DomůFórumKasinaZotaBet Casino - všeobecná diskuze

ZotaBet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Radka
|
11 299 zobrazení 69 odpovědí |
|
1...3 4
Jacko138
před 7 měsíci

Pokud jste trvale vyloučeni a kasino vám posílá e-maily, doporučil bych zablokovat adresu, odkud pocházejí. Co bychom s takovou věcí měli dělat, prosím? Nejsme rozhodující orgán v kasinech, který určuje, kdo dostane e-maily a kdo ne.

Určitě chápu, že by to kasino nemělo dělat, ale pokud s tím nic neuděláte, nevím, co od nás očekáváte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ty jsi je velmi rychle obhajoval, když to byla moje původní stížnost, a přesto mi říkáš věci, které bych měl dělat!!! To je jen nechutné chování od Zotabetu, měli by respektovat mé vyloučení. To je opravdu špatné z vaší strany a ze strany kasin. Nejsem jediný, kdo to nahlásil, a přesto má kasino stále dobré hodnocení. Můžete kontaktovat kasino!

Automaticky přeloženo:
Jacko138
před 6 měsíci

No, myslím, že je neobhajujeme, ale na základě toho, co Veronika zjistila, musí být objektivní. Plně souhlasím s tím, co říkáte, že kasino by mělo k takovým situacím přistupovat vážně a nebrat je na lehkou váhu. A moje doporučení bylo pouze v rámci pomoci, protože pokud nechcete dostávat emaily, napadlo mě to jako možné řešení. Nemusíte to dělat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Casino Guru by zde měl převzít odpovědnost a neuvádět kasina, která nerespektují zákaz vlastního vyloučení. Činím vás částečně odpovědným za provozovatele, kteří nerespektují zákazy OASIS.





Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Pomocným opatřením by však bylo neuvádět provozovatele, kteří bloky OASIS vůbec nerespektují.

Automaticky přeloženo:
partnercash2008
před 5 měsíci

Ahoj, je na kasinu, co vezme v potaz a jak si poradí. Za správu kasina neneseme zodpovědnost a máme je na našich stránkách, aby měli hráči co nejvíce informací, když se rozhodnou někde hrát.

Je mi líto, že kasino nebere sebevyloučení vážně, ale v tomto případě vám mohu nabídnout stížnost a náš tým se podívá na to, co udělali špatně a co se stalo.

Můžete mi to také shrnout. Kasino vám umožnilo vytvořit si další účet navzdory vlastnímu vyloučení?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

https://prnt.sc/rB5cfoo0Ba9V jste reagovali

Automaticky přeloženo:
partnercash2008
před 5 měsíci

Tento snímek obrazovky, který ukazujete, byl pravděpodobně vykopnut, protože hráči z Německa nevidí všechna kasina. Je to kvůli předpisům a pravidlům, které musíme také dodržovat.

Každopádně, co to má společného s tím, o čem jsme mluvili minule?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zotabet vřele doporučujeme! Vklady a výběry fungují perfektně. Bude vám přidělen osobní VIP manažer, který se o vše postará! Mnoho pozdravů mému VIP manažerovi Jamesovi. Všechno s ním skvěle funguje.

Automaticky přeloženo:
ludwigheinze
před 3 týdny

Dobrý den, jsem ráda, že se Vám tu líbí.

Ale na základě čeho jste získali VIP manažera. Předpokládám, že to není jen tak a ne každý hráč to po registraci dostane. O co všechno se stará nebo s čím vám pomáhá?

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky