DomůFórumObecná diskuze o gamblinguIntenzivní výplata v kasinu

Intenzivní výplata v kasinu (strana 2)

 od Pinto88n
|
18 366 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 2 3

file Zrkadlovka na čiernom pozadí filefile

Automaticky přeloženo:

Ztratil jsem zbytek trpělivosti. Každý den říkají totéž ... problémy ... kontaktují technický tým. Bylo by lepší říci, že nechtějí platit.

Automaticky přeloženo:
Pinto88n
„problém není v tom, že peníze nedostanete, je to spíše otázka„ kdy "

Omlouvám se, ale tohle se smělo 😀

Jediná dobrá věc je, že vás nepopírají, že jste vyhráli peníze spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Ano, mám přítele. Ale před 12 dny dnes. A neplatit

Automaticky přeloženo:

file Tuto zprávu jsem četl 6krát. Vždy je to stejné

Automaticky přeloženo:
Pinto88n

Vzhledem k tomu, že jste stížnost podali zde na našem webu, uvidíme, jestli se nám to podaří urychlit. Každopádně to, co vám píšou o velkém objemu výher, jsou podle mého názoru úplné kecy. Zaslání výhry prostě nemůže trvat tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Díky kámo .. pokud nemohou zaplatit 200 €, je lepší zavřít kasino. Vždycky píší výmluvy

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Přečetl jsem si zprávy, co vidím, že se bezvýznamně omlouváte, stačí vám jen říct, že ověření dokumentů bylo odmítnuto, musíte být trpěliví a stále trvat na tom, protože to, co jste vyhráli, bylo spravedlivé a patří vám.

Automaticky přeloženo:
diezcar

Mé dokumenty jsou přijímány, příteli. Po mnoho dní ... peníze jsem si vydělal čestně ... posílají zprávy, aby se omluvili za neplacení ... a to je 14 dní.

Automaticky přeloženo:
Pinto88n

Jediným dobrým znamením je zatím skutečnost, že nepopírají, že byste měli dostat peníze. Ale nerozumím, proč to trvá 2 týdny, než to pošlu skrz Skrill.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Žádost stále čeká na vyřízení. A nemyslím si, že se to odtamtud změní. Prostě se omlouvají a více se omlouvají.

Automaticky přeloženo:
Pinto88n

Ahoj Pinto,

Vlastně se cítím stejně v kasinu Samosa.

Ověření před 3 měsíci, vše v pořádku.

Pokud jde o výplaty, měly by být předloženy tisíce dokumentů.

Děláte všechno dobře a pak přijde ach, pořád potřebujeme to a to,

opravdu otravné. Mluvím o kasinu operátora N1!

To vypadá jako nový podvod pro vyšší výplaty!

LG

Ratzeputz

Automaticky přeloženo:
Ratzeputz

Je mi líto, že jsem slyšel vaše potíže. Tady už se od mě nic nežádá ... prostě říkají, že je to problém technického týmu, pak je to už na finančním oddělení. A ještě tisíc a jedna omluva ..

Automaticky přeloženo:

file sedm nebo 8 moderátorů mi říká totéž. Ale dnes počkejte 16 dní ..

Automaticky přeloženo:

Je mi líto, že jsem slyšel vaše potíže. Tady už se od mě nic nežádá ... prostě říkají, že je to problém technického týmu, pak je to už na finančním oddělení. A ještě tisíc a jedna omluva ..

Automaticky přeloženo:

Myslím, že by změna metody výběru pomohla?

Automaticky přeloženo:

Přemýšlel jsem o tom. ale čas měl začít znovu ... a to je už 16 dní. Nemám chuť čekat tolik dní

Automaticky přeloženo:
Pinto88n

Mluvil jsem dnes s kolegou o vašem případu a řekl mi, že už poslal e-mail na kontakt, který máme v kasinu, ale stále na něj neodpověděl 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel

Každopádně si vážím vaší trpělivosti a pomoci příteli. Výběr jsem nezrušil. Ale ztratil jsem s nimi trochu trpělivosti. A poslal jsem je s penězi na večeři 🙂

Automaticky přeloženo:

file 17 dní

Automaticky přeloženo:

22 dní ..

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky