FórumKasinaZodiac Casino - všeobecná diskuze

Zodiac Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Matiseli
|
10048 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Jo, vidíte, co myslím tím, že říkají jednu věc a ve skutečnosti ukazují důkaz, že dělají jinou, proto je to pro mě frustrující, pak přesně vědí, co dělají, a vědí, že to, co dělají, je špatné, a také jsem řekl, že mám všechno důkaz, že toto kasino rozhodně není spravedlivé ohledně tohoto výběru, a to není příliš obchodní jako Pokud se mě zeptáte, není to nic jiného než obrovský podvod, nevyhrajte příliš mnoho, jinak své výhry nikdy neuvidíte moje byla 32 000 $ a teď mi poslali zpět těch 71 $, které jsem vložil, abych vyhrál peníze, ale výběr jsem nepostoupil předem, stejně se mi to rozhodli poslat zpět, takže mi to může někdo vysvětlit a říkají, že můj účet ukazuje dokonce 12 $ na mém účtu v tomto kasinu je i jejich spořicí účet uzavřen, ale zjevně tomu tak není, když to mohu vyhledat takto správně, tak proč je můj účet nedostupný a poslali mi můj vklad ve výši 71 $ zpět a vymazal moje výhry údajně je, že všechny kasino regulace n taky mi to můžeš říct

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zodiac Casino strhlo 1800 EUR z mého herního a bonusového účtu a nereaguje na mé zprávy ani stížnosti. A nevrátí mi peníze.

Automaticky přeloženo:
lauripykalainen
před 2 roky

Ahoj,

Našel jsem starou stížnost na toto kasino, ale stížnostní tým byl nucen ji zamítnout, protože jste neposkytli požadované informace v daném časovém rámci.

Souvisí tento problém s touto stížností , prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko. Děkuji za pozornost. Tento text souvisí s předmětnou stížností.

Po stížnosti, kterou jsem podal, jsem neobdržel žádné žádosti o vysvětlení. Jen jsem čekal, ale nic nepřišlo.

s pozdravem

Lauri Pykäläinen

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Takže jsem nevěděl, jak používat toto fórum. Čekal jsem na email, který jsem nedostal.

Ahoj Lauri

Automaticky přeloženo:
lauripykalainen
před 2 roky

Ahoj Lauri,

Myslím, že byste měli dostávat alespoň nějaké upozornění, někdy ty automatické odpovědi jdou přímo do složky se spamem nebo na kartu propagace - to se liší. V každém případě, pokud odešlete stížnost, máte k ní vždy přístup z nabídky svého profilu na kartě „stížnosti". Nejlepší je tam jednou za pár dní zkontrolovat, jestli je stížnost aktivní.

Tato stížnost může být kdykoli znovu otevřena, takže neváhejte Kristinu kontaktovat, můžete tak učinit zde , uvedla také svou e-mailovou adresu a můžete ji kdykoli kontaktovat přímo.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky