OK, testoval jsem chatovací robot. Nenabízel žádné účty. Jen jsem mě požádal, abych přidal e-mailovou adresu, kterou jsem použil pro registraci, a dal mi příklad takové e-mailové adresy. E-mailová adresa nebyla skutečná, bylo to jen něco, co si vymysleli, aby mi dali příklad. Jak Radka zmínila, bylo by skvělé, kdybyste zveřejnili screenshot toho, co vidíte v chatovacím botě. Chvíli jsem mluvil s chatovacím robotem a pak jsem byl přesměrován na živého agenta.
Zmínili jste také, že neustále dostáváte propagační e-maily, takže jste se zaregistrovali, kdykoli obdržíte propagační e-mail. To nedává žádný smysl, protože kdykoli obdržíte takový e-mail, můžete se jednoduše přihlásit pomocí účtu, který již máte, aniž byste museli znovu a znovu vytvářet nové účty.
OK, I tested the chat bot. It didn't offer any accounts. I just asked me to add an email address that I used for the registration and gave me an example of such an email address. The email address wasn't a real one, it was just something they made up in order to give me the example. As Radka mentioned, it would be great if you posted a screenshot of what you see in the chat bot. I talked to the chat bot for a while and then I got redirected to a live agent.
You also mentioned that you keep getting promotion emails so you registered whenever you received the promo email. That doesn't make any sense, because whenever you receive such an email, you can simply log in with the account you already have without creating new accounts over and over again.
Automaticky přeloženo: