Dobrý den, promiňte, že se ptám, jde mi pouze o jistotu ohledně reklamace. Zaznamenali jste prosím nějaké technické problémy, když říkáte: "Nemohu jít do stížností"?
Pokud ano, uveďte další podrobnosti a pokusíme se to prověřit.
Hello, pardon me for asking, I only aim to be sure regarding the complaint. Have you experienced any technical issues when you say, "I can't go into complaints", please?
If so, please provide further details and we will try to look into this.
Děkuji mnohokrát za ohleduplnost vůči ostatním. Přál bych si jen, aby existoval způsob, jak bych vám mohl pomoci, i když pouze s bonusem za vklad, který jste nedostali, když jste provedli vklad. Podle mého názoru je to opravdu nespravedlivé.
Thank you so much for your kind consideration of the others. I only wish there was a way I could assist you, if only with the deposit bonus you were not given when you made the deposit. In my opinion, that is really unfair.
Ano, nemohu zadat odkaz! Hlásí mi to chybu!
Yes I can't enter the link! It gives me an error!
Si non riesco entrare nel link! Mi da errore!
no jo, takže Radka měla ten správný pocit, že by to mohl být nějaký technický problém. Pokusím se vám sem dát odkaz znovu 👈, a pokud problém přetrvává, napište na complaints@casino.guru nebo můžete dokonce zveřejnit snímek obrazovky s chybovou zprávou, která se vám zobrazí při pokusu o otevření odkazu zde.
Dejte nám prosím vědět, najdeme řešení.
oh, okay, so Radka had the right feeling that it could be some technical issue. I will try to post the link to you again here 👈, and if the issue still continues, please write to complaints@casino.guru or you can even post a screenshot of the error message it gives you when trying to open the link here.
Please let us know, and we will find the solution.
Po 15 dnech výhry 2400 eur a čekání mě zakázali, protože jsem provedl dva vklady kartou své ženy... Poslal jsem všechny dokumenty, jak požadovali, a dokonce jsem pořídil fotografie s placeným fotografem
After 15 days of winning 2400 euros and waiting they banned me because I made two deposits with my wife's card... I had sent all the documents as requested by them and even took the photos with the paid photographer
Dopo 15 giorni che ho vinto 2400 euro e aspettavo mi hanno bannato perché ho fatto due depositi con la carta di mia moglie... avevo mandato tutti i documenti come da loro richiesto facendo addirittura le foto dal fotografo a pagamento
Vážený hráč,
najít toto fórum bylo opravdu dobré. Je tu však několik špatných zpráv, které vám teď musím říct.
Jedno z nejdůležitějších pravidel kasina říká: "Používejte pouze bankovní účty a kreditní karty, které jsou na vaše jméno."
Jde o to, že kasina musí bojovat proti činnostem, jako je praní špinavých peněz nebo zneužívání karet. Před hraním v jakémkoli online kasinu si proto vždy přečtěte pravidla, abyste zjistili, co se od vás očekává. Obávám se, že když řeknete, že jste neznal pravidla, příliš se nedostanete, zvláště pokud jste si ověřili své uznání vytvořením kasinového účtu, což je také standardní krok v procesu registrace.
Vydávání se za někoho jiného prostřednictvím ověřovacího procesu KYC (Know Your Customer) je analogické použití platební metody někoho jiného. To byl podle mého názoru bod, kdy kasino bylo pozitivní, že karta není vaše.
Je mi opravdu líto, že jste udělali tuto chybu, které se lze vyhnout; upřímně řečeno, pro nápravu toho můžete udělat jen málo.
Dovolte mi alespoň pomoci s dalšími základními pravidly kasina.
Přečtěte si průvodce s názvem „ Úvod do online kasin " 👈👈
Budu tu, abych odpověděl na vaše otázky, pokud nějaké máte.
Dear player,
finding this forum was indeed a good call. There is, however, a few bad news I have to tell you now.
One of the most important casino rules says, "Only use bank accounts and credit cards that are in your name."
The thing is: casinos have to fight activities like money laundering or card abuse. Hence, always read the rules before playing at any online casino to determine what is expected of you. Saying you were unaware of the rules will not get you very far, I fear, especially if you verified your acknowledgement of them by creating a casino account, which is also a standard step in the registration process.
The act of impersonating someone else through the KYC (Know Your Customer) verification process is analogous to using someone else's payment method. This, in my opinion, was the point at which the casino was positive that the card was not yours.
I'm really sorry you made this avoidable mistake; frankly, there is little you can do to fix that.
At least let me help you with other casino basic rules.
Read the guide called "Introduction to Online Casinos" 👈👈
I'll be here to answer your questions if you have some.
Dobré ráno, po 14 dnech od ověření účtu čekám 6 dní na svou výhru. Slibují vám rychlé výběry pro VIP hráče. Místo toho je to jen podvod, žádné stopy po mých penězích a řekli mi, že musím počkat do 14 dnů. Co je ale vážnější, trpím závislostí na hazardních hrách, lékařské potvrzení jsem poslal před dvěma měsíci. Dělají si ze mě legraci, že mi poslali email o zrušení, který nikdy nedorazil. Zatímco všechny jejich e-maily přicházejí denně. Prosím, pomozte mi, chci své peníze rychle, jak slíbili. A chci tento účet zavřít. Respekt k mému dítěti a zdraví nade vše
Good morning, I've been waiting for 6 days for my winnings after 14 days of account verification. They promise you fast withdrawals for VIP players. Instead it's just a scam, no trace of my money and they tell me that I have to wait within 14 days. What's more serious, I suffer from gambling addiction, I sent the medical certificate two months ago. They make fun of me saying that they sent me an email for cancellation that never arrived. While all their emails arrive daily. Please help me, I want my money quickly as they promised. And I want to close this account. Respect for my child and health above all else
Buongiorno sono 6 giorni che aspetto la vincita dopo 14 giorni di verifica dell’account. Ti promettono prelievi rapidi per giocatori vip. Invece è solo una truffa, no traccia dei miei soldi e mi dicono che devo spettare entro 14 giorni. Cosa più grave soffro di ludopatia, ho inviato la certificazione medica da due mesi due mesi. Mi prendono in giro dicendo che mi hanno inviato una mail per la cancellazione che non è mai arrivata. Mentre tute le loro email mi arrivano quotidianamente. Per favore aiutatemi, io voglio i miei soldi rapidamente come da loro promesso. E voglio chiudere questo account. Il rispetto della mia fignità e salute sopra ogni cosa
Vážený palyre.
Je smutné slyšet takovou zkušenost z první ruky. Předpokládám správně, že jste se sami vyloučili z kasin s licencí AAMS, takže jste skončili v úplně nelicencovaném kasinu?
Hledal jsem v jejich pravidlech radu, jak postupovat při uzavření účtu speciálně pro závislé lidi, ale zdá se, že této situaci nic nebrání. Obávám se, že jediný způsob, jak to vyřešit, je podat stížnost v našem centru pro řešení stížností. Buďte připraveni; proces nějakou dobu trvá a my vám nebudeme schopni pomoci tak rychle, jak byste s největší pravděpodobností očekávali.
Hraní v čerstvém kasinu vždy obsahuje trochu rizika a doufám, že najdeme někoho z kasina ochotného spolupracovat.
Stížnost odešlete zde 👈, nebojte je to zdarma. Jak jsem řekl, v tuto chvíli není moc co dělat.
Možná můžete zkusit nastavit nulové limity pro všechny vaše registrované platební možnosti, abyste zabránili dalším vkladům. Můžete také zkusit požádat někoho, komu důvěřujete, aby vám změnil heslo do kasina a držel vás dál od vašeho registračního e-mailu, dokud nebude účet definitivně zablokován.
Máte na mysli nějaké další nápady?
Dear palyer.
It is sad to hear such an experience firsthand. Am I assuming correctly you have self-excluded from the AAMS-licensed casinos, thus ended up in a completely unlicensed one?
Well, I searched their rules for advice on how to proceed with the account closure specifically for addicted people, but it seems there is nothing preventing this situation. I fear the only way to deal with it is to submit a complaint within our Complaint Resolution Center. Just be prepared; the process takes some time, and we won't be able to help you as quickly as you would most likely expect.
Playing in a fresh casino always contains a bit of a risk, and I hope we will find someone from the casino willing to cooperate.
Submit the complaint here 👈, don't worry it is free. As I said, not much else to do at the moment.
Perhaps you can try to set up zero pay limits on all of your registered payment options to prevent further deposits. You may also try to ask someone you trust to change your casino password and keep you away from your registration email until the account gets finally blocked.
Do you have any other ideas on mind?
děkuji mnohokrát za vaši pomoc. Nyní podám reklamaci a mezitím si změním heslo! Skvělý nápad. Myslíte, že od nich dostanu své peníze? Utratil jsem příliš mnoho. Děkuji mnohokrát
thank you so much for your help. I will now file a complaint, and in the meantime, I will change my password! Great idea. Do you think I will get my money from them? I have spent too much. Thank you so much
grazie mille per il suo aiuto. Ora farò il reclamo, e nel frattempo, cambierò la password ! Ottima idea. Lei pensa che io avrò i miei soldi da loro ? Ne ho spesi fin troppi. Grazie mille
Se vší možnou upřímností doufám, že záležitost týkající se stažení bude brzy vyřešena.
Bylo by však vysoce nezodpovědné vám to slíbit. Mezitím se však snažte zabavit čímkoli dostupným. Začněte sledovat novou sérii oblíbených pořadů. Vezměte své děti ven na procházku; jít do zoo. Zkuste hazard, byť jen na chvíli, vypustit z hlavy. Musí to být opravdu těžké a chápu, že čas se zdá být vaším velkým nepřítelem. Také bych se pokusil nastavit limity, jen preventivně. Pokud vám to kasino neumožňuje, zkuste si na své kartě nastavit limit online nákupu a totéž zkuste pro elektronickou peněženku.
Jak se vůbec cítíš? Máte v okolí někoho, kdo by vám pomohl?
With all possible honesty, I hope the matter regarding the withdrawal will end up resolved pretty soon.
Yet, it would be highly irresponsible to promise you that. In the mean time, however, try to get yourself entertained by anything available. Start watching a new series of popular shows. Take your children outside for a walk; go to the zoo. Just try to get gambling out of your head, even for a while. It must be really hard, and I understand time seems to be your great enemy. I would also try to set the limits, just as precaution. If the casino does not allow you to do so, try to set an online purchase limit on your card, and try the same for an e-wallet.
How are you feeling, anyway? Do you have someone close around to help you out?
děkuji mnohokrát za vaši pomoc. Nyní podám reklamaci a mezitím si změním heslo! Skvělý nápad. Myslíte, že od nich dostanu své peníze? Utratil jsem příliš mnoho. Děkuji mnohokrát
thank you so much for your help. I will now file a complaint, and in the meantime, I will change my password! Great idea. Do you think I will get my money from them? I have spent too much. Thank you so much
grazie mille per il suo aiuto. Ora farò il reclamo, e nel frattempo, cambierò la password ! Ottima idea. Lei pensa che io avrò i miei soldi da loro ? Ne ho spesi fin troppi. Grazie mille
Dobré ráno,
Myslel jsem, že bych tě měl zkontrolovat brzy ráno. No, nejsem si jistý, co se zdá být s odkazem, ale mohl byste zkusit použít tento, prosím?
https://casino.guru/complaints/create
Případně přejděte do sekce stížností a klikněte na „vytvořit stížnost". Tlačítko je tam.
Druhou možností je najít tlačítko ve svém účtu – záložka „stížnosti".
Jen doufám, že jste na našem webu nenašli technickou chybu. Mohl byste mi laskavě poslat snímek obrazovky zobrazující celou obrazovku poté, co jste klikli nebo klepli na tlačítko, prosím? Jen zapouzdřit. Jsme v
Good morning,
I thought I should check on you early in the morning. Well, not sure what seems to be the matter with the link, but could you try to use this one, please?
https://casino.guru/complaints/create
Alternatively, access the complaint section and hit "create a complaint". The button is there.
The other option is to locate the button in your account - tab "complaints".
I just hope you did not find a technical bug on our site. Would you kindy send me a screenshot showing the full screen after you clicked or tapped the button, please? Just incase. We are at community@casino.guru
Jsem sám a je to velmi podezřelé. Prosím, pomozte mi, je to jediná platforma, kterou nemohu zablokovat. Slíbili rychlou platbu, uplynulo 6 dní. Pomozte mi získat peníze a zavřít to
Prosím. Pokračuji v reklamaci
I am alone and it is very suspicious. Please help me it is the only platform that I can not block. They promised quick payment, 6 days passed. Help me to get my money and close it
please. I proceed with a complaint
Sono sola ed è molto diffide. Per favore aiutatemi è l’unica piattaforma che non riesco a bloccare. I avevano promesso rapido pagamento, 6 giorni trascorsi. Aiutatemi ad avere i miei soldi e a chiuderla
per favore. Procedo con reclamo
Děkuju. Upřímně řečeno, takový snímek obrazovky není příliš užitečný, protože ani neukazuje adresu URL. To jsem ještě nikdy neviděl, abych byl upřímný. Která výše uvedená možnost vedla k této bílé prázdnotě, prosím?
1) váš účet – karta „stížnosti"
2) přímý odkaz, který jsem vám poslal
3) sekce stížností - tlačítko "odeslat stížnost"
V každém případě zkusme něco jiného: Pokud používáte pouze chytrý telefon, doporučuji vám vyzkoušet jiný prohlížeč nebo zařízení; přepněte na PC, prosím. Vyčistěte soubory cookie a dočasné soubory nebo přejděte na odkaz.
Pokud nic z toho nefunguje, což by bylo velmi nepříjemné, vysvětlete svou aktuální situaci na adrese a požádejte je, aby stížnost předložili za vás.
Pokud jde o problém kasina, máte štěstí při uzavření vašeho kasinového účtu, prosím?
Thank you. Frankly, such a screenshot is not very helpful because it does not even show the URL. I have never seen this before, to be honest. Which aforementioned option resulted in this white emptiness, please?
1) your account - tab "complaints"
2) direct link I sent you
3) complaint section - button "submit complaint"
In any case, let's try something else: I suggest you try a different browser or device if you only use a smartphone; switch to a PC, please. Clean up the cookies and temporary files or access the link through.
In case none of this works, which would be highly annoying, please explain your current situation at complaint@casino.guru and ask them to submit the complaint for you.
Regarding the casino issue, any luck closing your casino account, please?
Zkouším to s jiným prohlížečem. Nedovolují mi zavřít
I try with another browser. They do not allow me to close
Provo con altro browser. Loro non mi permettono di chiudere
Dobře. Bylo by opravdu užitečné vědět, která varianta nefunguje. Možná kdybyste mohl natočit video a poslat mi ho na adresu , možná něco najdeme. Přidejte také svou aktuální IP adresu, prosím. Předám to našemu technickému týmu.
Pro nalezení IP doporučuji: https://whatismyipaddress.com/
Co se týče kasina, jste tam ještě s někým v kontaktu? Jaká byla poslední odpověď na vaši žádost o uzavření účtu?
Ok. It would be really helpful to know which variant does not work. Maybe if you could capture a video and then send it to me at community@casino.guru, we may find something. Also add your current IP address, please. I'll forward it to our tech team.
To locate the IP, I suggest: https://whatismyipaddress.com/
About the casino, are you still in contact with anyone there? What was the last response to your account closure request?
Dobré ráno,
Zblázním se s Winnitou, abych si ověřil své doklady a mohl si vybrat svých 3000 eur wonů, poslal jsem nejméně dvacetkrát, co bylo požadováno, ale nadále odmítají ověření tím, že si vymýšlí, že fotky nejsou v vysoké rozlišení (2,5 MB v průměru), myslím, že jediným řešením je nahlásit je, protože mluvíte s operátory a oni vám opakují totéž.
Good morning,
I'm going crazy with Winnita to verify my documents and to be able to withdraw my 3000 euros won, I've sent at least twenty times what was requested, but they continue to refuse the verification by making up that the photos are not in high definition (2.5 MB on average), I think the only solution is to report them, since you speak to operators and they repeat the same things to you.
Buongiorno,
io sto impazzendo con Winnita per la verifica dei documenti e per poter prelevare i miei 3000 euro vinti, ho mandato almeno venti volte quanto richiestomi, ma continuano a rifiutare la verifica inventandosi che le foto non sono in alta definizione (2.5 mb di media ) , credo che l'unica soluzione sia denunciarli, visto che parli con operatori e ti ripetono le stesse cose .
Ahoj,
Krátce jsem zkontroloval vaši stížnost a zdá se, že kasino je více znepokojeno tím, že na kartě chybí vaše jméno. I když musím říci, že jsem byl docela překvapen, kasino jako by se vyhýbalo vaší přímé otázce, který dokument byl a nebyl schválen. Možná jste už narazili na nějaké aktualizace?
Dejte nám vědět, prosím.
Hello,
I checked your complaint briefly, and it seems the casino is more concerned about the card missing your name on it. Though I must say I was quite surprised, the casino seemed to avoid your direct question about which document has and has not been approved. Do you perhaps come across any updates yet?
Do let us know, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.