FórumKasinaWinnita Casino - všeobecná diskuze

Winnita Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 6 měsíci od Radka
|
3126 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Děkuji za zprávu! Bohužel nemohu jít do stížností!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, promiňte, že se ptám, jde mi pouze o jistotu ohledně reklamace. Zaznamenali jste prosím nějaké technické problémy, když říkáte: "Nemohu jít do stížností"?

Pokud ano, uveďte další podrobnosti a pokusíme se to prověřit.

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před 5 měsíci

Děkuji mnohokrát za ohleduplnost vůči ostatním. Přál bych si jen, aby existoval způsob, jak bych vám mohl pomoci, i když pouze s bonusem za vklad, který jste nedostali, když jste provedli vklad. Podle mého názoru je to opravdu nespravedlivé.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ano, nemohu zadat odkaz! Hlásí mi to chybu!

Automaticky přeloženo:
simonasibichi
před 5 měsíci

no jo, takže Radka měla ten správný pocit, že by to mohl být nějaký technický problém. Pokusím se vám sem dát odkaz znovu 👈, a pokud problém přetrvává, napište na complaints@casino.guru nebo můžete dokonce zveřejnit snímek obrazovky s chybovou zprávou, která se vám zobrazí při pokusu o otevření odkazu zde.

Dejte nám prosím vědět, najdeme řešení.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Po 15 dnech výhry 2400 eur a čekání mě zakázali, protože jsem provedl dva vklady kartou své ženy... Poslal jsem všechny dokumenty, jak požadovali, a dokonce jsem pořídil fotografie s placeným fotografem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Co mám dělat

Automaticky přeloženo:
giustiemanuele8
před 3 měsíci

Vážený hráč,

najít toto fórum bylo opravdu dobré. Je tu však několik špatných zpráv, které vám teď musím říct.

Jedno z nejdůležitějších pravidel kasina říká: "Používejte pouze bankovní účty a kreditní karty, které jsou na vaše jméno."

Jde o to, že kasina musí bojovat proti činnostem, jako je praní špinavých peněz nebo zneužívání karet. Před hraním v jakémkoli online kasinu si proto vždy přečtěte pravidla, abyste zjistili, co se od vás očekává. Obávám se, že když řeknete, že jste neznal pravidla, příliš se nedostanete, zvláště pokud jste si ověřili své uznání vytvořením kasinového účtu, což je také standardní krok v procesu registrace.

Vydávání se za někoho jiného prostřednictvím ověřovacího procesu KYC (Know Your Customer) je analogické použití platební metody někoho jiného. To byl podle mého názoru bod, kdy kasino bylo pozitivní, že karta není vaše.

Je mi opravdu líto, že jste udělali tuto chybu, které se lze vyhnout; upřímně řečeno, pro nápravu toho můžete udělat jen málo.

Dovolte mi alespoň pomoci s dalšími základními pravidly kasina.

Přečtěte si průvodce s názvem „ Úvod do online kasin " 👈👈

Budu tu, abych odpověděl na vaše otázky, pokud nějaké máte.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno, po 14 dnech od ověření účtu čekám 6 dní na svou výhru. Slibují vám rychlé výběry pro VIP hráče. Místo toho je to jen podvod, žádné stopy po mých penězích a řekli mi, že musím počkat do 14 dnů. Co je ale vážnější, trpím závislostí na hazardních hrách, lékařské potvrzení jsem poslal před dvěma měsíci. Dělají si ze mě legraci, že mi poslali email o zrušení, který nikdy nedorazil. Zatímco všechny jejich e-maily přicházejí denně. Prosím, pomozte mi, chci své peníze rychle, jak slíbili. A chci tento účet zavřít. Respekt k mému dítěti a zdraví nade vše

Automaticky přeloženo:
elisabetcors
před měsícem

Vážený palyre.

Je smutné slyšet takovou zkušenost z první ruky. Předpokládám správně, že jste se sami vyloučili z kasin s licencí AAMS, takže jste skončili v úplně nelicencovaném kasinu?

Hledal jsem v jejich pravidlech radu, jak postupovat při uzavření účtu speciálně pro závislé lidi, ale zdá se, že této situaci nic nebrání. Obávám se, že jediný způsob, jak to vyřešit, je podat stížnost v našem centru pro řešení stížností. Buďte připraveni; proces nějakou dobu trvá a my vám nebudeme schopni pomoci tak rychle, jak byste s největší pravděpodobností očekávali.

Hraní v čerstvém kasinu vždy obsahuje trochu rizika a doufám, že najdeme někoho z kasina ochotného spolupracovat.

Stížnost odešlete zde 👈, nebojte je to zdarma. Jak jsem řekl, v tuto chvíli není moc co dělat.

Možná můžete zkusit nastavit nulové limity pro všechny vaše registrované platební možnosti, abyste zabránili dalším vkladům. Můžete také zkusit požádat někoho, komu důvěřujete, aby vám změnil heslo do kasina a držel vás dál od vašeho registračního e-mailu, dokud nebude účet definitivně zablokován.

Máte na mysli nějaké další nápady?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

děkuji mnohokrát za vaši pomoc. Nyní podám reklamaci a mezitím si změním heslo! Skvělý nápad. Myslíte, že od nich dostanu své peníze? Utratil jsem příliš mnoho. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
elisabetcors
před měsícem

Se vší možnou upřímností doufám, že záležitost týkající se stažení bude brzy vyřešena.

Bylo by však vysoce nezodpovědné vám to slíbit. Mezitím se však snažte zabavit čímkoli dostupným. Začněte sledovat novou sérii oblíbených pořadů. Vezměte své děti ven na procházku; jít do zoo. Zkuste hazard, byť jen na chvíli, vypustit z hlavy. Musí to být opravdu těžké a chápu, že čas se zdá být vaším velkým nepřítelem. Také bych se pokusil nastavit limity, jen preventivně. Pokud vám to kasino neumožňuje, zkuste si na své kartě nastavit limit online nákupu a totéž zkuste pro elektronickou peněženku.

Jak se vůbec cítíš? Máte v okolí někoho, kdo by vám pomohl?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

děkuji mnohokrát za vaši pomoc. Nyní podám reklamaci a mezitím si změním heslo! Skvělý nápad. Myslíte, že od nich dostanu své peníze? Utratil jsem příliš mnoho. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
před měsícem

stránka pro otevření stížnosti se nenačte


Automaticky přeloženo:
elisabetcors
před měsícem

Dobré ráno,

Myslel jsem, že bych tě měl zkontrolovat brzy ráno. No, nejsem si jistý, co se zdá být s odkazem, ale mohl byste zkusit použít tento, prosím?

https://casino.guru/complaints/create

Případně přejděte do sekce stížností a klikněte na „vytvořit stížnost". Tlačítko je tam.

file

Druhou možností je najít tlačítko ve svém účtu – záložka „stížnosti".

Jen doufám, že jste na našem webu nenašli technickou chybu. Mohl byste mi laskavě poslat snímek obrazovky zobrazující celou obrazovku poté, co jste klikli nebo klepli na tlačítko, prosím? Jen zapouzdřit. Jsme v

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem sám a je to velmi podezřelé. Prosím, pomozte mi, je to jediná platforma, kterou nemohu zablokovat. Slíbili rychlou platbu, uplynulo 6 dní. Pomozte mi získat peníze a zavřít to

Prosím. Pokračuji v reklamaci

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

file odkaz nefunguje!

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
elisabetcors
před měsícem

Děkuju. Upřímně řečeno, takový snímek obrazovky není příliš užitečný, protože ani neukazuje adresu URL. To jsem ještě nikdy neviděl, abych byl upřímný. Která výše uvedená možnost vedla k této bílé prázdnotě, prosím?

1) váš účet – karta „stížnosti"

2) přímý odkaz, který jsem vám poslal

3) sekce stížností - tlačítko "odeslat stížnost"

V každém případě zkusme něco jiného: Pokud používáte pouze chytrý telefon, doporučuji vám vyzkoušet jiný prohlížeč nebo zařízení; přepněte na PC, prosím. Vyčistěte soubory cookie a dočasné soubory nebo přejděte na odkaz.

Pokud nic z toho nefunguje, což by bylo velmi nepříjemné, vysvětlete svou aktuální situaci na adrese a požádejte je, aby stížnost předložili za vás.

Pokud jde o problém kasina, máte štěstí při uzavření vašeho kasinového účtu, prosím?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zkouším to s jiným prohlížečem. Nedovolují mi zavřít

Automaticky přeloženo:
elisabetcors
před měsícem

Dobře. Bylo by opravdu užitečné vědět, která varianta nefunguje. Možná kdybyste mohl natočit video a poslat mi ho na adresu , možná něco najdeme. Přidejte také svou aktuální IP adresu, prosím. Předám to našemu technickému týmu.

Pro nalezení IP doporučuji: https://whatismyipaddress.com/

Co se týče kasina, jste tam ještě s někým v kontaktu? Jaká byla poslední odpověď na vaši žádost o uzavření účtu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno,

Zblázním se s Winnitou, abych si ověřil své doklady a mohl si vybrat svých 3000 eur wonů, poslal jsem nejméně dvacetkrát, co bylo požadováno, ale nadále odmítají ověření tím, že si vymýšlí, že fotky nejsou v vysoké rozlišení (2,5 MB v průměru), myslím, že jediným řešením je nahlásit je, protože mluvíte s operátory a oni vám opakují totéž.

Automaticky přeloženo:
cfinelli
před měsícem

Ahoj,

Krátce jsem zkontroloval vaši stížnost a zdá se, že kasino je více znepokojeno tím, že na kartě chybí vaše jméno. I když musím říci, že jsem byl docela překvapen, kasino jako by se vyhýbalo vaší přímé otázce, který dokument byl a nebyl schválen. Možná jste už narazili na nějaké aktualizace?

Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky