DomůFórumKasinaWildsino Casino - všeobecná diskuze

Wildsino Casino - všeobecná diskuze

 od Radka
|
3 767 zobrazení 99 odpovědí |
|
1 2...5
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wildsino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Dobré ráno,

Myslím, že jsem spadl do pasti...

Jelikož jsem 4. den čekání na schválení odstoupení od Wildsino1.com


Na stránkách píšou, že se čeká až 3 dny


Jejich každodenní odpovědi jsou „rádi vám oznamujeme, že je ve frontě na zpracování"



Automaticky přeloženo:

Ještě dodám, že jsem jim identifikační doklady poslal sám a oni odpověděli, že zatím nejsou potřeba

Automaticky přeloženo:
Fei21

Dobrý den!

Přestože je těžké se s tím vypořádat, držel bych se toho, co vám již kasino řeklo. Pokud jsem situaci pochopil, váš účet není třeba ověřovat, ale na druhou stranu se výběr zdržuje, protože ve frontě jsou další.

Dovolte mi však trochu zmírnit vaši bolest: Podle naší recenze je toto kasino středně velké, což může vysvětlit zpoždění. Řekněme, že čím větší kasino je, tím větší je šance, že běžný požadavek na výběr bude vyřízen docela snadno. Jeho index bezpečnosti je navíc slušný , což znamená, že toto kasino velmi pravděpodobně vyplatí výhry.

Zkuste se uklidnit, pravidelně se ptejte na pokroky a informujte nás, prosím. I když zůstávám optimistou, neuškodí zůstat v kontaktu a zajistit, aby vše skončilo dobře.

Automaticky přeloženo:

Všechno dobré!

Dostal jsem souhlas a čekám na odběr

Automaticky přeloženo:
Fei21

To je skvělá zpráva!

Někdy se bojíme zbytečně. Že? 🙂

Pokud chcete, můžete být první, kdo odešle uživatelskou recenzi tohoto kasina o své zkušenosti a jak byste jej ohodnotili. co říkáš?

Zde je odkaz, pokud tak chcete učinit.

Řekni mi to, prosím. Budete v tomto kasinu hrát i nadále?🤔

Automaticky přeloženo:

Také čekám na výběr z tohoto kasina. Požádal jsem v pondělí a má být zpracován do 3 pracovních dnů, ale stále čekám. Stále říkají, že došlo ke zpoždění, aniž by uvedli časovou osu pro vyřešení problému. Jsem velmi frustrovaný.

Automaticky přeloženo:
tm1025

Ahoj, v tom případě bych zkusil ještě chvíli počkat. Vím, že když vám kasino dá časový rámec, není hezké, když ho nedodrží, ale také dáváme kasinu 14 dní na to, aby hráči poslali peníze.

Každopádně, bylo nutné, abyste to ověřovali nebo ne? Je to váš první výběr?

Pokud se nic nezměnilo a neměli jste žádné informace a kasino vás ignorovalo, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, před chvílí jsem požadoval první výběry z wildsina, ale zatím se bohužel nic neděje. Pokaždé je mi řečeno, abych byl trpělivý, ale já pomalu ztrácím trpělivost. Abych byl upřímný, začínám pochybovat, že ty peníze někdy dostanu, už jsou to skoro 2 týdny a to není normální.

Automaticky přeloženo:

Nevím, jestli se mám ověřovat, což pravděpodobně znamená, že to bude trvat déle, prosím o pomoc

Díky

Automaticky přeloženo:
Mandyrock

Ahoj. Byl jsi velmi trpělivý; to je fakt super.

Řekl bych, že pokud je potřeba ověřit váš účet, kasino by vám to mělo říct na prvním místě. Na základě toho, co jste řekl, mám pocit, že nedostatek komunikace brání pokroku. Co takhle podat stížnost na kasino prostřednictvím našeho Centra řešení? Je to zdarma, takže nehrozí žádné riziko.

Pokud máte zájem, projděte si prosím tento návod 👈 Měl by vás připravit. Budu tu, abych vám pomohl s jakýmikoli problémy nebo otázkami, nebojte se.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď, počkám ještě 1 nebo 2 dny jinak budu reklamovat.

Automaticky přeloženo:

filefile

Dnes jsem se znovu zeptal, jak dlouho to bude trvat a pokaždé jsem dostal stejnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
Mandyrock

To je docela rozumné, ale vidím, že pokud budete dostávat stále stejnou odpověď, nakonec to stejně skončí stížností. Asi bych neváhal pokračovat, aby náš tým mohl situaci prošetřit dříve.

Automaticky přeloženo:

Čekám na platbu 175 eur od pátku (03.07.56), kdy jsem podal žádost. Doufám, že mi kasino zaplatí a není to podvod. Podle pravidel kasina mají do 72 hodin na zpracování mého požadavku a zaslání finančních prostředků, které mi dlužím. Pokud platba neproběhne do úterý ráno, vrátím se k tomu.

Automaticky přeloženo:
nikdim14

Mohu se prosím zeptat, jakou platební metodu jste použili pro výběr a zda je tam váš účet plně ověřen?

Určitě nás o všem průběžně informujte. Doufám, že vše půjde hladce.


Automaticky přeloženo:

Dobrý den, omlouvám se, hlásím se až nyní, obdržel jsem všechny své platby.

Ale ještě jednou díky za tu pomoc.

Automaticky přeloženo:
Mandyrock

Děkujeme za aktualizaci. Vždy je nejlepší informovat i svého řešitele reklamací.

Zde je odkaz na vaši stížnost , kde tak můžete učinit.

Automaticky přeloženo:

Stále čeká na zaplacení a žádná žádost o ověření nebyla podána. Uzávěrka na 3 dny končí zítra v 3.07.56, protože to budou 3 celé pracovní dny. platba by měla být viditelná zítra. Pokud nezaplatím, nahraji dokumenty, které prokážou, že mi stránka dluží peníze.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
nikdim14

Abych řekl pravdu, dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby provedli platbu, než budeme moci v jakémkoli případě zasáhnout. Takže i když nahrajete všechny dokumenty, což je mimochodem opravdu zbytečné, a pouze pokud podáte stížnost a budete k tomu vyzváni, bude důležité to udělat, musíme počkat na 14denní lhůtu období uplynout.

Zkusili jste kontaktovat podporu a zjistit důvod, proč vám ještě nezaplatili?

Jakou platební metodu jste použili pro výběr?

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky