FórumKasinaWinOlot Casino - všeobecná diskuze

WinOlot Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od Patriaca
|
3581 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s WinOlot Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Ahoj


Hrál jsem o hodně peněz, abych získal výběr 5000 eur, a na svůj výběr čekám od 19.01. i odpovídat na mé e-maily, jsou to věci, které začínají páchnout.


Můžete mi pomoci?


Děkuji

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Patriaca
před 9 měsíci

Ahoj. Chápu, že čekat na stažení několik dní by mohlo způsobit, že budete skeptičtější a možná začnete být podezřívaví. Chtěl bych jen říci, že pokud jde o první odběr, měl by to být časově náročnější proces než obvykle, a proto je v této situaci čekat 4 dny zcela normální. Vidím, že jste již podali stížnost . Pokud máte nějaké další informace, uveďte je. Mezitím vás možná bude zajímat, jak probíhá reklamační řízení a co můžete očekávat, takže tento článek 👈 vám jistě pomůže to lépe pochopit. Dejte nám vědět, až vás něco napadne, ano?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Leeamaria
před 9 měsíci

Dobrý den, pokud se vám nedaří zavřít účet a kasino vaši žádost vícekrát ignoruje, pak bych se nerozmýšlel a podal nám stížnost. Můžete tak učinit zde na tomto odkazu .

Přiložím také průvodce s důležitými informacemi o tom, co můžete od reklamačního procesu očekávat.

Dále, komunikuje s vámi kasino o vaší žádosti nebo ji zcela ignoruje?

Také, když mluvíte o hazardních hrách a problémech s hazardními hrami, mohu se podělit o průvodce, kde se dozvíte užitečné věci o zodpovědném hraní .

Samozřejmě doufám, že budete moci svůj účet zrušit co nejdříve a náš tým se vám v této situaci pokusí pomoci. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Leeamaria
před 9 měsíci

Vidím, že jsi poslal pár e-mailů a protože ti neodpověděli, je to docela smutné. Myslím, že takový požadavek by kasino mělo brát vážně a ne na lehkou váhu, takže protože jste podali stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci.

Kristina vám již odpověděla, takže jí můžete odpovědět. Klikněte přímo zde a aktualizujte svou stížnost .

Doufejme, že se to co nejdříve vyřeší a budete moci svůj účet zrušit. Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Leeamaria
před 9 měsíci

Nemáš zač.

Pokud jde o kasino, které chce, abyste se ověřili, pravděpodobně bych spolupracoval. Není to úplně běžné, ale není to nic, co by kasino porušovalo, takže se určitě nemusíte bát a snad to odsud půjde jen rychleji. 🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
před 9 měsíci
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
před 9 měsíci

Myslím, že je musela obdržet a přečíst, a až budete na řadě, odpoví na vaši stížnost, takže se nemusíte bát. Samozřejmě, pokud by byl problém, mohu to s ní probrat, ale zatím si myslím, že je vše v pořádku.

No uvidíme, jestli ti můžou zavřít účet a já pevně věřím, že to udělají.

Mysli pozitivně. 😊

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
před 9 měsíci

Ano, tuto informaci jste mi již řekli. Ptal jsem se i kolegů a ti mě informovali, že není obvyklé, aby kasino v této situaci požadovalo ověřovací dokumenty, ale není to špatně a je to v pořádku.

Takže jak jsem doporučil, spolupracoval bych a máte stížnost, takže dokud kasino neuzavře váš účet, budeme se vám snažit pomoci.

No, doručil bych dokumenty do kasina a uvidíme, jak to půjde dál.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Leeamaria
před 9 měsíci

Snažili jste se vysvětlit tuto situaci kasinu a máte nějakou jinou alternativu, kterou byste mohli poslat? Toto jsou normální dokumenty, které kasino požaduje.

Také nemáte zač, doufám, že tuto ságu vyřešíte co nejdříve. Kdyby něco, jsme tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
Leeamaria
před 9 měsíci

Ahoj.

Opravdu mě to mrzí. Mysleli jste také na to, že ponechání této záležitosti nevyřešené nyní vám může v budoucnu uškodit? Jde mi o to, že bychom se měli pokusit váš účet uzavřít, abychom zabránili možným nekontrolovaným vkladům.

Rozhodnutí je samozřejmě na vás. Dávejte na sebe pozor, prosím.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leeamaria byl odstraněn
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky