FórumObecná diskuzeUživatelské recenze kasina

Uživatelské recenze kasina (strana 16)

před 3 roky od Daniel
|
266692 zobrazení 479 odpovědí |
|
1...15 16 17...24
Přidat příspěvek
ahillator
před 7 měsíci

Ahoj, mohl bys prosím ukázat na snímku obrazovky, co se děje a proč nám nemůžeš zanechat recenzi? Co je přesně za problém?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 6 měsíci

Dobrý den, mohu někde napsat kompletní recenzi kasina a mohli byste mě tímto směrem nasměrovat?

Automaticky přeloženo:
PaidPointsCasinoCash
před 6 měsíci

Ahoj!

Ano, samozřejmě, můžete napsat uživatelskou recenzi kasina zde na našem webu . V recenzích každého kasina máte záložku User Reviews , kam můžete napsat recenzi, můžete ji vidět i na screenshotu, který jsem zde přiložil. Měli byste postupovat podle pokynů uvedených v odkazu, který jsem vám poslal, což obvykle zahrnuje výběr kasina, o kterém chcete napsat recenzi, a poté hodnocení různých aspektů tohoto kasina, jako jsou hry, bonusy, živý chat, výhry atd.

Také jsem přesunul váš příspěvek sem do tohoto vlákna, takže můžete vidět reakce ostatních hráčů na uživatelské recenze.

Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám vědět.

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
PaidPointsCasinoCash
před 6 měsíci

Tady jen malé upozornění. Všiml jsem si, že se zde snažíte propagovat nějaké stránky. Pokud jste zástupcem kasina , dodržujte prosím pravidla . V opačném případě bude váš účet zablokován. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Děkuji mnohokrát. To je hezké. Většinou si nejsme vědomi toho, že to bylo špatné udělat to tímto způsobem. Podívám se na pokyny, které jste mi dali, a možná vás budu později kontaktovat, pokud budu potřebovat. dík

Automaticky přeloženo:
PaidPointsCasinoCash
před 6 měsíci

Žádný problém, vždy rád pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zaplať můj účet

Automaticky přeloženo:
cayli558
před 6 měsíci

Co byste chtěli dostat zaplaceno? Měli jste snad nějaké problémy v nějakém kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj! Napsal jsem 2 recenze a byly zamítnuty! Proč jste odmítli 2 mé recenze? Jsem čestný hráč a moje recenze jsou upřímné! Prováděl jsem vklady a výběry do těchto kasin několikrát! Mohu poskytnout všechny potřebné důkazy!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Počkáme zde na zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jsem velmi nešťastný z vašich činů....tak proč máte sekci recenzí kasina, když je odmítáte?

Automaticky přeloženo:
MikeRus
před 5 měsíci

Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hotovo! Zkontrolujte to prosím

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

podívali jste se na snímky obrazovky, které jsem vám poslal poštou?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Nelíbí se mi, že mě ignoruješ! Věřím, že moje recenze byly zamítnuty bez důvodu!

Automaticky přeloženo:
MikeRus
před 5 měsíci

Děkujeme za trpělivost a spolupráci. Domnívám se, že vaše recenze byly nyní schváleny po kontrole e-mailu, který jste zaslali našemu týmu. Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nám kdykoli napsat, rádi vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkujeme za trpělivost a spolupráci. Domnívám se, že vaše recenze byly nyní schváleny po kontrole e-mailu, který jste zaslali našemu týmu. Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nám kdykoli napsat, rádi vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji! Teď jsem spokojený a vidím, že se skutečně publikují poctivé recenze hráčů! měj hezký den!

Automaticky přeloženo:
MikeRus
před 5 měsíci

Někdy prostě potřebujeme nějaké další informace, aby recenze zůstaly upřímné, jak můžete vidět. Ještě jednou děkuji za péči a spolupráci. Mějte se taky hezky 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj! Chtěl bych se zeptat - proč má některé kasino 0 recenzí?

Automaticky přeloženo:
Elvirek
před 5 měsíci

Ahoj, protože některá kasina jsou zcela nová, a proto je hráči ještě nezažili. Někdy hráči, i když mají zkušenosti, nenapíšou žádnou uživatelskou recenzi. Takže bych řekl, že to jsou nejčastější důvody.

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...24
Jít na stránkuz 24 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky