Rád bych se zaměřil na nejpalčivější část:
Za prvé, musíte udělat vše, co je ve vašich silách, abyste přestali provádět vklady. Požádejte někoho, komu důvěřujete, aby vám změnil heslo jak do kasina, tak do e-mailu, přes který se heslo resetuje.
Vím, že je to zoufalá situace, ale část odpovědnosti leží také ve vašich rukou. Slušné kasino potřebuje několik dní na zpracování vaší žádosti, což znamená, že musíte nějakou dobu vydržet sami.
Krátce jsem to provedl prostřednictvím vaší stížnosti a víte, že to není nástroj, který okamžitě po žádosti zavře váš účet, je to spíše nástroj ke zjištění, zda obě strany udělaly maximum pro snížení škod.
Je mi líto, že jste tak ohromeni!
Pro jistotu, zmínil jste se v podpoře o své závislosti na hazardních hrách?
Tak či onak se snažte držet mimo jakékoli kasino. Vždy se můžete pokusit nastavit limity pro své platební možnosti (karty, bankovní účty), abyste zabránili dalším vkladům. Zkuste to prosím alespoň.
I'd like to focus on the most pressing part:
First, you need to do everything within your power to stop making deposits. Ask someone you trust to change your password both to the casino and to the email through which the password is reset.
I know this is a desperate situation, yet part of the responsibility also lies in your hands. Decent casino needs a few days to process your request, which means you need to hold on for some time on your own.
I briefly made it through your complaint, and you know this is not the tool that closes your account immediately upon the request, it's more of a tool to investigate whether both parties did their best to reduce the harm.
I'm sorry to see you are so overwhelmed!
Just to be sure, did you mention your gambling addiction to the support?
One way or another, try to stay out of any casino. You can always try to set limits on your payment options (cards, bank accounts) to prevent additional deposits. Please try that at least.
Automaticky přeloženo: