Ztratil jsem zbytek trpělivosti. Každý den říkají totéž ... problémy ... kontaktují technický tým. Bylo by lepší říci, že nechtějí platit.
I lost the rest of my patience. Every day they say the same thing ... problems ... they will contact the technical team. It would be better to say that they do not want to pay.
Perdi o resto da paciência. Todos dias dizem o mesmo .. problemas.. vão contactar a equipa técnica. Melhor seria dizerem que não querem pagar.
„problém není v tom, že peníze nedostanete, je to spíše otázka„ kdy "
Omlouvám se, ale tohle se smělo 😀
Jediná dobrá věc je, že vás nepopírají, že jste vyhráli peníze spravedlivě.
"the problem is not that you will not receive the money, it's rather an issue of "when"
I'm sorry, but this made be laugh 😀
The only good thing is that they don't deny you won the money fair and square.
Ano, mám přítele. Ale před 12 dny dnes. A neplatit
Yes, I got a friend. But 12 days ago today. And don't pay
Sim ganhei amigo. Mas 12 dias faz hoje. E não pagam
Vzhledem k tomu, že jste stížnost podali zde na našem webu, uvidíme, jestli se nám to podaří urychlit. Každopádně to, co vám píšou o velkém objemu výher, jsou podle mého názoru úplné kecy. Zaslání výhry prostě nemůže trvat tak dlouho.
Since you submitted the complaint here on our website, let's see if we manage to speed it up. Anyway, what they write to you about high volume of winnings is complete bullshit in my opinion. It simply can't take so long to send you the winnings.
Díky kámo .. pokud nemohou zaplatit 200 €, je lepší zavřít kasino. Vždycky píší výmluvy
Thanks buddy .. if they can't pay 200 € it is better to close the casino. They always write excuses
Obrigado amigo.. eles se não conseguem pagar 200€ é melhor fecharem o casino. Andam sempre a escrever desculpas
Přečetl jsem si zprávy, co vidím, že se bezvýznamně omlouváte, stačí vám jen říct, že ověření dokumentů bylo odmítnuto, musíte být trpěliví a stále trvat na tom, protože to, co jste vyhráli, bylo spravedlivé a patří vám.
I read the messages what I see that you are making meaningless excuses, you just need to be told that the verification of documents was rejected, you have to be patient and keep insisting since what you won was fairly and belongs to you.
lei los mensajes lo que veo que te esta poniendo escusas sin sentido solo falta que te digan que la verificación de documentos fue rechazada toca tener paciencia y seguir insistiendo ya que lo que ganaste fue de manera justa y te pertenece
Mé dokumenty jsou přijímány, příteli. Po mnoho dní ... peníze jsem si vydělal čestně ... posílají zprávy, aby se omluvili za neplacení ... a to je 14 dní.
My documents are accepted friend. For many days now ... I have earned the money honestly ... they have been sending messages to make excuses for not paying ... and it has been 14 days.
Os meus documentos estão aceites amigo . Há muitos dias já.. ganhei o dinheiro honestamente.. eles é que vêm enviando mensagens a dar desculpas para não pagar .. e já lá vão 14 dias.
Jediným dobrým znamením je zatím skutečnost, že nepopírají, že byste měli dostat peníze. Ale nerozumím, proč to trvá 2 týdny, než to pošlu skrz Skrill.
The only good sign so far is the fact that they don't deny you should get the money. But I don't understand why it takes 2 weeks to send it via Skrill.
Žádost stále čeká na vyřízení. A nemyslím si, že se to odtamtud změní. Prostě se omlouvají a více se omlouvají.
The request is still pending. And I don't think it will change from there. They just make excuses and more excuses.
Pois é que o pedido continua pendente. E acho que não muda dali. Só me dão desculpas e mais desculpas.
Ahoj Pinto,
Vlastně se cítím stejně v kasinu Samosa.
Ověření před 3 měsíci, vše v pořádku.
Pokud jde o výplaty, měly by být předloženy tisíce dokumentů.
Děláte všechno dobře a pak přijde ach, pořád potřebujeme to a to,
opravdu otravné. Mluvím o kasinu operátora N1!
To vypadá jako nový podvod pro vyšší výplaty!
LG
Ratzeputz
Hello Pinto,
I actually feel the same way at Samosa Casino.
Verification 3 months ago, everything ok.
When it comes to payouts, what feels like thousands of documents should be submitted.
You do everything well and then comes ah, we still need this and that,
really annoying. I'm talking about an N1 operator casino!
That seems like the new scam for higher payouts!
LG
Ratzeputz
Hallo Pinto,
ähnlich geht es mir tatsächlich bei Samosa Casino.
Verifizierung vor 3 Monaten, alles ok.
Wenn es um Auszahlungen geht sollen gefühlte tausende Dokumente eingereicht werden.
Das machste dann auch noch brav alles und dann kommt ah, wir brauchen nun doch noch das und jenes,
voll nervig. Ich spreche hier von einem N1 Betreiber Casino!
Das scheint die neue Masche bei höheren Auszahlungen zu sein!
LG
Ratzeputz
Je mi líto, že jsem slyšel vaše potíže. Tady už se od mě nic nežádá ... prostě říkají, že je to problém technického týmu, pak je to už na finančním oddělení. A ještě tisíc a jedna omluva ..
I'm sorry to hear of your difficulty. Here I am not asked for anything more ... they simply say that it is a problem of the technical team, then it is already in the finance department. And a thousand and one more apologies ..
Lamento saber da sua dificuldade. Aqui não me pedem mais nada.. simplesmente dizem ser problema da equipa tecnica , depois já é do departamento de finanças. E mais mil e uma desculpas..
Je mi líto, že jsem slyšel vaše potíže. Tady už se od mě nic nežádá ... prostě říkají, že je to problém technického týmu, pak je to už na finančním oddělení. A ještě tisíc a jedna omluva ..
I'm sorry to hear of your difficulty. Here I am not asked for anything more ... they simply say that it is a problem of the technical team, then it is already in the finance department. And a thousand and one more apologies ..
Lamento saber da sua dificuldade. Aqui não me pedem mais nada.. simplesmente dizem ser problema da equipa tecnica , depois já é do departamento de finanças. E mais mil e uma desculpas..
Přemýšlel jsem o tom. ale čas měl začít znovu ... a to je už 16 dní. Nemám chuť čekat tolik dní
I thought about it. but the time was going to start all over again ... and it's already 16 days. I don't feel like waiting for so many days
Pensei nisso. mas ia começar o tempo tudo de novo.. e já são 16 dias. Não me apetece esperar outros tantos dias
Mluvil jsem dnes s kolegou o vašem případu a řekl mi, že už poslal e-mail na kontakt, který máme v kasinu, ale stále na něj neodpověděl 😕
I talked to my colleague about your case today and he told me that he already sent an email to the contact we have in the casino, but they still haven't replied to it 😕
Každopádně si vážím vaší trpělivosti a pomoci příteli. Výběr jsem nezrušil. Ale ztratil jsem s nimi trochu trpělivosti. A poslal jsem je s penězi na večeři 🙂
Anyway I appreciate your patience and help friend. I did not cancel the withdrawal. But I lost a little patience with them. And I sent them out to dinner with my money 🙂
De qualquer maneira agradeço a sua paciência e ajuda amigo. Eu não cancelei o levantamento. Mas perdi um pouco a paciência com eles. E mandei eles irem jantar com o meu dinheiro 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.