Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaWizebets Casino - všeobecná diskuze

Wizebets Casino - všeobecná diskuze

 od Nemokid
|
11 856 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2...4
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wizebets Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Doporučuji přečíst si recenze na Trustpilot o dobrotě webu: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com

Automaticky přeloženo:
Nemokid

Jen přidávám upozornění:

"Považujeme některé klauzule, které se objevují v podmínkách tohoto kasina, za nespravedlivé."

Z mého pohledu není Trustpilot tak důvěryhodný, jak se zdá.

Automaticky přeloženo:
Radka

Stejně jako všechny stránky tohoto rozsahu existují podezřelé recenze, ale pokud je 8 z 10 negativních, musí být něco špatně. Kromě omezení nespravedlivých výběrů vzhledem k tomu, že automaty prohrávají 9krát z 10, pokud jde o absolutní zůstatek, musíme vidět načasování plateb, které dnes nejlepší kasina zpracovávají za méně než 24 hodin a dokonce okamžitě.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Nemokid

Musím jen říct, že na základě našich vlastních zkušeností nemůžete Trustpilotu věřit. Můžete si tam platit za co chcete. Pokud chcete někomu poškodit pověst, můžete si vytvořit tolik účtů, kolik chcete, a bude mu to jedno, dokud mu společnost nezaplatí. Byla jsem opravdu zklamaná, když jsem zjistila, jak fungují 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel

Osobně čas od času přezkoumávám některé společnosti a pokaždé, když mě požádají o příslušnou dokumentaci, nechám své zkušenosti online, jinak je smažou. Co se týče řečí o placení za pozitivní recenze, to se děje všude (tuším). Bohužel nad vším nakonec vítězí Bůh peněz!

Automaticky přeloženo:
Nemokid

Opravdu po vás žádají dokumentaci? 😲 Pokud jde o Casino Guru, mám zkušenost, že každý může zveřejnit vše a i když předkládáme důkazy, že se recenze nezakládá na skutečnosti, většinou se tím vůbec nezabýváme.

O placených recenzích ani nemluvě. Každý den dostáváme na Casino Guru spoustu falešných recenzí kasin. Je to fakt nepříjemné 😀

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Daniel

Dělají to většinou u negativních recenzí, a pokud jim neposkytnete dokumentaci nebo informace, které požadují pro kontrolu, budou odstraněny. Ale pokud je recenze pozitivní, nebudou se na nic ptát, můžete si prostě vytvořit spoustu účtů a jednoduše hodit recenzi s nápisem „hezký" a nic se nestane. Teď nevím, ale vzpomínám si, že v minulosti to některé společnosti využívaly k odstraňování negativních recenzí, a to i z ověřených profilů a recenzí dobře propracovaných a plných obsahu, u kterého jasně vidíte, že není falešný. Podle mého upřímného názoru to některé společnosti používají nebo používaly ke zlepšení svých hodnocení, a proto už trustpilotu nevěřím

Upraveno
Automaticky přeloženo:
tftcosta

Nedávno jsem se dozvěděl to samé. Takže bohužel soucítím s vaším názorem. 🙁

Mohu potvrdit, že je opravdu velký problém udržet jakékoli hodnocení uživatelů nezaujaté, jen věřím, že TP se nyní mnohem více stará pouze o předplacené účty. Není to čestná cesta.

Automaticky přeloženo:

Nehrajte na wizebety. Hrál jsem tam a mám s nimi problém, ale naprosto ignorují jakoukoli komunikaci. Je to frustrující.

Automaticky přeloženo:
Sabine1984

Ahoj Sabine1984!

Promiň, že to slyším. O co šlo, jestli je v pořádku se s námi podělit?

Možná souvisí problém s vaší stížností?

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, je to o mé stížnosti na SE .. stále čekám na odpověď casinoguru haha


Smutná věc je, že sázky na vize prostě ignorují veškerou komunikaci. Je na hovno, že ke komunikaci potřebujete prostředníka, jako je casinoguru. Ale nevidím jinou cestu, protože ignorují každý e-mail atd... hlásí stížnosti na trustpilot, dokonce i chatová podpora ignoruje. Je to otravné.


Ale jak vidím zde na casinoguru, odpovídají. Takže musím počkat, až casinoguru vyzvedne moji stížnost.


Jak vidím, existuje více stížností na "zodpovědné hraní" s wizebety.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sabine1984

Cítím tě a chápu, že to vzhledem ke všem okolnostem nakreslilo docela hloupý obrázek. 🙁

Pojďme zjistit, co kasino chce říci prostřednictvím stížnosti.

Každopádně vaše stížnost běží, jen dejte Kristině čas na její další zpracování. Podle skutečného časovače má ještě nějaký čas:

file

Buďte trpěliví, prosím, existuje spousta otevřených stížností k řešení 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, aktualizoval jsem svou stížnost tím, že jsem nyní v diskuzi v sekci jejich recenzí.


Je těžké mít trpělivost. Haha, ale já mám taky, chápu. Je to těžké, protože to je jediné místo, kde reagují.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Zkoušeli jste e-mail Xsupport@wizebets.com? V minulosti jsem měl nějaké problémy a kontaktoval jsem je pomocí tohoto e-mailu. Obvykle mě kontaktují zpět za několik minut s dobře propracovanými odpověďmi!

Automaticky přeloženo:
tftcosta

Ne, ignorují mě a odpovídají na 0 e-mailů.

Automaticky přeloženo:

Je mi to líto. Doufám, že se vám podaří vše vyřešit!

Automaticky přeloženo:
tftcosta

Děkuji, taky doufám. Ale vzhled casinoguru nepomůže. Zřejmě je mu dovoleno kdykoli vzlétnout ze sebevyloučení. Pokud vám kasino řekne, že to není povoleno lol.

Automaticky přeloženo:

Odpadky pomáhají casinoguru. Sebevyloučení by se nemělo odebírat .. wizebets to dokonce tvrdí ve svých vlastních T&C atd. A wizebets tvrdí, že žádám o znovuotevření svého účtu, což jsem neudělal. Požádal jsem tehdy, aby za mě vybral své výhry, protože jsem měl sebevyloučení. A oni řekli, že to nejde sundat!!!

Casinoguru zjevně stojí za wizebets. Což je blbost.

Od casinoguru jsem čekal víc.

Nyní moje stížnost dokonce říká, že jsem požádal o odebrání vlastního vyloučení? Což jsem neudělal! Ano, první den a pak řekli, že to není povoleno a musím čekat 3 měsíce, než bude moje sebevyloučení provedeno! Jaká hovadina.


Ive kontaktoval Curacao liscense, o kterém tvrdili, že má. Ale dostal jsem e-mail, že nemají licenci.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sabine1984

Ahoj.

Je mi líto, že nesouhlasíte, ale abych byl spravedlivý a upřímný, dovolte mi přidat toto vysvětlení - jak je uvedeno ve stížnosti:

"Chtěl bych zdůraznit, že žádost o sebevyloučení považujeme za platnou pouze v případě, že byla odeslána podle pokynů uvedených v sekci Zodpovědné hraní kasina. Dále v žádosti o sebevyloučení musí být jako důvod účtu uveden problém/závislost na hazardu." uzavření .

Protože se zdá, že jste jej neposlali na navrhovanou e-mailovou adresu ( support@wizebets.com ) a nevidím, že jste jako důvod jasně uvedli problém s hazardními hrami, obávám se, že nemůžeme kasino přinutit k vrácení peněz vaše vklady. Aniž byste kasino informovali o problému s hazardními hrami, v podstatě jste požádali o prosté uzavření účtu , takže kasino mohlo kdykoli znovu otevřít váš účet."

Mějte to na paměti, prosím.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky