FórumKasinaWinning.io Casino - všeobecná diskuze

Winning.io Casino - všeobecná diskuze

před rokem od iskan
|
3098 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winning.io Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj. Rád bych zde udělal poznámku o tomto kasinu. Toto kasino má nezbytnou živou podporu, dobré kasino promo akce a sportovní sázení, rychlé ověření. Kasino má ale zároveň pravidla, před kterými je hráč bezbranný. Jedním z hlavních a důležitých je výběr finančních prostředků. A v tomto kasinu nejsou podmínky výběru finančních prostředků nikde v pravidlech uvedeny. I když je váš účet plně ověřen, nezaručuje to, že váš požadavek na výběr bude v blízké budoucnosti dokončen. Snažil jsem se najít nějakou inflaci, kde by kasino uvádělo podmínky pro zvažování žádostí, ale nic tam není. A v důsledku toho je hráč před kasinem bezbranný, kasino může vaši žádost o výběr peněz dlouho zvažovat. A věřím, že to je hlavní skutečnost, která vyžaduje pečlivou pozornost personálu kasina.

Automaticky přeloženo:
iskan
před rokem

Promiňte, ale pravděpodobně jsem nepochopil vaše obavy.

Co přesně v podmínkách chybí, prosím? Můj nejlepší odhad je odhadovaný čas výběru. 🤔

Dejte mi laskavě vědět.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Všechno jsi pochopil správně. Vzhledem k nedostatku konkrétních termínů pro toto kasino může nastat situace, kdy si kasino může ponechat vaše peníze podle svého uvážení, jak se to nyní děje u mého účtu. živá podpora nemůže konkrétně uvést, kdy mohu obdržet své peníze

Automaticky přeloženo:
iskan
před rokem

Teď rozumím.

Musím říct, že bych měl obavy, kdyby se taková situace skutečně stala realitou. Dovolte mi podělit se o jiný úhel pohledu. Máme kasino, které ve svých podmínkách jasně uvádí, že výběr provedený kartou VISA (jen příklad) trvá cca. 48 hodin.

Mohu vás ujistit, že všichni hráči to berou jako konečný termín. Hráč tedy požádá o výběr a spustí ověření. Ale většina hráčů nechápe, že „termín" zmiňovaný v termínech odkazuje na transakci, nikoli na celý proces ověřování, dodatečné kontroly nebo bezpečnostní kontroly. Náš hráč se tedy může cítit zmatený a je si jistý, že kasino nedodržuje jeho vlastní pravidla.

Je mi líto, že to říkám, ale může se vyskytnout další problém, upřímně řečeno, děje se to právě teď v několika kasinech po celém světě. Naše kasino si najímá společnost třetí strany – poskytovatele plateb – pro zpracování všech kasinových transakcí s hráči. Nyní se děje, že někteří z těchto poskytovatelů mají problémy s místními bankami, což znamená, že ne všechny platební možnosti jsou dostupné pro každou zemi nebo hráče. Bez znalosti a pouze spoléhání se na informace od svého poskytovatele plateb je tedy kasino vůči hráčům bezmocné, kteří používají podmínky kasina jako silný argument.

Snažím se říct, že to možná má svůj důvod. To je právě to, co mě napadá na základě všech informací, které jsem našel na fóru a stížností. Skutečný důvod může vysvětlit pouze kasino. 🙂

Neváhejte procházet fórum a otevírat stížnosti , najdete mnoho příspěvků o tom, co jsem právě popsal 🙁



Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám více než 10 dní a moje žádost o výběr stále čeká na vyřízení. Služba podpory mi každý den píše, že jsou velmi zaneprázdněni a nemohou dát konkrétní časový rámec, kdy moji žádost zpracují. A jak tam teď získat velké množství peněz, když kasino nemůže zvážit moji žádost déle než 10 dní. A nemají problémy s převody, jelikož mám kryptopeněženku. Jen odkládají platbu. Psal jsem jim i poštou, žádná odezva z pošty. Tým podpory tohoto kasina nemůže vyřešit můj problém s výplatou mých výher

Automaticky přeloženo:
iskan
před rokem

Musím říci, že je to velmi nešťastné, chápu, že není tak snadné uvěřit, že kasino není schopno zaplatit vám 10 - nebo více dní, a je snadné to vidět jako strategii.

Pokud je zpoždění skutečně způsobeno tím, že kasino je zahlceno, dávalo by smysl, aby se na e-maily neodpovídalo - ne zdvořilé, ale docela logické, myslím. 🙁

Pokud tedy kasino nevyřeší tento problém během následujících 3 dnů, tým pro stížnosti je připraven zasáhnout .

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky