Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winstoria Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Snažím se ověřit svůj bankovní účet již několik týdnů bez úspěchu. . Několikrát jsem poslal vše potřebné a velmi viditelné finančnímu oddělení, jak mi bylo řečeno na podpoře!!" Nic!!!
I've been trying to verify my bank account for several weeks to no avail. . I sent all the necessary and very visible to the finance department several times as I was told by support!!" Nothing!!!
Seit mehreren Wochen versuche ich vergeblich das Bankkonto zu verifizieren. . Ich habe mehrmals alle nötigen und sehr gut sichtbar , an die Finanzabteilung wie es mir es vom Support gesagt wurde geschickt!!" Nichts!!!
Nechceš to vysvětlit, prosím? Co to znamená "nic"? Odmítlo kasino nějaké dokumenty nebo jste zůstali bez aktualizace? Víte, co bylo s těmi dokumenty?
Dejte mi vědět, prosím.
Care to explain further, please? What does it mean "nothing"? Has the casino rejected some documents, or are you left without an update? Do you know what was wrong with those documents?
Let me know, please.
Dobrý den, z vaší stížnosti jsem vyrozuměl, že tato situace s ověřením trvá již 3 týdny. To je dost nepříjemné, pokud jde jen o ověření bankovního účtu.
Otázkou ale je, jaký je problém s dokumenty, které jste odeslali, když říkáte, že jsou dobře vidět? Dostali jste od kasina důvod, proč je nepřijímají?
Také jsem četl, že kasino odpovědělo, že byste měli dostat e-mail od finančního oddělení. Zmínil jste, že jste nic nedostal. Zkusili jste zkontrolovat jiné karty, jako je Spam nebo podobné? Někdy mohou v těchto složkách skončit i e-maily.
Jelikož však tato situace trvá již poměrně dlouho a myslím, že není žádná věda ověřit bankovní účet, myslím, že jste podáním stížnosti udělali správně.
V tomto případě však budeme muset počkat a uvidíme, zda dostanete e-mail nebo zda od kasina dostanete nějakou relevantní odpověď týkající se vašeho případu.
Pokud k tomu dojde, neváhejte a dejte nám vědět.
Hi, I understand from your complaint that this verification situation has been going on for 3 weeks. This is quite unpleasant if it is just a matter of verifying a bank account.
But the question is, what is the problem with the documents you sent, since you say they are clear to see? Did you get a reason from the casino why they don't accept them?
I also read that the casino replied that you should receive an email from the finance department. You mentioned that you didn't receive anything. Have you tried checking other tabs like Spam or similar? Sometimes emails can end up in those folders as well.
However, since this situation has been going on for quite a while and I don't think it's any science to verify a bank account, I think you did the right thing by filing a complaint.
However, in this case, we will have to wait and see if you get the email or if you get any relevant reply from the casino regarding your case.
If this happens, please do not hesitate to let us know.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.