Ano, když se jedná o problémy, zejména s platbami a podivným chováním, navrhl jsem snížit hodnocení. Váš přístup k kasinu příliš vysoko způsobil spoustu problémů.
Já sám jsem se zaregistroval u ybets, protože jste měli hodnocení 9,1, což znamená bezchybné a jedno z nejlepších kasin v okolí. Teď čekám na platbu 45 dní, stejně jako desítky dalších.
S casinoguru a všemi jeho detaily jsem byl docela nováček. Jen jsem si to prohlížel a podal stížnost, takže jsem věřil vysokému hodnocení.
Když snížíte nebo dáte správné hodnocení, hráč si to více prozkoumá a zjistí, proč to tak je. Takže ano, je to pro hráče. Pro koho dalšího je hodnocení určeno?
Vidím, že si ostatní stěžují na stejný problém, jako mám já. Takže pokud se to týká historie, mělo by tam být nějaké varování, nebo něco takového. Tomuto kasinu bych se vyhnul, ale teď s nimi musím bojovat a trávit čas a energii, abych dostal zpět svůj vklad, který zmizel.
yes when they are issues especially with payment and odd behavior I suggested lowering the rating. Your guys rating casino too high have caused a lot of issues.
Me alone, i signed up with ybets because you had a 9.1 rating which mean impeccable and one of the best casinos around. I am now waiting 45 days for payment as are dozens of others
I was fairly newish to casinoguru and all the ins and outs. i just browed before and posted a complaint so I trusted the high rating
When you lower or give a proper rating, it makes a player do more research into why. So yes it is for the player. Who else is the rating for?
i see others complainiing of the exact issue im having. So if it is a history there should be some type of warning or something is all. i would have avoided this casino but now i have to fight with them and spend time and energy on getting my deposit that disappeared.
Automaticky přeloženo: