DomůFórumKasinaWinnita Casino - všeobecná diskuze

Winnita Casino - všeobecná diskuze

21 194 zobrazení 173 odpovědí |
před rokem
|
1 2...9
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winnita Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobré ráno, mám problém s WINNITOU! Už týden mi místo udání zápočtu tvrdí, že dokumenty nejsou kvalitní! Kromě toho na jejich webu je v podmínkách uvedeno, že mohou požádat o doklady o výhře přes 1000 eur! Měli by mi dát 300, ale místo toho mi vždy dají stejnou odpověď na dokumenty, takže mi nedají kredit! Všechny dokumenty jsou viditelné a věřím, že se v tomto případě jedná o podvod! Stalo se tam někomu to samé? A co mám v tomto případě dělat? Že to, co se děje, není správné? Tisíceré díky

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před rokem

Nazdárek!

Jsem rád, že jste tento problém nenechali soukromým. Pojďme si o tom promluvit, abychom našli cestu ven. 🙂

Bohužel jsem v jejich podmínkách nenašel část, která by říkala, že pouze když vyhrajete více než určitou částku, bude KYC probíhat, takže to prozatím odložím.

Kasina obvykle potřebují splnit KYC (Poznej svého zákazníka – proces ověření), aby potvrdila identitu hráče, což má za následek, pokud je správně předáno, úspěšnou platbu. Proto musíte zkusit spolupráci s podporou. Na tomto místě bych rád řekl, že pokud jim budete stále posílat ty samé obrázky nebo fotografie, příliš daleko se nedostanete. Pokud se nepletu, podpora tvrdí, že jejich kvalita je na nízké úrovni.

Zkusili jste jim poskytnout lepší verzi stejných dokumentů?

Podle mého názoru je vaše situace taková - kasino vám nezaplatí, pokud neprojdete ověřením. Z tohoto důvodu je důležité dodržovat uvedené pokyny a poskytovat dokumenty správným způsobem a ve slušné kvalitě. Nikdo to za vás nemůže udělat, takže posílejte stále stejné verze, ale očekávat jiný výsledek nezní jako řešení.

Neváhejte se podělit o přesnou odpověď kasina spolu se seznamem dokumentů a formátů, které jste dosud vyzkoušeli.

Řekl bych, že je to konkrétní a mělo by to být konstruktivní. Souhlasíš?

Zkusme to. 🙏



Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, ale protože odpovědi v jejich chatu byly vždy stejné, naposledy jsem zkusil poslat pouze 1 dokument a karta je také selfie a nakonec se to podařilo! Pro lepší viditelnost udělám 70 fotek a 100 selfie! Naštěstí to dobře dopadlo! Ještě jednou děkuji !

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před rokem

Nakonec to fungovalo, ne?

Ach, to je úleva! 🙌🚀

Netušil jsem, že ti to stálo tolik pokusů, ale jsem opravdu rád, že se ti to nakonec podařilo.

Máte nějaké tipy pro hráče, kteří by mohli projít stejným procesem? Ptám se jen ze zvědavosti. Musel to být hrozný zážitek a rád bych rozšířil trochu prevence. 🙂

Kdo ví, třeba se to někomu bude hodit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer! Na winita jsem dosáhl platinové úrovně! Nyní mám nárok na mnoho věcí, včetně 70 % z každého vkladu! Když jsem se zeptal, zda chci tuto kampaň aktivovat, odpověděli, že součástí této kampaně jsou pouze některé segmenty (samozřejmě ne)! Ale když je napsáno, že toto právo mám, proč mi ho upírají?

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před rokem

V takových případech by to měli hráči vždy projednat se svou podporou ohledně tohoto problému. Nemůžeme vám nijak pomoci, protože je pouze na kasinu, aby určilo, komu udělí VIP úroveň.

Už jste je konfrontovali?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Samozřejmě už jsem měl 3 dlouhé rozhovory, ale odpověď je vždy stejná! Že nejsem součástí uživatelského segmentu! Na mou otázku, proč mi nikdo neodpověděl! Co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před rokem

Jak jsem vám již řekl, bohužel s tím nemůžeme nic dělat. Pokud vám to kasino nedovolí, je mi to opravdu líto. Vím, že takové věci by se neměly stávat, zvláště pokud dosáhnete VIP statusu.

Jste velmi vítáni napsat recenzi popisující celou situaci, aby ostatní hráči mohli být informováni o akcích kasina a možná jim to pomůže lépe vědět, co mohou očekávat. Zde je odkaz, jak to udělat , pokud chcete.

Pokud se něco změní, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za odpověď! Tato situace mě však velmi mrzí! Nezdá se mi správné, že někdo utrácí peníze, aby se dostal na určitou úroveň, a pak dostane takovou odpověď, aniž by byl zdůvodněn proč! Pak se odkaz neotevře pro psaní! Ještě jednou děkuji, ale nemyslím si, že se od nich dočkám kladné odpovědi! A už měsíc se snažím žádat o zdůvodnění! A protože jsem dosáhl platinové úrovně, shodou okolností už nemám k dispozici žádné bonusy! Toto je dárek od lotosu pro ty, kteří dosáhli úrovně platiny! Žádné bonusy, žádné promo akce a samozřejmě 70% kampaň na každý vklad, který je napsán na této úrovni, není pro MĚ!! Opravdu zklamání!!!

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před rokem

Samozřejmě chápu vaši frustraci a zklamání. Podle mě to není vůbec v pořádku, ale někdy máme opravdu svázané ruce, i když bychom rádi pomohli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tohle mě zlobí ještě víc! Protože nikdo nemá odpověď!

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před rokem

Taky bych zuřil.

Podívej, přemýšlel jsem. Máme tým specializovaných specialistů připravených řešit spory hráčů. Je to zcela zdarma, jediné, co je potřeba, je vaše spolupráce. Má to však háček, konkrétně v tomto případě. Proces stížnosti určuje, zda kasino jednalo nebo nejednalo nespravedlivě, náš přístup spočívá v tom, že kasina se mohou svobodně rozhodnout, kdo má nárok na bonus nebo speciální nabídku, jednoduše proto, že je to něco, co hráči dostávají zdarma. Cítím, že vaše situace není tak jednoduchá. Pokud se nemýlím, neustále jste hráli a vkládali, abyste dosáhli určité úrovně, kvůli jeho výhodám, v tuto chvíli bych řekl, že je to docela podobné problémům například s bonusy za vklad.

Pokud tedy chcete, aby celou tuto situaci přezkoumali naši specialisté, pošlete žádost zde 👈

Existuje slušná šance, že nebude přijat z výše uvedených důvodů, ale neexistují žádná rizika ani důsledky. Nemohu slíbit řešení, ale zkusil bych to.

Pokud potřebujete vidět nějaké příklady,projděte si stránky stížností 👈


Nějaké myšlenky, možná? Jen se ptám.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za zprávu! Bohužel nemohu jít do stížností!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, taky mám problémy s winnitou. Vyhraju, udělám ověření, abych měl pouze výběr. Jsem super VIP, takže mám nárok na rychlé výběry. Po 3 dnech test složím. Přijde oznámení o ověření. Myslím, hurá pohana. Ale ne, po 24 hodinách požadují i další dokumenty (nb. v chatu vám s ničím nepomáhají). Nahrál další dokumenty, po dni nebyly dokumenty v pořádku. Pak to zkouším znovu, nyní ŠESTÝ den, stále čekám na ověření. Mohu si být jistý, že zaplatí později? Máte s tím nějaké pozitivní zkušenosti? Díky za pomoc

Automaticky přeloženo:
elisabetcors
před rokem

Podívej, přiváděli mě k šílenství na 10 dní! Pošlete svůj občanský průkaz zepředu i zezadu! Fotografie pořízená na rovném povrchu! Pak vaše karta, se kterou nahrajete vklady dopředu a dozadu! (viditelných šest čísel musí být první 4 a poslední 6, pokud se nepletu! Pak fotka nebo selfie s těmito 2 dokumenty v ruce, které jsou vidět! Pak vám zaplatí

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před rokem

Jaké další dokumenty jsou ale potřeba? Pak...uvidíte, že nezáleží na tom, zda jste VIP nebo ne! Uznávají práva pouze určitým segmentům uživatelů! Takže, rychlé výběry....zapomeňte, 70% z každého vkladu.....zapomeňte....! Dejte mi však vědět, jestli to máte hned poté, co vám zaplatí! Děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za zprávu! Bohužel nemohu jít do stížností!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádné starosti. Jsme tu, pokud nás potřebujete.

Jsou již nějaké aktualizace z kasina?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, taky mám problémy s winnitou. Vyhraju, udělám ověření, abych měl pouze výběr. Jsem super VIP, takže mám nárok na rychlé výběry. Po 3 dnech test složím. Přijde oznámení o ověření. Myslím, hurá pohana. Ale ne, po 24 hodinách požadují i další dokumenty (nb. v chatu vám s ničím nepomáhají). Nahrál další dokumenty, po dni nebyly dokumenty v pořádku. Pak to zkouším znovu, nyní ŠESTÝ den, stále čekám na ověření. Mohu si být jistý, že zaplatí později? Máte s tím nějaké pozitivní zkušenosti? Díky za pomoc

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Podařilo se vám provést ověření? Pokud potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, dejte nám prosím vědět a doufejme, že se nám to podaří vyřešit.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Nic! Než se dostanete na tuto úroveň, vždy byly promo akce, bonusy! Teď už ne! A můj 70% vklad tam taky není! Vidíme, že ti, kteří dosáhnou platinové úrovně, jsou potrestáni, nikoli odměněni! A je lepší, když to vědí i ostatní! Pak je ta asistence hrozná!

Automaticky přeloženo:
1 2...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.