Ahoj kasino guru..
Chtěl jsem ověřit svůj účet a vybrat malou částku, kterou jsem vyhrál prostřednictvím svého vkladu.
Můj občanský průkaz byl také ověřen těsně před odesláním žádosti o platbu a do té doby bylo vše v pořádku.
V dalším kroku ověření adresy mám bohužel problém, že ať jsem doposud předložil jakékoli doklady, žádný z nich k ověření adresy nestačil, ať už to byl výpis z účtu, účet za internet a telefon nebo účet za elektřinu, chtěl bych PDF a protože u některých z nich, jako je účet za elektřinu nebo telefon a internet, jsem mohl převést pouze příslušnou fakturu do PDF, není akceptována, i když vše odpovídá. Nevím, jaké možnosti bych měl zadat, aby mohla být adresa konečně ověřena a já mohl dostat svou výplatu. Můžete mi možná pomoci vyřešit problém s kasinem.
Rád bych také zmínil, že zákaznický servis je tam opravdu přátelský a vždy se snaží pomoci, ale bohužel nemají jinou možnost, než věc přeposlat nebo mi sdělit, že soubor PDF je dobře viditelný nebo se prostě nehodí. Snímek obrazovky faktury tam není akceptován.
Hello Casino Guru..
I wanted to verify my account and withdraw a small amount that I won through my deposit.
My ID card was also verified immediately before I submitted a request for payment and everything was fine up until then.
In the next step of address verification, I unfortunately have the problem that no matter what documents I have submitted so far, none of them were sufficient to verify the address, whether it was a bank statement, internet and telephone bill or electricity bill, they would like a PDF and since for some of them, like the electricity bill or telephone and internet, I could only convert the corresponding invoice into a PDF, it is not accepted even though everything matches. I don't know what options I should submit so that the address can finally be verified and I can get my payout through. Can you perhaps help me solve the problem with the casino.
I would also like to mention that the customer service there is really friendly and always tries to help, but unfortunately they don't have any other options other than forwarding the matter or telling me that the PDF file is clearly visible or just not suitable. A screenshot of the invoice is not accepted there.
Hallo Casino Guru..
Ich wollte mein Konto verifizieren und eine kleine Summe auszahlen lassen die ich durch meine Einzahlung gewonnen habe.
mein Personalausweis wurde auch direkt verifiziert noch bevor ich ein Antrag auf Auszahlung stellte und bis dahin alles okay gewesen..
bei dem nächsten Schritt der adressverifizierung Habe leider das Problem das egal welche Dokumente ich bisher dort eingereicht habe.. leider keines für Die Verifizierung der Adresse ausreichend waren.. ob kontoauszug Internet und Telefon Abrechnung oder stromabrechnung.. die möchten gerne eine PDF haben und da ich bei einigen so wie bei der stromabrechnung oder Telefon und Internet ..nur eiine dazugehörige Rechnung als PDF umwandeln konnte wird sie nicht angenommen obwohl alles übereinstimmt ist.. ich weiß nicht welche Möglichkeiten ich dann noch einreichen soll damit endlich die Adresse verifiziert werden kann und ich meine Auszahlung auch durchbekomme. Könnt ihr mir vielleicht dabei helfen das Problem mit dem Casino zu lösen.
Möchte auch erwähnen dass der kundendienst dort total freundlich ist und immer versucht zu helfen aber leider auch nicht mehr Möglichkeiten haben außer dass dann weiterzuleiten oder mir zu sagen dass die PDF Datei deutlich sichtbar oder eben nicht passend dafür ist. Ein Screenshot vom Abrechnungen wird dort nicht angenommen.
Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo: