FórumKasinaWinota Casino - všeobecná diskuze

Winota Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od Mustapha
|
2607 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winota Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dnes ráno jsem vložil 25 eur na winota přes trustly. Bohužel peníze ještě nebyly zaúčtovány. Neuměli nebo nechtěli to pořádně vysvětlit. Měl jsem počkat pouze na standardní odpověď. Protože se mi to nikdy v žádném jiném kasinu nestalo, s trustly mi to přišlo trochu divné. Podíval jsem se na Google na recenze a opravdu jsem našel, které, kde se to samé stalo u winota. Peníze se nikdy neobjevily a od winoty už nic nepřišlo. Také jsem pouze vložil, protože většinou spoléhám na gurua, jak je kasino hodnoceno. Má někdo takovou zkušenost a co s tím udělal?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 2 roky

Pravděpodobně se to stalo, protože mezi Trustly a kasinem jsou technické problémy. Asi bych týden počkal a dál se v kasinu vyptával na aktuální stav. Pokud se peníze nedostanou na váš účet v kasinu nebo se nevrátí na váš bankovní účet, můžete také zkusit kontaktovat Trustly sami, abyste proces urychlili. Pokud vše selže, měli byste být schopni poskytnout doklad z vašeho internetového bankovnictví, který kasinu ukáže, že peníze jsou pryč. V takovém případě by vám kasino mělo vrátit vklad.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj,

Ano, napsali mi, že finanční oddělení na tom pracuje a trustly je již informován. Abych byl upřímný, prostě tomu nemůžu uvěřit, už jen proto, že už jsem četl takové recenze se stejným pouzdrem. Zároveň mi ale píšou, že bych se na jejich webu mohl ještě porozhlédnout po nových hrách. Ale neplatím nikde, kam se moje peníze nedostanou. Poslal jsem také snímek obrazovky, že byla stržena z mého bankovního účtu. Sám jsem již Trustly psal, bohužel tam byl pouze jeden kontaktní formulář, který jsem následně odeslal. Neexistuje žádný e-mail od společnosti trustly?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 2 roky

Našel jsem e-mailovou adresu, která se používá pro „globálního" zákazníka. Můžete to zkusit: us.support@trustly.com

a samozřejmě neprovádějte žádné další vklady, pokud předchozí selhal a peníze jsou prozatím ztraceny

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Danielo, moc Vám za to děkuji. Právě jsem viděl, že jsem dostal platbu zpět od společnosti trusty. Jestli to bylo proto, že jsem psal důvěryhodně sám, nebo to zařídilo kasino, nevím. Protože ze samotného kasina nic víc nepřišlo. Pro mě je jasné, že už tam nechci vkládat, i když je zde kasino hodnoceno velmi dobře. Ještě jednou děkuji za odpovědi 🙂

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 2 roky

Je to pochopitelné. Zvláště pokud stále nemáte žádné pořádné vysvětlení od kasina. Jsem rád, že jste dostali alespoň své peníze zpět, i když to byly zbytečné potíže.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky