Dobrý den, o bonusu v tomto kasinu by bylo nejlepší požádat podporu nebo live chat. Našel jsem však i informaci, že „bonusy nejsou dostupné pro všechny země".
Možná by tedy bylo dobré zjistit, zda je seženete. Dej nám vědět.
Hello, it would be best to ask support or live chat about the bonus at this casino. However, I also found the information that "bonuses are not available for all countries".
So maybe it would be a good idea to find out if you can get them. Let us know.
Heh, v mém sporu winz.io přímo přiznává, že zabavilo výhru, protože se rozhodli změnit předpisy.
Netuším, jak můžete mít winz.io s hodnocením 8,7 a dát jim vysoké hodnocení důvěryhodnosti, jak takové praktiky hraničí s podvodem.
Prakticky poslední 4 spory se týkají toho samého, tedy 2 hráčů z Polska (včetně mě) a 2 z Německa po přidání svých omezených zemí a winz.io nechtělo peníze vybrat.
Pouze 4 hráči to zde nahlásili, ale vsadím se, že to museli udělat se všemi hráči z těchto zemí, což znamená, že ukradli spoustu peněz. A tímto způsobem můžete čas od času donekonečna přidávat země k omezením, abyste měli základ pro krádeže peněz. Přeci jen je to jen podvod a neměl by mít hodnocení vyšší než 5,0
Opravdu byste měli snížit jejich hodnocení pro svou vlastní důvěryhodnost.
Heh, in my dispute, winz.io directly admits that it confiscated the winnings because they decided to change the regulations.
I have no idea how you can have winz.io with a rating of 8.7 and give them a high trust rating, how such practices border on scam.
Practically the last 4 disputes concern the same thing, i.e. 2 players from Poland (including me) and 2 from Germany after adding their restricted countries and winz.io did not want to withdraw the money.
Only 4 players reported it here, but I bet they must have done it with all players from these countries, which means they stole a lot of money. And in this way, you can endlessly add countries to restrictions from time to time to have a basis for stealing money. After all, it's just a scam and shouldn't have a rating higher than 5.0
You really should lower their ranking for your own credibility.
Ahoj,
Ujišťujeme vás, že jakmile bude stížnost řádně uzavřena, následky budou nevyhnutelné. Zvláště pokud naši specialisté na stížnosti rozhodnou, že kasino jednalo ve špatné víře.
V tuto chvíli však vaše stížnost nedospěla do poslední fáze. Technicky vzato, zpracovatel stížností na komentář kasina neodpověděl, jak můžete vidět.
Hodnocení bezpečnosti tedy zůstává stejné. prozatím
Chtěl bych vám poděkovat za vaši poznámku. Myslím, že je dobré zmínit související část z Casino Guru Fair Gambling Codex :
"Není přijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje odkázat na pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play." , protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát .
Mnoho kasin tvrdí, že je to obtížné nebo nemožné implementovat do jejich systémů, ale jde pouze o srovnání země pobytu hráče se seznamem omezených nebo povolených zemí; proto to nepovažujeme za tak obtížné na technologické úrovni."
Naši specialisté tento kodex dobře znají, takže se nebojte. Jsem si jistý, že brzy přijde správná odpověď.
Buďte trpěliví, prosím.
Hi there,
Rest assured, once the complaint is properly closed, consequences will be inevitable. Especially if our complaint specialists decide the casino was acting in bad faith.
At this point, however, your complaint has not reached its final stage. Technically, the complaint handler did not respond to the casino's comment, as you may see.
Thus, the safety rating remains the same. for the time being
I'd like to thank you for your note. I think it's good to mention the associated part from Casino Guru Fair Gambling Codex:
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
Our specialists are well aware of this codex, so don't worry. I'm sure a proper response will come soon.
Just be patient, please.
Prošel jsem ověřením, závěry jsou zamítnuty. Podpora říká, že ověření ještě nebylo dokončeno. Doba trvání kontroly není známa, nejsou uvedeny žádné další informace.
I have passed verification, the conclusions are rejected. The support says that the verification has not been completed yet. The duration of the check is unknown, no other information is given.
upd: Po odeslání stížnosti jsem znovu napsal na podporu, odpověděli, že musí znovu podat žádost o stažení. Do půl hodiny bylo stažení schváleno. Také odpověděli, že omezení byla zrušena, mohu pokračovat v sázkách a výběrech
upd: After posting the complaint, I wrote to support again, they replied that they needed to make a withdrawal request again. Within half an hour, the withdrawal was approved. They also replied that the restrictions have been lifted, I can continue to place bets and make withdrawals
Ahoj. Chápu to tedy správně, že jste dostali své peníze, je to tak? Vidím i vaši stížnost , jen si nejsem jistý, zda jste skutečně dostali peníze. Mohli byste nás prosím aktualizovat, aby náš tým pro stížnosti lépe porozuměl tomu, co by měl dělat dál. Děkuji předem.
Hello there. So do I understand correctly, that you have received your money, is that right? I can see your complaint as well, I am just not sure if you have actually got the money. Could you please update us, so our complaint team has better understanding what they should do next. Thank you in advance.
Ahoj. Tak to je skvělé. Mohl byste také aktualizovat náš tým pro stížnosti? Jen abych je informoval, jestli mohou váš případ uzavřít nebo ne. Udělejte to prosím tady 👈. Možná přemýšlíte o napsání recenze o své zkušenosti? Mohlo by to pomoci ostatním hráčům. Pokud se pro to rozhodnete, klikněte natento odkaz.😉
Hey. So that's great. Could you please update our complaint team, as well? Just to inform them, if they can close your case, or not. Just do so over here 👈, please. Are you thinking about writing a review about your experience, perhaps? It could actually help other players. If you decide to do it, just follow this link, please.😉
Díky, určitě to bylo vhodné, aby to mohli zavřít. Myslíte si, že dáte tomuto kasinu další šanci nebo ne? 🙂
Thanks, it was certainly appropriate so they could close it. Do you think you will give this casino another chance or not ? 🙂
Tak to je docela moudré, řekl bych. Moc neprohrajete, a když nevyhrajete, víte, jak to bylo.
Každopádně doufám, že se vám podaří vyhrát i z té malé částky, co vám zbyde, a rád bych viděl, jak by výběr probíhal v tomto dalším případě. Pokud se tak stane, neváhejte se s námi znovu podělit.
Přeji Vám hodně štěstí. ☘️
So that's pretty wise I'd say. You don't lose much, and if you don't win, you know how it was.
Anyway, I hope you manage to win even from the small amount you have left and I would like to see how the withdrawal would go in this next case. If that happens, feel free to share with us again.
I wish you good luck. ☘️
Děkuji, podělím se o své zkušenosti s dalším využíváním kasina.
Thank you, I will share my experience of further use of the casino.
Ahoj, no mě se to taky zdá docela hodně, ale vlastně nic, co by v kasinech bylo úplně nemožné. Dnes jsem také odepsal hráči v jiném kasinu, který měl stejný dotaz a že to bylo na něj také moc.
Každopádně, zkusili jste to v tomto kasinu nebo jste se nechali odradit, když jste slyšeli tuto informaci? 🤔
Hi, well it seems quite a lot to me too, but actually nothing that would be completely impossible in casinos. Today I also wrote back to a player at another casino who had the same inquiry and that it was also too much for him.
Anyway, did you try it at this casino or did you get discouraged when you heard this information ? 🤔
hrál jsem tady
nedostal nic
tak jsem svůj účet uzavřel
i played here
got nothing
so i closed my account
Konec příběhu, vidím.
Upřímně řečeno, mnoho kasin uplatňuje sázkové požadavky na čisté vklady, ale řekl bych, že je to docela zbytečné, zvláště u nižších částek. 🤔
Nějaké tipy na kasina bez tohoto druhu požadavku na sázení AML? Vsadím se, že ostatní by to rádi věděli.
End of the story, I see.
Frankly, many casinos apply wagering requirements to clean deposits, but I'd say it's quite unnecessary, especially for lower amounts. 🤔
Any tips on casinos without this kind of AML wagering requirement, perhaps? I bet others would love to know.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.