Dnes jsem se zaregistroval na Wintopii, dostal uvítací bonus a začal hrát. Jako způsob vkladu jsem zvolil Paysafe.
Když jsem pak vybral Paysafe a šel vložit částku, a pak jsem uviděl pole UTORG, které mě opravdu překvapilo, měl jsem změnit destinaci a koupit krypto, takže jsem pole odškrtl a už jsem nemohl vložit. Pak jsem zkusil toto se Skrillem a znovu jsem uviděl pole se slovem Utorg a byl jsem požádán o nákup kryptoměn.
Zákaznický servis neměl žádnou radu, ani podpora, jen řekl, že bych měl použít jinou platební metodu, řekl jsem, udělal jsem to a vybral Skrill, ale pak jsem také viděl Utorg, zatím jsem neslyšel žádnou jinou odpověď z podpory
I registered at Wintopia today, got a welcome bonus and started playing. I chose Paysafe as my deposit method.
When I then selected Paysafe and went to deposit the amount, and then I saw a UTORG field that really surprised me, I was supposed to change the destination and buy crypto, so I unchecked the field and could no longer deposit .Then I tried this with Skrill, and again I saw the field with the word Utorg and was asked to buy crypto.
The customer service didn't have any advice, nor did the support, just said I should use another payment method, I said, I did it and chose Skrill, but then I also saw Utorg, so far I haven't heard any other answer from support .
Ich habe mich heute bei Wintopia angemeldet,mir einen Willkommensbonus holen und spielen. Gewählt habe ich Paysafe als Einzahlungsmethode.
Als ich dann Paysafe ausgewählt habe und den Betrag ging ich auf einzahlen,und dann sah ich ein Feld UTORG das mich sehr erstaunt hat,ich sollte die Destination wechseln und Krypto kaufen,also nahm ich den Haken aus dem Feld und konnte so nicht mehr einzahlen.Dann versuchte ich das mit Skrill,und wieder sah ich das Feld mit dem Wort Utorg und wurde aufgefordert Krypto zu kaufen.
Der Kundendienst wusste keine Rat,der Support auch nicht,sagte nur ich solle eine andere Zahlungsmethode nehmem,ich sagte ,ich habe es getan und Skrill gewählt,aber auch da bekam ich Utorg zu sehen,bis jetzt habe ich keine andere Antwort vom Support gehört.
Automaticky přeloženo: