DomůFórumObecná diskuzeUživatelské recenze kasina

Uživatelské recenze kasina (strana 16)

 od Daniel
|
330 159 zobrazení 578 odpovědí |
|
1...15 16 17...30
ahillator

Ahoj, mohl bys prosím ukázat na snímku obrazovky, co se děje a proč nám nemůžeš zanechat recenzi? Co je přesně za problém?

Automaticky přeloženo:
Daniel

Dobrý den, mohu někde napsat kompletní recenzi kasina a mohli byste mě tímto směrem nasměrovat?

Automaticky přeloženo:
PaidPointsCasinoCash

Ahoj!

Ano, samozřejmě, můžete napsat uživatelskou recenzi kasina zde na našem webu . V recenzích každého kasina máte záložku User Reviews , kam můžete napsat recenzi, můžete ji vidět i na screenshotu, který jsem zde přiložil. Měli byste postupovat podle pokynů uvedených v odkazu, který jsem vám poslal, což obvykle zahrnuje výběr kasina, o kterém chcete napsat recenzi, a poté hodnocení různých aspektů tohoto kasina, jako jsou hry, bonusy, živý chat, výhry atd.

Také jsem přesunul váš příspěvek sem do tohoto vlákna, takže můžete vidět reakce ostatních hráčů na uživatelské recenze.

Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám vědět.

file

Automaticky přeloženo:

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
PaidPointsCasinoCash

Tady jen malé upozornění. Všiml jsem si, že se zde snažíte propagovat nějaké stránky. Pokud jste zástupcem kasina , dodržujte prosím pravidla . V opačném případě bude váš účet zablokován. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Romi

Děkuji mnohokrát. To je hezké. Většinou si nejsme vědomi toho, že to bylo špatné udělat to tímto způsobem. Podívám se na pokyny, které jste mi dali, a možná vás budu později kontaktovat, pokud budu potřebovat. dík

Automaticky přeloženo:
PaidPointsCasinoCash

Žádný problém, vždy rád pomůže.

Automaticky přeloženo:

Zaplať můj účet

Automaticky přeloženo:
cayli558

Co byste chtěli dostat zaplaceno? Měli jste snad nějaké problémy v nějakém kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj! Napsal jsem 2 recenze a byly zamítnuty! Proč jste odmítli 2 mé recenze? Jsem čestný hráč a moje recenze jsou upřímné! Prováděl jsem vklady a výběry do těchto kasin několikrát! Mohu poskytnout všechny potřebné důkazy!

Automaticky přeloženo:

Děkuji za aktualizaci. Počkáme zde na zprávy.

Automaticky přeloženo:

Jsem velmi nešťastný z vašich činů....tak proč máte sekci recenzí kasina, když je odmítáte?

Automaticky přeloženo:
MikeRus

Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.

Automaticky přeloženo:

Hotovo! Zkontrolujte to prosím

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Děkuji za informace. Náš interní systém našel v těchto recenzích příliš mnoho podobností, a to je vlastně důvod, proč byly zamítnuty. Zašlete nám prosím jakýkoli důkaz e-mailem na adresu community@casino.guru a popište důvod, proč jste nám e-mail poslali, abychom mohli zpětně schválit vaše recenze. Děkujeme za spolupráci, velmi si vážíme vašeho úsilí.

Automaticky přeloženo:

podívali jste se na snímky obrazovky, které jsem vám poslal poštou?

Automaticky přeloženo:
Romi

Nelíbí se mi, že mě ignoruješ! Věřím, že moje recenze byly zamítnuty bez důvodu!

Automaticky přeloženo:
MikeRus

Děkujeme za trpělivost a spolupráci. Domnívám se, že vaše recenze byly nyní schváleny po kontrole e-mailu, který jste zaslali našemu týmu. Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nám kdykoli napsat, rádi vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:

Děkujeme za trpělivost a spolupráci. Domnívám se, že vaše recenze byly nyní schváleny po kontrole e-mailu, který jste zaslali našemu týmu. Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nám kdykoli napsat, rádi vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:

Děkuji! Teď jsem spokojený a vidím, že se skutečně publikují poctivé recenze hráčů! měj hezký den!

Automaticky přeloženo:
MikeRus

Někdy prostě potřebujeme nějaké další informace, aby recenze zůstaly upřímné, jak můžete vidět. Ještě jednou děkuji za péči a spolupráci. Mějte se taky hezky 🙂

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Chtěl bych se zeptat - proč má některé kasino 0 recenzí?

Automaticky přeloženo:
Elvirek

Ahoj, protože některá kasina jsou zcela nová, a proto je hráči ještě nezažili. Někdy hráči, i když mají zkušenosti, nenapíšou žádnou uživatelskou recenzi. Takže bych řekl, že to jsou nejčastější důvody.

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky