Teď rozumím.
Musím říct, že bych měl obavy, kdyby se taková situace skutečně stala realitou. Dovolte mi podělit se o jiný úhel pohledu. Máme kasino, které ve svých podmínkách jasně uvádí, že výběr provedený kartou VISA (jen příklad) trvá cca. 48 hodin.
Mohu vás ujistit, že všichni hráči to berou jako konečný termín. Hráč tedy požádá o výběr a spustí ověření. Ale většina hráčů nechápe, že „termín" zmiňovaný v termínech odkazuje na transakci, nikoli na celý proces ověřování, dodatečné kontroly nebo bezpečnostní kontroly. Náš hráč se tedy může cítit zmatený a je si jistý, že kasino nedodržuje jeho vlastní pravidla.
Je mi líto, že to říkám, ale může se vyskytnout další problém, upřímně řečeno, děje se to právě teď v několika kasinech po celém světě. Naše kasino si najímá společnost třetí strany – poskytovatele plateb – pro zpracování všech kasinových transakcí s hráči. Nyní se děje, že někteří z těchto poskytovatelů mají problémy s místními bankami, což znamená, že ne všechny platební možnosti jsou dostupné pro každou zemi nebo hráče. Bez znalosti a pouze spoléhání se na informace od svého poskytovatele plateb je tedy kasino vůči hráčům bezmocné, kteří používají podmínky kasina jako silný argument.
Snažím se říct, že to možná má svůj důvod. To je právě to, co mě napadá na základě všech informací, které jsem našel na fóru a stížností. Skutečný důvod může vysvětlit pouze kasino. 🙂
Neváhejte procházet fórum a otevírat stížnosti , najdete mnoho příspěvků o tom, co jsem právě popsal 🙁
I see now.
I must say that I would be concerned if such a situation truly became reality. Allow me to share a different point of view. We have a casino that states clearly in its terms that withdrawal made by VISA card (just an example) takes approx. 48 hours.
I can assure you, that all players take that as an ultimate deadline. So, the player asks for the withdrawal and it triggers the verification. But most players fail to understand that the "deadline" mentioned in terms refers to the transaction, not to the whole process of verification, additional check, or security check. So our player may feel confused and is sure that the casino does not comply with its own rules.
I'm sorry to say that but there is another issue that may occur, honestly, it is happening right now in several casinos across the globe. Our casino hires a 3rd party company - a payment provider - to handle all casino transactions with players. What is happening now is that some of those providers are experiencing issues with local banks, meaning that not all payment options are available for each country or player. So without knowing and only relying upon information from its payment provider, the casino is helpless towards players, who use the casino's terms as a strong argument.
What I'm trying to say is that maybe there is a reason for that. This is just what comes to my mind based on all the information I found across the forum and complaints. Only the casino can explain the real reason. 🙂
Feel free to browse the forum and open complaints, you'll find many posts about what I have just described 🙁
Automaticky přeloženo: