DomůFórumKasinaWizebets Casino - všeobecná diskuze

Wizebets Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

19 006 zobrazení 76 odpovědí |
před 2 roky
|
1...3 4
Přidat příspěvek
Jaro
před rokem

Ahoj udělal jsem to přímo ze svého účtu a zatím nic ....ani v zůstatku v kasinu ani na bankovním účtu neposílám e-maily a odpovídají automaticky 😔

Automaticky přeloženo:
tftcosta
před rokem

Ahoj, dělal jsem to přímo z mého bankovního účtu a zatím se nic nezobrazuje ani na zůstatku, ani na bankovním účtu ☹️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stalo se mi to samé a bylo mi řečeno, že to může trvat až 48 hodin (pracovních dnů). Pokud po uplynutí této lhůty svůj vklad neobdržíte, zašlete e-mail s platebními údaji a dokladem o platbě a kontaktujte chat podpory. Osobně doporučuji používat Skrill pro vklady a výběry v kasinech. Vždy to najdu rychleji a téměř bez problémů! Doufám, že se vám podaří vyřešit tento problém s vkladem!

Automaticky přeloženo:
tftcosta
před rokem

Dobré ráno, nikdy se mi to nestalo a zatím nic v kasinu ani zůstatku na účtu není. Už jsem jim poslal účtenku a oni to prostě ignorují a říkají, že moje banka to nezaplatila a to je lež..😔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, nikdy se mi to nestalo a zatím nic v kasinu ani zůstatku na účtu není. Už jsem jim poslal účtenku a oni to prostě ignorují a říkají, že moje banka to nezaplatila a to je lež..😔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co kdybyste se pokusili kontaktovat společnost zpracovávající převod? Představuji si, že existuje prostředník.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj udělal jsem to přímo ze svého účtu a zatím nic ....ani v zůstatku v kasinu ani na bankovním účtu neposílám e-maily a odpovídají automaticky 😔

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, pokud nedostanou zaplaceno, možná vám ještě nemají co říct. Když se tedy podíváte na výpis z účtu, záloha je již stržena z vašeho účtu a platba tedy proběhla bez problémů, ano? Myslím, že na to budete muset počkat a pokud se nic nestane, kontaktoval bych kasino a ukázal jim doklad z výpisu z účtu, že vklad byl převeden.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den, už jsem to poslal a prý je to problém mé banky, to je lež. Mám doklad o zaplacení, který jsem jim již poslal. Všichni jsou to lháři, zatím nic na zůstatku v kasinu ani na bankovním účtu 😔

Automaticky přeloženo:
tftcosta
před rokem

Dobrý den, v bance jsem již byl, doklad o platbě jsem již poslal a stále tvrdí, že to byla moje banka, která platbu neprovedla, to je lež, doklad mám a už jsem poslal jim to, prostě mě ignorují, je jim to jedno, jsou to zloději, poslal jsem už více než 20 emailů a nic než automatické odpovědi, že je to chyba mé banky a já mám důkaz...každopádně už si nevím rady, kéž by situaci vyřešili, ale vidím, že nic neudělají a takhle budou šidit své zákazníky 😔

Automaticky přeloženo:
xanarony1
před rokem

Bohužel je to složitý proces a často je potřeba kontaktovat poskytovatele plateb. Ale pokud jste tak učinili a z vaší strany je vše v pořádku, pak si pravděpodobně budete muset jen počkat. Možná by bylo dobré vědět, jestli má kasino i poskytovatele třetí strany, přes kterého peníze zpracovává, a jestli tedy může zahájit vyšetřování. Ale to je jen myšlenka a podle toho, jak s vámi kasino komunikuje, to nemusí být tak jednoduché.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vklad proveden. Finanční prostředky schváleny a odeslány.


Neobjevil se v kasinu. Bylo to kryptoměnové, takže to na jejich straně bylo velmi snadné vidět.


Ještě to nepřidali. Zavřeli chat a řekli, ať čekám na e-mail.


Vidím tu i další podobné stížnosti.


prosím o nižší hodnocení.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 4 měsíci

Jak už víte, takto to nefunguje. Prosím, odešlete místo toho stížnost. 🙏 Pak druhý tým rozhodne o konečném výsledku. Možná vám v budoucnu pomůže tento návod, jak hodnotíme kasina:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Zveřejňování takových příspěvků na fóru nemá takový efekt. Jsem tu jen já a moji dva kolegové.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jak už víte, takto to nefunguje. Prosím, odešlete místo toho stížnost. 🙏 Pak druhý tým rozhodne o konečném výsledku. Možná vám v budoucnu pomůže tento návod, jak hodnotíme kasina:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Zveřejňování takových příspěvků na fóru nemá takový efekt. Jsem tu jen já a moji dva kolegové.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Píšu to do vlákna/fóra, aby si to mohli přečíst a vidět i ostatní hráči.


Zatím nemusím podávat stížnost. Dávám tomu asi 24 hodin. Pokud se to nevyřeší, tak to udělám. Nechci zahlcovat stížnostmi a nedat kasinu čas. Máte už stížností dost.


Jsem trpělivý/á.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 4 měsíci

Dobře, v tom případě tomu opravdu nerozumím

„Vidím tu i další podobné stížnosti."

„Prosím, nižší hodnocení." Rozhodně ne pro hráče, myslím. 🙂

V každém případě doufám, že se jim to podaří vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, v tom případě tomu opravdu nerozumím

„Vidím tu i další podobné stížnosti."

„Prosím, nižší hodnocení." Rozhodně ne pro hráče, myslím. 🙂

V každém případě doufám, že se jim to podaří vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, když se jedná o problémy, zejména s platbami a podivným chováním, navrhl jsem snížit hodnocení. Váš přístup k kasinu příliš vysoko způsobil spoustu problémů.


Já sám jsem se zaregistroval u ybets, protože jste měli hodnocení 9,1, což znamená bezchybné a jedno z nejlepších kasin v okolí. Teď čekám na platbu 45 dní, stejně jako desítky dalších.


S casinoguru a všemi jeho detaily jsem byl docela nováček. Jen jsem si to prohlížel a podal stížnost, takže jsem věřil vysokému hodnocení.


Když snížíte nebo dáte správné hodnocení, hráč si to více prozkoumá a zjistí, proč to tak je. Takže ano, je to pro hráče. Pro koho dalšího je hodnocení určeno?


Vidím, že si ostatní stěžují na stejný problém, jako mám já. Takže pokud se to týká historie, mělo by tam být nějaké varování, nebo něco takového. Tomuto kasinu bych se vyhnul, ale teď s nimi musím bojovat a trávit čas a energii, abych dostal zpět svůj vklad, který zmizel.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 4 měsíci

Ahoj znovu,

V tomto bodě mluvíme o kasinu Wizebets a já stále nevím, co se ve vašem případě přesně stalo. Nepodal jste žádnou stížnost, takže žádat o změny v indexu bezpečnosti nebo očekávat nějaké přímé kroky opravdu nedává smysl.

Tento problém jsme již řešili. Byli jste informováni, že pokud se něco pokazí, je nezbytný proces podávání stížností. Bez ověřeného případu nemůžeme upravit hodnocení jen proto, že někdo říká, že by mělo být nižší.

Toto vlákno se také týká pouze jednoho kasina. Pokud chcete prodiskutovat problémy s jinými kasiny, která jste zmínili, použijte prosím příslušné vlákno na fóru nebo tam také podejte stížnost, pokud je to v rámci 6měsíční lhůty. 🙏

Chápu, že jsi frustrovaný/á, ale pokračování v tomto dohadování se bez konkrétních kroků nepomůže. Pokud chceš věci pohnout kupředu, už víš, co máš dělat.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, podal jsem stížnost. Řekli jste mi, abych počkal 30 dní, což je dost divné.


Krypto vklady se nedají zkazit.


Poskytl jsem jim doklad o vkladu, číslo transakce a doklad o tom, že byla částka vložena v jejich kasinu.


Už jsou to 4 dny a ignorují mě, takže se zdá, že toto kasino prostě krade vklady.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 4 měsíci

Jediná stížnost na toto kasino, která byla z vašeho účtu podána, je tato a byla podána před pár dny. Veronika na tom, jak vidím, pracuje a o 30denním čekání, jak jste vlastně napsal, se nemluví. 🤷‍♀️

Toto napsala:

„Pokud váš vklad nikdy nebyl připsán na váš kasinový účet, jediné, co mohu doporučit, je kontaktovat svého poskytovatele platebních služeb a prošetřit situaci. Mějte prosím na paměti, že tento proces může být složitý a může trvat až měsíc. V takových případech je schopnost kasina zasáhnout často omezená."

Stížnost tedy zůstane po tuto dobu otevřená a budeme čekat na vaše další informace.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.