Takže zatím jsem byl spokojený
po ověření s obvyklými doklady
Nejen, že jsem velmi často zaplatil, ale také několikrát zaplatil, cokoliv
fungovalo tak, jak je popsáno přes Skrill během několika minut...! 🙂
ALE TEĎ
Zdá se, že se něco zásadně změnilo..?
Vloženo u Skrill jako obvykle a poté jsem chtěl znovu vybrat malou částku (300) pomocí Skrill.
E-mail potvrzující, že výběr Skrill byl schválen, se vrátil během několika minut.
Bohužel Skrillovi nebyly odeslány žádné peníze. tentokrát .!
Takže žádná výplata nebyla provedena! ?
Na chatu i e-mailem
pouze výmluvy, finanční oddělení se tím zabývá atd.)
Já a Skrill jsme teď čekali
pouze pro ID transakce druhý den ..?
(ID, které samozřejmě máte pouze v případě, že byly odeslány peníze.. 🙂] )
Proto jsem údajně neslyšel nic o výplatě instand Skrill už druhý den?
V chatu a e-mailu, když jsem byl dotázán na toto ID transakce, které by Skrill také zajímalo, mi bylo sděleno až teď druhý den
ID může poskytnout pouze finanční oddělení ...
a finanční oddělení se žádostí zabývá.
už dva dny ?
Takže myslím, že rozumím po ověření?
tyto výplaty už zřejmě nejsou...?
Jsem zvědavá, jaká bude další výmluva
nebo alespoň kolik dní tzv. Finanční oddělení 🙂
ještě musí oznámit ID transakce..
Což asi neexistuje protože podle Skrillu je vše v pořádku, jen z Winz.io nepřišla žádná platba!?
nebo až budu mít konečně své peníze na účtu Skrill..!?
Jsem jediný s těmito "novými" negativními zkušenostmi u Winz ..?
[emj_18]
So so far I've been happy
after verification with the usual documents
I have not only paid in very often but also paid out a number of times, whatever
worked as described via Skrill in minutes...! 🙂
BUT NOW
Something seems to have changed fundamentally..?
Deposited with Skrill as usual and then wanted to withdraw a small amount (300) with Skrill again.
An email confirming that the Skrill withdrawal was approved came back in minutes .
Unfortunately, no money was sent to Skrill.this time.!
So no pay out was made!?
In the chat and by e-mail
only excuses Financial Department deals with it ect..)
Me and Skrill have been waiting now
only for the transaction ID the second day ..?
(the ID which of course you only have if money was sent.. 🙂] )
That's why allegedly I've been hearing nothing about the instand Skrill pay out on the sekond day now?
In the chat and by email, when I was asked about this transaction ID, which would also be of interest to Skrill, I was only told the second day now
the ID can only be given by the finance department ...
and the finance department is dealing with the request.
for two days now ?
So i think instand after verification?
these pay outs are apparently no longer ...?
I'm curious what the next excuse is
or at least how many days the so-called Financial Department 🙂
still needs to announce a transaction ID ..
Which probably doesn't exist because according to Skrill everything is fine, only no payment came from Winz.io!?
or when I finally have my money in my Skrill account..!?
Am I the only one with these "new" negative experiences at Winz ..?
[emj_18]
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: