Hmm, je docela zajímavé, že jste pochválil kasino a pokusil se napsat recenzi z dočasné e-mailové adresy.
Zní mi to jako nepříliš důvěryhodný názor.
Hmm, it's kinda intriguing that you compliment the casino and tried to write a review from a temporary email address.
Sounds like not a very trustworthy opinion to me.
Hmm, je docela zajímavé, že jste pochválil kasino a pokusil se napsat recenzi z dočasné e-mailové adresy.
Zní mi to jako nepříliš důvěryhodný názor.
Hmm, it's kinda intriguing that you compliment the casino and tried to write a review from a temporary email address.
Sounds like not a very trustworthy opinion to me.
Myslím, že ne, ale nikdy není nic vyloučeno. Ale nemám rád, když někdo uměle vytváří takový rozhovor. Většinou stejně na svůj příspěvek nedostanu odpověď, což jen utvrzuje v tom, že nejde o upřímný názor. 🤔
I don't think so, but nothing is ever ruled out. But I don't like it when someone artificially creates such a conversation. Most of the time I don't get a reply to my post anyway, which just reinforces that it's not an honest opinion. 🤔
Ahoj
Nehrajte v tomto kasinu
Z velmi prostého důvodu
Ověření je prostě nemožné.
dík
hello
Don't play at this casino
For a very simple reason
Verification is simply impossible.
Thanks
ola
Não joguem neste casino
Por uma razao muito simples
A verificação é simplesmente impossivel.
Obrigado
Zdravím Vás, na úvod by se slušelo říci, proč jste tohoto názoru. Co se stalo v kasinu, když jste je nazval podvodníky? Mohl bys mi to prosím popsat?
Greetings, to begin with, it would be appropriate to say why you are of this opinion. What happened in the casino when you called them scammers? Could you describe it for me please?
přečtěte si všechny recenze Jaro. Na svých stránkách tvrdí nejrůznější záruky/férové sázení, které tam prostě není. Také licence, které nemají. V mé zemi také nelegálně nabízejí služby. Pravděpodobně i jiné země. Agresivně cílí na klienty, pokud mají takovou smůlu, že se tam zaregistrovali. jakmile se přihlásíte, už se nikdy nemůžete odhlásit! 🙂 Také, nyní hotovo s kasinovými 'guru', protože ti jsou tu samozřejmě proto, aby chránili průmysl, který vydělává peníze na tom, že dělá lidi nemocnými, závislými a nešťastnými, a dále zvyšuje ante (promiňte slovní hříčku) totálním dravým chováním. Jsem zvědavý, jestli tady bude můj příspěvek viditelný za měsíc.
Takže velká vlna na rozloučenou všem uživatelům: nepoužívejte tento web nebo toto fórum, jeho totální svinstvo a nemá žádnou objektivitu ani úmysl vám pomáhat jakýmkoli způsobem, který je pro vás výhodný. A ve stejném duchu: velká hromada hnoje každý, celý den všem lidem, kteří ‚pracují‘ pro kasino guru. Ať vás vaše karma zasáhne na nepříjemném místě ve chvíli, kdy jste to nečekali. Nebo máte jen svědění, které nemůžete dosáhnout dvakrát denně. čau!
read all the reviews Jaro. They claim all sorts of safeguards/fair betting on their site which is just not there. Also licences, which they dont have. Also they are illegally offering services in my country. Probably other countries too. They aggressively target clients if they are so unlucky to have registered there. once you check in, you can never check out! 🙂 Also, now done with casino 'guru' as they of course are here to protect the industry which makes it's money out of making people sick, addicted and miseralble and upping the ante further (forgive the pun) by total predatory behaviour. Am curious if my post will be visible here in a month or so.
So a big wave of goodbye to all users: don't use this site or this forum, its total crap and has no objectivity or intention to aid you in any way that is beneficial to you. And in the same vein: a big pile of dung every, all day to all the people who 'work' for casino guru. May your karma hit you in an uncomfortable spot at a moment you hadn't expected it. Or just have an itch you cannot reach twice a day. Bye!
Nechápu, kde se to vzalo a proč by hráči neměli používat naše fóra a podobně. Ptal jsem se na vaše zkušenosti, ne na recenze jiných hráčů.
Proč bychom měli chránit kasina, také nechápu. Jak jsme chránili kasino, nic konkrétního jste neřekl. Moc nechápu, proč na někoho z nás útočíte, ale pokud říkáte takové obecné věci a obviňujete nás z něčeho, co nemůžete podložit důkazy, váš účet bude zablokován.
Nechtěl jsem, aby to tak bylo, a nechci vyhrožovat, ale kromě toho, že nás zničíte a neřeknete nic konkrétního, neděláte nic jiného.
I don't understand where it came from and why players shouldn't use our forums and the like. I was asking for your experience not for reviews of other players.
Why we should protect casinos I don't understand either. How did we protect the casino, you didn't say anything specific. I don't really understand why you are attacking any of us, but if you say such general things and accuse us of something you can't back up with evidence, your account will be banned.
I didn't mean for it to go that way, and I don't mean to be threatening, but other than trashing us and saying nothing specific, you're not doing anything else.
mé vlastní zkušenosti s tímto kasinem. Nemůžete být ověřeni. Také míval licenci od Curucaa. Po tomto dotazu (viz další příspěvky na fóru) nyní náhle odkazují na Kostariku. Je to k smíchu. Administrátoři fóra: všechny tyto zmírňující věci, které všichni zveřejňujete zde na fórech, kdykoli je někdo kritický nebo naštvaný na kasnina. Můžete mi říct, jak je tento web financován a kým? Vidím, že společnost funguje z poštovní schránky na Seychelách....
my own experiences with this casino. You cant be verified. Also used to have a license from Curucao. Upon asking after this (see other forum posts) they now suddenly refer to Costa Rica. Its a laugh. Re administrators of the forum: all this mitigating stuff you all post here on forums whenever someone is being critical or angry at a casnino. Can you tell me how this website is funded and by who? I see the company operates from a P.O. box in the Seychelles....
No a dostali jsme se k jádru věci, za což jsem rád a děkuji, že to zatím probíhá bez problémů.
Zaprvé k tomu ověření, v čem se zdá být problém, když to nejde, vysvětlilo vám to nějak kasino? Licence, kterou má kasino, je Komory a většina kasin přechází na takové licence, protože Curacao nedávno odebralo jejich licence. GCB je ale stále v provozu, takže by měli mít obojí.
Také nemám problém, když někdo konstruktivně kritizuje nás nebo kasino, ale pokud hráči mlčí, aniž by řekli něco konkrétního, mám s tím problém.
Pokud jde o vaši otázku, odkud je webová stránka financována, nemohu přesně říci, ale našel jsem na ní napsané toto. Můžete mi ukázat, kde jste našel společnost ze Seychel?
Well, we've gotten to the heart of the matter, which I'm glad about, and thank you for keeping it trouble-free, so far.
First of all, about the verification, what seems to be the problem when it is not possible, did the casino explain it to you somehow? The license that the casino has is Comoros and most casinos are switching to such licenses, since Curacao has recently taken their licenses down. But GCB is still in operation, so they should have both.
I also have no problem when someone constructively criticizes us or the casino, but if players shut up without saying anything specific I have an issue with it.
Regarding your question about where the website is funded, I can't say exactly, but I found this written on it. Can you show me where you found the company from Seychelles?
no.... stránka, na kterou jsem se ptal a na kterou odkazoval v druhé části mé předchozí odpovědi... byla Casino Guru. A tady je screenshot vašeho vlastního po boxu 😛
well.... the website I was asking about and referring to in the latter part of my previous reply... was Casino Guru. And here is a screenshot of your own p.o. box 😛
haha, a teď je třeba moje příspěvky před odesláním zkontrolovat. Zajímalo by mě, jestli se někdy dočteme o adrese Casino Guru na Seychelách a způsobu jejího financování. (Na otázku jsem odpověděl screenshotem POBoxu zmiňovaného na vlastní webové stránce Guru. Moje poznámka se týkala toho, jak jsou Guru financováni a kde se nacházejí, nikoli stránky kasina Wizebets)
haha, and now my posts need to be reviewed before posting. I wonder if we will ever read about Casino Guru's Seychelles address and the way it is funded. (I replied to the question with a screenshot of the P.O.Box mentioned on Guru's own website. My remark was about how Guru is funded and where they are located, not about the Wizebets casino site)
Pak ano, máte pravdu, myslel jsem, že mluvíte o kasinu, omlouvám se. Měl jsem ten nápad, protože to píšete pod tímto konkrétním kasinem, takže příště o tom můžete založit vlastní vlákno.
Příspěvky občas spadnou do systému kvůli slovům, která mohou být zaznamenána jako spam. V minulosti nebo současnosti došlo k mnoha útokům, kdy příspěvky, které tam neměly být, spadly do sítě, jen aby nedošlo k zahlcení fóra. U normálních příspěvků se to občas stává, a proto musí být schváleny. Nemusíte hledat něco, co tam není.
O tom, jak jsme financováni, rozeberu vše, co potřebujete.
Finance a příjmy:
Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že hodnocení jsou stále platná.
Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče ve vaší zemi atd. Proto se snažíme vytvořit jedinečný seznam nejlepších kasin pro každou zemi. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.
Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete , ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru – poskytovat poctivé recenze online kasin.
Příjem, který máme, nám také umožňuje dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.
Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).
Je to opravdu tak jednoduché – dostáváme provize, i když jsem osobně přesvědčen, že tento proces je spravedlivý a slouží hlavní zásadě, kterou zastáváme jako nejdůležitější – být spravedlivý a čestný – s kýmkoli.
Doufám, že jsem vše potřebné objasnil.
Oh well then yes you're right I thought you were talking about the casino sorry. I had that idea because you're writing it under this particular casino, so next time you can start your own thread about it.
Posts occasionally fall into the system because of words that can be recorded as spam. There have been many attacks in the past or present where posts that should not be there have fallen into the net, just to avoid the forum being overwhelmed. Occasionally this happens to normal posts and therefore they have to be approved. You don't have to look for something that is not there.
About how we are funded I will break down everything you need.
Fundings and income:
We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in your country etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution center where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
It is really that simple - we get commissions, though I'm personally convinced the process is fair and serves the main principle we hold the most important - to be fair and square - with anyone.
I hope I clarified everything you need.
Dobrý den, v pátek jsem provedl vklad a zatím se na mém účtu v kasinu neobjevil. Už jsem je kontaktoval a odpovídají mi pouze automaticky a na pásce.
Hi, I made a deposit on Friday and so far it hasn't appeared in my casino account. I've already contacted them and they only reply to me automatically and on tape.
Olá fiz um depósito na sexta feira e até agora não apareceu na minha conta de casino ,já entrei em contacto e só me respondem msj automaticamente e gravadas .não sei o que fazer
Byla záloha provedena bankovním převodem? Pokud tomu tak je a banka nepodporuje okamžitý převod, bude zpracován pouze do pracovních dnů. V takovém případě byste měli prostředky obdržet mezi dneškem a zítřkem.
Was the deposit made by bank transfer? If that's the case and the bank doesn't support instant transfer, then it will only be processed within working days. If this is the case, you should receive the funds between today and tomorrow.
O depósito foi por transferência bancária? Se for esse o caso e o banco não suporte transferência instantânea então a mesma só será processada em dias úteis. Se assim for deves receber os fundos entre hoje ou amanhã.
Dobrý den, v pátek jsem provedl vklad a zatím se na mém účtu v kasinu neobjevil. Už jsem je kontaktoval a odpovídají mi pouze automaticky a na pásce.
Hi, I made a deposit on Friday and so far it hasn't appeared in my casino account. I've already contacted them and they only reply to me automatically and on tape.
Olá fiz um depósito na sexta feira e até agora não apareceu na minha conta de casino ,já entrei em contacto e só me respondem msj automaticamente e gravadas .não sei o que fazer
Ahoj, vidím, že jiný hráč ti už řekl, jak to funguje v případě bankovního převodu. Můžete mi říct, jakou platební metodu jste použili? Co vám řeklo kasino?🙂
Hi, I see that another player has already told you how it works in case of a bank transfer. Can you tell me which payment method you used? What did the casino tell you?🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.