FórumKasinaX7 Casino - všeobecná diskuze

X7 Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Kittykate
|
1346 zobrazení 12 odpovědí |
|
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s X7 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Ahoj kasino guru..


Chtěl jsem ověřit svůj účet a vybrat malou částku, kterou jsem vyhrál prostřednictvím svého vkladu.

Můj občanský průkaz byl také ověřen těsně před odesláním žádosti o platbu a do té doby bylo vše v pořádku.

V dalším kroku ověření adresy mám bohužel problém, že ať jsem doposud předložil jakékoli doklady, žádný z nich k ověření adresy nestačil, ať už to byl výpis z účtu, účet za internet a telefon nebo účet za elektřinu, chtěl bych PDF a protože u některých z nich, jako je účet za elektřinu nebo telefon a internet, jsem mohl převést pouze příslušnou fakturu do PDF, není akceptována, i když vše odpovídá. Nevím, jaké možnosti bych měl zadat, aby mohla být adresa konečně ověřena a já mohl dostat svou výplatu. Můžete mi možná pomoci vyřešit problém s kasinem.

Rád bych také zmínil, že zákaznický servis je tam opravdu přátelský a vždy se snaží pomoci, ale bohužel nemají jinou možnost, než věc přeposlat nebo mi sdělit, že soubor PDF je dobře viditelný nebo se prostě nehodí. Snímek obrazovky faktury tam není akceptován.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Kittykate
před 7 měsíci

Dobrý den, vyrozuměli jsme, že máte problém s ověřením adresy. Vidím, že říkáte, že se chat snaží pomoci, ale moc to nezmůže. Nemáte žádnou alternativu, což je škoda, ale myslím, že musí existovat nějaký dokument, který budete mít v pdf, kde bude vaše adresa v pořádku. Zkoušel jste se zeptat podpory, zda o takovém dokumentu vědí, nebo co zasílají další hráči, kteří jej mohou poskytnout ve formě pdf?

Přesto dáváme kasinům 14 dní na vyřešení ověřovacího procesu, ale pokud se nemůžete nikam dostat a myslíte si, že to tak zůstane a využili jste vše, co máte k dispozici, pak bych vám doporučil reklamaci u nás a uvidíme, co se dá dělat.

Můžete tak učinit zde na tomto odkazu . ⬅️

Snad vše vyřešíte a peníze si také bez dalších problémů vyberete. Pokud se vám podaří posunout dál, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

tak se to právě stalo, viděl jsem tuto reklamu na kasino X7 na jiné velké stránce s recenzemi kasina a byl jsem natolik naivní, že věřil, že když mají skóre 7/10, musí to být dobré místo. Vloženo kolem 1000 dolarů bez jakýchkoliv bonusů, protože jsem se poučil z mých předchozích podvodných setkání na webu na můj účet za bronzový upgrade nebo nějaký podvod (přečtěte si o tom v nevyžádané poště poté) a za dobu, kdy jsem hrál s jejich penězi, jsem prohrál 3~4 2 usd na hru, která nebyla povolena. Vezměte prosím na vědomí, že jsem o těchto penězích ani nečetl, nepřijal je ani o ně nežádal. Měl jsem štěstí a chtěl jsem druhý výběr 1000 USD. Pak jsem znovu vložil 100 USD (bez bonusu) a vsadil jsem super 2 USD na olympus 1000 a byl jsem opravdu rád, že mám na účtu jako 4k. Poté jsem provedl svůj třetí výběr 1000 USD. Po týdnu chtěli vidět mé papíry a vše a spoustu čekání jsem byl ověřen, stále jsem čekal a nakonec jsem dostal mail. Zabavili mi všechny peníze! Protože vložili 25-75 (nepamatuji si) usd a prohrál jsem tři sázky na nepovolenou hru, aniž bych vůbec chtěl jejich podvodné peníze, mělo by to být trestné a cítím se naprosto bezmocný. Včera jsem napsal jejich držiteli licence celý příběh a čekám na odpověď, kontaktoval jsem místo, kde jsem viděl jejich reklamy a oni se rozhodli, že jakmile se zaregistruji na stránce, akceptuji všechna jejich pravidla a že jsem měl kliknout pole přečíst si tato pravidla jako první (?) toto je podvod. (platí této stránce za to, že je viditelná, má dobré skóre a nemohu ani zhodnotit kasino nebo sdílet svůj příběh) nedovolili mi napsat recenzi, dokonce ani odpovědět. Takže lidi.. neudělejte stejnou chybu jako já! Nezapojujte se do Starscream Ltd. vůbec! Slibuji, že toho budete litovat a nedůvěřujte všem stránkám s recenzemi kasin s „nejdůvěryhodnějšími recenzemi na světě", dostávají zaplaceno a ani vám nepomohou nebo vám nedovolí sdílet váš skutečný příběh

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
iheededthecall
před 5 měsíci

V tomto případě bych vám doporučil podat stížnost zde s naším týmem, který se na tento problém podívá hlouběji a pokusí se jej vyřešit. Stačí kliknout na tento odkaz a pokud budete potřebovat další pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

děkuji zkusím to! vážím si toho

Automaticky přeloženo:
iheededthecall
před 5 měsíci

Dobrý den, prostě jsem měl pocit, že bych se měl zeptat na váš pokrok. Jak to jde, možná něco nového?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ne, zabavili více než 2 000 v kasinu x7, protože mi přidali bonus 75 dolarů na můj účet, aniž bych to chtěl, a všechny moje výhry po tomto bonusu jsou pryč, dokonce jsem vložil a udělal opravdu velkou výhru ve hře se svými vlastními penězi , ukradli to všechno. Říká, že mám na účtu 1000 dolarů. Myslím, že to jsou peníze, které jsem vyhrál, než mohli přidat bonusové peníze, ale nezdá se, že bych je mohl vybrat. Už to čeká pár dní a nic se neděje. Není to poprvé, co se to stalo, mám zabavené tisíce dolarů také na Locowinu a poté jsem si slíbil, že už nikdy nebudu hrát s bonusem, a nyní přidávají bonusy, aniž by se místo toho zeptali.

Automaticky přeloženo:
iheededthecall
před 4 měsíci

Vidím, že náš tým již začal pracovat na vaší stížnosti , takže doufejme, že brzy bude moci zjistit více a tento problém vyřešit.

Pokud mezitím máte nějaké aktualizace, ozvěte se; rádi bychom je slyšeli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vyhněte se tomuto podvodnému kasinu, můj výběr nyní čeká na 7 dní a každý den říkají, že bych měl počkat, takže 100% svůj výběr nedostane



Automaticky přeloženo:
maletins
před měsícem

Jak je vysvětleno ve vaší stížnosti, dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než může náš tým pro stížnosti zasáhnout.

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a zda jste tam dříve úspěšně provedli výběry?

Buďte prosím trpěliví a snažte se vyhnout předčasným závěrům.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

mohou moji reklamaci smazat, prostě mi zruší výběr a na účtu mi ponechají pouze můj vklad

takže nedoporučuji tam hrát

Automaticky přeloženo:
maletins
před 4 týdny

Ve skutečnosti je to velmi pádný důvod, proč stížnost pokračovat. Kasino se rozhodlo zrušit vaše výhry, ale to neznamená, že je to spravedlivé řešení, takže, abyste to zjistili, přejděte do stížnosti a uveďte všechny podrobnosti o této nové události. Pokud nyní stížnost zavřete, kasino nebude zatlačováno v případě, že jeho jednání bylo neférové, a také ztratíte šanci na získání podpory. Není to dobrý nápad, když se mě ptáte.

Aktualizujte ji hned teď tím, že místo toho přistoupíte ke stížnosti . 👈


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky