před 7 měsíci
OdpovědětCitovat0
Ahoj,
Mohl byste prosím zkusit raději tento odkaz?
https://casinoguruit.com/reclami/tutti 👈
Bohužel jsme narazili na problémy s funkcí podávání stížností pro italské hráče; doufáme však, že tyto odkazy budou opět funkční.
Dejte nám prosím vědět, zda tato verze funguje.
Hello,
Could you please try this link instead?
https://casinoguruit.com/reclami/tutti 👈
Unfortunately, we encountered some issues with complaint functionality for Italian players; however, we hope to see these links functional again.
Let us know whether this version works, please.
Lidi, mám velké obavy a od 4. května se snažím dostat peníze zpět na Winnitu, ale pořád si vymýšlejí výmluvy, musí mi dát 6200 eur, poslední byla, že po 14denním čekání a tisících šeků mi napsali, že platbu nemohou zpracovat kvůli technickému problému a že musím výběr zrušit, zvolit jinou platební metodu a čekat dalších 14 dní, s tím, že s touto platbou mi už zaplatili 2 centy.
Guys, I'm very worried and since May 4th I've been trying to get my money back on Winnita but they always make up excuses, they have to give me 6200 euros, the last one was that after making me wait 14 days and after thousands of checks they wrote to me that they couldn't process the payment due to a technical problem and that I had to cancel the withdrawal, choose another payment method and wait another 14 days, bearing in mind that with this payment they had already paid me 2 cents.
Ragazzi sono molto preoccupato e dal 4 maggio che cerco di avere i miei soldi su winnita ma inventano sempre scuse, devono darmi 6200 euro ,l ultima è stata che dopo avermi fatto aspettare i 14 giorni e dopp le migliaia di verifiche mi hanno scritto che nn potevano processare il pagamento per un problema tecnico e che dovevo cancellare il prelievo , scegliere in altro medoto di pagamento e aspettare altri 14 giorni fermo restando che con questo pagamento mi avevano gia pagatp 2 spiccioli.
Lidi, mám velké obavy a od 4. května se snažím dostat peníze zpět na Winnitu, ale pořád si vymýšlejí výmluvy, musí mi dát 6200 eur, poslední byla, že po 14denním čekání a tisících šeků mi napsali, že platbu nemohou zpracovat kvůli technickému problému a že musím výběr zrušit, zvolit jinou platební metodu a čekat dalších 14 dní, s tím, že s touto platbou mi už zaplatili 2 centy.
Guys, I'm very worried and since May 4th I've been trying to get my money back on Winnita but they always make up excuses, they have to give me 6200 euros, the last one was that after making me wait 14 days and after thousands of checks they wrote to me that they couldn't process the payment due to a technical problem and that I had to cancel the withdrawal, choose another payment method and wait another 14 days, bearing in mind that with this payment they had already paid me 2 cents.
Ragazzi sono molto preoccupato e dal 4 maggio che cerco di avere i miei soldi su winnita ma inventano sempre scuse, devono darmi 6200 euro ,l ultima è stata che dopo avermi fatto aspettare i 14 giorni e dopp le migliaia di verifiche mi hanno scritto che nn potevano processare il pagamento per un problema tecnico e che dovevo cancellare il prelievo , scegliere in altro medoto di pagamento e aspettare altri 14 giorni fermo restando che con questo pagamento mi avevano gia pagatp 2 spiccioli.
Lidi, mám velké obavy a od 4. května se snažím dostat peníze zpět na Winnitu, ale pořád si vymýšlejí výmluvy, musí mi dát 6200 eur, poslední byla, že po 14denním čekání a tisících šeků mi napsali, že platbu nemohou zpracovat kvůli technickému problému a že musím výběr zrušit, zvolit jinou platební metodu a čekat dalších 14 dní, s tím, že s touto platbou mi už zaplatili 2 centy.
Guys, I'm very worried and since May 4th I've been trying to get my money back on Winnita but they always make up excuses, they have to give me 6200 euros, the last one was that after making me wait 14 days and after thousands of checks they wrote to me that they couldn't process the payment due to a technical problem and that I had to cancel the withdrawal, choose another payment method and wait another 14 days, bearing in mind that with this payment they had already paid me 2 cents.
Ragazzi sono molto preoccupato e dal 4 maggio che cerco di avere i miei soldi su winnita ma inventano sempre scuse, devono darmi 6200 euro ,l ultima è stata che dopo avermi fatto aspettare i 14 giorni e dopp le migliaia di verifiche mi hanno scritto che nn potevano processare il pagamento per un problema tecnico e che dovevo cancellare il prelievo , scegliere in altro medoto di pagamento e aspettare altri 14 giorni fermo restando che con questo pagamento mi avevano gia pagatp 2 spiccioli.
Před 4 dny, ale jakmile uplyne 14 dní, něco si vymyslí, do dnešního dne u mě provedli 4 kontroly a vždy 14. den a pak začnou znovu od 1 a pak, když se náhodou rozhodnete hrát více peněz a vyhrát a požádat o další výběr, je vše zrušeno a všechno začíná znovu od nuly.
4 days ago but as soon as the 14 days expire they invent something, to date they have made 4 checks on me and always on the 14th day and then start again from 1 and then if by chance you decide to play more money and win and ask for another withdrawal everything is cancelled and everything starts again from zero
4 giorni fa ma appena scadono i 14 giorni se ne inventano una, ad oggi mi hanno fatto 4 verifiche e ssmpre al 14esimo giorni per poi ricominciare da 1 e poi se per caso decidi di giocare altri soldi e vinci e cgiedi un altdo prelievo si annulla tutto e ricomincia tutto da zero
To vůbec nezní dobře, takže doufám, že se našemu týmu podaří na ně ohledně vaší stížnosti trochu zatlačit.
Měl jsi ale někdy předtím nějaké úspěšné výběry z tohoto kasina?
That doesn't sound good at all, so I hope that our team will be able to push them a bit regarding your complaint.
Did you ever have any successful withdrawals from this casino before, though?
Poprvé mi hned zaplatili 180 eur, pak když jsem vyhrál tu velkou sumu, tak mi z 3200 eur zaplatili 900, teď mám jeden za 6200 a nic mi nezaplatili.
The first time for 180 euros they paid me immediately then when I won the large sum they paid me 900 euros out of 3200 now I have one for 6200 and they didn't pay anything
La prima volta per 180 euro mi janno pagato subito poi quando ho vinto la grossa somma mi janno pagato 900 euro su 3200 adesso ne ho una da 6200 e non hanno pagato nulla
Takže je sporná částka ve vaší stížnosti uvedena nesprávně? Nebo jste požadovali nižší částku k výběru? 🤔
Jen jsem se zmátl/a.
So, is the disputed amount wrong in your complaint? Or did you request less to withdraw? 🤔
I just got confused.
Když mi poprvé zaplatili, jakmile jsem požádal o největší částku, rozdělili ji na splátky po 450 eurech a zaplatili jen 900. Zbývající částku jsem prohrál a vyhrál 6 200 eur, a tím to skončilo. Už jsem žádné další peníze nedostal.
The first time they paid me, as soon as I asked for the largest amount, they divided the amount into 450 euro installments and paid only 900. I gambled away the remaining amount and won 6,200 euros, and that was the end of it. I never received any more money.
La prima volta mi hanno pagato appena ho chiesto la cifra piu grande hanno diviso la cimcota in tranche di 450 euro e ne hanno pagato solo 900. La cifra che era rimasta l ho giocata e ho vinto 6200 euro e da li la fine. Non ho ricevuto piu nessun soldo.
Takže, kolik si teď musíte vybrat?
Omlouvám se, že se ptám znovu, ale není to úplně jasné. 🤔
So, how much do you have to withdraw now?
Sorry that I'm asking again; it is just not that clear. 🤔
Jen potřebujeme znát správnou částku uvedenou ve vaší stížnosti, víte?
Takže, kdykoli je to možné, prosím, informujte o tom Veroniku.
It's just that we need to have the correct amount stated in your complaint, you know.
So, whenever possible, please inform Veronika about it.
Ahoj, už dva týdny se snažím vybrat peníze z Winnity. Můj účet byl ověřený. Teď si vymysleli, že potřebují provést další kontroly. Tohle všechno mi přijde absurdní. 



Hi, I've been trying to withdraw money from Winnita for two weeks. My account has been verified. Now they've made up the idea that they need to do more checks. This all seems absurd to me. 



Salve sono due settimane che provo a fare dei prelievi su winnita il mio conto è stato verificato ora si sono inventati che devono fare altre verifiche tutto ciò mi sembra assurdo 



Před týdnem jsem na Winnita požádal o výběr 900 eur. Můj herní účet je již ověřený. Řekli mi, že peníze dostanu do 7 dnů. Dnes jsem je znovu kontaktoval. Řekli mi, že můj výběr byl zablokován, protože musí provést další kontroly, aniž by specifikovali, jaké kontroly a zda musím zaslat další dokumenty. A není to poprvé, co jsem s touto stránkou měl takové problémy. Buďte opatrní, pro mě to není seriózní stránka. Pokud se mi podaří vybrat peníze, už na jejich stránce hrát nebudu.
I requested a withdrawal of 900 euros on Winnita a week ago. My gaming account is already verified. They told me that I would receive my money within 7 days. Today I contacted them again. They told me that my withdrawal was blocked because they have to carry out further checks without specifying which checks and whether I have to send other documents. And it's not the first time with this site that I have had problems like this. Be careful, for me it's not a serious site. If I manage to withdraw my money, I will no longer play on their site.
Ho chiesto un prelievo di 900 euro su winnita una settimana fa il mio conto gioco è già verificato mi hanno detto che massimo 7 giorni avrei ricevuto il mio denaro oggi li ho contattati di nuovo mi hanno detto che il mio prelievo è stato bloccato perché devono fare altre verifiche senza specificare quali verifiche e se devo mandare altri documenti..e non e la prima volta con questo sito che ho problemi del genere.state attenti per me non è un sito serio io se riesco a prelevare i miei soldi nn gioco più sul loro sito
Ahoj, mám problém s výběrem 90 € na webových stránkách Winnita. Vím, že to není velká částka, ale spíš je to otázka jejich respektu k hráčům. Nikdy se mě neptali na žádnou dokumentaci, jen mi řekli, že došlo k technickým problémům. Co mám dělat?
Hi, I'm having trouble with a €90 withdrawal on the Winnita website. I know it's not a huge amount, but it's more of a question of their respect for their players. They never asked me for any documentation, they just told me there were technical issues. What should I do?
Salve ho problemi con un prelievo di 90 euro sul sito di winnita. So che la cifra non è altissima ma è più un questione di serietà verso i giocatori. Non mi hanno mai chiesto nessun documento mi dicono solo che ci sono problemi tecnici. Come mi devo comportare ?
Před týdnem jsem na Winnita požádal o výběr 900 eur. Můj herní účet je již ověřený. Řekli mi, že peníze dostanu do 7 dnů. Dnes jsem je znovu kontaktoval. Řekli mi, že můj výběr byl zablokován, protože musí provést další kontroly, aniž by specifikovali, jaké kontroly a zda musím zaslat další dokumenty. A není to poprvé, co jsem s touto stránkou měl takové problémy. Buďte opatrní, pro mě to není seriózní stránka. Pokud se mi podaří vybrat peníze, už na jejich stránce hrát nebudu.
I requested a withdrawal of 900 euros on Winnita a week ago. My gaming account is already verified. They told me that I would receive my money within 7 days. Today I contacted them again. They told me that my withdrawal was blocked because they have to carry out further checks without specifying which checks and whether I have to send other documents. And it's not the first time with this site that I have had problems like this. Be careful, for me it's not a serious site. If I manage to withdraw my money, I will no longer play on their site.
Ho chiesto un prelievo di 900 euro su winnita una settimana fa il mio conto gioco è già verificato mi hanno detto che massimo 7 giorni avrei ricevuto il mio denaro oggi li ho contattati di nuovo mi hanno detto che il mio prelievo è stato bloccato perché devono fare altre verifiche senza specificare quali verifiche e se devo mandare altri documenti..e non e la prima volta con questo sito che ho problemi del genere.state attenti per me non è un sito serio io se riesco a prelevare i miei soldi nn gioco più sul loro sito
Dobrý den, takže tomu správně rozumím, že vám kasino neřeklo, co přesně chce zkontrolovat? Nežádali žádné dokumenty? Zajímalo by mě, jestli by se mohlo jednat o kontrolu hratelnosti, ale to bychom museli vědět od nich.
V každém případě, pokud už dva týdny čekáte na peníze a oni vám teprve teď řekli, že chtějí provést další kontrolu, nepovažoval bych to za moc uživatelsky přívětivé. Mohli to udělat dříve.
Proto bych na vašem místě podal stížnost na tomto odkazu, klikněte sem , a náš tým by se pokusil zjistit více a pomoci vám.
Jste uvnitř?
Hello, so I understand correctly that the casino didn't tell you what exactly they want to check? They didn't ask for any documents? I'm wondering if it could be a gameplay check, but we would have to know that from them.
In any case, if you've been waiting two weeks for your money and they've only just told you that they want to do a further check, I wouldn't consider that very user friendly. They could have done that earlier.
That's why, if I were you, I would file a complaint at this link, click here, and our team would try to find out more and help you.
Are you in?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.