Čekal jsem 20 dní, než toto kasino schválí dokumenty, a neexistuje žádný způsob. Posílám jim e -maily, ale oni odpovídají, v chatu mě několikrát přerušili a na webových stránkách kasina nemám možnost poslat zprávu a nevím, proč mi to nedovolí.
Čekám na výběr, ale pokud dokumenty nebudou schváleny, nebudu je moci vyzvednout.
Je pravda, že mám docela smůlu na kasina, kde se registruji: nejprve GoodWin, pak Cashalot a nyní Ybet.
Všechny dokumenty, které jsem poslal, jsou v ostatních kasinech ověřeny pomocí OK, takže problém není v mých dokumentech, problém je v tom, že nemusí chtít platit ani oni, jak se to stalo v kasinu Cashalot.
A dokonce ani neposílají e -maily s tím, že chybí jakýkoli dokument nebo že se mýlí, jsou rozmazané atd ... jde o to, že nic neposílají, takže z tohoto kasina cítím velkou frustraci
I've been waiting 20 days for this casino to approve the documents and there is no way of it. I send them emails but they answer, in the chat they have cut me off several times and on the casino website I don't have the option to send a message and I don't know why they won't let me.
I have pending withdrawal but if the documents are not approved, I will not be able to collect.
It is true that I have quite bad luck with the casinos where I register: first GoodWin, then Cashalot and now Ybet.
All the documents that I have sent are verified with OK in the other casinos so the problem is not with my documents, the problem is that they may not want to pay either, as happened in the Cashalot casino.
And they don't even send an email saying if any document is missing or that they are wrong, blurred, etc ..... it is that they do not send anything so I feel a great frustration with this casino
Llevo 20 dias esperando que este casino me apruebe lo documentos y no hay forma de ello. Les mando correos pero contestan, en el chat me han cortado varias veces y en la web del casino no tengo la opcion de enviar mensaje y no se porque no me deja.
Tengo retiro pendientes pero si no me aprueban los documentos , no podré cobrar.
Es cierto que tengo bastante mala suerte con lo casinos donde me registro : primero GoodWin, despues Cashalot y ahora Ybet.
Todos los documentos que he mandado estan verificados con OK en los demas casinos por lo que el problema no es de mis documentos, el problema es que a lo mejor tampoco quieren pagar, como me paso en el casino Cashalot.
Y ni siquiera mandan un correo diciendo si falta algun documento o que están mal, borrosos, etc..... es que no mandan nada por lo que siento una gran frustacion con este casino
Automaticky přeloženo: