FórumKasinaWinning Days Casino - všeobecná diskuze

Winning Days Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Aaaaa
|
3893 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winning Days Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nikdy nehrajte v tomto kasinu skutečné peníze, nikdy nebudete moci vybrat peníze..

Automaticky přeloženo:
Aaaaa
před 2 roky

Můžete poskytnout více podrobností, prosím?

Je velmi důležité pokračovat ve vaší stížnosti, takže laskavě informujte Nicka o tom, co se stalo.

Můžete tak učinit zde . Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále čekám, až bude můj výběr v bance zúčtován od vítězných dnů. Bylo to zpracováno, jak se říká, před 7 dny a stále se nedostalo do mé banky

Automaticky přeloženo:
tessaryan74
před rokem

Požádal bych kasino o ID transakce nebo potvrzení.

Je to váš první výběr? Předpokládám, že ověření již bylo také schváleno, že?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hrozné kasino drží váš výběr několik dní, zrušte ho a neinformuje vás, jen zde přijdete o své peníze, utečete ze stránek tohoto typu

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Zkusili jste je kontaktovat a zeptali se na důvod? Je lepší znát důvod, než se pokusíte požádat o další výběr, protože může být také zamítnut ze stejného důvodu.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ano, jen řekli, že se jedná o neexistující chybovou banku, ve všech ostatních kasinech dávám stejné údaje pro výběry, nikdy nebyl problém pouze s tímto kasinem a ještě pár podvodníků.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Takže bohužel nejen v tomto kasinu. Víte, že termín neexistující banky chyb je docela neříkající výraz. Jaké vysvětlení jste prosím dostal od těch několika dalších, které jste zmínil?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neposkytli žádné vysvětlení a po 3 dnech Dama NV platí ve stejný den, nikdy pozdě. Toto kasino patří Dama NV, ale nezdá se, že by interní léčba byla, .

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před rokem

Neřekl bych, že všechna kasina Dana jsou pod stejnou péčí o zákazníky. Ale to je jedno, řekl bych. Kasino uvedlo, že existuje problém, takže to logicky znamená zpoždění. Snad tento brzy najde řešení.

Měli by vás alespoň informovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Winning days je podvodná stránka, která neplatí, s hrozným personálem podpory, který hraje hry mysli s kopírováním a vkládáním odpovědí a neodpovídá na otázky.

Velmi pochybuji, že dostanu zaplaceno své výhry, které se momentálně snažím získat. Takže kdokoli, kdo to čte, prosím, držte se dál od vítězných dnů, jen se k nim nepřipojujte, k dispozici je spousta dalších dobrých kasin, jen ne oni.

Automaticky přeloženo:
Gamblor99
před 2 měsíci

Z vaší recenze, která je momentálně ve stavu nevyřízeného a dnes se k ní dostaneme, vidím, že se s tím trápíte už více než týden. Kasino tvrdilo, že váš účet Skrill nepodporuje platbu, a navrhlo bankovní převod. Doufám, že jsem uvedl základy.

Můžete přidat zbytek, prosím.

Aby mi to nepřišlo defenzivní, ale jen jsem si myslel, že Skrill by se dal spárovat s debetní kartou. Kromě toho, pokud bydlíte na Novém Zélandu, je možné, že tam byly také zavedeny zákony zakazující karetní transakce související s hazardními hrami. To se odehrává v Austrálii.

Je to jen nápad a přirozeně si myslím, že kasino by mělo poskytnout dostatečné vysvětlení. V každém případě nás zajímá, kdy peníze dostanete! Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Radko, uložil jsem jim skrill. Dostávám/měl jsem platby z mnoha různých kasin na svůj ověřený účet skrill, nevím, zda je spárován s mou debetní kartou? , získávám výběry ze skrill prostřednictvím bankovního převodu, ale vložil jsem na skrill prostřednictvím své debetní karty, pokud to znamená spárované? (také stále dostávám platby z jiných kasin přímo na mou debetní kartu). Jsem si jistý, že problém se skrillem není můj konec, pokud nějaký problém vůbec existuje. Požádali mě, abych to vyřešil pomocí skrill? Na webu skrill je uvedeno, že odesílatel musí kontaktovat skrill v případě problémů s platbou.

Poté, co vytáhli tu věc se skrillem, jsem navrhl bankovní převod a oni řekli ne. Tak jsem řekl, že o tom budu mluvit veřejně, a pak nabídli bankovní převod. Ale teď jen ruší výběr z banky, jako to udělali u skrill. Říkám, že došlo k chybě, požádejte o to znovu nebo jsem zadal podrobnosti špatně, neodpovím na mou otázku, co je s podrobnostmi špatně. Zadal jsem své jméno , název banky , kód Swift a číslo účtu , stejně jako jsem měl mnoho jiných bankovních převodů z online kasin a oni to prostě stále vracejí zpět na můj zůstatek.

Způsob, jakým podpora neodpoví na žádné otázky, pouze zkopíruje a vloží odpovědi, je prostě špatný a je to velká červená vlajka.

V každém případě rád upravím jakoukoli stížnost, kterou jsem podal, aby odrážela správné informace o žádné platbě, pokud je platba provedena do windays, ale ponechám si a řeknu další informace v současných a budoucích recenzích jinde o své hrozné zkušenosti s nejhorším podpůrným personálem, který mám. kdy se setkali.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gamblor99
před 2 měsíci

Ahoj a děkuji!

Zdá se, že záležitost s debetními kartami můžeme odložit stranou, jen jsem se chtěl ujistit, že to není problém.

Zbytek toho, co jsi popsal, je skutečně velký problém. Nečekal bych ani chvíli a začal s reklamací; když už nic jiného, měli by situaci brát trochu vážněji.

Je tu však jedna věc – obejměte se: v současné době dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby si věci vyřešila sama, takže navzdory mému osobnímu názoru musíte tak či onak počkat. To však neznamená, že nemůžete žádost o stížnost podat.

Držím vám palce, toto kasino má rozhodně obrovské rezervy, co se týče oslovování svých hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Radko, děkuji za odpověď.

Chtěl jsem zde podat stížnost, ale nebyl jsem si jistý, jestli bych měl, protože mám stížnost i jinde, ke které byl přidělen úředník pro řešení sporů.

jen aktualizace, nyní asi desetkrát obrátili můj výběr bankovním převodem a řekli mi, že jsem uvedl špatné informace. Když se zeptám, co je špatně, řeknou mi, že kontaktujte moji banku atd.

Vím, že moje bankovní údaje jsou správné a bylo mi mnohokrát zaplaceno z jiných kasin s údaji, které poskytuji, a to:

Jméno: ********

Banka: Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, Nový Zéland

SWIFT kód: KIWINZ22

Číslo účtu: 389**********00

Formulář pro výběr z banky pro vítězné dny vypadá takto:

Jméno:

Banka:

Mazací kód:

číslo účtu:

Takže bez ohledu na to, jak zadám svá data, vidí, že jsou špatně. Požádal jsem o vysvětlení, kam přesně mám uvést své údaje, aby odpovídaly formuláři pro odstoupení od smlouvy, ale žádná odpověď.

Požádal jsem je, aby mi provedli ruční bankovní převod, ale žádná odpověď.

Udělal jsem snímek obrazovky 07/08/24 mého čekajícího výběru poté, co jej dvakrát zrušili, takže měli spoustu času na provedení platby.

Doufám, že brzy uslyším něco od DRO.

Díky.

Automaticky přeloženo:
Gamblor99
před 2 měsíci

Zajímalo by mě, jestli ten clearingový kód nemůže být něco jiného, než co tam zadáváte. Ale pokud vám kasino s těmito věcmi nepomůže, může to být jen můj odhad. Každopádně jsem zvědavý, co se vyřeší a pokud budeš mít zájem, jak řekla Radka, můžeš zkusit u nás reklamovat a uvidíme, co se dá dělat.

Doufám, že celá situace bude brzy za vámi a úspěšná.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro, jo, jiný bankovní systém na formuláři pro výběr výběru vypadá jako nějaké informace z google:

Co je to zúčtovací kód? Pro provedení platby na účet, který nemá IBAN, je nutný národní zúčtovací kód (NCC). Jsou také známé jako směrovací kódy. Pokud máte kód SWIFT/BIC nebo IBAN, pak NCC nepotřebujete. V dnešní době se většinou používají pro platby mimo EU.

Moje banka používá systém SWIFT/BIC. To by však neměl být problém, protože tyto informace:

Peníze na svůj účet můžete přijímat od jiné banky téměř kdekoli na světě.

Co potřebuje osoba nebo organizace, která vám posílá peníze

Vaše informace

Celé jméno vašeho účtu Kiwibank

Pokud peníze půjdou:

Váš transakční účet, budou potřebovat vaše 15místné číslo účtu

Jejich informace

V zájmu souladu s legislativou proti praní špinavých peněz musí osoba nebo organizace, která vám posílá peníze, obsahovat:

Číslo jejich účtu u odesílající banky

Jejich celé jméno nebo název společnosti – žádné iniciály, vše je třeba uvést v plném znění

Jejich úplná adresa nebo adresa firmy. Čísla PO boxů nejsou přijatelná.

Pokud odesílatel tyto informace neuvede, nebudeme moci připsat peníze na váš účet.

Podrobnosti o Kiwibank

Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, Nový Zéland

SWIFT kód: KIWINZ22

SWIFT kód, také známý jako BIC kód, je série 8 nebo 11 alfanumerických znaků, které jednoznačně identifikují finanční instituci nebo banku.

Některé banky mohou požadovat 11znakový SWIFT kód, v tomto případě použijte KIWINZ22XXX.

Další informace, které možná budete muset poskytnout

Můžete být požádáni o poskytnutí dalších informací, jako jsou čísla BSB, třídicí kódy, směrovací kódy nebo čísla IBAN. To jsou jen různé výrazy používané v zámoří pro čísla bank, poboček a účtů. Tyto údaje obsahuje celé číslo vašeho účtu Kiwibank začínající „38".


Omlouvám se, že uvádím spoustu nudných bankovních informací, ale vysvětluje to a díky za slova podpory Jaro,

Teď je to pro mě v dopoledních hodinách, ale pokud se ve spánku nestane žádný zázrak, začnu si stěžovat, až budu čerstvý a schopný.

Na zdraví.

Automaticky přeloženo:
Gamblor99
před 2 měsíci

Nevadí, třeba tyto informace také někomu pomohou, takže nuda to určitě není. Nejlepší by bylo, kdyby kasino mohlo pomoci, co je možná špatně zadáno a tak dále, abyste věděli, co je správně nebo to možná bude jen v podobě toho, jak se to zadává.

Každopádně pokud se nic nezmění, tak reklamace by byl dobrý krok, protože jste se zatím nikam nedostali.

Dej pak vědět, jak ses rozhodl. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Aktualizace: Dostal jsem zaplaceno od Winningdays bankovním převodem.

Nevím , proč se najednou začali chovat jako legitimní kasino , ale poslal jsem jim e - mail s oficiální stížností , ve kterém jsem jim řekl stručné shrnutí věcí , které jsem zažil od personálu atd. , a také jsem jim řekl , že je to nejhorší podpora . se za zhruba 20 let online činnosti setkali a žádali o zaplacení prostřednictvím skrill nebo manuálního bankovního převodu s potřebnými informacemi.

Druhý den ráno mám odpověď s omluvou a přesným způsobem, jak uvést své bankovní údaje do jejich formuláře. Tak požádám a po čekání o víkendu je nyní v mé bance.

Díky pomoci/členům/platformě casinoguru,

Na zdraví!

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky