FórumKasinaWinOlot Casino - všeobecná diskuze

WinOlot Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od Patriaca
|
1586 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s WinOlot Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Ahoj


Hrál jsem o hodně peněz, abych získal výběr 5000 eur, a na svůj výběr čekám od 19.01. i odpovídat na mé e-maily, jsou to věci, které začínají páchnout.


Můžete mi pomoci?


Děkuji

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Patriaca
před 4 měsíci

Ahoj. Chápu, že čekat na stažení několik dní by mohlo způsobit, že budete skeptičtější a možná začnete být podezřívaví. Chtěl bych jen říci, že pokud jde o první odběr, měl by to být časově náročnější proces než obvykle, a proto je v této situaci čekat 4 dny zcela normální. Vidím, že jste již podali stížnost . Pokud máte nějaké další informace, uveďte je. Mezitím vás možná bude zajímat, jak probíhá reklamační řízení a co můžete očekávat, takže tento článek 👈 vám jistě pomůže to lépe pochopit. Dejte nám vědět, až vás něco napadne, ano?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, už si opravdu nevím rady... 3 dny se snažím zavřít účet s odůvodněním, že mám problém se závislostí na hazardu... ale kasino winOlot nezajímá. .. už jsem poslal 5 e-mailů a pravděpodobně 10 na podpoře (nikdo nechce pomoci) ... doporučuji všem, aby tam hráli, protože pokud se jim nepodaří zavřít účet ... jak budou vyřídit výběr 🙈 ... doufám, že Casino Guru mi může pomoci (mám screenshoty celého příběhu) Dosud jsem mohl trvale zavřít svůj účet v každém kasinu, ale kasino WinOlot je zcela v cestě.

Automaticky přeloženo:
Leeamaria
před 3 měsíci

Dobrý den, pokud se vám nedaří zavřít účet a kasino vaši žádost vícekrát ignoruje, pak bych se nerozmýšlel a podal nám stížnost. Můžete tak učinit zde na tomto odkazu .

Přiložím také průvodce s důležitými informacemi o tom, co můžete od reklamačního procesu očekávat.

Dále, komunikuje s vámi kasino o vaší žádosti nebo ji zcela ignoruje?

Také, když mluvíte o hazardních hrách a problémech s hazardními hrami, mohu se podělit o průvodce, kde se dozvíte užitečné věci o zodpovědném hraní .

Samozřejmě doufám, že budete moci svůj účet zrušit co nejdříve a náš tým se vám v této situaci pokusí pomoci. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Děkuji mnohokrát... udělal jsem. Doufám, že mi pomůžete, opravdu nevím, co mám dělat. Zákaznický servis komunikuje pouze se mnou, už 6 dní mi říká, abych byl trpělivý a odpovědné oddělení mě bude kontaktovat emailem (ale nic se neděje) . Nezdá se, že by to někdy zavřeli. Je velmi o nervy mluvit každý den se zákaznickým servisem a žádat je, aby konečně uzavřeli můj účet...

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Leeamaria
před 3 měsíci

Vidím, že jsi poslal pár e-mailů a protože ti neodpověděli, je to docela smutné. Myslím, že takový požadavek by kasino mělo brát vážně a ne na lehkou váhu, takže protože jste podali stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci.

Kristina vám již odpověděla, takže jí můžete odpovědět. Klikněte přímo zde a aktualizujte svou stížnost .

Doufejme, že se to co nejdříve vyřeší a budete moci svůj účet zrušit. Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, v první řadě děkuji za pomoc a samozřejmě jakmile se něco změní, dám vám vědět a ano, také mi přijde velmi smutné, že toto kasino nebere věc vážně.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile Nyní mi přišel email, že jim mám poslat dokumenty (abych se ověřil... jakože.....musím na to odpovídat? Od kdy se musíte ověřovat, když chcete zrušit účet.. tohle kasino mě zabíjí 😥

Automaticky přeloženo:
Leeamaria
před 3 měsíci

Nemáš zač.

Pokud jde o kasino, které chce, abyste se ověřili, pravděpodobně bych spolupracoval. Není to úplně běžné, ale není to nic, co by kasino porušovalo, takže se určitě nemusíte bát a snad to odsud půjde jen rychleji. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Včera jsem poslal nový email, kde jsem vše trochu přeformuloval (díky Kristininu tipu). Právě jsem dostal odpověď... že teď chceš jen vědět důvod... Odpověděl jsem rovnou... (🙈i když jsem důvod už řekl 10x) doufám, že teď bude zavřeno .ps . Nevím, jestli se mé emaily dostaly ke Kristině (proto většinu zveřejňuji zde .. s pozdravem ✌🏻ps ale už jen to, že jsi odpověděl na email mi dává naději

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

update 😔trvají na ověření... nevidím v tom smysl (čisté obtěžování)... mám nechat účet otevřený? Nedává to větší smysl, než jim posílat takové důvěrné dokumenty? Moje důvěra v toto kasino je u konce (nikdy jsem se nemusel ověřovat, abych uzavřel účet), takže co je menší zlo? Opravdu mi radíte ověřit? Kdo mi zaručí, že pak bude zavřeno? Fakt tomu nevěřím 😔... s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Včera jsem poslal nový email, kde jsem vše trochu přeformuloval (díky Kristininu tipu). Právě jsem dostal odpověď... že teď chceš jen vědět důvod... Odpověděl jsem rovnou... (🙈i když jsem důvod už řekl 10x) doufám, že teď bude zavřeno .ps . Nevím, jestli se mé emaily dostaly ke Kristině (proto většinu zveřejňuji zde .. s pozdravem ✌🏻ps ale už jen to, že jsi odpověděl na email mi dává naději

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Myslím, že je musela obdržet a přečíst, a až budete na řadě, odpoví na vaši stížnost, takže se nemusíte bát. Samozřejmě, pokud by byl problém, mohu to s ní probrat, ale zatím si myslím, že je vše v pořádku.

No uvidíme, jestli ti můžou zavřít účet a já pevně věřím, že to udělají.

Mysli pozitivně. 😊

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

update 😔trvají na ověření... nevidím v tom smysl (čisté obtěžování)... mám nechat účet otevřený? Nedává to větší smysl, než jim posílat takové důvěrné dokumenty? Moje důvěra v toto kasino je u konce (nikdy jsem se nemusel ověřovat, abych uzavřel účet), takže co je menší zlo? Opravdu mi radíte ověřit? Kdo mi zaručí, že pak bude zavřeno? Fakt tomu nevěřím 😔... s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, tuto informaci jste mi již řekli. Ptal jsem se i kolegů a ti mě informovali, že není obvyklé, aby kasino v této situaci požadovalo ověřovací dokumenty, ale není to špatně a je to v pořádku.

Takže jak jsem doporučil, spolupracoval bych a máte stížnost, takže dokud kasino neuzavře váš účet, budeme se vám snažit pomoci.

No, doručil bych dokumenty do kasina a uvidíme, jak to půjde dál.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ok, tak já vím, snažím se myslet pozitivně, protože problém je... i kdybych se chtěl ověřit, požadují fakturu za elektřinu nebo elektřinu/internet atd. s mým jménem a já nic takového nemám protože to všechno platí můj manžel. Děkuji za milou odpověď 🌻Ps 🙈 Možná ode mě nebylo chytré dát špatné hodnocení. s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Leeamaria
před 3 měsíci

Snažili jste se vysvětlit tuto situaci kasinu a máte nějakou jinou alternativu, kterou byste mohli poslat? Toto jsou normální dokumenty, které kasino požaduje.

Také nemáte zač, doufám, že tuto ságu vyřešíte co nejdříve. Kdyby něco, jsme tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ahoj... kasino na to nereagovalo... ale to je ok, ten případ si moc vybírá daň na mém zdraví a i kdybych mohl (což nemůžu), tak bych se tam neověřoval . Jsem si jistý, že kasino mohlo zavřít můj účet během vteřiny (stejně jako všechna kasina se závislostí na hazardních hrách) Děkuji vám za pomoc, ale myslím, že bychom měli případ uzavřít jako nevyřešený, protože už nemám sílu. S pozdravem 🌻

Automaticky přeloženo:
Leeamaria
před 3 měsíci

Ahoj.

Opravdu mě to mrzí. Mysleli jste také na to, že ponechání této záležitosti nevyřešené nyní vám může v budoucnu uškodit? Jde mi o to, že bychom se měli pokusit váš účet uzavřít, abychom zabránili možným nekontrolovaným vkladům.

Rozhodnutí je samozřejmě na vás. Dávejte na sebe pozor, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Dobrý den 🙋‍♀️ nebojte se, nebudu tam provádět žádné nekontrolované vklady...a nebudu jim posílat žádné doklady, protože mi prý teprve potom můžou zrušit účet...🌻✌🏻Jsem mimo, vše nejlepší vám všem.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky