Moc děkuji za čas a za vaše tipy. Ano, už zde mám na ně stížnost .. ale žádný moderátor tamního kasina neodpověděl.
Dnes jsem poslal zprávu v chatu, moderátorka jménem joana mi řekla, že nechá upozornění technickému týmu, aby viděl situaci. A ano už nebudu rušit. Počkám, až mi zaplatí ... a stěží se tam vrátím, abych takhle hrál. Nemyslím si, že vědí, jak motivovat zákazníka. Dlouhé čekání na platbu ..
Thank you very much for the time, and for your tips. Yes I already have a complaint against them here .. but no moderator of the casino there responded.
Today I sent a message in the chat, a moderator called joana told me that she was going to leave an alert for the technical team, to see the situation. And yes I will not cancel anymore. I will wait until they pay me ... and I will hardly ever return there to play like that. I don't think they know how to motivate the customer. Long waiting for payment ..
Agradeço muito pelo tempo , e pelas suas dicas. Sim eu já aqui tenho uma reclamação contra eles.. mas nenhum moderador do casino lá deu resposta ..
Hoje enviei mensagem no chat , uma moderadora chamada joana disse me que ia deixar um alerta para a equipa tecnica, para verem a situação. E sim não irei mais cancelar. Vou aguardar até que me paguem.. e dificilmente voltarei lá a jogar assim . Acho que eles não sabem motivar o cliente. Muito tempo a espera do pagamento..
Automaticky přeloženo: