FórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 2 roky od surekhasuresh200
|
38579 zobrazení 291 odpovědí |
|
1...13 14 15
Přidat příspěvek
mohitt0583
před 5 měsíci

Můj profil obsahuje email, napište tam. tam můžeme diskutovat o všem

Automaticky přeloženo:
Vurtnex
před 5 měsíci

neměl jsem ur email

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohit bhai nějakou dobu počkejte, nikoho nekontaktujte,


Nechte tým Casinoguru reagovat a vše bude v pořádku

Automaticky přeloženo:
mohitt0583
před 5 měsíci

otevřete můj profil a ve sloupci „o mně" je e-mail

Automaticky přeloženo:
a44334
před 5 měsíci

Peníze zmizely z mého účtu, jak to může pomoci? neobdrželi jste jediný komentář od zástupců mostbet. přestaň mluvit nesmysly

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jo, jsem nováček, díky!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vždy rád pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jaké hrozné kasino. Drž se dál od tohoto podvodu.

Před několika měsíci jsem se zaregistroval u mostbet, ale jelikož jsem nedostal uvítací roztočení zdarma a instalační kola APP, rozhodl jsem se účet zavřít.


O pár měsíců později jsem se ze zvědavosti šel podívat, jestli je můj účet uzavřen, a k mému překvapení byl stále otevřený.

Znovu jsem požádal o uzavření a po nesčetných pokusech se nevzdávat a po opakování důvodů, které mě vedly k ukončení 3 různých lidí. Tam to udělali.

Předložil jsem dokumenty, které požadovali, druhý den řekli, že moje žádost o uzavření nebyla přijata, protože chtějí vedle mého obličeje fotografii mého pasu.

Nyní nejsem povinen mít pas, poslal jsem toto selfie s občanským průkazem. I tak to ale stále nechtějí přijmout.

Může někdo pomoci vyřešit problém. Cítím se unavený s touto společností.

Automaticky přeloženo:
cgouveia
před 4 měsíci

Mohu se prosím zeptat, zda máte na svém účtu v tomto kasinu nějaké skutečné zůstatky, prosím? Nebo je to tak, že tam prostě nechcete hrát, a tak jste požádali o uzavření účtu? Úplně nerozumím tomu, proč se potřebujete ověřovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Nemám žádný zůstatek, chtějí uzavření účtu co nejvíce oddálit.

Chci zavřít, protože cítím, že v tom, co dělají, je nedostatek vážnosti.

Automaticky přeloženo:
cgouveia
před 4 měsíci

Co když se přestanete přihlašovat do tohoto kasinového účtu?🤷‍♀️ Tady jen přemýšlíte nahlas.🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Nyní uplynulo téměř 9 měsíců.

Udělal jsem 3 vklady na Mostbet v celkové výši 3 eur?


Když jsem vyhrál, zisk byl 9675 eur. Můj účet byl zmrazen a kasino guru se mi snažil pomoci. Mostbet vše popírá. I když mám všechny důkazy.

Zkoušel jsem kontaktovat úřad v cucacao žádná odpověď.

Máte nějaké tipy, s čím mohu získat pomoc?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

3000 euro vklady řeklo by se

Automaticky přeloženo:
Ybara
před 4 měsíci

Je nám líto, ale zatím se vám nepodařilo získat žádnou pomoc od regulátora. Dejte nám prosím vědět, pokud jsou nějaké aktualizace.🙏

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Romi, díky. Od úřadů jsem nic neslyšel. Nic se neděje a já nevím jak se zachovat?

Automaticky přeloženo:
Ybara
před 4 měsíci

No, pokud ti úřad nic nenapsal, tak je evidentně právník to poslední řešení. Nevím, jestli by to pro vás bylo vhodné, ale nenapadá mě skoro nic.

Proto hráčům vždy radíme, aby hráli v kasinu s nejlepší licencí v jejich zemi, protože se mají na koho obrátit, když se něco objeví.

Každopádně myslíš, že něco takového zkusíš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nejhorší aplikace, kterou jsem kdy hrál.

Jen bůh ví o jejich bonusech a tak.

Ztraceno 200 000 za 2 dny podle bezpečnostního indexu Casino gurus.

Nestarají se ani pořádně chatovat

Je lepší opustit tento web

Automaticky přeloženo:
HKBET
před 3 měsíci

Je mi líto, že se takto cítíte, a je zcela na vás, zda se rozhodnete hrát v jakémkoli online kasinu nebo ne. Snažíme se pouze informovat naše uživatele o všech online kasinech co nejjasněji a náš datový tým usilovně pracuje na sběru všech informací, abychom je mohli poskytnout na našich webových stránkách.

Jak dlouho jsi tam hrál?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

také můžete mít podporu s tímto mostbetem v KZ

Upravil Radka před 3 měsíci
Důvod: CG odkaz přidán
Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Hej, právě jsem hrál, protože většina sázek má z vaší strany dobré hodnocení. Moje zkušenost s nimi byla špatná. Hráno jen 3 dny.

Neexistuje žádná možnost procházet naše minulé vklady, což mi připadá velmi obyčejná aplikace.

Automaticky přeloženo:
HKBET
před 3 měsíci

možná. ale líbí se mi to víc let...

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky