Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumObecná diskuze o gamblinguJe to o sopce Vegas

Je to o sopce Vegas (strana 2)

 od Kevinderose
|
10 585 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
christianmirass

Takže v zásadě máte s kasinem dobré zkušenosti, jen je potřeba si podle svého názoru dávat pozor. Je skvělé, že si můžete takto nastavit limit a že kasino má tak zodpovědné hazardní nástroje.

Poté vyberete většinu nebo všechny své peníze.

Taky gratuluji k výhře, je skvělá a snad trefíte další.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, opravdu musíte být opatrní. A určitě se osvědčila možnost nastavení limitu ztráty na jeden den. Nyní jsem přešel na výběr menších částek, protože jsem si všiml, že nejpozději od 2500 EUR mohou nastat problémy, například žádosti o dokumenty, které již byly předloženy nebo co. Největší problém u tohoto kasina ale vidím v tom, že částka, kterou chcete vybrat, se vám neodečítá z hráčského účtu. Pokud si tedy nenastavíte limit ztráty a budete hrát dál, může se rychle stát, že omylem půjdete o pár centů pod částku, kterou chcete vybrat. I když poté znovu vyhrajete několik set eur, žádost o vklad se automaticky zruší. Takže limit ztrát mohu jen doporučit. Sekce „zodpovědné hraní" je však poměrně skrytá. Najdete ho v Nastavení, velmi malé ve spodní části profilu.


Jsem rád, když mohu pomoci! 😇 S pozdravem Christian

Upraveno
Automaticky přeloženo:
christianmirass

To je jistě užitečná informace, která by mohla hráčům pomoci, takže ještě jednou děkuji.

Tyto možnosti sice nejsou úplně vidět, ale je fajn, že je kasino vůbec má. Nenašel byste ho v každém kasinu a možná by nakonec zvítězilo pokušení.

Každopádně, prošli jste úspěšně ověřením v tomto kasinu? Vidím, že říkáte, že pokud požádáte o větší výběr, kasino požaduje jiné dokumenty. Stalo se vám to? Jaké byly ty konkrétní? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, jsem plně ověřen. Momentálně mám jiný problém a čekám na částku 3 300 € od 15. srpna 2024. Částka 500 €, kterou jsem chtěl vybrat asi o půl hodiny dříve, byla převedena 17. srpna 2024. částka stále chybí. Podpora mě neustále odrazuje. Zrovna dnes jsem podal novou stížnost. Velmi nepříjemné!

Automaticky přeloženo:
christianmirass

Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho kolem výběru, ale podle toho, co uvádíte, se blížíte. Uvidíme, jestli tým bude muset zasáhnout, nebo peníze dostanete dříve.

Každopádně, řekli ti, proč už jsou to skoro dva týdny? Existuje důvod?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky