Nazdárek!
Jsem rád, že jste tento problém nenechali soukromým. Pojďme si o tom promluvit, abychom našli cestu ven. 🙂
Bohužel jsem v jejich podmínkách nenašel část, která by říkala, že pouze když vyhrajete více než určitou částku, bude KYC probíhat, takže to prozatím odložím.
Kasina obvykle potřebují splnit KYC (Poznej svého zákazníka – proces ověření), aby potvrdila identitu hráče, což má za následek, pokud je správně předáno, úspěšnou platbu. Proto musíte zkusit spolupráci s podporou. Na tomto místě bych rád řekl, že pokud jim budete stále posílat ty samé obrázky nebo fotografie, příliš daleko se nedostanete. Pokud se nepletu, podpora tvrdí, že jejich kvalita je na nízké úrovni.
Zkusili jste jim poskytnout lepší verzi stejných dokumentů?
Podle mého názoru je vaše situace taková - kasino vám nezaplatí, pokud neprojdete ověřením. Z tohoto důvodu je důležité dodržovat uvedené pokyny a poskytovat dokumenty správným způsobem a ve slušné kvalitě. Nikdo to za vás nemůže udělat, takže posílejte stále stejné verze, ale očekávat jiný výsledek nezní jako řešení.
Neváhejte se podělit o přesnou odpověď kasina spolu se seznamem dokumentů a formátů, které jste dosud vyzkoušeli.
Řekl bych, že je to konkrétní a mělo by to být konstruktivní. Souhlasíš?
Zkusme to. 🙏
Hey there!
I'm glad you haven't kept this issue private. Let's talk this through to find a way out. 🙂
Sadly, I didn't find a part in their Terms and Conditions that said that only when you win more than a certain amount will the KYC be conducted, so I will put this aside for now.
Casinos usually need to fulfill the KYC (Know your customer - verification process) in order to confirm the player's identity, which results, if passed correctly, in a successful payment. Thus, you need to try cooperating with the support. At this point, I'd like to say that if you keep sending the very same pictures or photos to them, you won't get too far. If I'm not mistaken, the support claims their quality is of a low grade.
Have you tried providing them with a better version of the same documents?
In my opinion, your situation stands like this - the casino won't pay you unless you pass the verification. Because of that, it's crucial to follow the instructions given and provide the documents in a proper way and decent quality. No one can do this on your behalf, so keep sending the very same versions, yet expecting a different outcome does not sound like a solution.
Feel free to share the exact casino response along with a list of documents and formats you have tried so far, please.
I'd say it's concrete and should prove constructive. Do you agree?
Let's try that. 🙏
Automaticky přeloženo: