DomůFórumKasinaWinnita Casino - všeobecná diskuze

Winnita Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Radka
|
8 918 zobrazení 73 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
Radka
před 9 měsíci

AHOJ,

ne žádná aktualizace, dokonce jsem poslal bankovní kartu, kde je číslo karty patrné, ale nadále odmítají, už nevím, co mám dělat, abych mohl peníze vybrat oprávněně, ale může zasáhnout nějaký orgán?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

promiňte, ale už po mnohonásobně odmítli i se screenshotem aktuálního účtu, tady to hraničí se směšností!!! Zajímalo by mě, ale jak mohou provozovat podobná kasina, aniž by byli všichni zatčeni??? nadále genericky reagují, aniž by cokoli specifikovali, kromě toho, že výběry jsou blokovány, ale nechtějí přijmout požadavek s nadějí, že je budu hrát všechny!!! řekni mi, co můžu dělat!

Automaticky přeloženo:
cfinelli
před 9 měsíci

Vidím, že jste z toho všeho opravdu frustrovaní, ale na druhou stranu si vás kasino potřebuje ověřit. KYC je velmi důležitý proces a musí to udělat.

Pokud kasino opakovaně odmítne přijmout dokumenty, které jste mu poslali, a nevysvětlí vám, co byste měli udělat, aby tyto dokumenty mohly být akceptovány, bohužel teď nemůžete moc dělat, ale počkejte.

V tomto případě tedy doporučuji počkat, až se váš řešitel stížností spojí se zástupcem kasina a pokusí se to vyřešit.

Buďte však prosím trpěliví, protože na naše stránky máme mnoho stížností a naši řešitelé jsou se všemi opravdu zaneprázdněni.

Veronika se vám určitě ozve v časové ose zobrazené na časovači ve vaší stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chápu to ověření a všechno, ale když pošlete alespoň 30x všechny dokumenty, které dokonale potvrzují vaši identitu, je to vtip, nic víc, proč nepožádají o ověření v depozitu? Postarají se o to, aby se člověk unavil, přehrál a prohrál to, co vyhrál. jsme vážní a upřímní, to je realita a stejně jako já existuje mnoho uživatelů se stejným problémem, stačí se podívat na recenze

Automaticky přeloženo:
cfinelli
před 9 měsíci

Doufejme tedy, že se nám podaří zjistit důvod, proč tak kasino dělá, a vše bude brzy vysvětleno.

Obvykle není mnoho kasin, která by hráče ověřovala při vkladu. Ve skutečnosti by to pro ně mohlo být považováno za ztrátu času, abych vám řekl pravdu, opravdu časově náročné.

Jen si představte všechny hráče, kteří chtějí kasino vyzkoušet, vložit nějakou částku a hrát, a pak se rozhodnou, že se jim kasino z různých důvodů nelíbí, takže odejdou a už se nikdy nevrátí.

Pokud by kasino ověřilo všechny tyto hráče, byla by to opravdu ztráta času, nemyslíte?🤷‍♀️

To je jeden z důvodů, proč proces ověření začíná při odstoupení.

Už jste pochopili pointu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Pointě rozumím dokonale, ale zdá se vám systém, který používají, logický? Nemohou tedy zabránit výběrům a zbytečně se vymlouvat na naději, že si je hráč přehraje a ztratí, což je vždy systematické. Doporučuji hrát v ADM kasinech a počkat na ověření účtu, po kterém již nemáte žádné problémy

Automaticky přeloženo:
cfinelli
před 8 měsíci

Jestli je systém logický, to opravdu nedokážu říct.🤷‍♀️

Věřím, že každé online kasino musí udělat KYC, protože nevidí hráče jako skutečná kasina, aby se předešlo jakýmkoli problémům.

Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na to, aby s tím pokračovali, protože může existovat mnoho faktorů, se kterými se musí při ověřování všech hráčů vypořádat.

Naneštěstí pro zranitelné hráče může být opravdu obtížné udržet peníze na účtu kasina a oni je odehrají, jak jste řekl, ale v mnoha případech za to kasino ve skutečnosti nemůže.

Je mi ale opravdu líto, že musíte prožít takovou zkušenost.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pointě rozumím dokonale, ale zdá se vám systém, který používají, logický? Nemohou tedy zabránit výběrům a zbytečně se vymlouvat na naději, že si je hráč přehraje a ztratí, což je vždy systematické. Doporučuji hrát v ADM kasinech a počkat na ověření účtu, po kterém již nemáte žádné problémy

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chtěl jsem vyjádřit svou lítost, že jste si tím museli projít, a doufat, že se vám daří dobře i přes tragický závěr všech výzev, se kterými jste se setkali. Chcete nyní raději zůstat u stránek s licencí ADM? Pokud mohu říci, že to byl opravdu dobrý návrh.

No, není třeba se vracet k této nepříjemné okolnosti, samozřejmě. Jen doufám, že se máš dobře!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Takže ... stránka, kde berou jen peníze, aniž by kdy zaplatili jediné euro ... hraji 3 messi zářící korunu ... nikdy jsem neviděl 5 sedmiček ... a věřte mi, že za týden jsem nahrál více než 500 eur ... jen pro ... tato hra je velký podvod

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nehrajte tuto stránku... velký podvod... někdo, kdo hraje hodně... nikdy neviděl tak mizernou stránku... totální podvod... a měl by být nahlášen


Automaticky přeloženo:
ramonaurse87
před 7 měsíci

Měli jste na mysli: rtp je nízký?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Takže ... stránka, kde berou jen peníze, aniž by kdy zaplatili jediné euro ... hraji 3 messi zářící korunu ... nikdy jsem neviděl 5 sedmiček ... a věřte mi, že za týden jsem nahrál více než 500 eur ... jen pro ... tato hra je velký podvod

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, je mi líto, že se ti nepodařilo vyhrát v kasinu. Kasino má ale bohužel vždy výhodu nad hráčem, který zde dříve nebo později o své vklady přijde. Pokud se vám nedaří a máte pocit, že se věci nevyvíjejí správným směrem, bude asi nejlepší dát si pauzu nebo nehrát. To je asi to nejlepší, co můžete udělat. 😕

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nehrajte... Myslím, že mají v úmyslu zavřít se všemi našimi penězi. Já osobně čekám 1700 už 36 dní.

po kontrole dokumentů vymysleli, že před přijetím převodu musí uplynout 14 dní.

15. den …… žádám o upomínku ….na chatu mi píšou, že se ptám na finančním oddělení …..a druhý den mi říkají, že musím provést další kontroly …..ve zkratce , jsme 36. den průběžného kopírování a vkládání s následujícím napsáním: finanční oddělení provádí nějaké kontroly, čekejte prosím.

Pravděpodobně čekají, až se dotknete peněz, aby je mohli prohrát.

nakonec….myslím….že jakmile se vybere trochu peněz, zmizí.

Sbírám data, abych podal mezinárodní stížnost... peníze zřejmě procházejí londýnskou bankou a končí na ruských účtech v Türkiye.

kdyby se chtěl ještě někdo přidat....

Automaticky přeloženo:
ramonaurse87
před 6 měsíci

Věřte mi…..může vyjít i tisíc sedmiček…..ale pak vám nevyplatí výhru.

zastav se, jestli máš čas

Automaticky přeloženo:
hfgnsn6w2w
před 6 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že celá situace trvá již poměrně dlouho a stále se nemůžete dostat ke svým penězům.

Co se týče ověřování, prošel jsi tím už úspěšně? To je běžný kámen úrazu a bez něj si hráči nemohou vybrat své peníze. Samozřejmě dáváme kasinům 14 dní na vyřešení jak KYC, tak výběrových procesů, takže pokud tak neučinili a stále existuje problém, můžete také využít náš tým pro stížnosti kpodání stížnosti u nás a my se vám pokusíme pomoci.

Díval jsem se na kasino a mají nějaké stížnosti, které s námi byly vyřízeny, takže by to mohlo být užitečné.

Co myslíš, půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer, po 50 dnech jsem si nemohl vyzvednout své výběry. Před 50 dny jsem vyhrál pěkných 7000 €. Požádal jsem o celý výběr a oni mě donutili rozdělit si ho na více výběrů po 150 €. Na začátku mi platili jeden výběr denně, pak se zastavili kvůli šeku a znovu mě požádali o všechny dokumenty, ale dodnes nebyli schopni provést kontroly a pokaždé mě požádají, abych počkal, protože specialisté jsou příliš zaneprázdnění. Přijde mi divné, že poté, co mi dali téměř polovinu peněz, teď musí provádět tyto kontroly a trvá to až dnes 7 dní. Už mi bylo řečeno, že po provedení všech kontrol, pokud vše půjde dobře, bude trvat dalších 14 dní, než mi dají odhady. Vzhledem k tomu, že smlouvu už uzavřeli, když jsem požádal o výběr 7000 €, a bylo to v pořádku, teď požadují doklad o kartě, která už neexistuje. Musel jsem jít do banky, aby mi orazítkovali výpis s číslem zablokované karty, a pak jsem ji předal těmto specialistům, ale oni stále... Řekněte mi, že musím počkat. Tato situace se mi v žádném jiném kasinu nikdy nestala.

Automaticky přeloženo:
Tallo-151783
před 2 měsíci

Vysvětlili alespoň, proč spustili nové ověřování poté, co už zaplatili polovinu vašich peněz?

Pokud si přejete, náš tým pro vyřizování stížností by se mohl na celou tuto situaci podívat a doufejme, že společně brzy najdeme řešení.

Stačí podat stížnost zde a popsat celou situaci.

A nebojte se, je to zcela zdarma.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobré ráno, nic mi nevysvětlili.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chtěl/a bych podat stížnost

Automaticky přeloženo:
Tallo-151783
před 2 měsíci

Pochopit.

Neváhejte to kdykoli odeslat.

Náš tým pro vyřizování stížností se pokusí záležitost prošetřit. Doufejme, že s námi bude kasino komunikovat. 🙏

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky