Ahoj,
Myslím, že by bylo nejlepší vysvětlit rozdíl mezi sebevyloučením a běžnou žádostí o uzavření účtu. Máte pocit, že vás nedostatek znalostí vede k nepochopení.
"Takže říct někomu, že nejsi šťastný. Nesplňuje to?" Ne, nesplňuje podmínky pro okamžité sebevyloučení.
Abyste mohli trvale uzavřít svůj účet bez jakéhokoli zpoždění kvůli problémovému hraní, musíte ve skutečnosti informovat kasino, že máte co do činění se závislostí.
Pokud tyto informace nemůžete sdílet, neočekávejte řádnou odpověď. Jinak by byl takový přístup docela snadno zneužit. I pro narkomany, a to nemluvím o vás, to chce přesný krok a úsilí, aby uzavřeli své účty správným způsobem.
Podle stížnosti jste tak neučinili.
Důrazně doporučuji, abyste si prohlédli náš bezplatný e-kurz s názvem „Pokročilé statistiky: Bezpečnější hazard"
https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈
Takže už nikdy nebudete opakovat špatné kroky, a to je to, na čem záleží. Naším cílem je snížit potenciální škody prostřednictvím vzdělávání. Pokud nevíte, jak prostředí hazardu prakticky funguje, naprosto chápu, že je snadné cítit, že náš přístup nedává smysl.
Závěr: Říci: „Ahoj, nejsem spokojený. Chci okamžitě zavřít svůj účet" není dobrý způsob, jak požádat o trvalé sebevyloučení kvůli problému s hazardními hrami.
Můžete to prosím zvážit? Doufám, že můžeš. Naším cílem je pouze pomoci vám porozumět tomu, co se děje.
Hello,
I think it would be best to explain the difference between Self-exclusion, and ordinary request for account closure. It feels like your lack of knowledge leads you to misunderstand.
"So telling someone that your not happy. Doesnt qualify?" No, it does not qualify for immediate self exclusion.
In order to permanently close your account without any delay due to problem gambling, you actually need to inform the casino you are dealing with the addicition.
If you can't share this information, do not expect a proper response. Otherwise, such an approach would be misused quite easily. Even for addicts, and I'm not speaking about you, it takes a precise step and effort to close their accounts the right way.
According to the complaint, you failed to do so.
I would strongly recommend you browse our free e-course called "Advanced Insights: Safer Gambling"
https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈
So you will never repeat the wrong steps again, and this is what matters. We aim to reduce potential harm through education. If you do not know how the gambling environment works practically, I totally understand that it's easy to feel that like our approach makes little sense.
Conclusion: Saying, "Hey, I'm not satisfied. Want to close my account immediately" is not a good way to ask for a permanent self exclusion due to having a gambling issue.
Can you please consider that? I hope you can. We only aim to help you understand what's going on.
Automaticky přeloženo: