Ve skutečnosti neexistují žádné „statistiky úspěchu", které by nějak ovlivňovaly index bezpečnosti nebo způsob vyřizování stížností. Zdá se, že setrváváte u myšlenky, že si resolver nezaslouží uznání.
Chápu však, co říkáte. Postupujte podle tohoto logis a zůstaňte na chvíli stranou, prosím:
jakmile je stížnost otevřena, musí být také uzavřena v souladu s výsledkem. Výsledkem bylo, že kasino problém vyřešilo, což ve skutečnosti znamená, že problém byl vyřešen. Žádné následky - vyřešeno. Tam, kde chcete zapojit emoce, se řídíme jasnou kategorizací. Je to skutečně tak jednoduché.
Je opravdu úžasné potkat nové členy, kteří přesně vědí, proč a jak bychom měli věci dělat; Vidím, že jsi jedním z nich. prostě není možné najmout tolik datových specialistů, aby měli přehled o každém kasinu. Samozřejmě, abyste zjistili, které kasino bude považováno za nepoctivé, musíte nakonec každé kasino neustále sledovat. Místo toho děláme, co můžeme, a během toho žádáme hráče, aby nám pomohli pomocí funkce aktualizovat nás:
Nebo odeslat kompplanit. Snažím se říci, že nejsme přesvědčeni, že by hazardní hry byly lepším místem bez našeho úsilí jen proto, že stejně jako mnoho dalších nemáme dostatek pracovních sil na to, abychom každé kasino denně sledovali.
Věci nejsou pro nikoho tak jednoduché. Vaše stížnost nám pomůže kasino správně aktualizovat, a co je důležitější, může vést ke snížení indexu bezpečnosti. Myslím, že to stojí za to.
There are actually no "success stats," which would somehow affect Safety Index or the way the complaints are handled. You seem to stick with the idea that the resolver does not deserve the credit.
I understand what you are saying, though. Follow this logis and keep feeling aside for a moment, please:
once opened, the complaint also needs to be closed in accordance with the outcome. The outcome was that the issue got resolved by the casino, which actually means the problem was resolved. No consequences - resolved. Where you want to involve emotion, we just follow clear categorization. It is truly that simple.
It is indeed awesome to meet new members who precisely know why and how we should do things; I see you are one of them. it simply not possible to hire as many data specialists to keep track of every casino. Of course, to determine which casino is about to be considered rogue, you have to in the end constantly monitor every casino. Instead, we do what we can and, in the process, ask palyers to help us by using the update us feature:
Or to submi tthe compplanit. I'm trying to say we are not convinced gambling would be a better place without our efforts just because we, like many others, do not have enough manpower to monitor each casino daily.
Things are not that simple for anyone. Your complaint will help us update the casino properly and, more importantly, may result in a lowered Safety Index. I think it is worth it.
Automaticky přeloženo: