Ahoj.
Právě jsem se podíval na vaši recenzi a skutečně jsem zjistil, že při zasílání důvodu zamítnutí došlo k chybě. tak to mě mrzí.
Každopádně to nic nemění na tom, že uživatelské recenze jsou zaměřeny na zkušenosti hráčů z každého kasina, jako s podporou, hrami nebo třeba i výběry, řekněme. Pokud jste v tomto kasinu skutečně zažili něco, co souviselo s licenčním úřadem nebo se skutečností, že kasino změnilo licenci, napište o tom ve své nové uživatelské recenzi.
Vždy bychom rádi informovali naše uživatele o všem, co se děje v online kasinech, a to nestranně, důkladně a na základě skutečných zkušeností. Může to opravdu pomoci ostatním předcházet případným problémům poté.
Pokud chcete pouze informovat hráče o situaci ohledně licence kasina, použijte místo toho naše fórum.
Děkuji mnohokrát za pochopení.
Hello.
I looked at your review just now and actually found out that there was a mistake done when sending the reject reason to you. So I am sorry for that.
Anyhow, it doesn't change the fact that user reviews are aimed to be about the experience of the players from every casino, like with the support, the games, or even the withdrawals, let's say. If you really experienced something in this casino that had to do with the licensing authority or the fact that the casino changed the license, please write about it in your new user review.
We'd always like to inform our users regarding everything that is happening in online casinos, which is unbiased, thorough, and based on real experience. It can really help others to prevent any issues afterward.
If you'd like just to inform players about the situation regarding the casino license, please use our forum instead.
Thank you very much for your understanding.
Automaticky přeloženo: