FórumKasinaYbet Casino - všeobecná diskuze

Ybet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od canaberto
|
11275 zobrazení 56 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Ybet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Čekal jsem 20 dní, než toto kasino schválí dokumenty, a neexistuje žádný způsob. Posílám jim e -maily, ale oni odpovídají, v chatu mě několikrát přerušili a na webových stránkách kasina nemám možnost poslat zprávu a nevím, proč mi to nedovolí.

Čekám na výběr, ale pokud dokumenty nebudou schváleny, nebudu je moci vyzvednout.

Je pravda, že mám docela smůlu na kasina, kde se registruji: nejprve GoodWin, pak Cashalot a nyní Ybet.

Všechny dokumenty, které jsem poslal, jsou v ostatních kasinech ověřeny pomocí OK, takže problém není v mých dokumentech, problém je v tom, že nemusí chtít platit ani oni, jak se to stalo v kasinu Cashalot.

A dokonce ani neposílají e -maily s tím, že chybí jakýkoli dokument nebo že se mýlí, jsou rozmazané atd ... jde o to, že nic neposílají, takže z tohoto kasina cítím velkou frustraci

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

GoodWin a Cashalot mají na našich webových stránkách docela špatné hodnocení. Cashalot má ve skutečnosti velmi špatnou pověst. Ybet je čerstvé kasino, takže je těžké říci. Mohu vám jen doporučit, abyste si zkontrolovali recenze kasin na našem webu, než se tam zaregistrujete. Může vám to hodně ušetřit od bolesti a potíží.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Danieli: Už jsem se díval, než jsem se zaregistroval (kasino Ybet) a vy mu dáváte skóre 6,8, proto jsem se zaregistroval.

Dnes jsem se podíval do kasina a vidím schválené dokumenty kromě jednoho s fotografií s mou tváří (Selfie), která mi říká, že to nevypadá dobře. Vrátil jsem se, abych udělal další fotografii, a poslal jsem je, abych zjistil, jestli mi dají OK. Stává se, že tyto fotografie byly odeslány do Casino Barcelona a několika dalších a POKUD byly schváleny, obávám se, že začínají způsobovat problémy s neplatením.

Špatné na tomto kasinu je, že neposílají e -maily, takže nevím, kdy budu mít dokumenty schválené. Možná je to jediné kasino, které neposílá e -maily, alespoň já je nedostávám (uvítací e -mail jsem obdržel pouze při registraci a je to)

Vše nejlepší


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj znovu: Obdržel jsem poštu, že dokumenty byly ověřeny, a již jsem obdržel převod z mého prvního výběru.

Vypadá to, že je to dobré kasino. Co se stane, je, že jelikož mi už někteří dali „plalos", myslel jsem si, že to bude stejné, ale mýlil jsem se a omlouvám se všem

DOBRÉ KASINO, prozatím

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Jsem rád, že jsi zatím spokojený. Doufejme, že to takto bude pokračovat i nadále 🙂 Děkujeme za zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem absolutně nespokojený s vaší službou a vaším přístupem k zákazníkům. Chtěl jsem vybrat 200 $ ze svého účtu, ale nemohl jsem, protože došlo k nějakému zpracování. V důsledku toho jsem čekal dva týdny a moje transakce byla zrušena bez vysvětlení důvodů. Napsal jsem technické podpoře, řekli mi, že ode mě neobdrželi žádné žádosti o výběr. Uvědomil jsem si, že se jedná o skutečný podvod, a nerad se nechávám klamat. Zkuste mě přesvědčit, že neklamete své zákazníky, ale já už jsem přešel na toto kasino runningtozen.org. Rád si přečtu vaši výmluvu, těším se!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, nevím, co mám říct, protože druhý den jsem řekl, že dokumenty schválili, ale od té doby neodpověděli na žádnou poštu a já jen dělám víc, než se jich ptám, protože u Visa už nemůžete ukládat, když první vklad, pokud mi nechali vízum. Ale neodpovídají.

Na druhou stranu zpracovali 600 euro výběrů 4. den a řekli mi, že je dostanu maximálně 6. den, ale dnes je již 6. den a já nedostávám nic. V chatu mi říkají, že nic nevědí, že musíme dál čekat.

Myslím, že toto kasino není tak dobré, protože pokud neodpoví svým uživatelům, nemůže to být dobré kasino.

Pokud dostanu 600 euro svého důchodu, řeknu vám to

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Ano, dejte nám prosím vědět. Souhlasím s tím, že pokud kasino nekomunikuje s hráči, pak to není dobré kasino.

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Žádné překvapení 🙄🙄

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zdá se, že jsem znovu vytvořil špatné kasino a vždy se zaregistruji v těch, které neplatí. V den 1 mi řekli, že převod na můj účet je nastaven, ale nedostanu těch 600 euro, na chatu říkají, že mi to přijde, ale vidím, že ne.

Chystám se podat stížnost, protože už jsem na „čepici" špatných kasin

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zde vkládám přes 4 000 EUR. Prostřednictvím pošty nedostávám vůbec žádnou odpověď. Mohu se k nim dostat přes chat jen na max. 3 minuty, poté mě přerušili. Vidím, že moje peníze jsou odeslány do Keni.

VELKÝ PODVOD

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, nevím co mám dělat? Mám 3 tisíce eur vyhraných otočením libra, vím, že budu mít problémy se získáním svých peněz, protože nabízejí pouze výběry přes Mastercard a bitcoiny. Nemám kreditní kartu a nemám v úmyslu, takže moje jediná možnost je bitcoin. Jakkoli jsem si právě stáhl coinbase, dočetl jsem se, že mi moje banka nedovolí přijmout jakýkoli bitcoin nebo kryptoměnu. Nevím, co mám dělat, může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Jsem stejný lol

Automaticky přeloženo:
PUPPY13
před 2 roky

To je hodně na uložení, kámo

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Nemáte žádná kasina licencovaná ve Španělsku? Tito by měli vždy platit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Peníze stále nedorazí, převod (Wire) byl podle nich stanoven na 4. října Čistá lež.

Tito lidé neplatí ....... v tomto kasinu nikdo nehraje

protože už vědí, že nebudete nic účtovat

Podvodníci

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Bezhotovostní převod může někdy trvat přibližně 10 dní.

také můžete vidět, že jsou velmi pomalí s jinými věcmi. nebo podvod

kdo prozatím ví

pokud neobdržíte peníze během následujících 4-5 dnů, otevřete spor. opatruj se

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Asi bych počkal do středy. Pokud jej nedostanete do středy, pak jste jej pravděpodobně neposlali nebo je někde zaseknutý.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Převod 600 eur nedorazil a neodpověděli ani jednou. Poslední email, který jsem obdržel, bylo zpracování 600 s tím, že za 3 dny ho budu mít na účtu, ale nic nepřijde.

Co můžete proti tomuto špatnému kasinu udělat?

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu