před 10 měsíci
Je vaše adresa bydliště uvedena na vašem bankovním výpisu?
Does your home address appear on your bank statement?
La dirección de su casa sale en su extracto bancario?
0
Je vaše adresa bydliště uvedena na vašem bankovním výpisu?
Does your home address appear on your bank statement?
La dirección de su casa sale en su extracto bancario?
V mé bance ve Španělsku se na výpisu neobjeví moje domácí adresa, objeví se mé jméno, příjmení, můj doklad totožnosti
In my bank in Spain, my home address does not appear on the statement, my name, my surname, my identity document appear
En mi banco de españa, no sale la dirección de mi casa en el extracto, sale mi nombre, mis apellidos, mi documento de identidad
Pomůže mi někdo s mifinity? Potřebuji ověřit svůj účet, abych mohl vybrat peníze..
Can someone help me with mifinity? I need to verify my account to be able to withdraw the money..
Alguien puede ayudarme con mifinity? Necesito verificar mi cuenta para poder retirar el dinero ..
Držte se prosím tohoto vlákna ; chceme vám tam pomoci. Proto jsem všechny vaše předchozí příspěvky přesunul zpět sem. Také vás laskavě žádám, abyste do jednoho příspěvku vložili více slov, aby byla konverzace čtivá a také abyste nebyli dočasně zakázáni kvůli příliš mnoha příspěvkům napsaným v určitém časovém období.🙏
Please stick with this thread; we aim to help you there. Thus, I moved all your previous posts back here. I also ask you kindly to put more words into a single post, to keep the conversation readable and also to avoid being temporarily banned due to too many posts written within a certain time period.🙏
Omlouváme se, máte pravdu, je to clientservices@mifinty.com není zákazník. Myslím, že vaše identifikační adresa se musí shodovat s adresou na vašem účtu. Hodně štěstí při získávání peněz. Odhlašuji se, protože jsem se vzdal hazardu BYE😁
Sorry your right it's clientservices@mifinty.com not customer. I think your ID addresse has to match the one on your account. Good luck getting your money. Signing off as I have given up gambling BYE😁
Dobrý den, prosím, kdo mi může pomoci s výběrem peněz, protože jsem poslal veškerou dokumentaci, ale odmítlo mě to a dělám to už nějakou dobu, ale stále mi to nejde, prosím, kdo mi může pomoci? Vážím si toho, že máte hezký den, děkuji.
Hello, please, who can help me on how to withdraw the money because I sent all the documentation but it rejects me and I have been doing it for a while but I still haven't been able to, please, who can help me? I appreciate you having a good day, thank you.
Buenas porfavor quién me pueda ayudar de como retirar el dinero porque envío toda la documentación pero me rechaza y llevo tiempo haciéndolo pero aún no he podido porfavor quién me pueda ayudar les agradezco que tengan buen día gracias
Pokusím se vám pomoci tím, že je kontaktuji a vysvětlím, že máte potíže s ověřením odstoupení od smlouvy a jste nyní znepokojeni. Pošlete mi prosím své jméno a email na nigelchambers59@outlook.com
I will try to help you by contacting them and explaining you are having difficulty in getting verified for withdrawal and are now distraught with worry. Send me your name and email please to nigelchambers59@outlook.com
To je od vás velmi milé! Řekl jsem, že jsem rád, že jsi zpátky?
opravdu jsem! 💚🙌
That's very sweet of you! Did I say I'm glad you're back?
I truly am! 💚🙌
Chci, aby tato osoba dostala své peníze, mohu říct, že to bylo stresující, takže můžu udělat cokoliv, abych jí pomohl. Vždy se mnou byli hodní, zasekl jsem se při své druhé kontrole výběru a řekli mi, co musím udělat.
I want this person to get their cash I can tell it's been stressful so anything I can do to help. They have always been good with me, I got stuck on my second withdrawal verfication and they told me what I needed to do.
To je od vás velmi laskavé a doufám, že se vám to vrátí v dobrém, když se budete snažit pomáhat druhým. Pokud se vám podaří pomoci, můžete nás informovat, protože tohle je podle mě nekonečný příběh. A děkuji ti. 😊
That's very kind of you and I hope it comes back to you in a good way when you try to help others. You could update us if you manage to help, because this is a never ending story I feel. And thank you. 😊
Chci, aby tato osoba dostala své peníze, mohu říct, že to bylo stresující, takže můžu udělat cokoliv, abych jí pomohl. Vždy se mnou byli hodní, zasekl jsem se při své druhé kontrole výběru a řekli mi, co musím udělat.
I want this person to get their cash I can tell it's been stressful so anything I can do to help. They have always been good with me, I got stuck on my second withdrawal verfication and they told me what I needed to do.
Jen nemůžu přijít na to, proč podpora nemůže udělat totéž pro tento přehrávač. Je to skoro měsíc, pokud si dobře vzpomínám, a zatím nedošlo k žádnému pokroku. 🤷♂️
I just can't figure out why the support can't do the same for this player. It has been almost a month, if I recall correctly, and no progress has been made so far. 🤷♂️
Dobrý den, už jsou to skoro 3 týdny a dostal jsem 200 eur z 12 000 eur, tato hazardní společnost je velký vtip! N
Hello, it's almost been 3 weeks and I have received 200 euros out of 12,000 euros, this gambling company is a big joke! N
Hej har snart gått 3 veckor har fått ut 200 euro av 12000 euro, detta spelbolag är ett stort skämt ! N
Nemyslím si, že Mifinity je hazardní společnost, věřím, že jsou poskytovatelem plateb.
I don't think Mifinity is a gambling company, I believe they're a payment provider.
Dobrý den, už skoro 3 měsíce se snažím dostat své peníze od mifinify a posílám veškerou dokumentaci a mé zamítnutí je stejné jako můj tehdejší souhlas, ujišťuji Vás, že ničemu nerozumím,,
Hello, I have been trying for almost 3 months to get my money from mifinify and I send all the documentation and my rejection is the same as my approval at the time, I assure you that I do not understand anything,,
Hola yo ya tengo casi 3meses que estoy ententando saca mi dinero de mifinify y mando todos las documentación y mi rechaza las misma que en su momento mi aprobado ,los aseguro que no entiendo nada,,
O víkendu jsem měl problém s Mifinity, poslal jsem jim e-mail a v pondělí ve 14 hodin jsem dostal odpověď, což mi dalo uspokojivý výsledek. Začínám pochybovat, že je to skutečné!!
I had an issue with Mifinity at the weekend I emailed them and got an answer Monday at 2pm which gave me a satisfactory outcome to it. I'm beginning to doubt this is real!!
Dobrý den, už skoro 3 měsíce se snažím dostat své peníze od mifinify a posílám veškerou dokumentaci a mé zamítnutí je stejné jako můj tehdejší souhlas, ujišťuji Vás, že ničemu nerozumím,,
Hello, I have been trying for almost 3 months to get my money from mifinify and I send all the documentation and my rejection is the same as my approval at the time, I assure you that I do not understand anything,,
Hola yo ya tengo casi 3meses que estoy ententando saca mi dinero de mifinify y mando todos las documentación y mi rechaza las misma que en su momento mi aprobado ,los aseguro que no entiendo nada,,
Myslím, že nikdo neví, kde by mohl být problém. Když to trvá už tři měsíce, nechápu, jak je možné, že jsi stále nepřišel na rozumné řešení s podporou. Proč jsou dokumenty odmítány?
I think nobody knows where the problem might be. When it has been going on for three months, I don't understand how it is possible that you still haven't come to a reasonable solution with support. Why are the documents being rejected ?
O víkendu jsem měl problém s Mifinity, poslal jsem jim e-mail a v pondělí ve 14 hodin jsem dostal odpověď, což mi dalo uspokojivý výsledek. Začínám pochybovat, že je to skutečné!!
I had an issue with Mifinity at the weekend I emailed them and got an answer Monday at 2pm which gave me a satisfactory outcome to it. I'm beginning to doubt this is real!!
Vidím, že se vám asi nepodařilo vyřešit problém s přehrávačem a už mi pomalu docházejí slova, protože opravdu nevím, kde by mohl být problém. Myslím, že v této situaci máš dost pevné nervy.
I see that you have probably not managed to solve the issue of the player and I am slowly running out of words because I really don't know where the problem could be. I think you've got a pretty strong nerve in this situation.
Nemyslím si, že je problém jen s plakátem. Dal jsem Mifinity 5 hvězdiček pilotovi Trust, jakmile dvakrát ověříte, že můžete vybrat až 10 000 bez dalšího ověřování. Výběry jsou okamžité a vklady z bankovního účtu přímo do kasina zdarma. Ve srovnání s používáním Visa pro vklady a bankovní převody pro výběr jsou poplatky mnohem levnější
I don't think there is a problem just with the poster. I gave Mifinity 5 stars on Trust pilot once you have verified twice you can withdraw up to 10,000 without further verfication. The withdrawals are instant and deposits from bank account straight to casino free. In comparison to using Visa for deposits and bank transfer for withdrawal the fees are a lot cheaper
Ano, vím, že máte dobré zkušenosti s Mifinity, protože si pamatuji, že jste to psal. Měl jsem na mysli, že ses snažil hráčce pomoci a dokonce jsi jí nabídl, že to s ní zkusíš a že se ti to asi nepovedlo, protože pořád psala, že to nemůže ověřit. Myslím, že je to delší než nekonečný příběh.
Yes I know you have good experience with Mifinity because I remember you wrote it. What I meant was that you were trying to help the player and even offered to try it with her, and that you probably didn't succeed, because she kept writing that she couldn't verify. I think that's longer than the endless story.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.