DomůFórumKasinaWizebets Casino - všeobecná diskuze

Wizebets Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Nemokid
|
8 475 zobrazení 68 odpovědí |
|
12 3 4
C078
před rokem

Přesně 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že kasino je poctivé a nenechává své zákazníky v problémech. Měl jsem otázky a podpora na všechny rychle odpověděla.

Automaticky přeloženo:
MykeOwens
před rokem

Hmm, je docela zajímavé, že jste pochválil kasino a pokusil se napsat recenzi z dočasné e-mailové adresy.

Zní mi to jako nepříliš důvěryhodný názor.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Hmm, je docela zajímavé, že jste pochválil kasino a pokusil se napsat recenzi z dočasné e-mailové adresy.

Zní mi to jako nepříliš důvěryhodný názor.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Budu si myslet, že mu patří kasino

Automaticky přeloženo:
C078
před rokem

Myslím, že ne, ale nikdy není nic vyloučeno. Ale nemám rád, když někdo uměle vytváří takový rozhovor. Většinou stejně na svůj příspěvek nedostanu odpověď, což jen utvrzuje v tom, že nejde o upřímný názor. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj


Nehrajte v tomto kasinu

Z velmi prostého důvodu

Ověření je prostě nemožné.

dík

Automaticky přeloženo:
ruiingles
před rokem

Ano, jsou to zloději

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj


Nehrajte v tomto kasinu

Z velmi prostého důvodu

Ověření je prostě nemožné.

dík

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, stále přetrvává váš problém s ověřením v tomto kasinu? Jaký konkrétní problém jste měli?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

podvodníci, určitě. Také nepřestanete spamovat s otravným spambotem typu osoby (AI)

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
puto2gxe5
před měsícem

Zdravím Vás, na úvod by se slušelo říci, proč jste tohoto názoru. Co se stalo v kasinu, když jste je nazval podvodníky? Mohl bys mi to prosím popsat?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

přečtěte si všechny recenze Jaro. Na svých stránkách tvrdí nejrůznější záruky/férové ​​sázení, které tam prostě není. Také licence, které nemají. V mé zemi také nelegálně nabízejí služby. Pravděpodobně i jiné země. Agresivně cílí na klienty, pokud mají takovou smůlu, že se tam zaregistrovali. jakmile se přihlásíte, už se nikdy nemůžete odhlásit! 🙂 Také, nyní hotovo s kasinovými 'guru', protože ti jsou tu samozřejmě proto, aby chránili průmysl, který vydělává peníze na tom, že dělá lidi nemocnými, závislými a nešťastnými, a dále zvyšuje ante (promiňte slovní hříčku) totálním dravým chováním. Jsem zvědavý, jestli tady bude můj příspěvek viditelný za měsíc.

Takže velká vlna na rozloučenou všem uživatelům: nepoužívejte tento web nebo toto fórum, jeho totální svinstvo a nemá žádnou objektivitu ani úmysl vám pomáhat jakýmkoli způsobem, který je pro vás výhodný. A ve stejném duchu: velká hromada hnoje každý, celý den všem lidem, kteří ‚pracují‘ pro kasino guru. Ať vás vaše karma zasáhne na nepříjemném místě ve chvíli, kdy jste to nečekali. Nebo máte jen svědění, které nemůžete dosáhnout dvakrát denně. čau!

Automaticky přeloženo:
puto2gxe5
před měsícem

Nechápu, kde se to vzalo a proč by hráči neměli používat naše fóra a podobně. Ptal jsem se na vaše zkušenosti, ne na recenze jiných hráčů.

Proč bychom měli chránit kasina, také nechápu. Jak jsme chránili kasino, nic konkrétního jste neřekl. Moc nechápu, proč na někoho z nás útočíte, ale pokud říkáte takové obecné věci a obviňujete nás z něčeho, co nemůžete podložit důkazy, váš účet bude zablokován.

Nechtěl jsem, aby to tak bylo, a nechci vyhrožovat, ale kromě toho, že nás zničíte a neřeknete nic konkrétního, neděláte nic jiného.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

mé vlastní zkušenosti s tímto kasinem. Nemůžete být ověřeni. Také míval licenci od Curucaa. Po tomto dotazu (viz další příspěvky na fóru) nyní náhle odkazují na Kostariku. Je to k smíchu. Administrátoři fóra: všechny tyto zmírňující věci, které všichni zveřejňujete zde na fórech, kdykoli je někdo kritický nebo naštvaný na kasnina. Můžete mi říct, jak je tento web financován a kým? Vidím, že společnost funguje z poštovní schránky na Seychelách....

Automaticky přeloženo:
puto2gxe5
před měsícem

No a dostali jsme se k jádru věci, za což jsem rád a děkuji, že to zatím probíhá bez problémů.

Zaprvé k tomu ověření, v čem se zdá být problém, když to nejde, vysvětlilo vám to nějak kasino? Licence, kterou má kasino, je Komory a většina kasin přechází na takové licence, protože Curacao nedávno odebralo jejich licence. GCB je ale stále v provozu, takže by měli mít obojí.

Také nemám problém, když někdo konstruktivně kritizuje nás nebo kasino, ale pokud hráči mlčí, aniž by řekli něco konkrétního, mám s tím problém.

Pokud jde o vaši otázku, odkud je webová stránka financována, nemohu přesně říci, ale našel jsem na ní napsané toto. Můžete mi ukázat, kde jste našel společnost ze Seychel?

file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

no.... stránka, na kterou jsem se ptal a na kterou odkazoval v druhé části mé předchozí odpovědi... byla Casino Guru. A tady je screenshot vašeho vlastního po boxu 😛 file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

haha, a teď je třeba moje příspěvky před odesláním zkontrolovat. Zajímalo by mě, jestli se někdy dočteme o adrese Casino Guru na Seychelách a způsobu jejího financování. (Na otázku jsem odpověděl screenshotem POBoxu zmiňovaného na vlastní webové stránce Guru. Moje poznámka se týkala toho, jak jsou Guru financováni a kde se nacházejí, nikoli stránky kasina Wizebets)

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
puto2gxe5
před 4 týdny

Pak ano, máte pravdu, myslel jsem, že mluvíte o kasinu, omlouvám se. Měl jsem ten nápad, protože to píšete pod tímto konkrétním kasinem, takže příště o tom můžete založit vlastní vlákno.

Příspěvky občas spadnou do systému kvůli slovům, která mohou být zaznamenána jako spam. V minulosti nebo současnosti došlo k mnoha útokům, kdy příspěvky, které tam neměly být, spadly do sítě, jen aby nedošlo k zahlcení fóra. U normálních příspěvků se to občas stává, a proto musí být schváleny. Nemusíte hledat něco, co tam není.

O tom, jak jsme financováni, rozeberu vše, co potřebujete.

Finance a příjmy:

Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že hodnocení jsou stále platná.

Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče ve vaší zemi atd. Proto se snažíme vytvořit jedinečný seznam nejlepších kasin pro každou zemi. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.

Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete , ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru – poskytovat poctivé recenze online kasin.

Příjem, který máme, nám také umožňuje dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.

Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).

Je to opravdu tak jednoduché – dostáváme provize, i když jsem osobně přesvědčen, že tento proces je spravedlivý a slouží hlavní zásadě, kterou zastáváme jako nejdůležitější – být spravedlivý a čestný – s kýmkoli.

Doufám, že jsem vše potřebné objasnil.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Dobrý den, v pátek jsem provedl vklad a zatím se na mém účtu v kasinu neobjevil. Už jsem je kontaktoval a odpovídají mi pouze automaticky a na pásce.

Automaticky přeloženo:
xanarony1
před 2 dny

Byla záloha provedena bankovním převodem? Pokud tomu tak je a banka nepodporuje okamžitý převod, bude zpracován pouze do pracovních dnů. V takovém případě byste měli prostředky obdržet mezi dneškem a zítřkem.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Dobrý den, v pátek jsem provedl vklad a zatím se na mém účtu v kasinu neobjevil. Už jsem je kontaktoval a odpovídají mi pouze automaticky a na pásce.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj, vidím, že jiný hráč ti už řekl, jak to funguje v případě bankovního převodu. Můžete mi říct, jakou platební metodu jste použili? Co vám řeklo kasino?🙂

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky