DomůFórumKasinaWizebets Casino - všeobecná diskuze

Wizebets Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Nemokid
|
8 448 zobrazení 68 odpovědí |
|
1...3 4
Jaro
před 2 dny

Ahoj udělal jsem to přímo ze svého účtu a zatím nic ....ani v zůstatku v kasinu ani na bankovním účtu neposílám e-maily a odpovídají automaticky 😔

Automaticky přeloženo:
tftcosta
před 2 dny

Ahoj, dělal jsem to přímo z mého bankovního účtu a zatím se nic nezobrazuje ani na zůstatku, ani na bankovním účtu ☹️

Automaticky přeloženo:
včera

Stalo se mi to samé a bylo mi řečeno, že to může trvat až 48 hodin (pracovních dnů). Pokud po uplynutí této lhůty svůj vklad neobdržíte, zašlete e-mail s platebními údaji a dokladem o platbě a kontaktujte chat podpory. Osobně doporučuji používat Skrill pro vklady a výběry v kasinech. Vždy to najdu rychleji a téměř bez problémů! Doufám, že se vám podaří vyřešit tento problém s vkladem!

Automaticky přeloženo:
tftcosta
včera

Dobré ráno, nikdy se mi to nestalo a zatím nic v kasinu ani zůstatku na účtu není. Už jsem jim poslal účtenku a oni to prostě ignorují a říkají, že moje banka to nezaplatila a to je lež..😔

Automaticky přeloženo:
včera

Dobré ráno, nikdy se mi to nestalo a zatím nic v kasinu ani zůstatku na účtu není. Už jsem jim poslal účtenku a oni to prostě ignorují a říkají, že moje banka to nezaplatila a to je lež..😔

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Co kdybyste se pokusili kontaktovat společnost zpracovávající převod? Představuji si, že existuje prostředník.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj udělal jsem to přímo ze svého účtu a zatím nic ....ani v zůstatku v kasinu ani na bankovním účtu neposílám e-maily a odpovídají automaticky 😔

Automaticky přeloženo:
před 21 hodinami

No, pokud nedostanou zaplaceno, možná vám ještě nemají co říct. Když se tedy podíváte na výpis z účtu, záloha je již stržena z vašeho účtu a platba tedy proběhla bez problémů, ano? Myslím, že na to budete muset počkat a pokud se nic nestane, kontaktoval bych kasino a ukázal jim doklad z výpisu z účtu, že vklad byl převeden.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 19 hodinami

Dobrý den, už jsem to poslal a prý je to problém mé banky, to je lež. Mám doklad o zaplacení, který jsem jim již poslal. Všichni jsou to lháři, zatím nic na zůstatku v kasinu ani na bankovním účtu 😔

Automaticky přeloženo:
tftcosta
před 19 hodinami

Dobrý den, v bance jsem již byl, doklad o platbě jsem již poslal a stále tvrdí, že to byla moje banka, která platbu neprovedla, to je lež, doklad mám a už jsem poslal jim to, prostě mě ignorují, je jim to jedno, jsou to zloději, poslal jsem už více než 20 emailů a nic než automatické odpovědi, že je to chyba mé banky a já mám důkaz...každopádně už si nevím rady, kéž by situaci vyřešili, ale vidím, že nic neudělají a takhle budou šidit své zákazníky 😔

Automaticky přeloženo:
xanarony1
před hodinou

Bohužel je to složitý proces a často je potřeba kontaktovat poskytovatele plateb. Ale pokud jste tak učinili a z vaší strany je vše v pořádku, pak si pravděpodobně budete muset jen počkat. Možná by bylo dobré vědět, jestli má kasino i poskytovatele třetí strany, přes kterého peníze zpracovává, a jestli tedy může zahájit vyšetřování. Ale to je jen myšlenka a podle toho, jak s vámi kasino komunikuje, to nemusí být tak jednoduché.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky