FórumKasinaWinstoria Casino - všeobecná diskuze

Winstoria Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Anonymized420
|
2111 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winstoria Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Snažím se ověřit svůj bankovní účet již několik týdnů bez úspěchu. . Několikrát jsem poslal vše potřebné a velmi viditelné finančnímu oddělení, jak mi bylo řečeno na podpoře!!" Nic!!!

Automaticky přeloženo:
speedo4711
před rokem

Nechceš to vysvětlit, prosím? Co to znamená "nic"? Odmítlo kasino nějaké dokumenty nebo jste zůstali bez aktualizace? Víte, co bylo s těmi dokumenty?

Dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Tím chci říct, že jsem nedostal žádnou informaci ani odpověď

Automaticky přeloženo:
speedo4711
před rokem

Dobrý den, z vaší stížnosti jsem vyrozuměl, že tato situace s ověřením trvá již 3 týdny. To je dost nepříjemné, pokud jde jen o ověření bankovního účtu.

Otázkou ale je, jaký je problém s dokumenty, které jste odeslali, když říkáte, že jsou dobře vidět? Dostali jste od kasina důvod, proč je nepřijímají?

Také jsem četl, že kasino odpovědělo, že byste měli dostat e-mail od finančního oddělení. Zmínil jste, že jste nic nedostal. Zkusili jste zkontrolovat jiné karty, jako je Spam nebo podobné? Někdy mohou v těchto složkách skončit i e-maily.

Jelikož však tato situace trvá již poměrně dlouho a myslím, že není žádná věda ověřit bankovní účet, myslím, že jste podáním stížnosti udělali správně.

V tomto případě však budeme muset počkat a uvidíme, zda dostanete e-mail nebo zda od kasina dostanete nějakou relevantní odpověď týkající se vašeho případu.


Pokud k tomu dojde, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zajímalo by mě, jak tyto recenze vznikly. Věděl jsem, že těch pár zatočení zdarma nebo malých změn platí za recenze, ale musí to tak být?


Toto kasino je čisté podvodné kasino


Požádal jsem o výplatu bankovním převodem, takže zadejte Iban a stiskněte výplatu, což se stane. Najednou jsem požádal o výplatu přes Mifinity a už ani nemám účet! Celé to bylo nyní zrušeno celkem 6x a na email ani přes Live chat jsem nedostal žádnou odpověď!


Toto kasino je čistý podvod a doufám, že zde bude recenze upravena!


Peníze jsem odepsal a vidím to jako poučení, ale pak by mělo být kasino alespoň na černé listině nebo jinak hodnoceno!


NEPLATÍTE DO TOHO!

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
nix1
před 11 měsíci

Dobrý den, ohledně procesu kontroly našeho kasina, zde přikládám průvodce, abyste viděli, jak to náš tým dělá .

Ohledně problému, který nastal v kasinu, když jste vybírali bankovním převodem, bylo vše v pořádku a když jste chtěli vybrat přes Mifinity, zablokovali vám účet?

Dejte mi vědět, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ne!!!


Kliknul jsem na BANKOVNÍ PŘEVOD, zadal Iban a celé odeslal.

Pak jsem chtěl vidět, co se děje s mojí výplatou. Bylo tam napsáno Mifinty, i když jsem na Mifinty nezaplatil.


Kouzelně se způsob výběru změnil z banky na Minfinty, Aniž bych něco takového udělal!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ne!!!


Kliknul jsem na BANKOVNÍ PŘEVOD, zadal Iban a celé odeslal.

Pak jsem chtěl vidět, co se děje s mojí výplatou. Bylo tam napsáno Mifinty, i když jsem na Mifinty nezaplatil.


Kouzelně se způsob výběru změnil z banky na Minfinty, Aniž bych něco takového udělal!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ps: Podařilo se jim alespoň vyplatit

Automaticky přeloženo:
nix1
před 11 měsíci

Takže říkáš, že ty peníze už máš? Jsem trochu zmatená 🙂


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Můj výběr probíhá již téměř 2 týdny, první várka 500e byla zaplacena druhý den, ale pak nic

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
jariftw
před 9 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste otevřeli stížnost na tento problém. Z ní jsem vyčetl, že kasino vás požádalo o další dokumenty, které musíte doložit v rámci dodatečného ověření. Mohli byste nám prosím sdělit, zda se vám podařilo úspěšně ověřit a zda byl výběr také v pořádku?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Poslal jsem požadované dokumenty, ale poté mi odpověděli, že můj účet prochází další kontrolou rizikovým oddělením, zdá se, že se to nestane

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

proč říkáte, že přijímá hráče z Ruska, když ne?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Poslal jsem požadované dokumenty, ale poté mi odpověděli, že můj účet prochází další kontrolou rizikovým oddělením, zdá se, že se to nestane

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je běžnou věcí, že kasino má nějaké další kontroly, když ověřuje dokumenty. V tomto případě musíte počkat na dokončení vyšetřování a uvidíte, co vám řeknou a jaký bude konečný výsledek. Zatím není třeba být skeptický.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

proč říkáte, že přijímá hráče z Ruska, když ne?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, můžete také potvrdit, odkud máte informaci, že nepřijímají hráče z Ruska? Je to napsáno v obchodních podmínkách nebo jsi to zjistil nějak jinak?

Je možné, že se podmínky změnily, takže pokud na našem webu a webu kasina najdete něco, co se neshoduje, můžete nám dát vědět zde:

file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dnes jsem se zaregistroval na Wintopii, dostal uvítací bonus a začal hrát. Jako způsob vkladu jsem zvolil Paysafe.

Když jsem pak vybral Paysafe a šel vložit částku, a pak jsem uviděl pole UTORG, které mě opravdu překvapilo, měl jsem změnit destinaci a koupit krypto, takže jsem pole odškrtl a už jsem nemohl vložit. Pak jsem zkusil toto se Skrillem a znovu jsem uviděl pole se slovem Utorg a byl jsem požádán o nákup kryptoměn.

Zákaznický servis neměl žádnou radu, ani podpora, jen řekl, že bych měl použít jinou platební metodu, řekl jsem, udělal jsem to a vybral Skrill, ale pak jsem také viděl Utorg, zatím jsem neslyšel žádnou jinou odpověď z podpory

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Jaro

Přečtěte si moji zprávu o Wintopii, co jsem právě zažil

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Dobrý den Radko

Přečtěte si prosím mou zprávu zde na fóru o Wintopii a co na ni říkáte?

Automaticky přeloženo:
Peter14
před 9 měsíci

Ahoj!

Upřímně řečeno, nemám co říct; abych byl upřímný, úplně nechápu, co se stalo. Mně to zní skoro jako bug a je super smutné, že od kasina nemáte žádnou odezvu.

Dokud kasino tento problém řádně nevyřeší, nevkládal bych. co ty?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky