před 3 roky
Zde můžete podat stížnost a také můžete zaslat stížnost licenčnímu orgánu. Mají licenci na Curacau.
You can complaint here and you can send a complaint to the licensing authority as well. They're licensed in Curacao.
0
Zde můžete podat stížnost a také můžete zaslat stížnost licenčnímu orgánu. Mají licenci na Curacau.
You can complaint here and you can send a complaint to the licensing authority as well. They're licensed in Curacao.
Ahoj daniel, hodně jsem si toho tady přečetl a trochu mě znervózňuje, jestli mám být upřímný, dnes mi přišel mail, že mých 5 000 € bylo převedeno nebo jen 4 923 €, pravděpodobně jsou poplatky uhrazeny bankovním převodem, a pak mám stále vyplaceno 2 000 € podle chat, který bude Spuštěn 18. prosince, myslíš, že to přijde, protože když jsem si tady všechno přečetl, ale vůbec to není hodnoceno tak špatně, tak jsem chtěl vědět, zda se to zlepšilo, mají také sportovní sázení atd. Jsou 7000 € a ne 70 € 🙈
Hello daniel have read a lot here and a bit jitter if I'm honest I got a mail today that my 5000 € were transferred or only 4923 € probably fees is out via bank transfer and then I still have 2000 € in payout according to the chat that will Executed on December 18, you mean that comes because when I read everything here but it is not rated that bad at all, so I wanted to know whether it has improved, they also have sports betting etc. They are 7000 € and not 70 € 🙈
Hallo daniel habe hier jetzt viel gelesen und ein bisschen Bammel wenn ich ehrlich bin ich hab heute ne Mail bekommen das meine 5000€ überwiesen wurden bzw nur 4923€ wahrscheinlich Gebühren ist per banktransfer raus und dann hab ich noch 2000€ in Auszahlung laut Chat wird das am 18.12 ausgeführt meinst du das kommt weil wenn ich das hier alles lese🙈🙈 aber so schlecht ist es gar nicht bewertet deswegen wollte ich wissen ob es sich gebessert hat die haben ja auch Sportwetten etc. Sind halt 7000€ und nicht 70€🙈
Ahoj Danieli 🙂
O Ybet je opravdu těžké něco tvrdit. Je to stále nové kasino. Nesledujeme žádnou nevyřešenou stížnost podanou proti nim, takže není důvod se domnívat, že by vám neposlali vaše výhry.
Hi Daniel 🙂
It's really hard to claim anything about Ybet. It's still a new casino. We don't track any unresolved complaint submitted against them so there's no reason to believe that they wouldn't send you your winnings.
Dobře, tak doufám, že to přijde, protože mail řekl 2-3 dny a v chatu vás prostě vyhodí a zablokují a je to o hodně penězích co myslíte jak dlouho mám čekat až dnes nic nepřišlo
Okay then I hope it comes because the mail said 2-3 days and in the chat you are simply thrown out and blocked and it's about a lot of money what do you think how long I should wait until today nothing has arrived
Okay dann hoffe ich mal das es kommt weil in der Mail stand 2-3 Tage und im Chat wird man einfach raus geworfen und gesperrt und es geht halt um ne Menge Geld was meinen sie wie langen ich noch warten soll bis heute ist nix angekommen
Není správné s vámi tímto způsobem komunikovat. Bohužel je to velmi běžný přístup mnoha agentů zákaznické podpory. Mají pocit, že je svými otázkami obtěžujete, ale neuvědomují si, že by tu měli být pro vás a pro vaše otázky. Měli by vás vždy informovat a sdílet s vámi veškeré informace, které smějí sdílet.
It's not right to communicate with you this way. Unfortunately this is a very common approach for many customer support agents. They feel like you bother them with your questions, but they don't realize they should be there for you and for your questions. They should always keep you informed and share any information they're allowed to share with you.
Hezký den, takže výplaty z té doby byly vždy problém, ale teď mám skutečný problém výplata 31.12.21 ve výši 3050 € a jedna z 4.1.22 ve výši 4950 € do dnešního dne nepřišla, ačkoli 31.12.21 v 14:00 přišel mail, že těch 3050 € je vyplaceno drátem, ale do dneška nic, protože to samé 22.4.2000 přišel ráno v 9:00 mail, že 4950 € není zaplaceno. do dneška a vždy o dva dny později to bylo normální ale na chatu se píše jen trpělivost se platí přijde nenaštve nás a vykopni mě fakt nevím co jiného můžu dělat je to 8000 €
Have a good day so the payouts from back then were always a problem but now I have a real problem a payout of 31.12.21 of 3050 € and one from 4.1.22 of 4950 € have not arrived until today although on 31.12.21 at 14:00 o'clock a mail came that the 3050 € are paid out by wire but nothing to this day because the same thing on 4.1.22 came in the morning at 9:00 o'clock a mail that 4950 € are not paid until today and it was always normal two days later there but the chat only says patience is paid will come don't annoy us and kick me out I really don't know what else I can do it's 8000 €
Schönen guten Tag also die Auszahlungen von damals sind erfolgt war immer Problem los aber jetzt habe ich echt ein Problem eine Auszahlung von 31.12.21 von 3050€ und eine vom 4.1.22 von 4950€ sind bis heute nicht eingetroffen obwohl am 31.12.21 um 14:00 uhr ne Mail kam das die 3050€ per wire ausbezahlt sind aber bis heute nix da genauso das gleiche am 4.1.22 kam morgens um 9:00 uhr ne Mail das 4950€ ausbezahlt sind bis heute nicht da und normal war es immer zwei Tage später da aber der Chat sagt nur Geduld ist ausbezahlt wird kommen nerven sie uns nicht und schmeißt mich raus ich weiß wirklich nicht was ich noch tun kann es sind 8000€
Vidím, že tady máte otevřenou stížnost, tak uvidíme, jestli se nám v tomto případě podaří nějak pomoci.
I can see you have an open complaint here so let's see if we manage to help somehow in this case.
Právě mi bylo připsáno kolem 1 000 € , peníze poslány do Nigérie a Keni . Peníze nebyly žádný vklad , ale poplatky , které musím zaplatit . Poplatky a vklady posílají do Keni a Nigérie za kasino s licencí na Curacao !!!chat ohledně této záležitosti a chat okamžitě uzavřeli.
PODVOD PODVOD
GURU POVOLUJÍ TENTO PODVOD, PROTOŽE I KONTROLOVALI KASINA, POUZE REKLAMACE. I PO REKLAMÁCI GURU NEPROVÁDĚJTE ŽÁDNÉ AKCE
I just been credit around 1.000 € , money send to Nigeria and Kenya .Money that wasn't any deposit , but fees I have to pay . Fees and deposits send to Kenya and nigeria for a casino with licence in Curacao !!!chat regarding this issue and they immidiatly closed the chat .
SCAM SCAM
GURU IS ALLOWING THIS SCAM , SINCE THEY EVEN CHECK CASINO'S , ONLY COMPLAINTS . EVEN AFTER COMPLAINS GURU DON'T TAKE ANY ACTIONS
Dobrý den, je nám líto, že máte problémy s poplatky. Je důležité vědět, že nezáleží na tom, kde je kasino geograficky licencováno, pokud jde o bankovní nebo platební poplatky. Je to mezi kasinem a poskytovatelem plateb ovlivněným ceníkem transakce.
Jsme neumožňuje žádný podvod, můžete podat stížnost tady a budeme se snažit, aby vám pomohl a zjistit, co se stalo. Pokud se kterékoli kasino chová k hráčům nečestným způsobem, může se jeho reputační skóre snížit v souladu se závažností jeho jednání.
Hello, I'm sorry you have trouble with fees. It's important to know that it does not matter where the casino is licensed geographically when it comes to any banking or payment fees. It's between the casino and the payment provider affected by the transaction's price list.
We are not allowing any scam, you can submit a complaint here and we will try to help you and find out what has happened. If any casino treats players in an unfair manner its reputation score may decrease in accordance with the severity of its actions.
Nejsme ve spojení s kasinem ani jiným kasinem. Snažíme se mít největší databázi online kasin na světě a shromažďujeme informace o všech druzích kasin. Velké a dokonce i ty špatné.
We're not related to the casino or any other casino. We just try to have the largest online casino database in the world and we collect information about all kinds of casinos. The great ones and even the bad ones.
Dobrý den, dobrý večer, opět jsem měl výplatu 3000 EUR na Ybet dne 8. února 2022, pak jsem dnes dostal e-mail a chat byl zrušen 30 minut byl znovu zrušen a teď najednou byl můj účet z bezpečnostních důvodů zablokován Už se nemůžu ani přihlásit Píšu jim ten chat oni řeknou ano bude to znovu aktivováno a teď už nepíšou a vyhodili mě z chatu Nemůžu na chat a nemůžu registrujte se a nemohu získat svých 3000 €
Hello good evening I once again had a payout of €3000 at Ybet on February 8th, 2022, then today I received an email and the chat was canceled 30 min it was canceled again and now all of a sudden my account was blocked for security reasons I can't even log in anymore I write the chat to them they say yes it will be activated again and now they no longer write and have thrown me out of the chat I can I can't reach the chat and I can't register anymore and I can't get my 3000€
Hallo guten Abend ich mal wieder hatte am 8.2.22 3000€ in Auszahlung bei Ybet dann heute kommt ne email wurde storniert ich den Chat angeschrieben sagt zu mir die solene ja sie weiß auch nicht sie schreibt dem technischen Team dann die Auszahlung neu beantragt nach ca 30 min wurde sie wieder storniert und jetzt aufeinmal wurde mein Konto aus Sicherheitsgründen gesperrt ich kann mich nicht mal mehr einloggen ich schreibe den Chat an die sagen zu mir ja wird wieder freigeschaltet und jetzt schreiben sie nicht mehr und haben mich aus dem Chat geworfen ich kann den Chat nicht erreichen und mich auch nicht mehr anmelden und komme nicht an meine 3000€
Co mohu udělat nyní podpora prostřednictvím e-mailu stejně nikdy neodpoví, co můžete udělat nyní
What can I do now the support via email never answers anyway what can you do now
Was kann ich den jetzt tun den Support per email antwortet sowieso nie was kann man da jetzt unternehmen
Dobrý den, prošli jste již 2 reklamačními procesy s Ybet Casino a oba byly nakonec úspěšné. Určitě znáte vrták. Stejně tak byste neměli být překvapeni, že platba je opět zpožděna, jednoduše proto, že je to nyní třetí zkušenost. Pokud se vám tento způsob nelíbí, zvažte, zda si najít jiné kasino.
Žádám vás, abyste počkali na tým pro stížnosti.
Hello, you have already been through 2 complaints processes both with Ybet Casino and both were successful in the end. I'm sure you know the drill. As well as you should not be surprised that the payment is delayed again, simply because it's the third experience now. If you do not like it this way, please consider finding yourself a different casino.
I ask you kindly to wait for the Complaint Team.
Ano, není to jen o výplatě, výplatu mi zrušili a pak mě vyhodili a teď se už nemůžu přihlásit, z bezpečnostních důvodů ti zablokovali účet a už nemůžu psát do chatu, to je velké věc u ostatních 2x problém se zpozdila platba ale teď mě akorát zablokovali a mám na tom ještě cca 3300€ a nic jsem neporušil, vždy si dej pozor na všechno a všeobecné obchodní podmínky
Yes, it's not just about the payout, they canceled my payout and then I was kicked out and now I can't log in anymore, your account was blocked for security reasons and I can't write to the chat anymore, that's the big thing Problem with the other 2 times the payment was delayed but now they just blocked me and I still have about 3300€ on it and I didn’t violate anything, always pay attention to everything and the general terms and conditions
Ja da geht es ja jetzt nicht nur um die Auszahlung die haben meine Auszahlung storniert und dann bin ich rausgeflogen und jetzt kann ich mich nicht mehr einloggen es kommt ihr Konto wurde aus Sicherheitsgründen gesperrt und den Chat kann ich auch nicht mehr anschreiben das ist das große Problem bei den anderen 2 mal hatte sich die Auszahlung verzögert aber jetzt haben die mich einfach gesperrt und ich hab noch ca 3300€ drauf und habe auch gegen nix verstoßen achte immer auf alles und die agb
Dobrý den, dobrý večer, opět jsem měl výplatu 3000 EUR na Ybet dne 8. února 2022, pak jsem dnes dostal e-mail a chat byl zrušen 30 minut byl znovu zrušen a teď najednou byl můj účet z bezpečnostních důvodů zablokován Už se nemůžu ani přihlásit Píšu jim ten chat oni řeknou ano bude to znovu aktivováno a teď už nepíšou a vyhodili mě z chatu Nemůžu na chat a nemůžu registrujte se a nemohu získat svých 3000 €
Hello good evening I once again had a payout of €3000 at Ybet on February 8th, 2022, then today I received an email and the chat was canceled 30 min it was canceled again and now all of a sudden my account was blocked for security reasons I can't even log in anymore I write the chat to them they say yes it will be activated again and now they no longer write and have thrown me out of the chat I can I can't reach the chat and I can't register anymore and I can't get my 3000€
Hallo guten Abend ich mal wieder hatte am 8.2.22 3000€ in Auszahlung bei Ybet dann heute kommt ne email wurde storniert ich den Chat angeschrieben sagt zu mir die solene ja sie weiß auch nicht sie schreibt dem technischen Team dann die Auszahlung neu beantragt nach ca 30 min wurde sie wieder storniert und jetzt aufeinmal wurde mein Konto aus Sicherheitsgründen gesperrt ich kann mich nicht mal mehr einloggen ich schreibe den Chat an die sagen zu mir ja wird wieder freigeschaltet und jetzt schreiben sie nicht mehr und haben mich aus dem Chat geworfen ich kann den Chat nicht erreichen und mich auch nicht mehr anmelden und komme nicht an meine 3000€
Jen se ani nepokoušejte vytvořit další účet. Tímto způsobem byste porušili jejich podmínky a výhry by mohly být z tohoto důvodu zrušeny.
Pokud nereagují na vaše e-maily, nemáte přístup k chatu a jednoduše nevíte, co se s vaším účtem děje, pak vám doporučuji podat stížnost znovu.
Just don't even try to create another account. You would breach their terms and conditions this way and the winnings could be voided due to that reason.
If they don't react to your emails, you're unable to access the chat and you simply don't know what's going on with your account, then I advise you to submit a complaint again.
Ne, nezaložil jsem si nový účet ani nic podobného. Teď jsem to udělal a doufám, že dostanu své výhry
No, I haven't opened a new account or anything. I've done this now and hope I get my winnings
Nee hab auch kein neues Konto eröffnet oder irgendwas dies habe ich jetzt getan hoffe bekomme meinen Gewinn
Dobrý den, tato stížnost vyžaduje vaši pozornost, prosím: https://casino.guru/ybet-casino-player-s-account-has-been-blocked
Hello, this complaint need your attention, please: https://casino.guru/ybet-casino-player-s-account-has-been-blocked
Petronela: Už jsem dostala těch 1500 eur. Stále potřebuji 1500 plus 300, které zřejmě zpracovaly vše najednou, protože včera mi poslali e-mail, že mi převedli 1875 (možná odečetli 25 eur provize)
Až těch 1875 nasbírám, řeknu vám to.
Petronela: I have already received the 1,500 euros. I still need 1500 plus 300 that apparently have processed everything at once because yesterday they sent me an email saying that they had transferred 1875 to me (maybe they have deducted 25 euros of commission)
When I collect those 1,875, I'll tell you.
Petronela : ya me han llegado los 1500 euros. Todavia me faltan 1500 mas 300 que por lo visto han procesado todo de una sola vez porque ayer me mandaron un correo que decia que me habian tarnsferido 1875 ( sera que me han deducido 25 euros de comision)
Cuando cobre esos 1875 se lo digo a usted.
Ahoj,
to je dobré znamení. Děkujeme, že jste se s námi podělili.
Doufejme, že brzy dostanete zaplaceno v plné výši. 🤞
Hello,
that's a good sign. Thank you for sharing with us.
Hopefully, you'll get paid in full soon. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.