Odpadky pomáhají casinoguru. Sebevyloučení by se nemělo odebírat .. wizebets to dokonce tvrdí ve svých vlastních T&C atd. A wizebets tvrdí, že žádám o znovuotevření svého účtu, což jsem neudělal. Požádal jsem tehdy, aby za mě vybral své výhry, protože jsem měl sebevyloučení. A oni řekli, že to nejde sundat!!!
Casinoguru zjevně stojí za wizebets. Což je blbost.
Od casinoguru jsem čekal víc.
Nyní moje stížnost dokonce říká, že jsem požádal o odebrání vlastního vyloučení? Což jsem neudělal! Ano, první den a pak řekli, že to není povoleno a musím čekat 3 měsíce, než bude moje sebevyloučení provedeno! Jaká hovadina.
Ive kontaktoval Curacao liscense, o kterém tvrdili, že má. Ale dostal jsem e-mail, že nemají licenci.
Rubbish help casinoguru. Selfexclusion should not be taken off .. wizebets even says that in their own T&C etc. And wizebets claims I ask to reopen my account wich I did not.. i asked then to withdraw my winnings for me because I had a selfexclusion. And they said it could not be taken off !!!
Clearly casinoguru stands behind wizebets. Wich is bullshit.
I expected more from casinoguru.
Now my complaint even says I requested to take my selfexclusion taken off? Wich I did not! Yes the first day and then they said it was not allowed and I needed to wait 3 months for my self exclusion be done! What a bullshit.
Ive contacted the Curacao liscense wich they claimed to have. But I got a email they do not have a liscense.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: