DomůStížnostiHexabet Casino - Hráčův účet byl zablokován.

Hexabet Casino - Hráčův účet byl zablokován.

Automaticky přeloženo:

Černé body: 1 305

Částka: 3 800 €

Hexabet Casino
Odeslaná: 12.2.2025 | Nevyřešena : 26.3.2025
Nevyřešena Náš verdikt

Bez reakce

NEVYŘEŠENA

Shrnutí případu

Překlad

Hráč z Řecka zjistil, že její účet byl zablokován bez jakéhokoli vysvětlení nebo varování a nebyl schopen získat své prostředky. Tým pro stížnosti se pokusil vyřešit její problém tím, že komunikoval s kasinem ohledně obvinění ze zpětných zúčtování souvisejících s jejími vklady. Navzdory několika následným krokům kasino nereagovalo, což vedlo tým k označení stížnosti jako „nevyřešené“. Hráčovi bylo doporučeno kontaktovat Curacao Gaming Control Board pro další pomoc.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Zablokovali mě bez vysvětlení! Bez jakéhokoli varování! A nemůžu dostat své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Milý Mairou13,

Děkujeme za odeslání stížnosti. Je mi líto, že slyším o vaší negativní zkušenosti s kasinem Hexabet.

Dovolte mi, abych se vás zeptal na několik otázek, abych lépe porozuměl situaci.

  • Mohl byste prosím poradit, jak dlouho jste byl hráčem kasina a kdy přesně byl váš účet zablokován?
  • Jak jste se dozvěděli o zablokování vašeho účtu?
  • Jaké hry jste hráli, abyste nashromáždili svůj aktuální zůstatek v kasinu? (automaty, živé hry, sázení na sport)
  • Dosáhli jste své aktuální bilance pomocí bonusu?
  • Kontaktovali jste podporu kasina a požádali jste o vysvětlení? S jakým výsledkem?

Doufám, že vám budeme moci pomoci tento problém vyřešit co nejdříve. Předem moc děkuji za odpověď.

s pozdravem

Tomáš


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Dobrý večer, hrál jsem různé hry.. koukal jsem na rtp.. hrál jsem skoro 1 rok.. při prvním použití jsem pořád prohrával!! Ale pak jsem začal pomalu hrát s malými zisky a sbíral jsem je! Neprovedl jsem výběr, ale obecně jsem se přihlásil, provedl vklad a hrál. Jednoho listopadového dne jsem se šel přihlásit a psalo, že můj účet je zablokován! Poslali mi e-mail, že zjistili, že je nerespektuji a že odhalili podvodnou činnost! Považuji to za neetické.. když jste hráčem tak dlouho, pošlete varování.. neblokujte mě, protože se mi podařilo vybrat částku! Právě jsem tuto částku postupně nasbíral! Poslal jsem nespočet e-mailů s žádostí o přesné vysvětlení! Nejsem podvodník, není to 30 €, ale 3 800 €! Chci své peníze zpět, i když mě zablokovali! Je to nespravedlivé

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Nevím, jestli mi můžete pomoci získat peníze zpět! Byl bych šťastný!

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Milý Mairou13,

Mohl byste se se mnou prosím podělit o sdělení z kasina s podrobnostmi o obviněních proti vám? Posílejte e-maily nebo přepisy chatu na můj e-mail na adrese tomas@casino.guru nebo zde zveřejněte snímky obrazovky

Můžete mi prosím poradit, zda váš účet prošel ověřením účtu?

Jaké hry jste hráli, abyste nasbírali 3800 EUR, pokud je vám známo?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Pošlu Vám je emailem.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Děkujeme za trpělivost.

Podle kasina jste požádali o zpětné zúčtování svých vkladů.

  • Můžete se prosím vyjádřit k těmto obviněním?
  • Mohl byste mi prosím poradit, kdy jste v kasinu prováděli vklady a zda byly vaše vklady vráceny na váš bankovní účet?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Co je to;;

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Byly doby, kdy kasino havarovalo a můj vklad byl velmi pomalý! ! Zmínil jsem se jim o tom! Co přesně je zrušení vkladu? Mohli mi poslat e-mail, abych to vyřešil, měli mi zablokovat účet!

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

děkuji za odpověď.

Omlouvám se, že jsem neodpověděl dříve.

Ke zpětnému zúčtování dochází , když je platba vrácena na debetní nebo kreditní kartu poté, co zákazník transakci zpochybní . Zákazník může zpochybnit transakci kvůli duplicitnímu poplatku, zboží, které nebylo nikdy přijato, nebo podvodným poplatkům.

Mohli byste mi prosím poradit, zda byla částka vašeho vkladu vrácena na váš bankovní účet?

I když jste nevěděli, že se tak stalo, informace týkající se vrácení vašich vložených prostředků jsou nezbytné, abychom mohli pokračovat. Zkontrolujte prosím záznamy o svých bankovních transakcích a dejte mi vědět, zda se vložená částka vrátila na váš bankovní účet.

Oceňuji vaši spolupráci v této věci.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Dobrý večer, byly chvíle, kdy se systém zhroutil a dvakrát mi naúčtoval vklad... bavíme se o vkladu 20€!! Jindy se vklad objevoval pomalu a vklad jsem provedl znovu! Výsledkem bylo, že místo vkladu 20 EUR jsem vložil 40 EUR!

Nebo jsem možná zkusil vložit peníze přes Apple Pay a nepřijal je?

Musel jsem provést zálohu s kódy karty! To je vše!

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Nerozporoval jsem transakci, protože jsem nějakou dobu hrál systematicky!

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Děkuji moc, Mairou13, za poskytnutí potřebných informací. Vaši stížnost nyní předám kolegovi Adamovi ( adam.m@casino.guru ), který vám bude k službám. Přeji Vám hodně štěstí a doufám, že se problém v blízké budoucnosti vyřeší k Vaší spokojenosti.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Doufám, že mi vrátíme peníze.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Ahoj Mairou13,


Zkontroloval jsem váš případ a kontaktuji kasino, abych zjistil, zda vám mohu pomoci.


Rádi bychom pozvali kasino Hexabet, aby se zapojilo do konverzace a podílelo se na řešení této stížnosti.


Milé kasino Hexabet,


Můžete prosím poskytnout více informací o zpětných zúčtováních? Můžete mi dát vědět, které transakce to byly (data/časy/částky/ID), abychom je mohli zkontrolovat s hráčem?


s pozdravem

Adame

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Nikdy jsem nezpochybňoval poplatky. Hrál jsem v kasinu téměř každý den.. a někdy jsem kvůli vysoké škole nevěděl, zda byl proveden vklad.. Nakonec jsem provedl dvojité vklady.. místo uzavření mého účtu mi mohli poslat e-mail, který mě o tom informoval!

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Dobré ráno.. Chci se zeptat.. Přemýšlel jsem o tom.. Mám dojem, že banka mohla moji platbu zpochybnit.. K platbám jsem použil národní kartu.. a v těch dnech mi kartu zablokovali, ale znovu jsem ji otevřel, protože viděli poplatky s jinými názvy!

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Ahoj Mairou13,


Děkuji za doplňující informace. Nejlepší by bylo kontaktovat svou banku a ověřit si, zda zpochybnila příslušné platby. Navrhuji také získat výpis za toto časové období, který ukáže, zda byly vložené částky vráceny na váš účet nebo ne. Až to budete mít, pošlete mi to ( adam.m@casino.guru ). Budeme je potřebovat k porovnání s informacemi požadovanými od kasina.


s pozdravem

Adame

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Poslal jsem ti je.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Ahoj Mairou13,


Mnohokrát děkujeme za poskytnutou historii vkladů. Nyní budeme požadovat, aby kasino odpovědělo a přesně objasnilo, které transakce byly sporné, abychom si mohli být jisti, co se stalo.


s pozdravem

Adame

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Je šance, že kasino zareaguje?

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
Překlad

Chci něco upřesnit.. když jsem provedl identifikaci, dostal jsem tento e-mail.. pošlu vám ho. Provedl jsem výběr a fungovalo to skvěle... a někdo mi řekl, že aby byla identifikace legitimní, musí ji provést fyzická osoba.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Ahoj Mairou13,


Děkuji za doplňující informace. Bohužel v tuto chvíli můžeme jen čekat, až kasino odpoví. Musíme s nimi prověřit situaci, nedá se mnoho dělat, když s námi nebudou spolupracovat.


s pozdravem

Adame

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad
Rádi bychom požádali kasino o odpověď na tuto stížnost. Prodlužujeme lhůtu o 7 dní. Pokud kasino ve stanovené lhůtě neodpoví, stížnost uzavřeme jako "nevyřešenou", což může negativně ovlivnit jeho hodnocení.
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
Překlad

Ahoj Mairou13,


Zkoušel jsem kasino kontaktovat opakovaně, ale bez úspěchu. Obávám se, že bez spolupráce z její strany se toho moc dosáhnout nedá. Stížnost označím v našem systému jako „nevyřešenou". Chápu, že to není uspokojivé řešení vašeho problému. Snížení hodnocení způsobené nevyřízenými stížnostmi však může pomoci změnit přístup kasina. Pokud se kasino rozhodne reagovat, znovu otevřeme stížnost a budete informováni e-mailem.


Toto kasino funguje s licencí udělenou Curacao Gaming Control Board. Tento regulátor uvádí, že neřeší individuální spory mezi hráči a provozovateli her, ale pokud je chcete kontaktovat, můžete tak učinit zde: https://www.gamingcontrolcuracao.org/contact . Dejte mi prosím vědět, jak reagují ( adam.m@casino.guru ).


Je mi líto, že jsem vám při této příležitosti nemohl více pomoci.

s pozdravem

Adame

Automaticky přeloženo:
scamalert_1_alt
Naši zaměstnanci vás nebudou žádat o heslo ani osobní údaje, nepokusí se získat přístup k vašemu účtu v kasinu nebo bance a ani nebudou chtít platbu za naše služby.
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky