Je to o sopce Vegas

před 3 roky od Kevinderose
|
4583 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

ahoj máte zkušenosti se sopkou Vegas, zkrátím to

Vyhrál jsem 13 800 eur Snažil jsem se, aby to bylo vyplaceno od 17. ledna, ale bohužel to nefungovalo správně, přišlo 1000 a poté bylo odmítnuto 12800, údajně ibanské dopisy byly malé, co si nemyslím, ale ok nová aplikace znovu od 25.1 a bylo 12krát 1000 a jednou 800 ok a 14 dní začíná znovu od 25.1 až teď jsem dostal 3000 eur, je to normální?

Zatím není žádná stížnost, stále mám 6 dní do vypršení nových 14 dnů


žádná stížnost, jen chci slyšet vaše zkušenosti


Děkuji předem

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Kevinderose
před 3 roky

Ahoj, ve skutečnosti se němečtí hráči zmiňovali o podobných problémech s výběry. Příspěvky najdete zde:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout


Alespoň první případ vypadá, že hráč dostal své peníze.




Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Přečetl jsem to

děkuji, počkám dalších 6 dní, pokud se nic nestane nebo bude znovu zamítnuto, okamžitě napíšu stížnost, nechci to, ale nemám žádnou André volbu a pokud to nefunguje, Jdu do Holandska zavolat právníka, protože ano, tam mě bavilo hrát licenci, doufám, že to dopadne dobře a budu tam hrát i poté

🙂


Děkuji

Automaticky přeloženo:
Kevinderose
před 3 roky

Zdá se, že se vítězi vyplatí, ale z nějakého důvodu jim to zabere hodně času. Pokud se vám podaří získat peníze, dejte nám vědět. Hodně štěstí! 🙂

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Děkuji, dám vám vědět na zdraví

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Dobře, děkuji, dám mu vědět 🎰


Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ahoj daniel můj stav všech plateb je v současné době neúplný Zeptal jsem se v chatu, co to znamená, mělo by to znamenat, že to zpracovávají a měl by počkat ve čtvrtek 14 dní od 2. pokusu

chtěl jsem se jen podělit o to, jaký je stav

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dnes ráno bylo na mém účtu 4800, byl příjemně překvapen, uvidíme, kdy zbytek přijde, jakmile je vše na něm, Vulkan Vegas dostane dobré hodnocení 👍

Automaticky přeloženo:
Kevinderose
před 3 roky

Pěkný! Gratulujeme a děkujeme za aktualizaci! Jak jsem vám již řekl, zdá se, že chtějí platit hráčům, ale z nějakého důvodu to trvá hodně času.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Bohužel to začíná znovu Stav byl znovu změněn na nový žádný správný přehled historie plateb

je to taková škoda, když to takhle jde, všechno šlo tak dobře

zítra 14 dní druhého pokusu skončilo


volkanvegas


Automaticky přeloženo:
Kevinderose
před 3 roky

Páni ... ale dostali jste první platbu, že? Co vám tedy řekla zákaznická podpora?

Jsem přesvědčen, že kasino přijímá hráče z němčiny, ale mají obrovské problémy s posíláním peněz do Německa. Proto to vždy trvá tolik času a tolik pokusů. Není náhoda, že každý, kdo si stěžuje na výběr, pochází z Německa.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

ahoj ano přesně z 13800 8800 přišlo distribuováno stále chybí 5000 eur


Dnes jsem dosáhl chatu a on řekl, prosím čekejte

uvidíme, budu vás informovat


Děkuji

Automaticky přeloženo:
Kevinderose
před 3 roky

Zatím to vypadá dobře. Opravdu velmi pomalé, ale zdá se, že chtějí všechno zaplatit.

Automaticky přeloženo:
Kevinderose
před 3 roky

Ahoj, Kevine, jak to jde s nevyřízenými výběry? Už jste obdrželi celou částku?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Hej, tak jsem dostal všechno, teď to trvalo dlouho, ale přišlo to 🙂

Vulkan Vegas platí, ale trvá to 🙂


děkuji Daniel

Automaticky přeloženo:
Kevinderose
před 3 roky

Jsem rád, že to slyším. Věřil jsem, že to nakonec získáte jako všichni ostatní na tomto fóru, ale z nějakého důvodu to trvalo hodně času. Existuje několik případů podobných vašemu.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, hraji Vulkanvegas.com a nevím, co mám dělat, zpožďují výplaty Vyhrál jsem 11 169 EUR, z čehož mi kasino naúčtovalo 20 % hrůzy, ale snažím se pokračovat v poskytování podpory kasina ve výši 9 300 EUR na začátku řekl: počkejte až 14 dní a to ověření jsem prošel zpět v roce 2021, po 5 dnech jsem napsal na podporu, zda je vše v pořádku, řekli ne a že jim mám poslat mzdový doklad a že nejsem ověřen a musím počkejte znovu 14 dní Myslím, že je to podvod a své peníze neuvidím a bohužel jsem do tohoto kasina investoval 2750 EUR

Automaticky přeloženo:
Maksym777
před rokem

Ahoj,

Chápu, že to z vašeho pohledu může vypadat jako zpoždění, ale pokud tomu dobře rozumím, byli jste ověřeni v roce 2021, takže na druhou stranu mohou být vaše osobní údaje zastaralé. To, že jste v minulosti úspěšně prošli KYC nebo jakýmkoli jiným ověřením, ještě neznamená, že jste ověřeni na celý život.

Pokud mohu, žádám vás o spolupráci s kasinem, protože pokud tak neučiníte, nebudete ověřeni a to znamená, že neobdržíte výhry. Vyhráli jste docela dost a je také možné, že to vyvolalo další kontroly, ale nebojte se – je to zcela normální.

Udělejte maximum pro to, abyste prošli ověřením (a ano, v některých případech to může trvat i 14 dní), pokud je vše v pořádku, není důvod vám nevyplatit.

Ověření neznamená, že vás kasino podvádí.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky