FórumObecná diskuze o gamblinguVýběr Mifinity na bankovní účet

Výběr Mifinity na bankovní účet (strana 9)

před 2 roky od Joanna22
|
63088 zobrazení 267 odpovědí |
|
1...8 9 10...14
Cristianfs10
před rokem

MiFinity vlastně není těžké se zaregistrovat. Všechno se stane samovysvětlujícím, pokud si vše přečtete

Automaticky přeloženo:
istres
před rokem

Nemohu ani ověřit účet, bylo pro vás ověření účtu snadné? Odmítají mi dokument s adresou…

Dostávám peníze z kasina v mifinity, ale jsou tam, zastaveny, protože mi nedovolí nic vybrat, ani 100, ani 1000

Automaticky přeloženo:
Cristianfs10
před rokem

Ano, dokud nebude váš účet ověřen, neobdržíte žádné peníze. To může chvíli trvat. Posílejte své dokumenty znovu a znovu a ujistěte se, že jsou kvalitní, aby bylo vše dobře čitelné.

Automaticky přeloženo:
istres
před rokem

Ale dosáhli jste toho? Máte alespoň ověřený účet?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nebyl jsem schopen se dostat do tohoto bodu, ověřit svůj účet nebo vybrat peníze

Automaticky přeloženo:
istres
před rokem

To znamená, že vše je pomalé období, ale nemusím to vzdávat, momentálně jsem odeslal 3 dokumenty a všechny tři jsou z mé banky, ve formátu PDF, co jste poslali pro ověření adresy? Jaký dokument pro vás stál?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslal jsem výpis z účtu s adresou

Automaticky přeloženo:
istres
před rokem

Adresa čeho, promiň? Adresa banky? Co se v tomto úryvku objevuje? Jakým směrem potřebují vidět? Protože se moje adresa v bance nezobrazuje, zobrazí se adresa banky, ne?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje adresa je na mém bankovním výpisu

Automaticky přeloženo:
istres
před rokem

Je vaše adresa bydliště uvedena na vašem bankovním výpisu?

Automaticky přeloženo:
istres
před rokem

V mé bance ve Španělsku se na výpisu neobjeví moje domácí adresa, objeví se mé jméno, příjmení, můj doklad totožnosti

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pomůže mi někdo s mifinity? Potřebuji ověřit svůj účet, abych mohl vybrat peníze..

Automaticky přeloženo:
před rokem

Držte se prosím tohoto vlákna ; chceme vám tam pomoci. Proto jsem všechny vaše předchozí příspěvky přesunul zpět sem. Také vás laskavě žádám, abyste do jednoho příspěvku vložili více slov, aby byla konverzace čtivá a také abyste nebyli dočasně zakázáni kvůli příliš mnoha příspěvkům napsaným v určitém časovém období.🙏

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouváme se, máte pravdu, je to clientservices@mifinty.com není zákazník. Myslím, že vaše identifikační adresa se musí shodovat s adresou na vašem účtu. Hodně štěstí při získávání peněz. Odhlašuji se, protože jsem se vzdal hazardu BYE😁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji a mějte se dobře! Doufám, že se tu občas uvidíme 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, prosím, kdo mi může pomoci s výběrem peněz, protože jsem poslal veškerou dokumentaci, ale odmítlo mě to a dělám to už nějakou dobu, ale stále mi to nejde, prosím, kdo mi může pomoci? Vážím si toho, že máte hezký den, děkuji.

Automaticky přeloženo:
Tatiana848T
před rokem

Pokusím se vám pomoci tím, že je kontaktuji a vysvětlím, že máte potíže s ověřením odstoupení od smlouvy a jste nyní znepokojeni. Pošlete mi prosím své jméno a email na nigelchambers59@outlook.com

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před rokem

To je od vás velmi milé! Řekl jsem, že jsem rád, že jsi zpátky?

opravdu jsem! 💚🙌

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Chci, aby tato osoba dostala své peníze, mohu říct, že to bylo stresující, takže můžu udělat cokoliv, abych jí pomohl. Vždy se mnou byli hodní, zasekl jsem se při své druhé kontrole výběru a řekli mi, co musím udělat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před rokem

To je od vás velmi laskavé a doufám, že se vám to vrátí v dobrém, když se budete snažit pomáhat druhým. Pokud se vám podaří pomoci, můžete nás informovat, protože tohle je podle mě nekonečný příběh. A děkuji ti. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jo, táhne se to už věky. Chci vidět pozitivní řešení problému, který mají s Mifinity.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci, aby tato osoba dostala své peníze, mohu říct, že to bylo stresující, takže můžu udělat cokoliv, abych jí pomohl. Vždy se mnou byli hodní, zasekl jsem se při své druhé kontrole výběru a řekli mi, co musím udělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen nemůžu přijít na to, proč podpora nemůže udělat totéž pro tento přehrávač. Je to skoro měsíc, pokud si dobře vzpomínám, a zatím nedošlo k žádnému pokroku. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky