FórumKasinaYbet Casino - všeobecná diskuze

Ybet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od canaberto
|
14808 zobrazení 56 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
canaberto
před 2 roky

Ahoj canaberto,

děkujeme za dobré zprávy 👍. A co váš uzavřený účet? Zajímalo by mě, jestli plánujete přejít do jiného kasina?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Žlab jsem nezavřel. V současné době hraji v kasinu Ybet a v kasinu Macau

Ty z Macaa platí stejně pomalu. Také můj účet stále nebyl ověřen po odeslání dokumentů již dávno.

Na zdraví,

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Řekl bych, že pokud uvažujete o rychlosti výběru, pak by pro vás bylo nejlepší hrát v kasinech s evropskými licencemi nebo dokonce v kasinech, která vlastní španělskou licenci.

Jsem rád, že jste také napsali recenzi na kasino Ybet, protože je to stále čerstvé kasino a neměli jsme na ně moc zpětnou vazbu 👍

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, už týdny se snažím kontaktovat podporu ybet, nic se neděje. Absolutně nejsem spokojen s tím, co je mi nabízeno a nyní se nemohu od poskytovatele dostat. Už nevím, co mám dělat, protože tam zřejmě není podpora, která by se tam o lidi starala. nejhorší poskytovatel co jsem zatím měl, tam se neregistruj, dál se s nimi nedostaneš. Ybet velmi špatné.

Automaticky přeloženo:
monteman
před 2 roky

Ahoj,

co se děje, prosím? Můžete se spojit alespoň přes live chat? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nikdo není k zastižení ani v živém chatu, to je legrační. Snažil jsem se kohokoli kontaktovat, zatím bez úspěchu.

Automaticky přeloženo:
monteman
před 2 roky

To se nezdá být dobré. Mohu vědět, jaký je problém, o kterém byste chtěli diskutovat s kasinem?

Můžeme vám pomoci, nebo mohou mít v této záležitosti nějaké zkušenosti jiní hráči.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, samozřejmě, chtěl jsem si nechat zrušit účet, protože se mi nelíbí poskytovatel a jeho podpora. Podpora na mé dotazy a emaily bohužel vůbec neodpovídá.

Automaticky přeloženo:
monteman
před 2 roky

Ahoj,

bohužel toto kasino nenabízí 24/7 live chat, myslím, že by to situaci vyřešilo. 🤨

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Samozřejmě, kasino nabízí chat 24/7, to je to, co inzerují. co je to s tebou. dostáváte zaplaceno za lhaní pro kasino nebo co se děje. přejděte na stránku a podívejte se. https://www.ybet.com/de/contact/

je opravdu na hovno, co se dá dělat s penězi, hlavně kupujte dobré hodnocení.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
monteman
před 2 roky

Ahoj,

nejsme placeni kasiny, takže nebudu lhát za žádné kasino. Dokážu si představit, že se můžete cítit špatně, protože kasino nevěnuje pozornost vašemu problému, jak jsme si ověřili, kasino v současné době neposkytuje 24/7 live chat, zkontrolujte to zde:

https://casino.guru/ybet-casino-review

file

Je něco, s čím vám mohu pomoci?

Automaticky přeloženo:
canaberto
před rokem

Také věřím, že neexistuje žádný podvod.

Co už napsal ve své recenzi.

Důležité je, že výplaty zde fungují vždy.

Automaticky přeloženo:
alexanderbust976
před rokem

Ahoj,

možná mi teď pomůžeš 🙂

Můžete mi prosím potvrdit, že kasino skutečně poskytuje 24/7 live chat, jen chci, aby recenze byla přesná a výstižná.

Taky by mě zajímalo, jak jsou rychlé výplaty, poradíte?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zdravím všechny, jsem tu nový, ale chci do diskuze přidat, že YBET.COM stáhl stránku z vysílání a spolu s ní i všechny peníze sázkařů. Přišel jsem o 30 000,00 R$, protože jsem je nemohl vybrat a nevím, zda mohu peníze získat zpět u soudu, pokud je v této situaci někdo jiný a může mi pomoci, byl bych vděčný.

Automaticky přeloženo:
TIAGO_SILVA
před 8 měsíci

Ahoj. Tato situace mě mrzí. Pokud chcete, můžete zkusit podat stížnost zde, s naším týmem. Snad ti nějak pomůžou, i když já bych se k tomu nestavěl moc pozitivně. Stačí sledovat odkaz 👈, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobrý den Romi, pokusil jsem se zaregistrovat stížnost, ale neexistuje žádná možnost kasina YBET.

Automaticky přeloženo:
TIAGO_SILVA
před 7 měsíci

Omlouvám se za to, opravdu. Je zde možnost podat stížnost, i když není na seznamu. Bohužel pro toto kasino, jak jsem mluvil s mými kolegy z našeho týmu stížností, nebylo by možné vám jakkoli pomoci. Kasino dříve fungovalo bez licence, takže není možné kontaktovat ADR. Na toto kasino nemáme žádné kontakty a i dříve, jak jsem byl informován, byl problém s kasinem komunikovat. Tak to se opravdu omlouvám, tady vám nemůžeme nijak pomoci.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky