Opravdu nemám čas vám vše znovu vysvětlovat.
Pokud nezačnete číst a nepřestanete místo toho předpokládat, happy end nebude.
Neustále se vracejte s „hromadnými varováními" bez vůle spolupracovat na stížnostech nebo dožadování se věcí, které jsem vám řekl, že pro vás nemůžeme udělat; hodnocení to nezmění. Takže velký palec nahoru za aktuální stížnost. Doufám, že budeme moci pomoci.
Totéž platí pro mé pokyny pro kontaktování datového týmu. Můžete to pochopit, prosím?
Neurážím tě; ignorujete každé rozumné vysvětlení nebo spolupráci. Jak můžete vidět, vaše příspěvky na fóru nepřinesly výsledky, které byste zřejmě hledali.
Zjevně nejsme schopni splnit vaše přání zde na fóru. Protože nevytváříme hodnocení kasin. Prosím, přijměte to. 🙏
I really do not have time to explain everything all over again to you.
Unless you start reading and stop assuming instead, there will be no happy end.
Keep coming back with "massive warnings" without the will to cooperate through the complaints or demanding things I told you we can't do for you; it won't change the ratings. So, big thumbs up for the current complaint. I hope we will be able to help.
The same goes for my instructions on contacting the Data Team. Can you comprehend that, please?
I'm not insulting you; you ignore every reasonable explanation or cooperation. As you can see, your forum posts have not brought the results you seem to seek.
We are obviously not capable of fulfilling your wishes here on the forum. Because we do not create casino ratings. Please accept that. 🙏
Automaticky přeloženo: