Na základě mé předchozí odpovědi ano – v případě, že jste se nezmínil o problémech s hazardem nebo jakkoli naznačil, že bojujete se závislostí, je normální, že se zaměstnanec kasina snaží vyhnout ztrátě zákazníka.
Pokud byste však zmínili závislost na hazardních hrách, taková reakce by byla zcela mylná.
Je možné, že právníci by uvažovali zcela jinak, přesto se zde v Casino Guru zaměřujeme na principy spravedlivého hazardu. Pokud preferujete právní optiku, neváhejte se poradit s právníkem, prosím.
Snažíme se k vám být féroví a upřímní a stále rozumíme, pokud preferujete jiný názor.
Based on my previous reply, yes - in case you you did not mention gambling issues, or anyhow indicate you're struggling with the addiction, it's normal for the casino's employee to ry evade losing a customer.
However, if you had mentioned gambling addiction, such a response would have been quite wrong.
It may be that lawyers would think quite differently, yet here at Casino Guru, we focus on fair gambling principles. If you prefer legal optics, feel free to consult with a lawyer, please.
We are trying to be fair and square with you, and we still understand if you prefer a different opinion.
Automaticky přeloženo: