://www.wildcasino.ag/faq, která říká, že je po-pá


Zdá se mi, že ten jazyk vypadá, jako byste si mohli vybrat každý den kromě víkendů. Žádná zmínka o této záludné chybě uvádějící, že jsem se musel pokusit o výběr počkat 7 pracovních dnů. Kdyby tomu tak bylo, nepřipojil bych se, protože jsem si vybral rychlé a velké výplaty. Rovněž se říká, že na stránce výplat https://www.wildcasino.ag/banking výplaty by byly ve stejný den. Opět, proč jsem se připojil. "RYCHLÉ A SNADNÉ CASHOUTY."

Další nejlepší věcí, jak vyhrát peníze, je získat peníze a utratit je. Chápeme, že rychlé výběry jsou pro naše hráče prioritou, a proto nabízíme výplaty ve stejný den. Nabízíme řadu platebních metod, takže si můžete vybrat možnost, která vám nejlépe vyhovuje. Jedna věc, na kterou se můžete spolehnout, je, že vám peníze získáme rychleji než kdokoli jiný. "


Co tedy dává? Podívám se přes všechny odkazy a najdu na stránce s jejich pravidly https://www.wildcasino.ag/rulest první dvě věty v části Výplaty jsou „PRAVIDLA VÝPLATY

O výplaty lze kdykoli požádat online prostřednictvím pokladny.


Než začne doba zpracování, může být žádost o platbu zkontrolována 24 hodin. "


Takže to opět potvrzuje to, co jsem četl v jiných částech, že mohu kdykoli odeslat žádost o platbu a bude to zkontrolováno do 24 hodin. Ale tady je kicker. Po těchto úvodních 2 řádcích je uvedeno: „Vezměte prosím na vědomí, že hráči, kteří provádějí vklad prostřednictvím kreditní karty, debetní karty nebo předplacené karty, jsou povinni počkat minimálně sedm pracovních dnů od posledního vkladu, než požádají o výběr." Jak bych na Zemi viděl nebo poznal tuto existenci. Jako spotřebitel, když přejdete na stránku Nejčastější dotazy a jasně říká, že dostanete výplatu ve stejný den, až 100 000 USD najednou, a na stejné stránce všechny informace o vkladu, ale neříká nic o tomto náhodném čekacím období , jaký normální člověk by si myslel, že FAQ nejsou adekvátní k ověření základních a důležitých otázek, které by se pravděpodobně zeptali? Zrkadlovka na čiernom pozadí


Wildcasino.ag tedy zjevně zkreslil skutečný záměr ve všech částech jejich stránek kromě jedné, snad ta část, kterou většina nečte. To je obrovský rozdíl oproti online hazardnímu hráči, který čeká na opuštění kasina po dobu 7 pracovních dnů. Znát 7 pracovních dnů je věčnost, kdy je váš přístup do kasina okamžitý, rozhodl jsem se udělat racionální a chytrou věc a zmrazit svůj účet, abych mi účinně zakázal hazardovat s mými výhrami, až do 5/25 (první dostupný den pro mě vybrat 100 000 $.) Když jsem však hledal nastavení, které by mě vyloučilo ze hry, nemohl jsem to najít. Prostě to tam nebylo.


Nebyl jsem informován o čekací lhůtě 7 pracovních dnů na kartu a upřímně řečeno to nedává absolutně žádný smysl. Když jsem uložil toto čekací období nebylo zmíněno. Když jsem se podíval na FAQ, nebylo to zmíněno. Při pohledu na Výběry absolutně žádná zmínka. Všechny státy podají žádost a vyhodnotí se do 24 hodin. S výjimkou singulární stránky Wildcasino.ag ví, že jejich návštěvníci nejdou na první, není o tom žádná zmínka. Věřím, že celý můj zůstatek by měl být upraven na 220 000 $, protože bych si ho nehrál, kdybych ho mohl vybrat, jako bych byl přesvědčen. Zloženie: 100% bavlna.


To je nepřijatelné a pro společnost, která omezuje svou komunikaci pouze na e-mail nebo chat, pokud tam chat není, jste vydáni na milost a nemilost, když se rozhodne jednat na základě vaší žádosti. Je vždy nespravedlivé uvádět v sekci Časté dotazy a Výplaty a při vkladu stránek výplaty ve stejný den a nezveřejňovat tak zásadní informace, že pokud se použije karta, k vaší čekací době se přidá 7 pracovních dnů v naději, že spálíte všechny své výhry a znemožnit hotovost. Zloženie: 100% bavlna.


Žádám o obnovení rovnováhy a dovolit mi odstranit tuto čekací dobu, abych provedl svůj první výběr.


PS Když jste přihlášeni do služby Wild, stisknete-li Kontaktujte nás a poté kliknete na e-mail, vyplní se e-mail, který se odrazí. Myslíte si, že to vědí ?? Na požádání nahraji video.


- Respektivně

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vážený Dkswrth66,

Děkujeme vám za odeslání stížnosti. Je mi líto, že jsem slyšel o vašem problému s výběrem.

Rozumím správně, že jste vložili prostředky na svůj účet prostřednictvím bitcoinu a chtěli jste použít stejnou platební metodu pro výběr zisku? Mohli byste prosím poradit, pokud jste v minulosti z tohoto kasina úspěšně vybrali nějaké výhry?


Bohužel, protože jste odehráli své výhry, obávám se, že pro vás nemůžeme udělat mnoho. Pochopte, hráč je jediný zodpovědný za svůj účet, aktivní zůstatek a všechny sázky, které se odehrávají. Pro budoucí reference nás prosím kontaktujte, jakmile se problém vyvine, abychom mohli zasáhnout, než bude příliš pozdě.

Na webu jsem zkontroloval sekci Odpovědné hazardní hry a toto jsem našel https://www.wildcasino.ag/responsible-gaming :


"PODNIKNOUT AKCI

Chápeme, že vaše osobní a / nebo finanční podmínky se mohou změnit a že někdy bude mít smysl si udělat přestávku. Rovněž uznáváme, že pokud si uvědomíte, že máte problém s hazardem, je důležité, abyste dostali pomoc, abyste přestali.

Z tohoto důvodu vám poskytujeme mechanismus, abyste na určitou dobu přestali hazardní hry nebo úplně přestali hrát.

Pokud si chcete odpočinout od hazardu, dejte nám vědět. Můžeme váš účet na krátkou dobu pozastavit, nebo pokud máte pocit, že vaše hazardní hry jsou problematické, máte možnost se sami vyloučit kontaktováním našeho týmu služeb hráčům. Mít některou z těchto možností znamená, že nebudete mít přístup ke svému účtu, a přijmeme přiměřená opatření, abychom vám zabránili v používání účtu nebo otevření jiného účtu.

Po uplatnění časového limitu nebo vyloučení od nás již nebudete dostávat žádné další marketingové materiály.

Vaše pohoda je pro nás nanejvýš důležitá. "


Mohli byste prosím poradit, pokud jste informovali kasino o svém problému s hazardem? Už jste náhodou poslali e-mail na cssupport@wildcasino.ag ? Chtěli byste se sami vyloučit nebo existuje ještě něco, s čím bychom vám mohli pomoci?

Těšíme se, až se vám ozvu.

S pozdravem,

Petronela


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Kartu jsem použil k mnohokrát. Bylo to poprvé, co jsem se pokusil o výběr, a jako platební metodu jsem si vybral bitcoin. Při vkladu není zmínka o čekací době na výběr prostředků.


Skutečnost, že jejich stránka často kladených otázek, bankovnictví pro vklady a výběry nezmiňuje čekací dobu 7 pracovních dnů, spíše všechny tyto stránky naznačují opak - že výplaty lze provádět kdykoli, je lež. Jedná se o klamnou obchodní praktiku, protože většina hráčů by se spoléhala do značné míry, ne-li úplně, na společné stránky, které pojednávají o bankovnictví / vkladech / výplatách / FAQ jako primárním místě pro zveřejnění jakýchkoli jedinečných výplatních podmínek. Ale všechny tyto stránky opět uvádějí, že můžete kdykoli provést výběr. Každá webová stránka, která poskytuje „poctivé hodnocení kasina Wild", má také stejný obrys. Tyto výběry lze provést kdykoli.


Trik spočívá v tom, že stránka Pravidla je jediným místem, které má v sobě zakopanou jedinou linku, která říká, že pokud vložíte kartu, čeká na výběr 7 pracovních dnů. Ale každý další odkaz na peníze, výběry, výplaty, vklady, není uvedena žádná zmínka o této klauzuli.


Nemá kasino povinnost být jasní a předem informovat zákazníky, aby upřesnili podmínky výběru, spíše než skrývat pravdu a omezovat ji na jednu stránku (jednu větu), což je v rozporu s každou další stránkou Wild a weby, které je kontrolují ? Zákazníci jsou vedeni k domněnce, že mohou vybrat prostředky nebo odeslat výběr okamžitě. Toto je společné téma. Pak se dostanete na stránku, jak to udělat, a 7 pracovních dnů čekání je uvedeno PO POKUSU o výběr?


To určitě nemůže být správné. To je 100% zavádějící a nezveřejňování pravdy. Vzhledem k tomu, že se tato podstatná změna podstatně liší od odeslání výplaty kdykoli, nezdá se být spravedlivé, že o tom vůbec nezmiňují, dokud se nepokusíte o výplatu.


Na minutu odložte vyloučení. Vše, co chci, je možnost získat přístup k odeslání mé platby kdykoli, jak to říká mnohokrát na celé jejich stránce. Protože mi to odmítli předložit, je to jejich chyba, že prostředky nebyly vytaženy z mého zůstatku a alespoň vloženy do fronty. I kdyby tam byla čekací doba 7 dnů, neměla by být omezena moje schopnost odeslat ji, spíše by samotná výplata měla trvat 7 dní. Ale vědí, co dělají, nedávají vám tu možnost odložit částku vaší výplaty, prostě ji odmítají.


A já jsem poslal Wild Casino e-mailem, abych zmrazil svůj účet (kvůli ochraně mých finančních prostředků), ale když jste přihlášeni a kliknete na stránku Kontaktujte nás, klikněte na e-mail, který uvedou, ve skutečnosti se do e-mailu zapíše překlep a váš e-mail nikdy nebude doručeno. Ve skutečnosti se odrazí a vrátí se zpět do spamové schránky. Znovu jsem se to naučil těžce. Dokonce jsem dal Wildovi vědět o tomto problému, který testovali a ověřili, je také na jejich konci.


Pokud jste byli ve Vegas a šli vyplatit peníze a pokladník řekl: „omlouvám se, že jste použili debetní kartu k financování zůstatku v kasinu, musíte počkat týden, než budete moci inkasovat." nemyslíte si, že by se mnoho lidí cítilo podvedeno, a také s větší pravděpodobností ztratí rovnováhu částečně nebo na chvíli tím, že budou muset čekat, až peníze vytáhnou?


Očekává se, že budou-li k výplatám existovat konkrétní upozornění, která se liší od jazyka popsaného všude jinde, aby zákazníci věděli velmi jasně, co mohou očekávat, než provedou vklad, aby se mohli rozhodnout, jestli je to místo, kde mohou vsadit. Místo toho to Wild na celém svém webu pohřbí do jedné věty, přičemž každá další zmínka o výplatách je kdykoli povolena.


https://www.wildcasino.ag/banking

Vklady - žádná zmínka o čekací lhůtě 7 pracovních dnů na Karty. Při zvýrazňování vkladu na kartě Visa viz obrázek v příloze. file

Bankovní výplata - výplata kartou není uvedena. Pokud zvolíte bitcoin, říká se, že můžete kdykoli odeslat až 100 000 $. Viz obrázek v příloze. file


Bankovní výplata - odkazuje pouze na výplaty ve stejný den. Viz obrázek file


https://www.wildcasino.ag/faq

Časté dotazy Vklad - žádná zmínka o čekací lhůtě 7 pracovních dnů

Časté dotazy Výplaty - jasně uvádí, že kdokoli může odeslat výplatu kdykoli


Stránka s výplatami, když jste přihlášeni, nemá žádný odkaz na 7denní čekací dobu.

file

Pokladní platby rozšířeny

https://cashier.wildcasino.ag/dynaHelp.asp?Sportsbook=WildCasino&Topic=PayoutLimitsandFees&Lang=cs#googtrans%28en%7Cen%29

Absolutně žádná zmínka o čekací době.


Tohle je přelud. Klamná praxe, jak přimět čtenáře, aby vložili své peníze, hazardovali a nedovolili jim vybrat své prostředky. Nikdy jsem nebyl informován o žádné čekací době v jakémkoli prostředí, dokud jsem se nepokusil vybrat 100 000 $ a nevyskočil náhodný jazyk, který říkal, že musím počkat 7 pracovních dní, protože jsem vložil kartu.

Je to přinejlepším stinná praxe, ve snaze nevyplatit a nechat klienty sedět 10 dní v kasinu v naději, že o všechno přijdou.

Podle mých zkušeností s mnoha dalšími stránkami to NENÍ normou. To, co vidíte, je to, co dostanete.


Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Máte skutečně pocit, že mi informace o výběru poskytli přesně?


Pokud by tuto klauzuli měli, neměla by být více rozšířená a zdůrazněná, aby nedocházelo k nejasnostem?


Minimálně můj požadavek na výplatu měl být přijat a poté ve frontě po tuto dlouhou čekací dobu.


Ale skrýt tuto čekací dobu až do okamžiku, kdy chce zákazník získat výplatu, pak se zobrazí chyba a nepřijme ani odeslání platby, není logické, ani není férové obchodní praktiky blokovat odesílání a zůstat v fronta. Jedná se o úmyslný čin, který vás tlačí zpět do kasina s plnou rovnováhou. Nikdy jsem to nikde jinde neviděl a očekával bych, že váš tým bude souhlasit, že tyto postupy spadají do kategorie návnad a výměn. Spojte to se skutečností, že e-mail, který uvedou, když je přihlášen, není ani skutečný e-mail, který se odrazí, je dalším důkazem, že je to všechno záměrné. Nemůžete jim zavolat, e-mail, který poskytli, se odrazil a chat nebyl k dispozici. Obchodní design se zdá být tak jasný.


Chtěl bych to vyřešit s Casino Guru a Wildem. Chtěl bych tento příběh proměnit v pozitivní pro mě i pro ně a usilovat o spravedlivý výsledek.


Nevěřím na základě skutečností, které jsem uvedl, že můj základ pro odškodnění je vůbec nepřesný. Jejich skrytá a účelná taktika by měla být odpovědná za jejich roli s vypočítanými opatřeními, která mi zabrání vidět mé výhry.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Dejte mi vědět, jak vám mohu poslat video o tom, jak jejich e-mail, který poskytují přihlášeným uživatelům, nikam nevede. To je další důkaz, že komunikace Wilds je navržena bez rozumného způsobu, jak se s někým spojit. Žádné telefony, špatný e-mail, který se odrazí.


Mám také přepis chatu od Wild, který potvrzuje, že tento problém není na mém konci, ale všichni jeho uživatelé to zažijí


Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Moc děkuji, Dkswrth66, za odpověď. Mohli byste prosím poradit, jak byla čekací doba 7 dnů oprávněná?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Nejsem si jistý, zda té otázce rozumím, protože čekací doba nebyla oprávněná! To je celá moje myšlenka.


O žádné čekací době jsem nevěděl nic, jak jsem ve svém předchozím komentáři značně zdůraznil. Čekací doba tam neměla být a já bych měl mít možnost kdykoli odeslat svou výplatu. Místo toho, když jsem se pokusil odeslat svůj požadavek na výplatu 100 000 $, to bylo, když Wild měl trochu vyskakovací okno s tím, že jsem nemohl odeslat výplatu po dobu 7 pracovních dnů.


Neexistuje absolutně žádné jiné odůvodnění než podkopat schopnost hráčů sbírat, když vyhrají. Pokud kterýkoli hráč vloží prostřednictvím karty, kdo by měl se zdravou myslí hrát, když jsou prostředky vloženy? Pokud by si hráči byli vědomi čekací lhůty 7 pracovních dnů, jakou motivaci by hráč musel začít hazardovat, pokud by nemohli dostat výplatu? Hráči by tedy vložili peníze, počkali 7 pracovních dnů a poté začali hazardovat? Je to zcela podvodný model, jak se vyhnout placení hráčů. Pokud existovala obava, že platba kartou byla zpracována před tím, než bude možné vyplatit výplatu, nemělo by to hráči zakazovat provedení výběru.


Nemohu vyvodit žádný logický důvod pro tento skrytý a úmyslný čin, kromě toho, aby hráč stále hazardoval, dokud jeho zůstatek nevynesl 0,00 $. V opačném případě by hráč měl mít možnost odevzdat svůj výběr a po uplynutí této doby jej alespoň nechat přijmout a zaplatit. Ale nedělají to. Wild vytvořil model, který je pro ně výhodný, a modlí se za ty, kteří vyhrají, protože vědí, že nemohou ani požádat o výplatu, efektivně tlačí hráče a řekl výhry zpět do svého kasina, aby hazardoval hazardoval hazard.


Věděli, že jsem legitimně zvítězil, a mají záznam o mé žádosti o výběr, i když nikdy nebyla přijata. Pokud má web pravidla, která zpožďují možnost odeslat platbu, a tato pravidla ukládají velmi dlouhé čekací lhůty, nemůže to být spravedlivé pro získávání zákazníků, pokud nebudou na jejich stránkách podrobně popsány, aby měli zákazníci spravedlivé a upřímné znalosti o tom, co zažijí při hraní.

Vklady, které jsem provedl a následně jsem je prohrál, mě neustále vracely na jejich stránky, protože částka výplaty 100 000 $ odpovídá mé nadějné velké výhře. To, spolu s opakovaným čtením, že výplaty lze odesílat kdykoli (i když to nabízí každé online kasino), jsou dva hnací faktory, které jsem s nimi hrál. Ale když vyhrajete, měli byste očekávat, že se výplata bude řídit jazykem jasně definovaným v mých předchozích komentářích s obrázky, které nevykazují žádná omezení pro odeslání výplaty.


Snažím se kontaktovat Manuela Sancheza Ortegu, výkonného tajemníka herní kontrolní rady pro regulační orgán v Panamě, na který má licenci Betonline.ag, Wildcasino.ag a další přidružená online kasina, ale raději bych s vámi spolupracoval na Wild Casino nebo já to vyřešit a udělat správnou věc a vyhnout se další dopady na jejich podnikání.

https://ti2kgcvsxn3mgrekyxptzbt2xm-ac5fdsxevxq4s5y-www-mef-gob-pa.translate.goog/secretaria-ejecutiva-junta-de-control-de-juegos/


Postranní poznámka, nyní, když se přihlásím ke svému účtu, byla moje možnost vkladu prostřednictvím karty odstraněna.


Moje upřímná vděčnost vám a vašemu týmu za pomoc. Opravdu doufám, že Wild Casino nebo jejich mateřská společnost situaci napraví.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Důrazně doporučuji, abyste se podívali na všechny společnosti, které hodnotí a propagují Wild Casino. Každý říká, že můžete kdykoli odeslat výplatu. Absolutně žádný odkaz na tuto skrytou časovou osu 7 pracovních dnů. Pokud by to lidé, kteří profesionálně čtou a recenzují stránky, viděli přesně to, co já, jak by na Zemi někdo věděl o tomto absurdním zpoždění. Je to naprosto podvodné.


https://www.livecasinousa.com/wild-casino/


https://casinowhizz.com/online-casinos/wild-casino/


https://www.gamblingsites.org/reviews/wild-casino/


https://www.casino.org/reviews/wild-casino/


https://www.onlineunitedstatescasinos.com/wildcasino/


https://wizardofodds.com/online-gambling/casino-reviews/wild-casino/


https://www.bestuscasinos.org/review/wild-casino/#BANK


Tento seznam je nekonečný a já plně hodlám kontaktovat každého z nich, abych informoval své zákazníky. To není trochu přehlédnutí, je to obrovská chyba, která kasinu prospěje a bude se modlit o hráče, aby všechno ztratili. Vyhrál jsem, měl bych být oprávněn odeslat svou výplatu a vybírat z těchto výher. Moje naděje je, že Wild to vidí se všemi fakty a uvědomuje si svou chybu.

Bohužel se zdá, že jejich sesterský / mateřský web Betonline.ag, kdysi vysoce respektované kasino, má také děsivé zážitky. Změna ve vedení?

https://www.trustpilot.com/review/betonline.ag?languages=all&page=4&stars=1&stars=2

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Plně rozumím vaší frustraci. Ve světě online kasin však není nic neobvyklého, počkat na zpracování výběrů několik pracovních dní.

Jelikož jste se rozhodli vybrat si svou výhru jinou platební metodou, než jakou jste použili pro vklad („Když zadám 100 000 $ prostřednictvím bitcoinu a stisknu odeslat, objeví se chybová zpráva v tolika slovech, která říká: na provedení výběru musíte počkat 7 pracovních dnů od posledního data vkladu. ") bylo zapotřebí dalšího času k ověření této nové platební metody.

Pochopte prosím, že toto ověření je velmi důležitý a zásadní proces, během kterého kasino zajišťuje, aby byly peníze zaslány oprávněnému majiteli. Jelikož nemají takový luxus, že mohou fyzicky vidět všechny hráče a kontrolovat jejich identifikace, doklady a platební metody, je to jediný způsob, jak jsou provozovny hazardních her schopny dokončit ověřovací postupy. Žádné z vážných a licencovaných kasin nebere KYC na lehkou váhu a dokončení tohoto důkladného procesu může trvat několik pracovních dní. To by bylo ospravedlnění sedmidenního časového rámce.

Mohli byste prosím poradit, zda jste někdy použili svou bitcoinovou elektronickou peněženku k vložení prostředků na svůj účet nebo k výběru výher prostřednictvím něj? Těšíme se, až se vám ozvu.


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vložil jsem dříve na kartu i bitcoin. Při žádosti o výplatu vám není nabídnuta možnost výplaty kartou. To není volba. Neexistuje. Teorie, že potřebujeme více času na vyhodnocení toho, kdo jsem, zde nemá smysl, protože výběr karty nebyl poskytnutou volbou.


Také jsem viděl, jak by vaše logika mohla dávat smysl, kdybych odeslal svou výplatu a kasino si vyžádalo další dokumenty ke schválení mé výplaty. Připomenu vám však, že moje výplata nebyla ani přijata, takže jakákoli čekací doba, která mi byla uložena, by byla čekací dobou bez žádosti o ověření toho, kdo jsem, vzhledem k tomu, že moje výplata nemohla být odeslána a byla zamítnuta.


Znovu, tato představa, že potřebují čas na ověření mě, není v této situaci možná a bude platná pouze v případě, že bude můj výběr přijat a oni mě kontaktovali, aby mi poskytli přihlašovací údaje k ověření, kdo jsem, než zaplatí. Realita je taková, že jsem odeslal svou výplatu, nebyla přijata, byla zablokována, a proto veškerá důvěryhodnost, kterou dáme k ověření toho, kdo jsem, vyjde z okna. Pokud by byla moje výplata přijata, celá tato konverzace by se nedělala. O to tu jde. Nebylo to přijato, žádné ověřovací položky od mě nebyly požadovány, protože jakékoli ověření by bylo spojeno s výplatou, což mi opět nebylo dáno, období.


file


ps Nikdy jsem od Wild nedostal žádné e-maily s žádostí o jakékoli informace. Vidím tvůj úhel pohledu, ale toto není situace. Pamatujte, že mi okamžitě odmítli výplatu, hned když jsem zaslal odeslání. Kdyby přijali moji výplatu a potřebovali x dní k ověření, bylo by to logické, ale úplně by mé schopnosti popřeli.


Po rolování dolů si prohlédněte možnosti Wilds výběry / výplaty. Možnost výplaty kartou NENÍ k dispozici nikomu, včetně mě.


https://www.wildcasino.ag/banking


Abychom zajistili, že tomu rozumíte, pokusil jsem se provést výplatu 100 000 $, ale byl mi okamžitě zamítnut. Nebylo přijato a poté bylo navrženo, že kontrola bude trvat 7 dní. Spíše to bylo na obrazovce okamžitě odmítnuto a bylo mi řečeno, že nemohu ani podat žádost o kontrolu po dobu 7 pracovních dnů.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Navíc chci znovu uvést, že jsem e-mailem Wild okamžitě zmrazil svůj účet, ale e-mail poskytnutý mně / zákazníkům, když jste přihlášeni k vašemu účtu, má překlep od svých programátorů, což způsobí, že se e-mail odrazí a nedorazí jejich týmu. Ať už je to také úmyslné nebo ne, nechám vás rozhodnout. Informoval jsem je o tom poté, co jsem se dozvěděl o několik dní později.


Udělal jsem všechno správně. Nakonec jsem vyhrál a pokusil jsem se odeslat svou první výplatu prostřednictvím bitcoinů - opět připomenutí není k dispozici možnost výplaty kartou. Když jsem vyčerpal všechny možnosti, aby moje platba byla přijata, pokusil jsem se najít mechanismus pro dočasné zmrazení mého účtu, dokud nebude povolena čekací doba na odeslání platby.


Když jsem to sám nenašel, pokusil jsem se je kontaktovat. Poslal jsem jim e-mailem kliknutím na odkaz, který poskytují na stránce kontaktů, poslal mi zprávu o zmrazení mého účtu do 25/25 a tím to skončilo.


Wild má v e-mailu překlep, který bych nikdy neznal, tak jak bych mohl vědět, že ho nedostali. Udělal jsem všechno správně a oni by měli nést odpovědnost za tyto chyby webu.


Pokud byla moje výplata přijata a poté odložena, dokud nebylo potřeba ověření, žádný problém, udělal jsem to desítkykrát. Nasbíral bych celých 220 000 $. Ale nedovolili mi podat výplatu, a to není správné. Nedovolili mi přestat hrát, protože e-mail, který jsem poslal, šel do propasti, kde ho nikdo nedostal. To také není moje chyba.


Jednal jsem s velkými i malými online kasiny a nikdy jsem neměl problém s odesláním výplaty, NIKDY. Tato taktika se zjevně používá k tomu, aby zabránila hráčům ve sbírání.


Také jsem nikdy nejednal s kasinem, které poskytuje nepřesnou e-mailovou adresu.


Než jsem tam vyhrál, hodně jsem prohrál, ale když jsem vyhrál, bylo téměř nemožné dostat zaplaceno v rámci běžných standardů online kasin.


@casinoguru, slyšeli jste někdy o tom, že kasino neumožňuje hráči odeslat výplatu? Už jste někdy slyšeli o jiném kasinu, které poskytuje nepřesný e-mail?


Tyto faktory mě stojí všechno a zatímco se mohou pokusit to roztočit, jak by chtěli, aby se dostali z odpovědnosti, pravdou je, že jednají ve špatné víře se skrytými a neznámými schématy, aby udělali vše pro to, aby neplatili právoplatným vítězům.


Od tohoto příspěvku stále neopravili e-mail odkazující na adresu, která neexistuje. Připojil jsem jej, ale prosím, skryjte můj e-mail, pokud víte, jak to udělat.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Soukromá
Soukromá
před 3 roky
Překlad
Vyžádáno hráčem

Kasino Guru změnilo tuto zprávu na soukromou, na žádost hráče.

Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Moc děkuji, Dkswrth66, za odpověď. Mohl byste prosím přeposlat své pokladní a historii her (historii her ve formátu Excel) na petronela.k@casino.guru ?


Zkontroloval jsem sekci „Kontaktujte nás" a toto jsem našel https://www.wildcasino.ag/contact-us :


filefile


Těšíme se, až se vám ozvu.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Není zač. A měl bych být tím, kdo říká, děkuji!


Ano, pokud kliknete na odkaz Kontaktujte nás, když nejste přihlášeni, zobrazí se adresa správně vyplněná. Doporučuji vám zaregistrovat si bezplatný účet pouze za účelem přihlášení. Po přihlášení opakujte stejný postup a v e-mailu, ke kterému dojde, se zobrazí chyba. Z jakéhokoli důvodu k tomu dochází, pouze když jste přihlášeni ke svému účtu. Mám také kopii přepisu chatu a „manažera" 20. 5. 2021, kde ji provedu touto e-mailovou chybou a potvrdí, že se vyplňuje další „g". Poděkovala mi a řekla mi, že to předá jejich technikům webových stránek


Pošlu e-mail Wild s požadavkem na moji pokladní a historii her v aplikaci Excel. Nic z toho na straně hráče nedávají k dispozici.


Právě jsme vám e-mailem zaslali informace o pokladníkovi. Zaslal e-mailem jejich podporu a vyžádal si z chatu i mou historii her. Nezadržuji na nich však dech.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Myslím, že to bylo opraveno od vašeho zásahu.


filefile


Trpělivě budu čekat na jakékoli aktualizace týkající se vaší pokladny a historie her. Děkuji předem.


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Nebylo to opraveno. Pokud se podíváte na své poslední snímky obrazovky, všimnete si chyby.


Na obrázku pořízeném na stránce Wilds si všimněte, že e-mail končí „.ag" - na konci jediné „g".


Na druhém obrázku (ve vašem e-mailu) se však zobrazuje „.agg" - včetně dalšího „g" na konec e-mailu. Vidíš to teď? Není to opraveno a pokud na tuto doménu odešlete e-mail, přeskočí to.


Pokud jde o historii pokladny, poslal jsem vám e-mailem to, co poskytli přes chat. Zástupce uvedl, že nemohou odeslat prostřednictvím aplikace Excel, takže jsem zkopíroval chat a poslal vám jej e-mailem.


Vyžádal jsem si historii her a rovnováhu a chatovací agent řekl, že to pošlou e-mailem, ale zatím nic neprošlo.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

No, Petronelo, moje instinkty byly správné.


Wild Casino mi odmítlo poslat kopii mé historie sázek. (Dobrá věc, pořídil jsem screenshoty své rovnováhy a jazyka)


Včera v noci agent na chatu řekl, že pošle e-mailem žádost o mou historii sázek a že ji také požádá na jeho konci. Poslal jsem e-mail jejich týmu se žádostí o tyto informace, ale žádná odpověď. Právě jsem s nimi znovu chatoval a agent nejprve prohlásil, že mi nemusí poskytovat žádnou z mých sázkových dějin. Vložil jsem jazyk z jejich Podmínek, sekce 4 „Práva hráčů" a on tvrdil, že jazyk, který jsem vložil, není z jejich stránek. Řekl, že jsem to zkopíroval odjinud, což samozřejmě není pravda. Poté vložil pravidla, která řekl, ale doslova zkopíroval stejný jazyk, který říká, že hráč může kdykoli požádat o kopii své historie sázek. Když jsem ho upozornil, že to, co poslal, říká přesně to, co říkám, řekl, že vedení má konečné slovo a může kdykoli změnit pravidla nebo pokyny a nebudou mi zasílat moji historii sázek. Byl jsem zdvořilý a zdvořilý, když jsem se snažil pochopit, proč by neposkytli MOJI historii, a on se stále snažil zavřít chat, když říkal, že vedení se musí rozhodnout, co dělají, a oni mi nic neposkytnou.


https://www.wildcasino.ag/terms-and-conditions


„4. PRÁVA HRÁČE

Klient si vyhrazuje právo zpochybnit nebo požádat o vysvětlení pravidel, zásad a postupů implementovaných Wild Casino. Dotazy by měly být směrovány na zástupce správy účtů buď telefonicky, nebo prostřednictvím našeho online chatovacího systému. V případě, že může dojít k rozporu s klasifikací sázky nebo zůstatku na účtu, může klient požádat o poslech záznamu hovoru, když byla sázka umístěna (pokud telefonicky), nebo může klient požádat o zprávu o svém sázkové aktivity kdykoli online . "


Odstranili možnost získat e-mailem kopii přepisu chatu, takže jsem jej zkopíroval a vložil do další části komentáře pro vaši kontrolu. Také jsem to poslal e-mailem také na váš e-mail.


Potvrďte, že jste včera dostali můj původní e-mail, což je kopie z chatu z minulé noci, která specifikuje vklady, které jsem provedl, data a způsob vkladu.


Jsem naprosto unesen jejich neprofesionalitou, chladným přístupem, neustálými změnami a schopností zdánlivě změnit z rozmaru vše, co chtějí, aniž bych byl za cokoli odpovědný.


Vždy chci dát lidem výhodu této pochybnosti, ale po této sérii pokračujících čísel je zřejmé, že tato firma navrhla svou platformu s úmyslnými činy, aby vylíčila jednu věc, aby nalákala hráče a jejich peníze, ale v zákulisí implementoval mnoho ochranných opatření, aby zajistil, že hráč nebude rozumně inkasovat.


Prosím, pomozte mi, Petronelo.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad


Vítejte v divokém kasinu!

Ujistěte se, že vás připojíme ke správnému zdroji. S čím vám dnes můžeme pomoci?


Vy v 8:00 26. května:


Technické problémy

Číst


Informace v 8:00 26. května:

Nyní jste připojeni k aplikaci Greeting Bot.


Pozdravovací robot v 8:00 26. května:

Děkuju. S kým chatuji?


Vy v 8:00 26. května:


Dylan

Číst


Pozdravovací robot v 8:00 26. května:

Počkejte chvíli, než budete převedeni na agenta.


Informace v 8:01 26. května:

Nyní jste připojeni k Peyton Hall.


Vy v 8:01 26. května:


Ahoj Peyton

Číst


Peyton Hall v 8:02 26. května:

Dobrý den, děkujeme, že jste kontaktovali služby hráče. Tohle je Peyton. Budu vás vést a poskytovat vám veškeré informace, které byste mohli mít ohledně svého účtu.


Peyton Hall v 8:02 26. května:

Jak vám mohu pomoci?


Jste v 8:02 26. května:


Včera v noci jsem byl na chatu a zeptal jsem se agenta, zda mohu obdržet kopii své historie sázek v aplikaci Excel. Řekl, že odešle žádost a že bych měl také poslat e-mail, abych to urychlil. Ještě jsem to nedostal. Vidíte, zda to lze poskytnout?

Číst


Jste v 8:04 26. května:


Na svém účtu jsem nemohl najít historii sázek.

Číst


Peyton Hall v 8:07 26. května:

Dylan


Jste v 8:07 26. května:


Ano

Číst


Jste v 8:07 26. května:


Odpověděl jsi?

Číst


Jste v 8:08 26. května:


Jsi tam?

Číst


Peyton Hall v 8:09 26. května:

Naše webové stránky neposkytují seznamy ani stopy her, které jste odehráli.


Jste v 8:09 26. května:


Mám to. To jsem si myslel.

Číst


Peyton Hall v 8:09 26. května:

Kromě těchto poskytnutých a sdílených informací existuje ještě něco, s čím bych vám v tuto chvíli mohl pomoci?


Vy v 8:10 26. května:


Omlouváme se, ale pro vyjasnění, web tyto informace neposkytuje, ale jako hráč nemohu získat přístup k mé historii sázek a historii rovnováhy, která je s ní spojená, může sázky na vyžádání?

Číst


Vy v 8:11 26. května:


Když jsem byl včera na chatu, agent řekl, že pošle e-mail a oni to pošlou. Řekl, že si to nechá poslat také, ale e-mail nemohl ublížit.

Číst


Peyton Hall v 8:13 26. května:

Dylan, e-mailový tým nezačal pracovat, nyní informuji, že tyto informace nebudeme zveřejňovat. Rádi poskytneme informace o vašich provedených vkladech, ale historie nebo seznam her není něco, co naše stránky dělají. Omlouvám se za nepříjemnosti.

Odpověděl jsem na všechny vaše otázky?


Vy v 8:14 26. května:


Nepřesně. Rozumím tomu, co říkáte, ale nejsem si jistý, proč bych na požádání neměl možnost vidět svou historii.

Číst


Peyton Hall v 8:15 26. května:

To je náš web funguje. Omlouvám se za nepříjemnosti. Jste v tomto ohledu více než vítáni, když se na to podíváte sami. Bude ještě něco?


Vy v 8:15 26. května:


Nesnažím se bojovat, ale jsem v historii online kasin, toto je první zkušenost, kterou jsem měl, když by kasino neposkytlo tyto informace ve vztahu k mému vlastnímu účtu a nehrálo na požádání.

Číst


Vy v 8:16 26. května:


Peyton, abych měl jasno, jak bych kdy auditoval svoji hru, když se na nic nedostanu?

Číst


Peyton Hall v 8:18 26. května:

Dylane, je mi to opravdu líto, nicméně takhle náš web nefunguje. Dejte nám prosím vědět, pokud někdy najdete online kasino nebo osobní kasino, které něco takového dělá.


Peyton Hall v 8:19 26. května:

Při registraci na našem webu souhlasíte s podmínkami fungování našich stránek.


Vy v 8:19 26. května:


No, každé kasino to dělá.

Číst


Vy v 8:19 26. května:


Peyton, zkontrolujte prosím své podmínky.

Číst


Vy v 8:19 26. května:


4. PRÁVA HRÁČE

Klient si vyhrazuje právo zpochybnit nebo požádat o vysvětlení pravidel, zásad a postupů implementovaných Wild Casino. Dotazy by měly být směrovány na zástupce správy účtů buď telefonicky, nebo prostřednictvím našeho online chatovacího systému. V případě, že může dojít k rozporu s klasifikací sázky nebo zůstatku na účtu, může klient požádat o poslech záznamu hovoru, když byla sázka umístěna (pokud telefonicky), nebo může klient požádat o zprávu o svém sázkové aktivity kdykoli online.

Číst


Vy v 8:19 26. května:


„Klient může kdykoli online požádat o zprávu o své sázkové aktivitě."

Číst


Vy v 8:20 26. května:


To je z vaší stránky.

Číst


Peyton Hall v 8:20 26. května:

To není z našeho webu.


Peyton Hall v 8:20 26. května:

Zdá se, že se díváte na jinou stránku


Vy v 8:20 26. května:


https://www.wildcasino.ag/terms-and-conditions

Číst


Vy v 8:20 26. května:


Je to váš web?

Číst


Vy v 8:21 26. května:


jsem doslova na vašem webu.

Číst


Peyton Hall v 8:21 26. května:

Navštivte pravidla našeho webu na adrese https://www.wildcasino.ag/rules

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vy v 8:21 26. května:


Přejděte do dolní části svého webu a klikněte na podmínky.

Číst


Peyton Hall v 8:21 26. května:

Klient si vyhrazuje právo zpochybnit nebo požádat o vysvětlení pravidel, zásad a postupů implementovaných Wild Casino. Dotazy by měly být směrovány na zástupce správy účtů buď telefonicky, nebo prostřednictvím našeho online chatovacího systému. V případě, že může dojít k rozporu s klasifikací sázky nebo zůstatku na účtu, může klient požádat o poslech záznamu hovoru, když byla sázka umístěna (pokud telefonicky), nebo může klient požádat o zprávu o svém sázkové aktivity kdykoli online.


Vy v 8:21 26. května:


Citát v části 4 týkající se práv hráčů pochází z vašeho webu.

Číst


Vy v 8:22 26. května:


Právě jste uvedl přesný jazyk, na který odkazuji

Číst


Vy v 8:22 26. května:


přečtěte si poslední větu toho, co jste vložili.

Číst


Peyton Hall v 8:22, 26. května:

Vedení se rozhodlo, že nebude vydávat žádné hry ani stopy her. Hláním tedy správné informace.


Vy v 8:23 26. května:


„Klient může požádat o poslech záznamu hovoru, když byla sázka umístěna (pokud telefonicky), nebo klient může kdykoli online požádat o hlášení své sázkové aktivity."

Číst


Vy v 8:24 26. května:


K. v

Číst


Vy v 8:24 26. května:


Opravdu tomu nerozumím. Váš jazyk odpovídá jazyku, který jsem uvedl. Jasně říká, že klient (já) může kdykoli požádat o hlášení mé sázkové aktivity

Číst


Vy v 8:26 26. května:


Neodtahuji to ze vzduchu. Tento jazyk pochází z vašeho webu a také z jazyka, který jste právě odeslali. Proč by mi byl odepřen přístup k této činnosti, když vaše společnost řekne jako hráč, že o to mohu kdykoli požádat?

Číst


Peyton Hall v 8:28 26. května:

Dylan, vedení se rozhodlo to neuvolnit. Je mi to opravdu líto. Všechna rozhodnutí vedení WC budou konečná.


Peyton Hall v 8:29 26. května:

Odpověděl jsem na všechny vaše otázky?


Vy v 8:29 26. května:


Můžete se prosím přestat snažit chat ukončit a dát mi zde příležitost?

Číst


Vy v 8:29 26. května:


Nechápu, co se děje.

Číst


Vy v 8:30 26. května:


Vedení může přepsat pravidla?

Číst


Vy v 8:30 26. května:


Mohou odebrat práva udělená hráči?

Číst


Vy v 8:32 26. května:


Jsem skutečně zmatený a znepokojen tím, že můj požadavek, který se nezdá být velký a přesně odpovídá jazyku na vašem webu, by vedení zamítl. Převládají jazyk?

Číst


Vy v 8:34 26. května:


Udělal jsem něco, čím bych tě urazil?

Číst


Peyton Hall v 8:34 26. května:

Potvrdil jsem a zeptal se a vedení nebude vydávat žádné hry, Dylane. Vezmete to nebo odejdete a jste více než vítáni, když si vytvoříte svůj vlastní přístup k tomuto rozhodnutí, které je konečné. Není třeba se obávat ani nejasit. Jen stručnost informací, které jsem sdílel, pokud jde o váš požadavek a e-mail týmu nezačal fungovat. Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za případné nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit.


Vy v 8:35 26. května:


Opět o čem to mluvíte?

Číst


Peyton Hall v 8:35 26. května:

Bude ještě něco? Jsi pořád tam?


Peyton Hall v 8:36 26. května:

Mohou odebrat práva udělená hráči ?: Ano


Peyton Hall v 8:36 26. května:

Udělal jsem něco, čím bych vás urazil ?: Ne


Peyton Hall v 8:36 26. května:

Vedení může přepsat pravidla ?: Ano


Peyton Hall v 8:36 26. května:

Nechápu, co se děje: Dylane, vedení se rozhodlo, že to nevydá. Je mi to opravdu líto. Všechna rozhodnutí vedení WC budou konečná.


Vy v 8:36 26. května:


Váš web, váš jazyk, dokonce i to, co jste vložili, říká, že mohu kdykoli požádat o kopii své historie sázek. Snažím se pochopit, proč by mi byl tento požadavek zamítnut, vzhledem k tomu, že ve všech jazycích uvádím, že o něj mohu požádat.

Číst


Peyton Hall v 8:37 26. května:

Potvrdil jsem a zeptal se a vedení nebude vydávat žádné hry, Dylane. Vezmete to nebo odejdete a jste více než vítáni, když si vytvoříte svůj vlastní přístup k tomuto rozhodnutí, které je konečné. Není třeba se obávat ani nejasit. Jen stručnost informací, které jsem sdílel, pokud jde o váš požadavek a e-mail týmu nezačal fungovat. Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za případné nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit.


Vy v 8:37 26. května:


Dobře, chápu, vedení mi to nechce poskytnout. Můžete mi alespoň pomoci pochopit proč? To nedává smysl.

Číst


Peyton Hall v 8:38 26. května:

Je to jejich rozhodnutí a já vás informuji. Omlouvám se za nepříjemnosti. Ať už proč nebo proč ne, je to interní a já pouze souhlasím s poskytnutím informací.


pokračování ....


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vy v 8:39 26. května:


Plně chápu, že děláte svou práci a jste v tom poslem, ale můžete prosím laskavě požádat vedení, proč to není ctěno?

Číst


Peyton Hall v 8:40 26. května:

Dylane, udělal jsem to.


Vy v 8:40 26. května:


Jakou poznámku?

Číst


Vy v 8:41 26. května:


Je zřejmé, že management má možnost dělat s čímkoli na vašem webu, co chtějí. Jen se snažím pochopit, PROČ by moje historie sázek byla odmítnuta. Vedení se rozhodlo jej neposkytnout a já se snažím pochopit proč.

Číst


Peyton Hall v 8:42 26. května:

Poznámka k tomuto dotazu v eskalaci, která byla vytvořena včera ohledně tohoto požadavku, na který již dohlížel řídící tým.


Peyton Hall v 8:42 26. května:

Existuje ještě něco, s čím vám mohu v tuto chvíli pomoci?


Vy v 8:44 26. května:


Můžete mi jednoduše dát důvod proč. Na tomto půllitru jen hledám, proč by tento požadavek nesplnili. Vzhledem k tomu, že se jedná o mou historickou hru, v tomto okamžiku, pokud se rozhodnou neposkytnout mi přístup k ní, hledám jednoduchý důvod, proč ji nechtějí poskytnout. To je moje jediná otázka právě teď.

Číst


Vy v 8:46 26. května:


Nežádám žádné osobní údaje o nikomu ve vaší společnosti. Jen žádám o historii sázek. Moje sázky, nikdo jiný. Odepřeli mi tuto příležitost a dali jste jasně najevo, že vedení může dělat, co chtějí, s pravidly, která jsou na vašem webu, takže chci jen základní vysvětlení.

Číst


Vy v 8:47 26. května:


Jsem opravdu ve tmě, proč to popírají, a doslova hledám pochopení, proč jsou neústupní v tom, že to neposkytnou.

Číst


Peyton Hall v 8:49 26. května:

Je to jejich rozhodnutí a není tam žádná poznámka o tom, proč nebo proč ne. Informoval jsem tě. Omlouvám se za nepříjemnosti. Ať už proč nebo proč ne, je to interní a já pouze souhlasím s poskytnutím informací.


Peyton Hall v 8:49 26. května:

Na mém konci není nic jiného, co bych mohl udělat, než abych vás informoval. Rozhodnutí bylo přijato.


Peyton Hall v 8:51 26. května:

Bude kromě všech těchto informací uvedeno něco jiného, pro co mohu nabídnout pomoc?


Vy v 8:52 26. května:


OK. Vidím, že neexistuje žádná transparentnost ani příležitost získat vysvětlení. Nechápu proč a nechápu, jak může management jednoduše nahradit tuto definovanou jazykovou část vašeho webu. Děkujeme za chatování. Vím, že to není vaše práce, ale je to přinejmenším skličující.

Číst


Vy v 8:52 26. května:


Ne, to je zatím vše.

Číst


Vy v 8:53 26. května:


Je management k dispozici náhodou? Nebo je spravedlivé předpokládat, že také nekomunikují s hráči?

Číst


Peyton Hall v 8:56 26. května:

Komunikace prostřednictvím tohoto zařízení slouží k žádosti nebo vysvětlení vašich dotazů ohledně vkladů a propagačních akcí. a informoval jsem vás o rozhodnutí o vaší žádosti. Manažerský tým není k dispozici.


Vy v 8:56 26. května:


Děkuju. Přeji krásný den, Peyton.

Číst


Peyton Hall v 8:56 26. května:

Dylane, buď v bezpečí a bylo mi potěšením vám dnes pomoci.


Peyton Hall v 8:56 26. května:

Mějte také požehnaný den!


Konverzace uzavřena agentem v 8:57 26. května:

Automaticky přeloženo:
Soukromá
Soukromá
před 3 roky
Překlad
Citlivé údaje

Kasino Guru změnilo tento příspěvek na privátní. Příspěvek obsahuje citlivé informace, které jsou určeny pouze pro zúčastněné strany.

Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Děkuji vám, Dkswrth66, za poskytnutí všech potřebných informací. Ano, vidím, že problém s e-mailovou adresou nebyl zcela vyřešen.

Nyní postoupím vaši stížnost kolegovi Jozefovi, který vám bude nápomocen. Přeji vám hodně štěstí a doufám, že váš problém bude v blízké budoucnosti vyřešen k vaší spokojenosti.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Děkuji vám za vaši pilnou práci. Mohu vám říci, že moje pocity jsou stále stejné. Chci to jen vyřešit a dát to za sebou s Wild Casino a uzavřít to.


bohužel na základě toho, jak se mnou zacházeli, se nezdá, že by jim bylo jedno, jestli se mýlí nebo mají pravdu, nebo co o nich říkají recenze.


Přesto stále existuje moje víra, že lze dosáhnout řešení. Děkujeme, že jste byli po celou dobu tak profesionální.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Cokoli můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj Dkswrth66I.


Absolutně si vážím, že jste se podělili o své zkušenosti s týmem Casino Guru. Nyní se pokusíme kontaktovat kasino.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Děkuji, Jozef. Vaše pomoc při vyjednávání nápravy je velmi ceněna. Doufám, že dokážou vidět fakta a pracovat na tom, aby to uvedli do minulosti.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Pokud Wild neodpoví, mějte na paměti, že Betonline.ag, jejich mateřská společnost, ano. Mají všechny mé podrobnosti, až příliš zjevně.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vážený Dkswrth66,


Děkujeme za podrobné odeslání vašeho problému. Postoupím váš případ našim manažerům zákaznické podpory a požádám je, aby váš případ vyřešili.


pozdravy

Reprezentant divokého kasina pro Casino Guru


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Děkuji, Wild Casino. Oceňuji rychlé reakce a touhu vyřešit tento případ.


Chci být zastáncem Wild Casino a sdílet svůj příběh o výhře v pozitivním světle, protože jsem hrál na 10 stránkách a myslím, že vaše hry jsou jedny z nejlepších!


Těším se, až to zařídíme.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj Dkswrth66I.


Pokud máte nějaké nové informace, dejte mi prosím vědět.

Upraveno administrátorem Kasino Guru
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vážený tým Wild Casino.


Velice vám děkuji za vaši spolupráci. Prodlužuji časovač o 7 dní.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Z kasina jsem nic neslyšel. Kromě jejich komentáře s touhou to vyřešit.


Věřím, že čtou celou stížnost a vidí problémy. Potvrdit, že jejich tým vidí veřejné a soukromé části této stížnosti?


Mohou vidět odrazený e-mail, video ukazující, že uvedený e-mail není přesný pro připojení k podpoře, sekci chatu, kde jejich agent řekl, že vedení může kdykoli bez předchozího upozornění změnit pravidla pro cokoli atd.?


Děkuji, Jozef. Vzhledem k tomu, že Wild Casino, Betonline, sportovní sázení atd. Jsou součástí stejné organizace, jsou o této stížnosti informovány i ostatní kasina, jako je Betonline?

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vážený Dkswrth66,


Jak jsem slíbil, diskutoval jsem o případu se zákaznickou podporou a podle našich pravidel platí pro hráče, kteří vkladají kreditní kartou, 7denní pozdržení, aby bylo zajištěno legitimní použití. Pochopte prosím, že se tak děje za účelem ochrany našich zákazníků před potenciální krádeží kreditní karty nebo podvodem. Podle našich záznamů jste vložili $ 1k, dosáhli výherního zůstatku přes $ 200k a odtud jste pokračovali ve hře, dokud jste to všechno neztratili. Navázali jste kontakt s naší zákaznickou podporou PO Ztracení peněz s tím, že nenabízíme možnost zmrazení účtu. Naše zákaznická podpora vám vysvětlila, že jste se při různých příležitostech mohli rozhodnout přestat hrát poté, co jste vyhráli, stáhli jakékoli výhry nebo se odhlásili, ale rozhodli jste se pokračovat ve hře, dokud neztratíte všechny peníze.


Za těchto okolností bohužel nemůžeme nést odpovědnost za vaši akci nebo rozhodnutí pokračovat ve hře s vašimi výhrami, protože jste neuvedli, že můžete mít problém s hazardem, a proto je nutné použít odpovědné nastavení her.


Pozdravy,

Divoké kasino


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

@ Wild, 7denní pozastavení, o kterém mluvíte, neumožňuje zákazníkovi odeslat platbu a poté nechat váš tým počkat 7 dní, aby zajistil, že nedošlo k žádnému podvodu. Blokuje schopnost úplně odeslat výplatu. Neumožňuje odeslat platbu a poté ji ověřit z důvodu bezpečnosti, pouze vám brání v odeslání


Dále jsem poslal e-mail vašemu týmu zákaznické podpory, aby mi zmrazil účet, dokud neuplyne toto sedmidenní období. V tomto okamžiku bych teoreticky mohl odeslat platbu. Poslal jsem e-mail vašemu týmu, zatímco můj zůstatek přesahoval 200 000 $ a znovu jsem se přihlásil až následující ráno, což jsem očekával, že přístup bude zablokován, ale nebylo.


E-mail, který poskytnete zákazníkům, když jste přihlášeni, však není platný a můj pokus o sdělení mé touhy zmrazit můj účet nebyl přijat, ale vrátil se zpět k mé nevyžádané poště. E-mail je vaší odpovědností za zajištění přesnosti, ne můj.


Váš web stále neodstranil chybu s e-mailem směřujícím na nepřesný cíl. Také nemáte telefon, který byste mohli zavolat pro okamžité obavy. Měl jsem dojem, že můj e-mail obdrží váš tým. Ale opět, poskytnutím falešného e-mailu zákazníkům byste tuto zprávu nikdy nedostali a zákazníci jako já jsou připraveni přijít o všechno.


Ačkoliv ve vaší sekci pravidel může být uvedeno, že čekání na odeslání platby je provedeno kartou, váš web obsahuje alespoň 6 dalších odkazů, které odkazují na bankovnictví, vklady, pokladny, nejčastější dotazy atd. A mají nulový odkaz na toto prohlášení .


Odpovězte - Máte digitální záznam, který ukazuje, že jsem se pokusil odeslat výplatu ve výši 100 000 USD?


Můžete mi také sdělit, zda je moje prohlášení o poskytnutí e-mailu, který není přesný, věcné? Protože mám video a mám důkaz a mám odrazený e-mail a mám kopii chatu. To jsou fakta!

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj Dskwrth66,


Můžete mi poradit, která e-mailová adresa nefunguje?


Chci to vyzkoušet sám a pokud to opravdu nefunguje, zkusím zjistit, jestli existuje jiný způsob, jak tento problém vyřešit.


Nejsem součástí zákaznické podpory, takže nevím, jaká e-mailová adresa je poskytována v případě problémů / stížností.


Jsem zástupce, který řídí vztah mezi Wild Casino a Casino Guru, takže také vstupuji do pomoci hráčům, kteří zde podávají stížnosti.


S díky a pozdravy

Divoké kasino

Automaticky přeloženo:
Soukromá
Soukromá
před 3 roky
Překlad
Citlivé údaje

Kasino Guru změnilo tento příspěvek na privátní. Příspěvek obsahuje citlivé informace, které jsou určeny pouze pro zúčastněné strany.

Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Děkujeme Dylanovi za poskytnutí těchto podrobných informací.


Vrátím se zpět k naší zákaznické podpoře a zjistím, zda existuje způsob, jak tento problém nějak vyřešit.


Prosím, mějte se mnou, zatímco se snažím.


pozdravy

Divoké kasino

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Děkuju. Oceňuji, že jste vlastně poslouchali, co říkám, a dáváte mi šanci vše vysvětlit. Kdyby jen vaši lidé na chatu byli tak laskaví, myslím, že celá ta věc mohla být vyřešena už dávno.


Nicméně děkuji. Mám screenshoty, podrobnosti, informace atd. Tolik, kolik potřebujete. Oceňuji vaši snahu najít zde nápravu.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

@Divoké, dobré odpoledne. I když vím, že jste viděli mé screenshoty e-mailu a následné chyby, které jsem dříve uvedl, že tým CasinoGurus také ověřil nezávisle, měli jste možnost sledovat video prostřednictvím odkazu, který ukazuje zážitek v reálném čase?


Můžete také potvrdit moje podezření, že chyba v e-mailu byla opravena až v posledních několika dnech?


Nakonec si nepřeji zdůrazňovat tuto stížnost déle, než je nutné, a přestože jste milostivý a požádali mě, abych s vámi vydržel, můžete mi laskavě poskytnout nějakou aktualizaci našeho společného cíle řešení tohoto problému?


Díky předem


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj @ Wild Casino,


Doufám, že váš týden proběhl dobře. Nedostal jsem hovor od Wild ani od vás nový komentář, protože jsem poskytl video a snímky obrazovky, které potvrdily moje prohlášení.


Uvědomuji si, že se jedná o velkou částku, a proto je pravděpodobné, že k vyřešení tohoto problému bude vyžadovat souhlas od samého vrcholu, ale můžete laskavě poskytnout současný stav a co můžeme společně udělat pro nápravu situace?


Jsem rád, že vám nebo vašemu týmu zavoláme „abychom zjistili, zda existuje způsob, jak tento problém nějak vyřešit", kde oba cítíme, že výsledek je s nejpravdivějším úmyslem udělat pro všechny strany správnou věc. Pokud dáváte přednost tomu, aby to tady zůstalo, je to také v pořádku.


Jak již bylo řečeno, po nápravě (jak věřím, že to bude) bych to chtěl dát za sebe a nadále hrát na vašem webu jako obhájce světa online kasin a mnoha hráčů a skupin, se kterými jsem spojen s, abych zvýraznil mé výhry a vaše sloty! Udělejme z toho pozitivní!


Absolutně se těším na vaši odpověď (nebo výzvu) a děkuji za vaši vzájemnou transparentnost.


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vážený tým Wild Casino.


Existují nějaké nové informace, prosím?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

@ Divoká, rychlá laskavost, o kterou vás mohu požádat. Jako shrnutí většiny předchozích komentářů zde můžete pomoci odpovědět na níže uvedené otázky? Mé největší uznání za vaši pomoc v této věci:


Můžete získat digitální potvrzení, že jsem se 15. 5. pokusil dvakrát odeslat 100 000 $?


Můžete poskytnout můj zůstatek v době mého e-mailu, který Wild naléhavě žádal o zmrazení mého účtu, který byl 15/15 v 21:27?


CasinoGuru, Wild a já jsme mnoha způsoby potvrdili, že zadaný e-mail byl neplatný, ale nabídka platí, pokud chcete záznam, který ukazuje tento step od Steph.


Můžete potvrdit, že jsem provedl několik velkých vkladů kartou a bitcoinem za několik tisíc dolarů během několika dní až do 15. května?


Můžete potvrdit datum, kdy váš e-mail CS váš tým opravil a opravil typ pomocí extra „g"


Můžete potvrdit, že jsem si s „Summerem" povídal, abych ji provedl a podpořil Wilda, aby tuto chybu napravil, což jsem cítil, že je otevřel mnoha problémům se zákazníky. To, že ověřila tento nesprávný problém s chybou, kterému jsem čelil, se stalo i na jejím PC, to nevěděla a řekla, že by to měla nechat okamžitě opravit vývojáři vašeho webu


Než jsem vyhrál tento poslední vklad, uveďte potvrzení, že jsem během několika dní provedl několik vkladů kartou a bitcoinem za několik tisíc dolarů a prohrál.


Nejdůležitější je, že jste uvedli, že vás váš tým informoval, že „jsem dosáhl vítězného zůstatku přes 200 000 $ a odtud jste pokračovali ve hře, dokud jste to všechno neprohráli.". Můžete prosím opravit toto prohlášení, aby odráželo, že krátce po mém e-mailu v 9:27 dne 5/15 jsem přestal hrát, neztratil jsem jen rovnováhu, jak bylo uvedeno výše. Můj zůstatek ve skutečnosti zůstal nedotčený několik hodin, zatímco můj e-mail zaslaný vašemu týmu zákaznických služeb 24/7 byl odeslán s naléhavostí dočasně zmrazit můj účet. Potvrďte prosím, že moje prohlášení jsou věcná.


Omlouváme se za to, že tolik žádáme, bylo by téměř nemožné získat žádné z těchto potvrzení prostřednictvím chatu, takže děkuji.


Vše nejlepší!

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj Dylane,


Omlouvám se za pozdní odpověď, protože jsem byl pryč na prodlouženém víkendu.


Podíváme se na získání těchto informací za vás.


pozdravy

Divoké kasino

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Děkuji @Wild. Jsem rád, že jsi byl na dovolené, neměníš kariéru.


Doufám, že víte, že jsem zavolal do Betonline, abych požádal o manažera nebo osobu, která odpovídá na stížnosti na CasinoGuru. Arnold, zástupce byl velmi laskavý a říká, že upřímně neměl ponětí, kdo by to byl, ale pokusí se vám předat zprávu, protože jsem asi týden neslyšel aktualizaci.


Když vytáhl můj účet, měl všechny podrobnosti předchozích poznámek a byl tak laskavý, že mě nechal mluvit a vysvětlil, proč jsem to chtěl konečně vyřešit a promluvit si s vámi nebo s manažerem.


Poté, co jsem mu poskytl všechny podrobnosti, včetně dvou pokusů o odeslání výplaty, se skutečnost, že je možnost odeslat výplatu blokována na 7 pracovních dnů, v žádném okamžiku přihlášení nikdy nezobrazila a že je to v rozporu s každým dalším bankovnictvím / vkladem / výplatní stránka na vašem webu. Řekl jsem mu, že každý web s recenzemi kasin nemá žádnou zmínku o této čekací lhůtě 7 pracovních dnů a mělo být přijatelnější, aby zákazník věděl, k čemu se přihlašuje. Přinejmenším během ověřování karty by měla být platba přijata a měla by zůstat ve zpracování po dobu 7 dnů. Souhlasil a řekl, že zcela rozumí.


Když jsem mu řekl, že mým upřímným přáním bylo vybírat peníze a digitální záznam ukáže, že to je pravda, ale nebylo to povoleno, nezbylo mi žádné telefonní číslo a pouze e-mail.


Požehnej tomuto muži za to, že mě poslouchal, ale poté jsem vysvětlil, že moje žádost o výplatu 100 000 $ nebyla přijata. Pokusil jsem se najít mechanismus pro dočasné zmrazení mého účtu, stejně jako je uvedeno na stránce zodpovědné hry. Ale to neexistovalo. Dále jsem se podělil o to, že hazarduji velké a agresivní a obvykle prohrávám, ale když vyhraju, vyhraju hodně a budu vybírat tečku. Věděl jsem, že jsem v kasinu uvízl 7 pracovních dní a věděl jsem, co ví každý hráč, vysvětlil jsem, že jsem poslal e-mailem týmu Wilds s naléhavou žádostí o zmrazení mého účtu, zatímco můj zůstatek byl neporušený, a chránit vzácné velké výhry.


Souhlasil a učinil komentář o tom, že tolik vyhrává a být v kasinu je nebezpečné, a dokonce učinil prohlášení naznačující, že prohrál nebo zná lidi, kteří ztratili, protože nemohou v kasinu vstávat a vybírat.

Když jsem tedy vysvětlil, že jsem poslal e-mail, a další den jsem se pokusil přihlásit a umožnilo mi to, stál jsem tam v kasinu s plnou rovnováhou, kterou jsem se zoufale snažil chránit, a nakonec jsem ztratil.


Řekl jsem mu, že mám video důkaz a 2 další, kteří ověřili poskytnutý e-mail, jsou neplatné a on řekl něco v tom smyslu, že to není přijatelné, a také souhlasím s tím, že jsem měl mít možnost okamžitě zmrazit můj účet


Takže jsem se ho zeptal na jeho názor a on řekl jako hráč, že mi úplně věří, protože ví, jaké to je být zaseknutý v kasinu. Řekl, že skutečnost, že e-mail byl neplatný a nedovolil mi chránit své prostředky, není v pořádku (parafrázuji, ale je to přesné) a také cítil, že výplata mohla být alespoň přijata, zadržena a poté vyplacena 7 dní později.


Poděkoval mi za sdílení mého příběhu a řekl, že to předá vedení, že věří všemu, co jsem řekl, že je pravdivé a že má trpělivost, zatímco vedení to může napravit, což podle něj bylo


Sdílím to, protože se domnívám, že se jedná o vinu, dokud se neprokáže nevinná situace, a vím bezesporu, že jsem chtěl inkasovat, a protože to nebylo povoleno, rychle jsem se rozhodl zmrazit svůj účet, protože jsem neměl povolení odeslat platbu.


Doufám, že když získáte odpovědi z otázek, které jsem se zeptal v poslední části, uvidíte to také tak, jak to je, a ve spolupráci s vaším vedením to prosazujete a napravíte.


V současné době mi nedlužíte, že jsem vám pomohl opravit vaši chybnou e-mailovou adresu, se kterou se vám pravděpodobně pokoušelo komunikovat mnoho zákazníků? Díky mé podpoře pravděpodobně vaše podnikání nesmírně roste.


I když je to všechno velmi vážné, stresující a vyčerpávající být v limbu, očekávám, že od vás dostanu dobré zprávy a plán, jak tento případ rychle uzavřít.


Těším se na vaši aktualizaci.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

@ WILD - Provedli jste vyšetřování, které potvrzuje moje prohlášení, a kdy mohu očekávat, že to můžeme vyřešit?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj tým Wild Casino.


Existují nějaké nové informace z vašeho vyšetřování?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj Dylane,


Jsem rád, že se vám s někým podařilo interně mluvit. Bohužel o tom nevím, protože jsme rozšířeni po celém světě a za normálních okolností se běžně nepodílejím na záležitostech týkajících se hráčů, pokud nepřijdou prostřednictvím některého z našich inzerentů, jako je váš konkrétní případ. Na soubor otázek, které jste mi minulý týden poslali, mám odpověď následovně. Tyto odpovědi mi zaslali manažeři podpory hráčů, takže je pro vás vkládám níže. Vaše otázky jsem uvedl tučně a odpovědi, které jsem dostal od podpory hráčů, kurzívou, abyste je mohli rozlišit a kdy na vás obracím běžným písmem.


2. Můžete získat digitální potvrzení, že jsem se 5. 5. pokusil dvakrát odeslat 100 000 USD? - Negativní. Hráči, kteří vkladají kreditní kartou nebo mají převrácení, nemají přístup do sekce Výběry v pokladně, dokud nevyprší pozdržení 7 pracovních dnů nebo není dokončeno převrácení.

3. Můžete poskytnout můj zůstatek v době mého e-mailu Wild, který naléhavě žádal o zmrazení mého účtu, který byl 15/15 v 21:27? - Jak již bylo řečeno, hráč nás kontaktoval v 16:00 dne 15. května a zeptal se na důvod, proč nemohl odstoupit. Vklady na kreditní karty doporučené agentem podléhají 7BDH a způsobilým datem výplaty bude 25. května. Hráč nás znovu kontaktoval a 15. května ve 20:00 nám bylo řečeno o výhodách vkladů krypto vs. CC (např. Vklad a hotovost ve stejný den). Poté, co došlo ke ztrátě finančních prostředků, nás hráč nejprve kontaktoval a tvrdil, že hry byly zmanipulované. Hráč vybaven: zmanipulováním jakékoli hry by to firmě ublížilo víc než pomocí. Hráč požadoval vrácení peněz a také připomněl, že finanční prostředky již byly použity. Kontaktovali nás několikrát poté, co jsme prohlásili, že hry byly zmanipulovány, chtěli, abychom připsali zůstatek zpět, GWG (případ, který jsem dříve popsal), pak zpět do zmanipulovaného a chtěli jsme zůstatek zpět.

4. Můžete potvrdit, že jsem provedl několik velkých vkladů kartou a bitcoinem za několik tisíc dolarů během několika dní až do 15. května? - Vklady jsou následující: $ 980 BTC 13. května; 981 $ 13. května; 1 000 $ CC; 900 $ 14. května CC; 500 $ 15. května CC; 1 000 $, 15. května CC v 15:00.

5.Můžete potvrdit datum, kdy váš e-mail CS opravil váš tým a opravil typ pomocí extra „g" - hráč na to upozornil léto 20. května.

6.Můžete potvrdit, že jsem si promluvil s „Summer", abych ji provedl a podpořil Wilda, aby tuto chybu napravil, což jsem cítil, že je otevřel mnoha problémům se zákazníky. To, že ověřila tento nesprávný problém s chybou, se kterým jsem se setkala, se stalo i na jejím PC, to nevěděla a řekla, že by to nechala okamžitě opravit vývojáři vašich webových stránek. Ano, 20. května

7. Potvrďte prosím, že jsem během několika dní provedl několik vkladů kartou a bitcoinem za několik tisíc dolarů a prohrál, než jsem vyhrál tento poslední vklad . Viz bod 4.

8. Nejdůležitější je, že jste uvedli, že váš tým vás informoval, že „jsem dosáhl vítězného zůstatku přes 200 000 $ a odtud jste pokračovali ve hře, dokud jste to všechno neprohráli.". Můžete prosím opravit toto prohlášení tak, aby odráželo, že krátce po mém e-mailu v 9:27 dne 5/15 jsem přestal hrát, neztratil jsem jen rovnováhu, jak bylo uvedeno výše. Můj zůstatek ve skutečnosti zůstal nedotčený několik hodin, zatímco můj e-mail zaslaný vašemu týmu zákaznických služeb 24/7 byl odeslán s naléhavostí dočasně zmrazit můj účet. Potvrďte prosím, že moje prohlášení jsou věcná . Nejsme schopni vidět přestávky bez provedení skutečného běhu datového serveru. Pokud si myslíte, že je to skutečně nutné, můžeme požádat náš tým datových serverů o získání informací.


Poznámka: Hráč nás kontaktoval 14. května ohledně vkladu v 10:30 a instruoval, že nemůže vložit přes BitCoin. Pokusili jsme se provést vklad na kreditní kartu interně a bylo nám řečeno o 7denním pozastavení výplat. Vklad byl odmítnut, což agent informoval o použití MoneyGram jako další možnosti.


Jak vidíte výše, poslední vklad hráčů byl proveden v 15:00 15. května. Začal svou vítěznou sérii, kontaktoval nás přibližně ve 16:00 a byl informován o 7denním zadržení vkladů na kreditní kartě. Pokračoval ve hře a udržel vítěznou sérii v chodu, když nás znovu kontaktoval ve 20 hodin a byl znovu poučen o pozastavení 7 pracovních dnů a výhodách používání kryptoměny jako metody vkladu, přičemž hlavní výhodou je, že může vložit a vydělat to samé den.


Pokud potřebujete získat další informace vaším jménem, dejte mi vědět.


pozdravy

Divoký zástupce kasina pro Casino Guru


Automaticky přeloženo:
Soukromá
Soukromá
před 3 roky
Překlad
Citlivé údaje

Kasino Guru změnilo tento příspěvek na privátní. Příspěvek obsahuje citlivé informace, které jsou určeny pouze pro zúčastněné strany.

Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

@Wild, tady je můj poslední komentář.


Zodpovědné hraní je velmi velký problém. To není nic, o čem ještě nevíte. Tleskám vám, že máte na svém webu odkaz, který tento závažný problém upozorňuje.


Přiznáváte, že váš e-mail, který poskytnete, byl nesprávný , a proto je můj e-mailový pokus, který vám zasílám, zmrazit můj účet a zodpovědně hazardovat a neztratit rovnováhu.


Tím, že jsem připustil, že váš web vyřešil pouze tento problém s e-mailem PO UVEDENÍ vašeho týmu na vědomí, je další důkaz toho, že jsem neměl žádný způsob, jak zmrazit svůj účet. Musíte mi poskytnout tato práva a nástroje, abych přestal hrát, pokud se zeptám. Zeptal jsem se, ale váš web dal neplatný e-mail. Můj snímek obrazovky s e-mailem a když potvrdíte můj zůstatek v té době, spolu s neztrácíním sázení po mnoha hodinách, je důkazem, že jsem měl dojem, že zmrazení mého účtu bude poctěno.


Vzhledem k tomu, že připouštíte, že můj e-mail šel na špatné místo, které váš tým neobdržel, a opravil e-mail až poté, co jsem to řekl vašemu týmu, potvrzuje vaši odpovědnost v tomto. Za moje práva nebudu kasino šikanováno. Nebudu vymalován jako zločinec, když jsem udělal vše pro ochranu své rovnováhy.


Vaše kasino musí spustit zprávu o tom, jaký byl můj zůstatek, když jsem poslal e-mail, a poté, když potvrdíte, že moje prohlášení je pravdivé, musíte vlastnit skutečnost, že jste zákazníkům poskytli nepřesný e-mail, abyste přestali hazardovat.


Vidím, co děláte, a dávám vašemu kasinu příležitost přijmout vaši roli v tomto čísle. Pokud to uděláte, věřím, že můžeme společně dospět k dohodě o tom, jak pokročit vpřed.


Pokud si nejste jisti, vezmu tato fakta, vaše vlastní potvrzení, že e-mail byl neplatný, a předám je co nejvíce úřadům, právníkům, komisi pro hry, Blue High House, Broce Pinilla & Associates v Panamě a všem autoritu v USA a jinak k zajištění spravedlnosti. Byl jsem civilní a byl jsem laskavý a dokonce velkorysý, ale dost.


Připustili jste, že e-mail vašemu týmu byl neplatný. Opravdu potřebuji mnohem víc než vaše vlastní potvrzení, spolu s mým e-mailem a časovým razítkem, abych přesvědčil jakoukoli kompetentní stranu, že jste mi nedali šanci zmrazit můj účet?


Můžete si malovat, jak chcete, a zkusit použít „on to všechno hazardoval a to je jeho chybná pozice", ale SKUTEČNÁ pravda je, že jsem použil e-mail, který jste dali, ke zmrazení mého účtu, který jste mi ověřili, že mi byl poskytnut nepřesně. TO potvrzuje všechno. To znamená, že jsem neměl šanci zodpovědně hazardovat a zastavit se kdykoli, a můj pokus zmrazit můj účet a použít důkladný úsudek, byl jen přelud, POKUD WILD POSKYTUJE PŘESNÝ E-mail.


Jsem unavený z této debaty. Ať už jste úmysl nebo ne, váš e-mail byl falešný a já jsem se pokusil zmrazit můj účet. Po mnoha hodinách jsem se nepokusil přihlásit. Žádám vás, abyste přemýšleli o nejlepší cestě k tomu, co je správné, s ohledem na fakta.


Nechci to tahat soudem nebo jiným způsobem, ale vím, jaká je zde skutečná pravda, a pokud to znamená, že musím vést soudní spor, tak to bude. Nemohu jen souhlasit s tím, že jste vědomě uvedli neplatný e-mail, potvrzuji, že jsem vám poslal naléhavou zprávu o zmrazení mého účtu, a stojíte tam ochotni to vyřešit v jakékoli funkci.


Neváhejte mě kontaktovat přímo nebo skrz sem, ať tak či onak, očekávám, že vy budete větší než toto a budete vlastnit vaše neúspěšná ochranná opatření, která hráčům zaručujete.


Doufám, že svou pozici znovu zvážíte a moje situace nepřestane padat na hluché uši.


Budování reputace trvá 20 let a její zničení trvá pět minut. Pokud o tom přemýšlíte, uděláte věci jinak. - Warren Buffet

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

@Jozef a CasinoGuru, laskavě vás žádám, abyste dali příležitost společnosti @Wild spustit dotaz v jejich systému v 21:27 PT, aby našli moji rovnováhu, a poté poskytli zbývající časovou osu událostí, kdy byla moje rovnováha skutečně ztracena.


Tím se potvrdí, že jsem nehrál nepřetržitě a ztratím zůstatek, a dále se potvrdí, že jsem poslal e-mail, který mi zmrazil účet, a že mezi časem, kdy můj e-mail a můj zůstatek klesl na nulu, uplynulo mnoho hodin.


To prokáže, že POKUD byl e-mail, který poskytli, platný, můj účet by byl zmrazen a můj přístup k přihlášení by byl zablokován další den, když jsem ztratil zůstatek.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj,


S ohledem na vaši zpětnou vazbu ohledně našich odpovědí na vaše otázky jsem váš případ znovu předal našemu týmu zákaznické podpory, abychom se pokusili najít řešení, a níže je uvedena jejich odpověď:


'' Jak již bylo dříve doporučeno, nemůžeme nést odpovědnost za akci hráčů a naše zodpovědná herní služba je zaměřena na hráče, kteří mají pocit, že mají problém s hazardem, kde v takových případech trvale uzavřeme účet, zabavíme zůstatky, odstraníme možnost kdy bylo možné provést vklad a s největší pravděpodobností by vrátilo peníze za provedené vklady. Pokud má hráč pocit, že má problém s hazardem, můžeme zařadit do fronty vrácení peněz za 4 provedené vklady na kreditní kartě a v dobré vůli mu můžeme zaslat částku vloženou prostřednictvím BTC ($ 1961), kterou zaokrouhlíme na $ 2k, pokud poskytuje nám adresu BTC. Po dokončení bychom účet trvale uzavřeli. ''


Dejte mi vědět, jak chcete postupovat, a poté předám vaši žádost našim manažerům zákaznické podpory.


Pozdravy,

Zástupce divokého kasina pro Casino Guru


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Prodlužuji časovač o 7 dní, protože hráč požádal o další čas (e-mailová komunikace).

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

@ Wild Casino, rád bych vás požádal o telefonát od vašeho manažerského týmu, abychom zjistili, zda to můžeme vyřešit pouze se dvěma zúčastněnými stranami. Mají moje číslo, ale dejte mi vědět, pokud ho potřebuji uvést.


Rád bych diskutoval o svém přístupu k nápravě přímo prostřednictvím hovoru.


Prosím, dejte mi vědět, pokud vaše společnost souhlasí.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vážený tým Wild Casino.


Mohu vás laskavě požádat o reakci?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj Jozef,


Omlouvám se za moji pozdní odpověď. Snažím se najít někoho, kdo by splnil přání hráče.


Zašle připomenutí našim manažerům podpory hráčů.


pozdravy

Divoké kasino


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Ahoj Dylane


Jste dosažitelní prostřednictvím čísla, které máme v souboru končící: 6720


Prosím, dejte mi vědět, ve které dny / časy chcete být kontaktováni a v jakém časovém pásmu se nacházíte.


pozdravy

Divoké kasino

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Vážený Dylane.


Mohu vás laskavě požádat o reakci? Prodlužuji časovač o 7 dní. Uvědomte si, že pokud v daném časovém rámci neodpovíte, budu nucen tento případ uzavřít.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 roky
Překlad

Bohužel jsme nuceni tento případ odmítnout, protože hráč neodpověděl na naše zprávy a dotazy. Proto nejsme schopni pokračovat v dalším vyšetřování ani navrhnout možná řešení.


Hráč může tuto stížnost kdykoli znovu otevřít.

Automaticky přeloženo:
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
scamalert_1_alt
Naši zaměstnanci vás nikdy nebudou žádat o heslo ani o přístup ke kasinovému nebo bankovnímu účtu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky