před 5 měsíci
Můj profil obsahuje email, napište tam. tam můžeme diskutovat o všem
My profile contains an email, write there. there we can discuss everything
0
Můj profil obsahuje email, napište tam. tam můžeme diskutovat o všem
My profile contains an email, write there. there we can discuss everything
Mohit bhai nějakou dobu počkejte, nikoho nekontaktujte,
Nechte tým Casinoguru reagovat a vše bude v pořádku
Mohit bhai wait for some time, don't contact anyone,
Let the Casinoguru team respond and everything will be fine
Mohit bhai rukja thoda time , kisi se contact mat karo,
Casinoguru team ko response Dene de sab thik ho jayega
otevřete můj profil a ve sloupci „o mně" je e-mail
open my profile and there is an email in the "about me" column
Peníze zmizely z mého účtu, jak to může pomoci? neobdrželi jste jediný komentář od zástupců mostbet. přestaň mluvit nesmysly
The money has disappeared from my account, how can it help? you have not received a single comment from mostbet representatives. stop talking nonsense
Jaké hrozné kasino. Drž se dál od tohoto podvodu.
Před několika měsíci jsem se zaregistroval u mostbet, ale jelikož jsem nedostal uvítací roztočení zdarma a instalační kola APP, rozhodl jsem se účet zavřít.
O pár měsíců později jsem se ze zvědavosti šel podívat, jestli je můj účet uzavřen, a k mému překvapení byl stále otevřený.
Znovu jsem požádal o uzavření a po nesčetných pokusech se nevzdávat a po opakování důvodů, které mě vedly k ukončení 3 různých lidí. Tam to udělali.
Předložil jsem dokumenty, které požadovali, druhý den řekli, že moje žádost o uzavření nebyla přijata, protože chtějí vedle mého obličeje fotografii mého pasu.
Nyní nejsem povinen mít pas, poslal jsem toto selfie s občanským průkazem. I tak to ale stále nechtějí přijmout.
Může někdo pomoci vyřešit problém. Cítím se unavený s touto společností.
What a terrible casino. Stay away from this scam.
I registered with mostbet a few months ago, however, as I was not given the free welcome spins and the APP installation rounds, I decided to close the account.
A few months later, out of curiosity, I went to see if my account was closed, and to my surprise, it was still open.
I requested closure again, and after countless attempts not to give up, and after repeating the reasons that led me to terminate 3 different people. There they did it.
I submitted the documents they requested, the next day they say that my request for closure was not accepted because they want a photo of my passport next to my face.
Now, I am not required to have a passport, I sent this selfie with my national identification card. Even so, they still don't want to accept it.
Can anyone help resolve the issue. I feel worn out with this company.
Que casino terrível. Fiquem longe deste embuste.
Fiz o registo, na mostbet á alguns meses, entretanto como não me atribuiram as rodadas grátis de boas vindas e as rodadas de instalação da APP, decidi encerrar a conta.
Passados uns meses e por curiosidade fui ver se a minha conta se encontrava encerrada, e para meu espanto, continuava aberta.
Solicitei novamente o encerramento, e após inúmeras tentativas para que não desistisse, e após repetir os motivos que me levaram a encerrar a 3 pessoas diferentes. Lá o fizeram.
Submeti os documentos que me pediram, no dia seguinte dizem que a.minha solicitação de encerramento não foi aceite porque querem foto do meu passaporte junto ao rosto.
Ora eu não sou obrigado a ter passaporte, fiz o envio dessa selfie com o meu cartão nacional de identificação. Mesmo assim continuam a não querer aceitar.
Alguém consegue ajudar a.resolver o tema. Sinto me desgastado com esta empresa.
Mohu se prosím zeptat, zda máte na svém účtu v tomto kasinu nějaké skutečné zůstatky, prosím? Nebo je to tak, že tam prostě nechcete hrát, a tak jste požádali o uzavření účtu? Úplně nerozumím tomu, proč se potřebujete ověřovat.
May I ask if you have any real balance money still in your account at this casino, please? Or is it that you just don't want to play there, so you asked for account closure? I do not completely understand why you need to verify yourself.
Nemám žádný zůstatek, chtějí uzavření účtu co nejvíce oddálit.
Chci zavřít, protože cítím, že v tom, co dělají, je nedostatek vážnosti.
I don't have any balance, they want to delay closing the account as much as possible.
I want to close because I feel there is a lack of seriousness in what they do.
Não tenho saldo nenhum, eles pretendem ao máximo atrasar o encerramento da conta.
Quero encerrar porque sinto que falta seriedade no que fazem.
Co když se přestanete přihlašovat do tohoto kasinového účtu?🤷♀️ Tady jen přemýšlíte nahlas.🤔
What about if you just stop logging into this casino account?🤷♀️ Just thinking out loud here.🤔
Ahoj. Nyní uplynulo téměř 9 měsíců.
Udělal jsem 3 vklady na Mostbet v celkové výši 3 eur?
Když jsem vyhrál, zisk byl 9675 eur. Můj účet byl zmrazen a kasino guru se mi snažil pomoci. Mostbet vše popírá. I když mám všechny důkazy.
Zkoušel jsem kontaktovat úřad v cucacao žádná odpověď.
Máte nějaké tipy, s čím mohu získat pomoc?
Hello. Now almost 9 months have passed.
I have made 3 deposits on Mostbet for a total of 3 euros?
When I won, the profit was 9675 euros. My account was frozen and Casino guru has tried to help me. Mostbet denies everything. Although I have all the proof.
I have tried to contact the authority in cucacao no answer.
Do you have any tips on what I can get help with?
Hej. Nu har det gått snart 9 månader.
Jag har gjort 3 insättningar på Mostbet totalt 3 euro?
När jag vann så blev vinsten 9675 euro. Mitt konto blev fryst och Casino guru har försökt hjälpa mej. Mostbet förnekar allt. Fast jag har alla bevis.
Jag har försökt kontakta myndighet i cucacao inget Svar.
Har ni tips om vad jag kan få hjälp?
3000 euro vklady řeklo by se
3000 euro deposits it would say
3000 euro insättningar skulle det stå
Je nám líto, ale zatím se vám nepodařilo získat žádnou pomoc od regulátora. Dejte nám prosím vědět, pokud jsou nějaké aktualizace.🙏
Sorry, you were not able to get any help from the regulator by now. Let us know, please, if there are any updates.🙏
Ahoj Romi, díky. Od úřadů jsem nic neslyšel. Nic se neděje a já nevím jak se zachovat?
Hi Romi Thanks. I haven't heard anything from the authorities. Nothing is happening and I don't know how to behave?
Hej Romi Tack. Jag har inte hört nånting av myndigheterna. Ingenting händer och jag vet inte hur ska jag bära mej.åt?
No, pokud ti úřad nic nenapsal, tak je evidentně právník to poslední řešení. Nevím, jestli by to pro vás bylo vhodné, ale nenapadá mě skoro nic.
Proto hráčům vždy radíme, aby hráli v kasinu s nejlepší licencí v jejich zemi, protože se mají na koho obrátit, když se něco objeví.
Každopádně myslíš, že něco takového zkusíš?
Well, if the authority hasn't written you anything, then obviously a lawyer is the last resort. I don't know if this would be appropriate for you, but I can think of almost nothing.
That's why we always advise players to play at the casino best licensed in their country, because they have someone to turn to if something comes up.
Anyway, do you think you'll try something like that?
Nejhorší aplikace, kterou jsem kdy hrál.
Jen bůh ví o jejich bonusech a tak.
Ztraceno 200 000 za 2 dny podle bezpečnostního indexu Casino gurus.
Nestarají se ani pořádně chatovat
Je lepší opustit tento web
Worst app I have ever played.
Only god knows about their bonuses and stuff.
Lost 200k in 2days by Casino gurus safety index.
They dont even care to chat properly
Better to leave this site
Je mi líto, že se takto cítíte, a je zcela na vás, zda se rozhodnete hrát v jakémkoli online kasinu nebo ne. Snažíme se pouze informovat naše uživatele o všech online kasinech co nejjasněji a náš datový tým usilovně pracuje na sběru všech informací, abychom je mohli poskytnout na našich webových stránkách.
Jak dlouho jsi tam hrál?
I am sorry you feel this way, and it is totally up to you whether you decide to play at any online casino or not. We only try to inform our users about all online casinos as clearly as we can, and our data team works hard to collect all the information so we can provide it on our website.
How long did you play there for?
Hej, právě jsem hrál, protože většina sázek má z vaší strany dobré hodnocení. Moje zkušenost s nimi byla špatná. Hráno jen 3 dny.
Neexistuje žádná možnost procházet naše minulé vklady, což mi připadá velmi obyčejná aplikace.
Hey I just played because mostbet have a good ratings from your side. My experience with them was bad. Just played 3days.
There is no option to go through our past deposits, which seems very ordinary app to me.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.