DomůFórumKasinaYbet Casino - všeobecná diskuze

Ybet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

24 626 zobrazení 70 odpovědí |
před 4 roky
|
1...3 4
Přidat příspěvek
XRISTOFOROS82
před 8 měsíci

Dobrý den, nechme prosím hodnocení stranou, protože mám pocit, že bychom se měli zaměřit na situaci, které jste čelili. Představte si, že nemáme ponětí, čím jste si prošli, takže není překvapením, že hodnocení neodpovídá vaší zkušenosti.

Možná to vaše stížnost změní. Jste si prosím jistý, že vám nebyl uveden jediný důvod pro uzavření účtu? Čekal bych alespoň něco...


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Neodpovídají mi na chatu ani na e-maily, které jsem poslal. Nic jiného neumím.

Automaticky přeloženo:
XRISTOFOROS82
před 8 měsíci

Bohužel jsem to moc očekával.

Dostali jste tehdy, když byl váš účet uzavřen, varování, e-mail nebo cokoli jiného zmiňujícího konkrétní pravidlo, které jste měli porušit? To by byl alespoň začátek...

Pokud mohu odhadnout, jakmile vedení kasina považuje záležitost za uzavřenou, jen zřídka odpoví hráčům. Naštěstí stále reagují na stížnosti hráčů.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Při provádění vkladů jsem nic nezlomil, vše bylo v pořádku, jakmile jsem požádal o výběr, začaly problémy a zablokovali mě z chatu, takže jsem nemohl mluvit. Jaké mizerné kasino, poprvé. Myslím, že byste to měli zkontrolovat, protože vidím, že ostatní hráči neobdrželi své výhry z komentářů, které jsem četl.

Automaticky přeloženo:
XRISTOFOROS82
před 8 měsíci

Obvykle, když kasino zablokuje hráčský účet, pošle e-mail s vysvětlením, jaký druh porušení hráč udělal, víte.

Takže je opravdu škoda, že žádné neposlali.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bohužel jsem byl unesen vysokým hodnocením, které jste mu dali. Měl jsem si nejdřív přečíst negativní komentáře ostatních hráčů.

Automaticky přeloženo:
XRISTOFOROS82
před 8 měsíci

Snad se vše nakonec vyřeší. Určitě budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, potřeboval bych vaši pomoc, toto téma se tu už mnohokrát probíralo.


Dostávám informaci, že se mi kontroluje férovost hry a to už trvá asi 20 dní.


Můžete mi pomoct? Podpora mě pořád odrazuje.


Jaké informace, snímky obrazovky atd. ode mě potřebujete, abyste mi pomohli?



S pozdravem, Mummfred2024

Automaticky přeloženo:
Mummfred2024
před 5 měsíci

Dobrý den, nerad zmiňuji tak špatnou zprávu, ale tohle je současná taktika kasina. Tvrdili, že po podání žádosti o výběr zkontrolují herní historii téměř každého hráče. Je to v podstatě schéma, které ostatní odhalili.

Jsem rád, že jsi přišel se stížností; je to nejlepší šance, jakou jsi mohl vyzkoušet.

Prověřím to u kolegy z oddělení stížností; pokud vím, poslali jsme kasinu – konkrétněji vedení skupiny – ultimátum, v němž požadujeme, aby všechny takové akce byly podloženy transparentním prohlášením a aby všechny výběry poplatků byly řádně vyřešeny.


Aktualizace: Zatímco někteří hráči obdrželi plnou výplatu, jiní stále čekají na zbývající výběry. Bylo nám řečeno, že se situace dále vyhrotila.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
Rivurr příspěvek smazal/a
Rivurr
před 5 měsíci

Dobrý den, omlouvám se, ale stížnosti nemám pod kontrolou. Tomáš se o to postará. Pošlu mu vzkaz.

Automaticky přeloženo:
Rivurr příspěvek smazal/a
Rivurr
před 5 měsíci

Právě mi poslal odpověď, že se tou stížností momentálně zabývá. Nebojte se, prosím. Už se tím zabývá.

Automaticky přeloženo:
Rivurr příspěvek smazal/a
1...3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.