DomůFórumKasinaZotaBet Casino - všeobecná diskuze

ZotaBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Radka
|
11 287 zobrazení 69 odpovědí |
|
12 3 4
před 7 měsíci

Můžete mi ukázat nějaký zákon, ze kterého to citujete? Protože když žádám o sebevyloučení, měl by se mě zeptat na důvod proč. Můj problém je, že když se ptám. Dostávám odpověď od agenta, který se mě snaží přesvědčit, abych se nevylučoval. Myslíte si, že je to přijatelné? Stačí odpovědět ano nebo ne

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslíš, že je to přijatelné? Tohle je právě dnes ráno. To, co dělají, je nezákonné a chci, aby přestali. A budou. S vaší pomocí nebo bez ní file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Na základě mé předchozí odpovědi ano – v případě, že jste se nezmínil o problémech s hazardem nebo jakkoli naznačil, že bojujete se závislostí, je normální, že se zaměstnanec kasina snaží vyhnout ztrátě zákazníka.

Pokud byste však zmínili závislost na hazardních hrách, taková reakce by byla zcela mylná.

Je možné, že právníci by uvažovali zcela jinak, přesto se zde v Casino Guru zaměřujeme na principy spravedlivého hazardu. Pokud preferujete právní optiku, neváhejte se poradit s právníkem, prosím.

Snažíme se k vám být féroví a upřímní a stále rozumíme, pokud preferujete jiný názor.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Upřímně nemohu uvěřit, že byste udělali cokoliv, abyste se postavili na obranu sázkové kanceláře. Jste odporní

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Můžete mi říct, jak to posouvám zákonným způsobem?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Takže když požádám o sebevyloučení? Neměli by se mě ptát na důvod?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pamatujete si na snahu, kterou jsem zmínil? Tohle je ta část.

No podle mě je na hráči, aby ten požadavek dal jasně najevo. Pomocný pracovník může rozpoznat určité znaky, ale je bezmocný, pokud je požadavek jen vágní.




Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můžete mi ukázat nějaký zákon, ze kterého to citujete? Protože když žádám o sebevyloučení, měl by se mě zeptat na důvod proč. Můj problém je, že když se ptám. Dostávám odpověď od agenta, který se mě snaží přesvědčit, abych se nevylučoval. Myslíte si, že je to přijatelné? Stačí odpovědět ano nebo ne

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Přečtěte si prosím mou předchozí odpověď. S legislativou to nemá nic společného. Pokud jde o zbytek, věřím, že jsem již odpověděl.

Bohužel si představuji, že musí být těžké přiznat si závislost, i když slouží pouze jako důvod k uzavření účtu. Ale to nic nemění na tom, že ten hráč je ten, kdo žádá akci, takže bych řekl, že takový člověk by se měl alespoň snažit být konkrétní pro svou vlastní bezpečnost.

Jak jsem řekl, pokud dáváte přednost "právním rozhovorům", obraťte se prosím na právníky. Nemůžeme jednat jejich jménem.

Každopádně odcházím. Dávej na sebe pozor prosím.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můžete mi říct, jak to posouvám zákonným způsobem?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemám ponětí; tuto možnost musíte probrat s právníkem. Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mám problém se Zotabetem, vždy chtějí více dokladů, aby se vyhnuli výplatě

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, mám problém se zotabetem. Nechtějí platit. pozdravy

Automaticky přeloženo:
Anonymized602
před 7 měsíci

Dobrý den, vidím, že je nutné, abyste prošli ověřením účtu, což podle toho, co popisujete, asi nezvládnete. Jak dlouho vaše situace trvá a jaké další dokumenty od vás kasino ještě vyžaduje? Byly schváleny ty, které jste poslali předtím?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zažívám stejné problémy se Zotabetem - nejprve jsem se několikrát pokusil zavřít svůj účet e-mailem - stále mi odeslali e-mail se stejným tématem 'Proč nejste spokojeni? Jak tě můžeme přimět zůstat? - to není užitečné a nemyslím si, že je to něčí věc, proč chce zákazník zavřít účet. Podlehl jsem, když mi na účet klesli €40 a pokračoval jsem ve hře. Nyní čekám 4 dny na výběr -

Automaticky přeloženo:
cailindeas
před 7 měsíci

Dobrý den, určitě to není nejhezčí, pokud chcete zavřít účet, který se neděje a kasino vás láká ke hře. Řekl bych, že takové informace by měli brát vážně a měli by se tím zabývat a pokusit se váš účet zavřít, pokud chcete. Pokud to stále nemůžete uzavřít a chtěli byste, můžete kontaktovat náš reklamační tým, který se vám pokusí pomoci.

Pokud jde o výběry z kasina, dáváme jim 14 dní na to, aby vyřešili vše důležité a poslali vám peníze. Řeklo vám kasino také, proč už to nějakou dobu trvá a stále jste nedostali peníze? Na druhou stranu bych se zatím nebál, jestli to budou jen 4 dny a uvidíme, jak to půjde.

Pokud zjistíte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Neobtěžujte se podáním stížnosti na webovou stránku za neuzavření vašeho účtu. Casino Guru nevidí nic špatného na těchto hrozných hrozných technikách. Ve skutečnosti z toho dělají chybu zákazníci. Pokud si přečtete ty příšerné Radkasovy komentáře k tomuto vláknu

Automaticky přeloženo:
Jacko138
před 7 měsíci

Chtěl bych vás požádat, abyste nikoho z nás zbytečně neuráželi. Jsme admini na fóru a snažíme se pomáhat radami a doporučovat hráčům, co mohou dělat v době potíží.

Ve vašem případě jasně vidíte, proč vám nebylo možné pomoci: "Případ jsme prozkoumali a zjistili jsme, že hráč jako důvod sebevyloučení jednoznačně neuvedl závislost na hazardních hrách, což bylo pro nás zásadní, abychom zasáhli." poradil mu, jak správně požádat o sebevyloučení, a nasměroval ho na náš nástroj pomoci při sebevyloučení."

Pokud chcete zrušit svůj účet nebo se vyloučit, pak je nutné takové věci zmínit a také to musí mít nějakou formu. Není to jednoduchá záležitost a měla by být brána vážně z obou stran.

To je vše, co vám k tomu mohu říci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Takže musím mít závislost na hazardu, aby mi zrušili účet???

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslím, že tam máš chybu

Automaticky přeloženo:
Jacko138
před 7 měsíci

Neřekl bych to přesně tak, protože to není pravda, ale už jsme to řešili, podle stížnosti, kterou jste uvedl, že se vám stránka nelíbí, a očekávali jste uzavření účtu nebo sebevyloučení. Bohužel to není to, co byste v takovém případě měli dělat a Veronika vám poskytla všechny informace, které mohla. Nejsem si jistý, co víc měla udělat. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Žádní lidé nemusí vidět, že lžete. Neřešíte stížnosti. Takže prosím přestaňte dávat lidem naději. Moje stížnost nebyla řádně vyřízena. Žádal jsem, aby byl můj účet více než 50krát vyloučen nebo uzavřen. To není normální a nechutné chování, nahlásil jsem to irskému komisaři pro hazardní hry. Také jsem vás nahlásil. Nemohl jsem svůj e-mail formulovat jasněji, že chci svůj účet uzavřít.

Automaticky přeloženo:
Jacko138
před 7 měsíci

Tak hodně štěstí s tvým případem. Pokud nikomu nepomáháme, je to váš názor. Myslím, že mnoho hráčů by s vámi nesouhlasilo, ale protože žádná z vašich stížností nebyla vyřešena, protože jste buď přestali reagovat, nebo byli neoprávnění, pak chápu, proč to tak vidíte. Jak jsem řekl, přeji vám hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

A nadále mi posílají e-maily poté, co jsem byl trvale vyloučen. Nic s tím neuděláš. Je to hnus, že prostě nemají hranice. Před více než měsícem jsem vás požádal o pomoc. Tento web má dobrou recenzi. Měli byste se za sebe stydět

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky